Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Yx2
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:31 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja Yx2 »

Onko sulla teiden ritari videota tästä vai oliko tämä se get a way in Länsiväylä?
jhou
Perry Mason
Viestit: 3842
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja jhou »

Juko74 kirjoitti: Ti Syys 14, 2021 4:04 pm Näin asianomaisena voisin tästä tapauksesta kertoa paljonkin... Ensimmäiseksi haluaisin oikaista median/poliisin antaman virheellisen tiedon. Moottoripyöräni nopeus oli 300Km/h ja nopein poliisiajoneuvo joka seurasi ajoi 280km/h GPS seurannan mukaan. Tapaus painettiin villaisella poliisin esim. törkeän/ajattelettoman toiminnan vuoksi. Eli en saanut rangastuista ollenkaan. Käytännössä olisin voinut jopa vaatia korvauksia.
Kai nyt siinä unessasi sait jonkun palkinnon tästä myös, kansalaisjuhlat torilla, irtokarkkeja tms kivaa? :D
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Harmi ettei henki lähtenyt tältä hintiltä.
"Those who want respect, give respect."
Juko74
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Syys 14, 2021 3:31 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja Juko74 »

jepulis82 kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 4:35 pm Harmi ettei henki lähtenyt tältä hintiltä.
Ihan hetero olen :D :D
Juko74
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Syys 14, 2021 3:31 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja Juko74 »

Vanha juttu, ja kovasti Joitakin kuitenkin kiinnostaa..!!
Mulle voi laittaa viestiä, niin kerron kyllä kuka olen ja voi jopa soittaa tai tulla käymään ja keskustella asiasta jos haluaa??
Hyvä teidän täydellisten on huudella täällä netissä, jotka ette ole koskaan ite tehnyt virheitä!!
Ei Muutako rohkeasti yhteyttä, jos on jotain sanottavaa :)
Naurattaa tuollaiset saatanan raukat, jotka ei uskalla tulla sanomaan päin naamaa!!!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Juko74 kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 1:02 am Vanha juttu, ja kovasti Joitakin kuitenkin kiinnostaa..!!
Mulle voi laittaa viestiä, niin kerron kyllä kuka olen ja voi jopa soittaa tai tulla käymään ja keskustella asiasta jos haluaa??
Hyvä teidän täydellisten on huudella täällä netissä, jotka ette ole koskaan ite tehnyt virheitä!!
Ei Muutako rohkeasti yhteyttä, jos on jotain sanottavaa :)
Naurattaa tuollaiset saatanan raukat, jotka ei uskalla tulla sanomaan päin naamaa!!!
Noni, tänne voit laittaa viestiä. Voidaan sitten vaikka rupatella mukavia puhelimessa. :lol:
"Those who want respect, give respect."
Yx2
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:31 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja Yx2 »

Ainahan nää "kovikset" uhoaa milloin mitäkin.
Ajoi varmaan 350km/h ja nyt on saanut sulan hattuunsa.
Kun tietoisesti ajaa haneen poliiseja muista piittaamatta niin tuskin tuollainen koskaan "parantuu" yhteiskuntakelpoiseksi :(.
inka
Jane Marple
Viestit: 1033
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja inka »

Juko74 kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 1:02 am Vanha juttu, ja kovasti Joitakin kuitenkin kiinnostaa..!!
Mulle voi laittaa viestiä, niin kerron kyllä kuka olen ja voi jopa soittaa tai tulla käymään ja keskustella asiasta jos haluaa??
Hyvä teidän täydellisten on huudella täällä netissä, jotka ette ole koskaan ite tehnyt virheitä!!
Ei Muutako rohkeasti yhteyttä, jos on jotain sanottavaa :)
Naurattaa tuollaiset saatanan raukat, jotka ei uskalla tulla sanomaan päin naamaa!!!
Naurattaa enemmänkin tuollaiset äidin pikkutissiposket, jotka uhoaa netissä.
Minä olen täydellisyydessä hyvin kaukana keskivertoihmisestä, mutta noin jumalattoman tyhmä en sentään ole.
Kun niin kova poika olet, niin miksi pitäisi viestillä yhteystietoja kysellä. Pistä ne reippaasti ihan tähän ketjuun vaan, vai eikö pokka riitäkään.. :lol:
Yksäreistä on niin helppo karsia kenelle vastaa, vai vastaako kenellekään. Mielelläni kertoisin kasvotusten pari tosiasiaa oikeasta elämästä.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Juko74 kirjoitti: Ti Syys 14, 2021 4:04 pm Näin asianomaisena voisin tästä tapauksesta kertoa paljonkin... Ensimmäiseksi haluaisin oikaista median/poliisin antaman virheellisen tiedon. Moottoripyöräni nopeus oli 300Km/h ja nopein poliisiajoneuvo joka seurasi ajoi 280km/h GPS seurannan mukaan. Tapaus painettiin villaisella poliisin esim. törkeän/ajattelettoman toiminnan vuoksi. Eli en saanut rangastuista ollenkaan. Käytännössä olisin voinut jopa vaatia korvauksia.
Oot reppana mies. Kukaan nainen ei arvosta tuollaista.
Varmaankin järkevää tulla keulimaan tänne, kun on saanut oman ketjun rikospalstalle?
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Ja aina kun kävin ajelulla, niin koitin huiput! Että en ihan ensikertalainen ollut. Pyörä oli mulla 8 vuotta.
sinähän vasta idiootti olet! joka kerta huiput kun lähit ajaa, tajuatko yhtään monta sivullista ja pieniä lapsia olet vaarantanut?
"If you aim for a king, you better not miss"
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Motoristi pakeni lähes 250 km/h - poliisi suisti tieltä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Dope Boy kirjoitti: Ma Joulu 13, 2021 10:07 am sinähän vasta idiootti olet! joka kerta huiput kun lähit ajaa, tajuatko yhtään monta sivullista ja pieniä lapsia olet vaarantanut?
No eihän se nyt sitä tajua kun kerta täällä ylpeilee asialla. Kunnon mies olisi noilla taidoilla lähtenyt johonkin Moto gp:tä ajamaan ja tienannut miljoonia. Sen sijaan tämä kovis saa kelalta jopa satoja euroja kuukaudessa. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin