Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... oja/698806

Mieskaksikko hermostui, kun kipinävahdiksi jätetty kolmas mies sammui ja oksensi yöllä makuupussiin. Kaksikko alkoi kuristaa, hakata ja potkia miestä.

He tökkivät miestä kuumalla makkaratikulla takapuoleen ja peniksen päähän. Lopuksi mies heitettiin järveen. Tapaus sattui saaressa kesällä 2009 Kuopiossa.

Pohjois-Savon käräjäoikeus tuomitsi viime joulukuussa 28- ja 37-vuotiaat miehet pahoinpitelystä kymmeneksi kuukaudeksi vankeuteen. Vanhemman tuomio on ehdollinen.

Kaksikon on maksettava 22-vuotiaalle uhrille 3 600 euroa korvauksia. Itä-Suomen hovioikeus vahvisti tuomion tiistaina.


Lupsakat savolaiset makkaranpaistossa vol.1
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Hyvä että joutui linnaan tuo toinen, mutta miksei esimerkiksi raiskauksesta saa melkein koskaan linnaa vaikka tämä on samankaltainen halventava genitaaleihin kohdistuva väkivallanteko?
kurvijor
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ti Heinä 12, 2011 4:09 pm

Re: Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja kurvijor »

Aika erikoinen tapaus.
Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Kiinnostaisi kyllä näiden kaverusten taustat, ei todellakaan kuulosta ihan keskivertoporukan välienselvittelyltä? :shock:
Vato
Poliisikoira Rex
Viestit: 284
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 10:10 am

Re: Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja Vato »

hehe. voi viulu kun repesin tälle jutulle. On siinä varmaan tuomarikin ihmetelly ku tästä jutusta on kerrottu yksityiskohtaisesti, mahtaako poijjaat tehdä enää yhteisiä telttailuretkiä
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ei kai se kipinämikko edes epäonnistunut tehtävässään jos tulinen makkarakeppi oli saatavilla? Viimeiseen asti pitänyt käsketyn asemansa ja jopa oksentanut makuupussiinsa?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Oksentajalle kosto - penikseen tikulla palovammoja

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Auts!! Vaikka miespuolinen en olekkaan niin voisin kuvitella tuon tekevän harvinaisen kipeää!! Raiskaajille tuollainen olisi kyllä rangaistukseksi omiaan.. :twisted:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Vastaa Viestiin