Lähes puolet USA:ssa murhatuista on mustia

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kalessin kirjoitti:aika outoa....se varmaan johtuu partavedestä;)*hih* en usko, että sulla on mitään tekemistä asian kanssa*virn*
Joo, mäkin epäilen että ne vaan tykkäs liikaa mun Le Male:sta ja alkoivat epäilee omaa seksuaalista suuntautumista :D

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hyvinkin mahdollista, ei olisi eka kerta kun partavedellä olisi niinkin väkevä vaikutus kanssaihmisiin*hihitteliö*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

minttusuklaa
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 4:43 pm

Viesti Kirjoittaja minttusuklaa »

Jos esim. koulussa on tappelu tai muuta riitaa tumman/maahanmuuttajan jne. ja valkoisen kanssa niin tummempi osapuoli syyttää usein rasismia vaikka syy olisi ihan muussa ja opettajatkin usein ottavat heti sen näkökannan että rasismi liittyy aina esim. suomalaisen ja maahanmuuttajien väliseen kiusaamiseen yms.

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ja olen myös huomannut, että jo se että olet jossain tapauksissa erimieltä maahanmuuttajan kanssa, tekee sinusta rasistin. mua ainakin henkilökohtaisesti luokkaa ihan älyttömästi se, että herjataan rasistiksi, jos et esim. halua ostaa kaverin myymiä helyjä tai yrität työssä rajata vaikka omaisten ramppaamista. se on halpamaista ja erittäin epäkohteliasta.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kalessin kirjoitti: tai yrität työssä rajata vaikka omaisten ramppaamista.
Voin kuvitella miten "nastaa" ois joutua kansallispukusen henkilön kanssa synnytyksen jälkeen samaan huoneeseen sairaalassa.
Mitään vierailuaikoja ei yleensä noudateta vaan koko laaja suku ravaa millon huvittaa.... :?

Vastaa Viestiin