Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

CrissAngel kirjoitti:Ehkä olin, ehkä en ollut, mutta miksi laitoit hymilön, josta päättelin että olet vihreä kateudesta :!: :lol:
No siksi koska rakkauden on täytynyt olla todella aitoa ja rrrajua, kun vieläkin noin kovasti häntä muistelet.
Selvästi on rakkauden värettä vieläkin ilmassa minkä tosin yrität vihan ja mollauksen taakse kätkeä. :D
Vähemmästäkin kahehdittaa. :mrgreen: :mrgreen: <---ja hymiöt sen kuin lisääntyy.
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

ihan oikein muistin ohjelman. hyvin leuhkan ja ylimielisen oloinen.
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

Hei vaan janita. jos minua tarkoitat ,niin kyllähän tuosta janetesta ei paljon tarvitse tietää ja kuulla, kun jo ymmärtää minkälaisesta henkilöstä on kysymys. katsomani ohjelma, jo kertoi hänestä hyvin paljon ,osaa sitä muutkin lukea lehtiä ja oivaltaa asioita. eiköhän ne melkein kaikki rikokset ole turhaan tehty. suurempi tappio kuin voitto ja ääntähän maalimaan mahtuu jos niillä haluaa leveillä. kuullostaa siltä kuin sinä ratsastaisit äitisi maineella. olen pahoillani.
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Viesti Kirjoittaja janita87 »

Ai onko siitä joku ohjelmakin? :shock:
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

Ei näy tytär tietävän äitinsä taustoista yhtään mitään. kunhan vain puhuu ja haukkuu. luin juuri äsken koko ketjun läpi ja eipä tuosta juuri mitään tietoa saanut janetten tekemisistä ja kun teillä on niin paljon kuulema sitä infoo vai luuletteko vain tietävänne. niin olisi mukava kuulla myös tosi tarinaa. mutta taitaa ollakin viisainta että otan siitä lopusta itse selvää ja kerron niistä sitten teille.
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

Eikö tämä ketju ole sitä varten että täällä puhuttais tästä tietystä henkilöstä ja hänen tekemisistään mutta sinä olet täällä vain vetämässä joka asiasta herneen nenääs. anna tulla tietoo jos sitä sinulla on.

EDIT: Poistettu turhaa kuittailua - RAID
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Okei!
Rauhotukaas nytten :!: :x
Kyllä Janita87 kertoo taustoja yms, kunhan haluaa jnpp.
Eiköhän hän *todellakin* jotn tiedä kun tämä Janette on hänen ns."ÄITI", kuten hän totesikin :!:
Ja Janita87!
Ihan oikiasti:Älä vedä hernepyssyllistä herneitä nenään kun joku vähän kommentoi sulle jotn v*ttumaista tms.
En sano tätä pahalla, mut tämäKÄÄN mesta ei ole mikään IRC tms, missä noi teinit yms infantiilit voivat heittää ihan mitä mieleen tulee!!X=O
RAID heittää sut kohta pihalle täältä kokonaan, ja uskon ettet sitä halua!
Sanoi kuka mitä vain, niin jos se ottaa päähän, niin käy vaikka vähän jäähyllä, vetase rööki, jos poltat!?Þ Tai sitten kuittaa ihan huumorilla tms!
Tuota kikkaa minä itse käytän lähinnä.:=)
SÄ, jos kuka, olet tosiaankin *PARAS KERTOMAAN MUTSISTASI TÄÄLLÄ*, joten toivon että hieman hillitset itseäsi ja kielenkäyttöäsi, olipa täällä sitten vaik' minkälaista päänaukojaa, epäilevää Tuomasta tms, OK?!
No niin...olen lupaillut fotoja yms, ja tässä olisi aluksi pari lehtijuttua :!:
Kyllä jouduin "tappeleen" kotisivujeni kautta ja vaik' mitä stunttia tehdä kunnes vain kuvia pienentämällä sain edes jotn aikaiseksi!:=P
Noh...siinäpä se tämäkin päivä on mennyt, muun "nettailun" ohessa.:=O
Ensinnäkin valitan toisen jutun heikohkoa laatua, kun se on kopsun kopsu, ja molemissa jutuissa taisi olla myös reittimen tekemiä jälkiä, ja muutenkin oli ottanut tuskaa ainakin se 7 PÄIVÄÄ-juttu pikkuisen!
Juhan Stoori on tän vuoden Seurasta ja toi 7 PÄIVÄÄ-juttu on myös tältä vuodelta!?
(Eikös se Juha hässäköinyt tuon juttunsa tän vuoden puolella?!)
Itse oikeita, mahd. tuoretta kuvaa Janetesta etsin kunhan jaksan/kerkiän jnpp, kun niitä on jo niin moni pyytänytkin!:=O
Mutta tuossa SEISKAN-jutussa on melkoisen tuore kuva hänestä!
Sitten vinkkejä kuinka nähdä fotot parhaiten:KUVIEN JA FAXIEN ESIKATSELU=>LÄHENNÄ=>SUURENNUSLASI JUTUN PÄÄLLE JA KLIKS=>ISONEE!!
Mutta ensin nuo kuvat pitää tallentaa omalle koneelle tietenkin!
[Ohjetta siksi että olen törmännyt kuvien katsojiin, *ZIP&*RAR-pakettien aukasijoihin, joille pitää neuvoa/kirjoittaa ohjeet, kun ovat pihalla kuin lintulauta että mitä nämä ovat, kuinka ne toimii!?:=P]
Ihan miten haluate katsoa, mutta here we go now:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2922475.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2922424.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2922546.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2922573.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2922582.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2922595.jpg
PS:Seuran jutussa mainitaan että Janette lusi v. 1988 puukotusta.
Hän suuttui v. 1986, grillillä, yhdelle mun frendille, kun hän leikillään sanoi Janetelle että:EIKÖS TÄHÄN AIKAAN PITÄS PIKKUTYTTÖJEN OLLA JO NUKKUMASSA?!
Janette laittoi hampurilaisen&maidon tiskille ja kaivoi veskasta Moran ja huitasi rintaan, vasemmalle puolelle!:=X
Itse en nähnyt tapausta, kun juttelin hieman syrjemmässä parin frendini kanssa, mutta mulle tultiin kertomaan että mitä ja miksi on tapahtunut, ja heiltä kuulin myös "syyn"!
Mä olin että WTF?!Onpas mulla nyt sitten hieno synttäripäivän ilta!:=X
Paikalle soitettiin ambulanssi ja poliisit tietenkin.
Minä yritin maanitella Janetelta Moraa pois, mutta hän heilutteli sitä vain mun edessäni ja sanoi:TUUPPA OTTAAN NIIN SAAT SINÄKIN MAISTAA TÄTÄ!
Odotin sopivaa tilaisuutta ja vetasin karatemonotuksen käteen niin Mora lensi huitsin hemmettiin, ja selätin Janeten ettei se hatkaa mihkään.
Noh...enpä todellakaan ole minäkään säästynyt ko RVAn Moralta.
V. 1988 käänsin selkäni niin sain keklua selkään, jälleen vasemmalle puolelle, joka ylettyi keuhkoon asti!X=O
Syy oli se että olin mukamas soittanut puhelun aivan muualle kuin oli puhe soittaa!:=P
VOI JÖSSES NOITA "SYITÄ"!:=X
6 päivää meni OYKSissa, kunnes pääsin himaani, ja moneen kuuhun en pystynyt edes vasemman puolen kättäni nostamaan tai mitään sillä tekemään:=/
Niin...frendini ja minä=>meitä yhdisti myös se että kummallakin muutama milli sivummalle/syvemmälle niin oltaisiiin oltu jo arkussa hyvän aikaa!X={
Child Of Scythe
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Viesti Kirjoittaja janita87 »

hmm, kyl meinas taas alkaa vähä ärsyttää kun tossa luki et niinko Valjakkala ois mun isä.. ;D Mut sillon ko näin ton jutun ekan kerran, sillon mulla meinas oikeesti mennä hermot..
Pienestä kyl Jaanalla se puukko heilahtaa. :lol:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

janita87 kirjoitti:hmm, kyl meinas taas alkaa vähä ärsyttää kun tossa luki et niinko Valjakkala ois mun isä.. ;D Mut sillon ko näin ton jutun ekan kerran, sillon mulla meinas oikeesti mennä hermot..
Pienestä kyl Jaanalla se puukko heilahtaa. :lol:
Jep!
Ymmärrän sua oikein hyvin kun "äitisi" haluaa tehdä väkistekkin yhdestä suomen tunnetuimmista EK-vangeista sulle faijan jne, ja sua ei varmasti asiaa yhtään riemastuta :!:
Janetelle ei tosiaan näemmä tarvitse kummoisia "syitä" kun keklu heiluu :!: :x
Tosin ihme kyllä=>on ollut jo monta vuotta sivarissa, ja keklut ei oo heilunut eli:
A)Joko tuli lusimismittarit täyteen :?:
B)Ikä teki tehtävänsä eli järki palasi vuosilomalta :?:
C)Jokin muu vaihtoehto :!: :lol:
Ai niin Janita87:Nyt kirjoitit asiallisen hienosti että *meinasi palaa hermot* jne., mut hienosti pidit tunteet kurissa, vaik' kuinka otti/ottaa päähän :!: :arrow: 10+ ja papukaijamerkki sinulle :!: :D
Child Of Scythe
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Hemmetin aijaa.com kun päivittää tota palvelintaan. Sain vain ensimmäisen kuvan näkyville.. Siis mielikuva oli sellainen mustatukkainen, reilusti ylipainoinen, viinan pöhöttämä (tyyliin Mervi Nykänen) keski-ikäinen nainen. Naama olikin paljon kauniimpi :shock:
Mutta eihän se luonteesta kerrokaan mitään.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten ihmisestä tulee tommonen hullu? Onko aivoissa jotain synnynnäisesti vinksallaan, onko lapsuudessa tapahtunut jotain yli-järkyttävää?
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Bambinos kirjoitti:Hemmetin aijaa.com kun päivittää tota palvelintaan. Sain vain ensimmäisen kuvan näkyville.. Siis mielikuva oli sellainen mustatukkainen, reilusti ylipainoinen, viinan pöhöttämä (tyyliin Mervi Nykänen) keski-ikäinen nainen. Naama olikin paljon kauniimpi :shock:
Mutta eihän se luonteesta kerrokaan mitään.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten ihmisestä tulee tommonen hullu? Onko aivoissa jotain synnynnäisesti vinksallaan, onko lapsuudessa tapahtunut jotain yli-järkyttävää?
Heh...tuo sun kuvaus et miltä Janette näyttää niin sai mulle kunnon aamuhöröt!:=)
Olipas hyvä ettei ollut kaffekuppia just tässä näppiksen vieressä!:)
No niinpäs AIJAA päivittää :!: :(
Sain mää sieltä yhden jutun lisää auki, eli olikohan 4.s linkki-JUHAN TARINA.
No...jospa ne sieltä aikanaan näkyvät kaikki, tai vetaisen ne IMAGESHACKIN kautta :!: :)
Mie voin tietää tuohon hulluuteen yhden syyn:Janeten faija oli ½-mustalainen ja Janette on aina muistanut mainita/kehua että hän on siis 1/3-osa mustalainen :!: :shock:
Janeten faijakin oli melkoinen "Kuuma-Kalle", kun sille päälle sattui :!:
Mielenkiintoista on myös se notta:Janeten 3 muuta siskoa ei oo kukaan esim. lusinut :!: :o
2 niistä oli silloin tällöin "rämäpäitä" eli lähinnä catfightnin'-hässäkkää, joivat ja vetivät röökiä, mut tää yksi sisko ei juonut, polttanut, saatikka riehunut :!:
Janeten äiti on nimittäin sairaan ihana&kiva ihminen, joten häntä ei millään uskoisi hänen mutsikseen :!:
Entäs Janeten 2 broidia ja yksi velipuoli :?:
Noista toinen broidi kuoli v. 1986 tai -87, ja velipuoli muutamaa vuotta myöhemmin, ja yksi vielä porskuttaa Oulussa.
Kaikki nämä broidit&velipuoli olivat lusineet, ja nimenomaan nämä BROIDIT olivat enemmän "Kuuma-Kalleja", kuin velipuoli, joka suuttui harvemmin.
En lähde nyt tässä sen enempiä kertomaan että miten, millä jnpp., Janeten faija, broidit ja velipuoli häsläsivät, mutta read between the lines!;=)
Tämä joka porskuttaa Oulussa meneen, niin mitä mää häntä viimeksi näin niin mies oli tehnyt täys "uukkarin" elämässään :!: :o
Oli kortti, auto, duunit, uusi nainen, jonka kanssa hällä on jälkikasvua jnpp.
Viina oli heitetty kokonaan pois kuviosta :!: :)
Eli kuten TEHOSEKOITIN aikoinaan lauloi:SE JOHTUU GEENEISTÄ.... :D
Tämä on vain maallikon näkemys asista :!:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

janita87 kirjoitti:*poistettu chattailua*tm
Janita87 :!:
En tiedä et mitä olet taas hässäköinyt, mutta:
A)Turhat "sättäilyt" jätä jo pois, kun tämä, kuten moni muukaan mesta, ei ole mikään IRC :!: :wink:
B)Vapaata lainausta RAIDILTA:"Ketjuun kuulumattomat viestit aiheuttavat TUOMIOISTUIMEN kasittelya, joten palataan aiheeseen. Keskenaiset kuittailut tehdaan lautamies osiossa.
RAID"
Että jos haluatte "flaidata" jonkun/joittenkin kanssa, niin ei muuta kuin lautamiehiin ja siellä selvitelkää välejänne, OK :?: :!:
Edelleenkään en sano tätä pahalla Janita87, enkä muillekkaan :!: :)
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

romu kirjoitti:Ei näy tytär tietävän äitinsä taustoista yhtään mitään. kunhan vain puhuu ja haukkuu. luin juuri äsken koko ketjun läpi ja eipä tuosta juuri mitään tietoa saanut janetten tekemisistä ja kun teillä on niin paljon kuulema sitä infoo vai luuletteko vain tietävänne. niin olisi mukava kuulla myös tosi tarinaa. mutta taitaa ollakin viisainta että otan siitä lopusta itse selvää ja kerron niistä sitten teille.
Jos viittaat tuohon "Onko siitä jokin ohjelmakin"-juttuun, niin eiköhän Janita87 ole ollut suhteellisen skidi silloin kun tuo ko ohjelma tuli ulos, joten ei hän ole silloin ymmärtänyt koko ohjelmaa, saatikka että kuka hänen "mutsinsa" *oikiasti on* jnpp.
Kaikki ovat auenneet hälle iän myötä, eri tahoilta, kuten esim., ikävä kyllä, RIKOSLEHDISTÄ, "äiti" ottaa itse yhteyttä, kuulee asioita esim. Janeten sukulaisilta jne.
Eli edelleenkin sanon:KYLLÄ JANITA87 TIETÄÄ "MUTSINSA" JUTUT&TAUSTAT AIKASTE 100% VARMASTI&HYVIN :!: :wink:
Child Of Scythe
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

No, tuohan kertoo paljon että on mustalaisen verta suonissa, nyt taisi mennä hohto koko jutusta. niin, kyllä varmaan tytär osan äitinsä tekemisestä tietää mutta luulen että ei kukaan tiedä ihan kaikkea, aina jää jotain sellaista mitä muut eivät tiedä.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

romu kirjoitti:No, tuohan kertoo paljon että on mustalaisen verta suonissa, nyt taisi mennä hohto koko jutusta. niin, kyllä varmaan tytär osan äitinsä tekemisestä tietää mutta luulen että ei kukaan tiedä ihan kaikkea, aina jää jotain sellaista mitä muut eivät tiedä.
Menikö hohto :?: :)
Kyllä Janita87 taitaa tietää aikaste tarkkaan kaikki mutsinsa toilailut yms hässäköinnit, kun on tuota ikää tullut lisää, ja seuraa mm. lehtiä, kuulee sukulaisiltaan, faijaltaan jnpp.
"mutta luulen että ei kukaan tiedä ihan kaikkea, aina jää jotain sellaista mitä muut eivät tiedä."
Osin totta, osin ei, joten en allekirjoita tuota nyt siis ihan täysin :!: :wink:
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin