Nainen kosti seksuaalisen hyväksikäytön - tapon yritys

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Nainen kosti seksuaalisen hyväksikäytön - tapon yritys

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Nainen kosti seksuaalisen hyväksikäytön puukottamalla
23.11.2007 11:54

Seksuaalirikoksen julmalla tavalla kostanut lahtelainen 37-vuotias nainen tuomittiin tapon yrityksestä neljäksi vuodeksi vankeuteen.

Lahden käräjäjäoikeus antoi tuomion tänään.

Nainen kosti seksuaalisen hyväksikäytön viime talvena 56-vuotiaalle miehelle, jota hän löi veitsellä eri puolille kehoa. Lisäksi nainen hakkasi rikkinäisellä pullolla miestä useita kertoja kasvoihin.

Tuomittu määrättiin maksamaan miehelle runsat 3300 euroa kosmeettisesta haitasta.

Mielentilatutkimuksen mukaan tuomittu oli tekoa tehdessään alentuneesti syyntakeeton. Aiemmin nainen on tuomittu väkivaltarikoksista pitkiin tuomioihin.

Oikeuden päätöksella nainen joutuu istumaan neljän vuoden mittaisen rangastuksen kokonaisuudessaan ennen kuin pääsee vapauteen.

Mies oli tuomittu naisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ehdolliseen rangaistukseen.

IS
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mahtoikos tuolla naisella olla apureita? Vai oliko ihan itsekseen onnistunut miehen telomaan noinkin pahasti? Tuomion kovuuteen varmasti vaikuttanut entisetkin rötökset ja teon suunnitelmallisuus/julmuus.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Äijä sai mitä ansaitsi,rikos johti toiseen ja rangaistukset perseestä.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Äijä sai mitä ansaitsi,rikos johti toiseen ja rangaistukset perseestä.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

gravedigger kirjoitti:Äijä sai mitä ansaitsi,rikos johti toiseen ja rangaistukset perseestä.
Niin juu. Kyllä omankäden oikeuden pitäisi olla sivistysvaltiossa sallittu.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
jennie83
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: La Marras 03, 2007 3:53 pm
Paikkakunta: eteläsuomi
Viesti:

a

Viesti Kirjoittaja jennie83 »

aaa
Viimeksi muokannut jennie83, Ti Joulu 04, 2007 1:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

jennie83 kirjoitti:Nainen sai liia pitkän tuomion ja mitä mies sai tehtyään naiselle!??!??!
Mitä mies teki naiselle?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Pieni välihuomio. Monta kertaa ryyppyporukoissa veitsi viuhahtaa ja toinen lähtee lautoihin, toinen rautoihin. Sitten yllätykseksi syytetty kertoo motiivikseen "se homo yritti lähennellä ja mä..." , vaikka uhrin lähiomaiset ja perhe eivät koskaan ole huomanneet mitään tuollaiseen viittaavaa suuntautuneisuutta. Pikemminkin on kyse venkulan tarpeesta oikeuttaa tekoaan, itselleen, ja etenkin muille. Onhan siinä enemmän "gloriaa" istua "homolähentelijän taposta", kuin "repapertsakare" -porukan puukkohippasista. Saman ilmiön olen huomannut näistä naistekijöistä. Milloin on raiskattu, milloin ahdisteltu pikkutyttönä jne. Tuntuu aina löytyvän tällainen selitys.

En nyt puhu tästä topikin tapauksesta, vaan siitä, että monesti kannattaa kyllä odottaa, kunnes tapauksesta saa sen kokonaiskuvan.

Ja vielä aivan OT: eipä siellä Timisoaran aukiollakaan mennyt sitten 18 000 viatonta kansannousijaa, ei 1800, ei 180, eikä jumalauta edes 18. Ei kuollut ketään, tämä myöhemmin yhden pikkupalstan verran kerrottiin. Ja kansa se vaan jonotteli joulupadalle rahojaan lahjoittamaan (minäkin). Ainoat uhrit olivat palatsivallankumouksessa teloitettu entinen hallitsijapari. Tuon huijauksen jälkeen en ole antanut hyväntekeväisyyteen mitään. Avun tarvitsijoita on ihan tarpeeksi lähipiirissäkin ja -ympäristössä. Eli kannattaisi odottaa, jotta saa paremman kokonaiskuvan.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

JR puhuu taas asiaa.

Ja sitäpaitsi tuollaiset yltiöväkivaltaiset ihmiset joutavatkin vankilaan pois kansan keskuudesta.
I am an African!
Vastaa Viestiin