Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kaksi naista otettu kiinni epäiltyinä omakotitalon sytyttämisestä

Vanha omakotitalo paloi torstaina aamupäivällä käyttökelvottomaksi Oulaisissa Pohjois-Pohjanmaalla.

Poliisi kertoo saaneensa selville lähes heti palon syttymisen jälkeen, että se oli tahallisesti sytytetty.

Palon sytyttämisestä epäiltyinä otettiin kiinni kaksi 1980-luvulla syntynyttä naista. He ovat alustavassa puhuttelussa tunnustaneet Sampsankadulla sijainneen talon sytyttämisen. Palossa ei aiheutunut henkilövahinkoja.

Poliisi jatkaa asian selvittämistä rikoksesta epäiltyjen kuulusteluilla ja teknisellä tutkinnalla perjantain aikana. Asiaa tutkitaan tuoreeltaan törkeänä vahingontekona.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031 ... 0_uu.shtml

Aika omituisen oloiselta tuntuu, kun yleensä pyromaani on usein yksin liikenteessä ja tavallisimmin miespuolinen. Myöskin kolmen kympin hujakoilla kun on ikää, niin tulitikkuleikit ei ole enää niin kovin yleisiä, kuin finninkasvuiässä.
Olisiko tytöillä ollut menossa pikkuinen vakuutuspetku, josta on käynyt samoin tein käry hutilodessa?
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

Jonkinlainen petos tai sitten uhkailu/kosto. Perintö- tai muu sukuriita kenties, se tulee näin äkkiseltään mieleen syynä miksi tuon ikäiset voisivat taantua uhmaikäisen tasolle ja sytytellä taloja tahallaan.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Olisko hameväki asialla :roll:
Nimittäin kansallispukuiset?Sillä seudulla niitä piisaa.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

mielikki kirjoitti:Olisko hameväki asialla :roll:
Nimittäin kansallispukuiset?Sillä seudulla niitä piisaa.
Selittäisi ainakin sen, miksi on ilmeisesti pongattu hetimiten lähes itse teosta, ellei ole olleet talon asukkaita.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8234
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Laman aikana kun ei toi asuntokauppa oikein käy, niin mikäpä onkaan kätevämpi kikka muuttaa se rahaksi kuin tuikata tuleen. Nyt taitaa vaan ne rahat jäädä saamatta ja homma muuttua menopuolelle.
Piilohomot on in.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kun vielä olin nuori, silloisessa kotikaupungissani oli romanien asuttama omakotitalo. Joku kaverini minua valisti: Jos muuttavat pois talo palaa.

Muutto tapahtui myöhemmin ja talo paloi. Taitaa kuulua kulttuuriin polttaa talo lähtiessä. Onneksi ei kerrostaloihin sovelleta polttosääntöä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja rane »

Jack the Ripper kirjoitti:Kun vielä olin nuori, silloisessa kotikaupungissani oli romanien asuttama omakotitalo. Joku kaverini minua valisti: Jos muuttavat pois talo palaa.

Muutto tapahtui myöhemmin ja talo paloi. Taitaa kuulua kulttuuriin polttaa talo lähtiessä. Onneksi ei kerrostaloihin sovelleta polttosääntöä.
-Niin, se asunto vaan tuhotaan... :roll: -Täälläkin taitaa olla juttua oikein videon kanssa.... :wink:
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kaksi naista epäiltynä omakotitalon sytyttämisestä.

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Ei aina. Täytyy erään pohjoispirkanmaalaisen kerrostalon talkkarina sanoa, että tänne osuneet mustalaiset on hoitaneet asiansa jopa paremmin kuin moni kalpeanaama. Alkoholin kanssa suuremmin läträävät on yhtä iso ongelma. Esimerkiksi alkuviikosta yksi hellansa päälle unohtanut pottunokkainen kalpeanaama yritti suomiviinan voimin polttaa yksiönsä, itsensä ja kylmäsavustaa koko rapun. Palovaroitinkin oli tietysti, kuten asiaan kuuluu, poissa pelistä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Vastaa Viestiin