Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja janita87 »

Mä kyllä olen ihan oikea Janita :)
Jaanahan oli ennen turunen, niinkun oon mieki :) Niin ja mitä tulee siihen että anna jannulle mahdollisuus, en tee sitä virhettä :)
haluan pitää lapseni erossa hänestä ja itteni. en haluu todellakaan astua ees sen lähelle.
Voithan sä itekkin ottaa jaanaan yhteyttä? Jos haluut esim sen numeron? :) voin laittaa YV:nä sen...?
Elikkäs, millon tää Reko pääsee vapauteen? Sain vasta viikonloppuna kuullakkin että se istuu linnassa.. :o
Kun Jannu laittaa viestie että oli tullu riihimäeltä tapaamasta ukkoonsa, mie sit kysyin et mitä nää siellä.. tuumas sit vaa et ukkoo kattomassa, mä et mitä se siellä tekkee, ettekö asukkaan yhessä, vai oottako jo eronnu.. :D Niin sit se tuumas että vankilassahan se on :P Olin silleen et mitä vittuja? ;D


* Vasikoi tämä viesti
* Vastaa lainaamalla

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

ViestiKirjoittaja Alexandra5 päivämäärä Su Touko 03, 2009 7:11 am
:D Jos sä olet "se" oikea Janita, niin voin kertoa, että Jannu oli ihan mielettömän ylpeä susta...Mä tunnen hänet muurin molemmilta puolilta, ollaan lusittu yhdessä ja oltu myös siviilissä ystäviä. Joskus voi pelottaa oma tytär, varsinkaan kun ei tunne lastaan. Mutta anteeksianto on suurinta rakkautta, mitä voi osoittaa....anna Jannulle mahdollisuus. En viitsi täällä foorumilla toitottaa ääneen, mikä on Jannun oikea (siis tyttönimi äidin puolelta)sukunimi, mutta jos sen tiedät, olet todella se 'aito' Janita. Mä tiedän sen...en kehuakseni sitä mainitse, mutta sitä ei tiedä moni, you know?! Ja jos näet Jannua, niin sanohan jotta 'pikkutyttö' Osbournen vaimo kaipailee...Please! :D YV:tä saa laittaa...?????? :roll:

janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja janita87 »

miks ei tää aleksandra enää mittää vastaa? :) Niin, siis onko sun oikee nimi aleksandra, että osaan jaanalle selventää keltä ne terkut tuli.. :P Niin ootko miten kauan tuntenna Jannun?
Onko se sit sulle paljonkin puhunu minusta? :roll:

Alexandra5
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 9:27 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Alexandra5 »

janita87 kirjoitti:miks ei tää aleksandra enää mittää vastaa? :) Niin, siis onko sun oikee nimi aleksandra, että osaan jaanalle selventää keltä ne terkut tuli.. :P Niin ootko miten kauan tuntenna Jannun?
Onko se sit sulle paljonkin puhunu minusta? :roll:
:D Täällä mä oon, laitoin sulle YV:n... :D

Alexandra5
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 9:27 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Alexandra5 »

:shock: Jaa, taas ...sellaisen ihmisen päälle on helppo puhua juttuja, joista hänet on tuomittu aiemmin. Olen kuullut itse syytetyn rehellisen kertomuksen asiasta ja vakuuttunut siitä, ettei hän ollut tekijä. Mutta Janeten(Jaanan) rekisterillä ei tarvitse kun mainita hänen tehneen jotain väkivaltaista, menneisyys on riittävä näyttö, muuta ei tarvita. Missä on oikeus!!!???? :evil:

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Damien »

Edellä mainittu kertomus ja Jaanan jo kaikille tutuiksi tulleet harrastukset ja elämäntapa
huomioon ottaen jokainen vetänee asiasta omat johtopäätöksensä.Syytön, luonnollisesti.. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Alexandra5 kirjoitti::shock: Jaa, taas ...sellaisen ihmisen päälle on helppo puhua juttuja, joista hänet on tuomittu aiemmin. Olen kuullut itse syytetyn rehellisen kertomuksen asiasta ja vakuuttunut siitä, ettei hän ollut tekijä. Mutta Janeten(Jaanan) rekisterillä ei tarvitse kun mainita hänen tehneen jotain väkivaltaista, menneisyys on riittävä näyttö, muuta ei tarvita. Missä on oikeus!!!???? :evil:
Minkähän takia mua alkoi naurattaa tuo boldattu kohta?

Janeten asuntoon siis on mennyt tuntematon nainen, joka on päättänyt puukottaa takaisin tullutta miestä, ja kadonnut paikalta ennen ambulanssin tuloa?

seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Salaperäinen puukottajanainen on luultavasti nykyään avohuollossa oleva punahilkka joka ei iästään huolimatta vanhene eikä täten pääse karaokebaariin, katoamaan auttaneet avustajat olivat lumikki ja
7 kääpiötä jotka vetivät kurpitsasta tehtyä pakovaunua syytetyn todistajien mukaan kempeleeseen salattujen elämien Sallan äidin luokse piiloon ja saunomaan.

Aileen
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 2:31 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Aileen »

Uusimmassa Alibissa 7/2009 juttu Jaanasta + kuvia.

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Siinäpä se juttu........
http://www.aijaa.com/v.php?i=4414839.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4414852.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4414877.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4414884.jpg
.....kera taas erilaisten selitysten! :o
Outoa että väittää itse soittaneensa poliisit, mutta ei ainakaan mainita että sellainen puhelu olisi tullut! :?

Janette tekstiä.jpg
Janette tekstiä.jpg (169.3 KiB) Katsottu 2881 kertaa
Janette.jpg
Janette.jpg (200.23 KiB) Katsottu 2881 kertaa
Janette ystävän kanssa.jpg
Janette ystävän kanssa.jpg (142.65 KiB) Katsottu 2881 kertaa
Lisätty linkin takaa 3 kuvaa
-NILS-
Child Of Scythe

Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Olipas aika tehnyt tehtävänsä, ja rouva vanhentunu kovasti.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mä ajattelin just ihan samaa :shock: Taitaa raskas "työ" vaatia veronsa, luulen ma :?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Tuulitukka84 kirjoitti:Olipas aika tehnyt tehtävänsä, ja rouva vanhentunu kovasti.
Aivan.
Minä en ollut tosiaan tuntea kansikuvasta, mut päättelin tuosta "tittelistä", notta pakko olla sama eukko!
Kun itse jutun aukaisin ja nimen näin niin se oli sitten siinä! :shock:
Tota noin.
Tänne on tullut 2 vastausta, jälkeen mun, mut miksihän en saa ilmoa SP.ni, vaikka on täpät kohdassa:ILMOITA KUN VIESTIIN VASTATAAN!
Ennen vanhaan ne kyllä tulivat.
Outoa?! :?
Pitänee kysyy RAIDilta asiasta.
Child Of Scythe

Alexandra5
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 9:27 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Alexandra5 »

:roll: Voi hyvänen aika, eikä jokainen nainen vanhene????? En mä ainakaan ole yhtä kukkea kuin vielä 10 vuotta sitten...tai viisi vuotta.
Ja toi linna-stoori siitä lastenhoitajasta ei nyt ihan pidä paikkaansa...olin paikalla tuolloin. Ihme propagandaa syötetään ihmisille. Ja te uskotte kun Jannu sanoo jotain lehdessä, sinisilmäiset xxxxxx(sensuroitu). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Damien »

Alexandra5 kirjoitti:Ja te uskotte kun Jannu sanoo jotain lehdessä, sinisilmäiset xxxxxx(sensuroitu). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Emme toki.Siksi harvat täällä uskovat sinuakaan. :wink:
Valitettavasti näistäkään huolimatta:
Alexandra5 kirjoitti:Nämä normiyksilöt eivät vain voi/halua uskoa että kaikki kertomamme on täyttä totta. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Kaverilla siinä oikeuskuvassa on, upeat takajalat.

Vastaa Viestiin