Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Damien »

seppoilmari kirjoitti:Meinaakko että Janette on uhri :lol:
No öffköörs... Ovathan kaikki tuomitutkin syyttömiä. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
chassiel
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Huhti 15, 2009 6:37 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja chassiel »

Heh..En todellakaan lainaa enkä kyyditse sitä. Et taida tuntee sitä kovin hyvin :lol: :wink: Mä satun tunteen vuosikymmenten takaa :evil: Niinku sen sisaruksetkin. Janitaa en ole nähny koskaan, mut kuullu olen nitten puhuvan ja mietiskelleen mitähän tytölle kuuluu. Jane ei tule kauaan kenekään kans toimeen..noh niin kauan jos se hyötyy jotain :lol: :lol:
Alexandra5
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 9:27 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Alexandra5 »

chassiel kirjoitti:Heh..En todellakaan lainaa enkä kyyditse sitä. Et taida tuntee sitä kovin hyvin :lol: :wink: Mä satun tunteen vuosikymmenten takaa :evil: Niinku sen sisaruksetkin. Janitaa en ole nähny koskaan, mut kuullu olen nitten puhuvan ja mietiskelleen mitähän tytölle kuuluu. Jane ei tule kauaan kenekään kans toimeen..noh niin kauan jos se hyötyy jotain :lol: :lol:
:D Heh heh, tunnenpa ehkä sen puolen, mitä et ole koskaan nähnyt..mene sanomaan Jannulle iselleen, mitä siitä ajattelet, helppohan se on täällä nimimerkin takan haukkua ja arvostella. Vai eikö kantti kestä? :wink:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Jospa tuo chassiel ei uskalla/haluakaan olla sitä vertaa tekemisissä Jaanan kanssa, että joutuisi puukonkantaman etäisyydelle :shock:

Mutta hienoa, että Jaanallakin on joku ystävä/puolestapuhuja. Tosin minua ilahduttaisi enempi se, että hän itse tulisi tänne oikaisemaan meidän minfolaisten väärinkäsityksiä. Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta, kun itse topikin päähenkilö liittyisi keskusteluun... Sä voisit varmaan vihjaista, kun hänet noinkin hyvin tunnet :roll: Me muut voitais sitten muodostaa käsityksemme (tai korjata sivullisten puheitten perusteella muodostuneita käsityksiä) ihan rouvan omien kirjoitusten perusteella. 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
chassiel
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Huhti 15, 2009 6:37 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja chassiel »

Mä todellakin tunnen Jaanan/Janetin/Janen aika hyvin :oops: Tosin en halua olla paljoon tekemisissä, etten ite sais samaa rosvo/venkula mainetta. Kova se on uhoomaan mut elelee hissunkissun nykyään. (Rekon takia) Jaanallahan on luokiteltu
"mielisairaus" josta se on eläkkeelläkin. Oli muuten jossain lehdessä ite sitä hulluneläkettä mainostanut. Tunnen Jaanan pikkutytöstä asti ja voin näin 100% sanoa tuntevani ja tietäväni oikean luonteen. Välit sillä on jopa kaikkiin sisaruksiinkin huonot....miksikähän :lol: :lol: Eivät jaksa sen jatkuvaa rahan ym.lainaamista. Olipahan tuo tehnyt jopa lastensuojeluilmoituksia sukulaisistaan. 100% tieto. Ja olen sanonut päin naamaa mitä ajattelen tai jätän ajattelematta.
Alkaako mietityttää kukahan täällä kirjoittaa.. :oops: :oops: en kehtaa edes ääneen sanoa ja mielummin piilottelen, EN Jaanalta, vaan muilta salaan muilta ihmistiltä jotain. :twisted: :roll:
chassiel
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Huhti 15, 2009 6:37 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja chassiel »

Vielä haluan sanoa tämän. Koko ämmästä periaatteesta en halua enkä kuullakkaan mitään. Pakolliset kuviot oon jos on pakko. Jaana huutelee jokapaikassa kuin kaikkia on vasikoita. (jos ei mene mieliksi) Ilmoittelee last.suojeluun, soskuun,kelaan, kaikkiin ite perättömiä ilmiantoja. JOPA OMISTA SUKULAISISTAAN!!!
Alexandra5
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 9:27 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Alexandra5 »

:D Sun kantasi ja näkemyksesi, ok. Mutta olen itse ymmärtänyt, millainen ihminen Jannu on ja hyväksynyt hänet sellaisena kuin hän on. Pidän kyseisestä ihmisestä, hyväksymällä hänet kokonaisuutena, hyvine ja 'huonoine' puolineen. Hän on mielenkiintoisempia persoonia, ketä olen koskaan tavannut. :D Elälkkeellä on jokunen osa tästä kansakunnasta, useilla heillä on psykiatrinen sairaus diagnooosina.
Tuosta nic'in taakse piiloutumisesta; mä ilomielin soisin, että kyseinen henkilö tunnistaisi minut... :D
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja janita87 »

ja mitä joku täällä oli kirjottanna että puhutaan paskaa sellasesta ihmisestä jota ei ees tunne.. voi kuule, minä tunnen äitini aikasen hyvin :) Oon valitettavasti sen lapsi, ja ihan hävettää :D
Että turha tulla ainakaan mulle kukkoilee etten tuntis ihmistä ;)
Ja joku oli kirjoittanu ettei oo koskaan janitaa nähny, minähän se, ja en haluukkaan näyttäytyy.. tiiä mitä hulluja sekopäitä täälläki liikkuu :D
chassiel
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Huhti 15, 2009 6:37 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja chassiel »

chassiel kirjoitti:Heh..En todellakaan lainaa enkä kyyditse sitä. Et taida tuntee sitä kovin hyvin :lol: :wink: Mä satun tunteen vuosikymmenten takaa :evil: Niinku sen sisaruksetkin. Janitaa en ole nähny koskaan, mut kuullu olen nitten puhuvan ja mietiskelleen mitähän tytölle kuuluu. Jane ei tule kauaan kenekään kans toimeen..noh niin kauan jos se hyötyy jotain :lol: :lol:
Minä kirjoitin etten ole nähnyt, mut kuullut kuinka mietiskelivät mitähän sinulle kuuluu.
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja janita87 »

no eihän sellanen tuukkaan toimeen kenenkään kanssa :D enkä ihmettele :mrgreen:
Onneks sen sisarukset ei oo samanlaisia kun Jaana ite.. ne on paljonkin rauhallisempia. :roll:
Ai, no se on jo ihme että Jaana tai sen siskot miettii mitä mulle kuuluu, todella harvinaista, eihä noi koskaan ees soittele ja kysele mitä kuuluu.. :roll: Va mulleppa se on iha sama.. :twisted:
chassiel
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Huhti 15, 2009 6:37 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja chassiel »

Kyllä ne mietiskelee sua. Mut ymmärrän kyllä heitä, sillä niillä on oma perhe ja eivät ole olleet juurikaan tekemisissä sinun kans. Loppujen lopuksi olet "vieras" heille. Kyl ne sisaruksetkin on kaikki aika rajuja luonteeltaan, mutta ei kuitenkaan Janen verosia. (osa myös miesten vaihtamisessa, menemättä naimisiin kuitenkaan.) Varmasti olet saanut paremmat lähtökohdat elämällesi mitä olisit saanut heidän luonaan. Mummosi on joutunut kärsimään ja häpeen aikalailla lapsiensa toilailuista.
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja janita87 »

No joo toisinaan oon niille vieras, toisinaan en :) Ja todellakin mielummin asuin tässä nykysessä perheessä, mitä Janeten kanssa. :lol: tota, tietääkö kukkaan et miks Reko on oikeesti lusimassa?
Oikeestaan jaana on nyt ollu ainakin mulle ihan kunnolla, mietin itsekin moista, että mistäs nyt tuulee 8)
Niin no varmaan on mummo saanu häpeillä, häppeen mieki kun on tollanen ''äiti'', va eipä sitä koskaan oo osanna äiteeks ees sanua.. :D ;P
Alexandra5
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 9:27 am

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Alexandra5 »

:D Jos sä olet "se" oikea Janita, niin voin kertoa, että Jannu oli ihan mielettömän ylpeä susta...Mä tunnen hänet muurin molemmilta puolilta, ollaan lusittu yhdessä ja oltu myös siviilissä ystäviä. Joskus voi pelottaa oma tytär, varsinkaan kun ei tunne lastaan. Mutta anteeksianto on suurinta rakkautta, mitä voi osoittaa....anna Jannulle mahdollisuus. En viitsi täällä foorumilla toitottaa ääneen, mikä on Jannun oikea (siis tyttönimi äidin puolelta)sukunimi, mutta jos sen tiedät, olet todella se 'aito' Janita. Mä tiedän sen...en kehuakseni sitä mainitse, mutta sitä ei tiedä moni, you know?! Ja jos näet Jannua, niin sanohan jotta 'pikkutyttö' Osbournen vaimo kaipailee...Please! :D YV:tä saa laittaa...?????? :roll:
Markus-
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 7:59 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Markus- »

janita87 kirjoitti:No joo toisinaan oon niille vieras, toisinaan en :) Ja todellakin mielummin asuin tässä nykysessä perheessä, mitä Janeten kanssa. :lol: tota, tietääkö kukkaan et miks Reko on oikeesti lusimassa?
Oikeestaan jaana on nyt ollu ainakin mulle ihan kunnolla, mietin itsekin moista, että mistäs nyt tuulee 8)
Niin no varmaan on mummo saanu häpeillä, häppeen mieki kun on tollanen ''äiti'', va eipä sitä koskaan oo osanna äiteeks ees sanua.. :D ;P

Rekohan istuu oikeestikkin yhä edelleen siitä peppersin taposta linnassa...
Markus-
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 7:59 pm

Re: Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Viesti Kirjoittaja Markus- »

Niin ja jos sua janita kiinnostaa lukee lisää... http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=4646
Vastaa Viestiin