Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
janita
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja janita »

Voisiko tälle foorumille tehdä jo jotakin?

Avatar
samoilija
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2016 11:06 am

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja samoilija »

Onhan se aika ymmärrettävää että miehet täpinöissään tuollaisen kiinnioton jälkeen. Kaikki respectit Makwanille kavereineen, saivat tekijän kiinni niin ehkä poliisillakin jotain mahiksia estää tekijän osalta vastaavia juttuja tapahtumasta. Melko dorkaa on keskustelu juu, mutta ei mitenkään yllättävillä linjoilla.
When the goings get weird, the weird turn pro

Avatar
UglyBetty
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: Ke Loka 29, 2014 2:03 am
Paikkakunta: Cloud Cuckoo Land

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

samoilija kirjoitti:Onhan se aika ymmärrettävää että miehet täpinöissään tuollaisen kiinnioton jälkeen. Kaikki respectit Makwanille kavereineen, saivat tekijän kiinni niin ehkä poliisillakin jotain mahiksia estää tekijän osalta vastaavia juttuja tapahtumasta. Melko dorkaa on keskustelu juu, mutta ei mitenkään yllättävillä linjoilla.
Kuka nyt tuollaisen jälkeen sitten on täpinöissään, kuka järkyttynyt eikä ekana tosiaan tulis some mieleen...
Itse en näe respectin arvoisena tällaista huomiohuorausta.
Ja mielestäni melko dorkaa tässä on se, että tuo tapaus on kuvan kanssa heti jaettu someen.
Mut mä olenkin kai joku kukkis, kun en tällaista ymmärrä :roll:
Mä oon jopa aiemmin yrittänyt löytää kyseisestä tyypistä jotain positiivista (koska muutama tuttu jotain positiivista hänessä näkee), mutta useimmat lausunnot ja tällainen käyttäytyminen ei kyllä tuo mitään positiivista mun mieleen.
Suoraan sanottuna en ihan edes usko tän murtojutun todenperäisyyteen.

Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 6:36 pm

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

Tuota pahempia vammoja saa sipulia pieniessä kotonaan. Ei taida olla kovin totta tämä tarina. Kaulassa oli finni ja pohkeessa naarmu jollaisen saa esim. jos hipaisee mitä tahansa terävää kulmaa.

4 lukkoa avattu ruuvimeisselillä? Kellä edes on 4 lukkoa ovessaan? Ja miten ne muka saa auki ruuvimeisselillä?

Poliisikaan ei jostaan syystä halua ampua alas huhuja. Vaan haluaa antaa bätmänin olla valokeilassa.

annaanna

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Järjenköyhiä hölmöläisiä nämä minun mielestäni haltuunoton ja järjellisen toiminnan saralla olivat jokatapauksessa tuossa. Suoraansanottuna.
Onni etteivät hengestään päässeet. Epäammattimaista kuten olettaa saattaa, kun koulutus ja käytänteet uupuvat, ja tukkaputkella touhotetaan.

Ei ole pitkäikäinen suku tämä Amirkhanin suku.

(Ajatelkaa ammattilaisia eli poliiseja paikalle. Kaksi taloa kiertämään, kaksi etupuolelle vahtiin. Lopputulos olisi yksi karkuun, yksi kiinni. Lisäksi toista kiinniottanutta kaulaan ja sääreen, toista selkään isketty lähitaistelussa.
Kyllä poliisi olisi hyökkimisen sijaan käskyttänyt ja käyttänyt jotakin välinettä tarpeen mukaan.)

Tapahtumakuvaus on vähän vaihdellut, mutta myönnetty on, ettei tiedetty oliko puukko kädessä. Olisi hyvin voinut olla. Eli veljensä vähintään neliraajahalvaantuneeksi tai vainajaksi oli tää ylisuojelevaisuuteen mielestään taipuvainen Makvani saattamassa ja yllyttämässä. Jonkun tyypin koti-irtaimen takia.
Periaatteessa moisilla bosnialaisilla alanmiehillä voisi olettaa asekin mukana olevan. Kaikilla murtomiehillä.

Päästi kaljupään lähikontaktiin ja oli saanut iskun videon mukaan oikein kriittiseen paikkaan kaulaansa. Puukoniskuna tappavan. Makvania puolustava veli sitten seuraavana olisi samasta puukosta saanut iskun selkäänsä.

Älkää hyvänen aika rispectejä jakako näille kahdelle murtovarkaan kimppuun paljain käsin rynnänneelle vainajalle!

Sattumanoikusta hengissä ovat. Somettamassa :oops: .
_______________________________________
Ps
Joidenkin nuortenmiesten hölmöjä juttuja ja typeriä tempauksia seurattuani en osaa päättää onko toiminnan tarkoitus heillä ylipäänsä hengissäpysyminen vaiko vaaratilanteiden avulla hengenlähdetys. Joka asiassa riskillä mennään.

Avatar
samoilija
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2016 11:06 am

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja samoilija »

^ Elämä on riski ja Makvanin henki on löysällä joka kerta kun ottelee kehässä. Yksi isku voi sopivasti osuessaan vammauttaa tai jopa tappaa.

Eikä ehkä valinta minkä useampi meistä tekisi vastaavassa tilanteessa mutta ymmärrettävä tässä kontekstissa.

Onko veljeksillä ollut epäily ettei poliisi ehdi paikalle ennen murtovarkaan poistumista?
When the goings get weird, the weird turn pro

Avatar
Kyläseppä
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 6:09 am
Paikkakunta: Seppä Ilmarisen paja

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Kyläseppä »

Magman on mies


Kuva

Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Minä epäilen tässä tapauksessa kyseessä olevan jokin maineen nostatusyritys Nuuksiossa paljastuneen neiteilyn jälkeen. Kovasti herra myös kehuu ettei Bätmäniä tarvita ja somessa uho on myös poikkeuksellisen kova, kun ottaa huomioon että kehuja on tekniikkalajia 5 vuotiaasta asti harrastanut pakolainen, eikä mikään peshmerga.

Kun joku tuossa virheellisesti väitti vapaaottelun olevan hengenvaarallista, ei asia niin ole. On paljon vaarallisempaa vetää kännit ja lähteä kaupungille. Makwanin en ole myöskään kertaakaan nähnyt otelleen pystyssä, vaan aina matossa ja siellä kikkailemalla kuten lajiin kuuluu.

Minä en tuhlaisi aikaani miesten kanssa painimiseen ja pidänkin painijoita sellaisina joilla on jokin syvällisempi syy olla toisen miehen sylissä tai kosketeltavana. Minä kun olen niitä ihmisiä jotka tylsällä työnteolla joutuu itsensä elättämään. Sinänsä Maku on hyvin tienannut lajilla, siitä pisteet hänelle. Vaikuttaa kuitenkin että turun bätmäniksi itsensä nostaneelle painijalle on julkisuus noussut liikaa hattuun.

Uskon kuitenkin Makun osaavan pitää järkensä kasassa kunhan ei vahingossakaan koska viinapulloon, sitten miestä meinaan viedään ja lujaa, tuollaisella psyykkeellä ei pidä humaltua, ainakaan julkisella paikalla. Päätyy vielä samaan tuonelan urheiluseuraan missä Tarmo Uusivirta ja Tony Halmekin treenaa parasta aikaa.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.

Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Paa »

Juhani Saari kirjoitti:
Paa kirjoitti:Mihin sillä ruuvarilla sohittiin: kaulaan vai selkään?
Amirkalia kaulaan ja Amirkalin serkkua selkään. Etkö osaa lukea vai mistä on kysymys?
Osaan lukea, mutta jäi jostain syystä epäselväksi. Älä jaksa olla noin takakireä mulkku.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)

poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Laskelmoitua 'toimintaa', mitä nyt ikinä onkaan todellisuudessa tapahtunut, mielestäni. Kokonaisuuden kruunaa syliin otettu koira(ei avaudu video, mutta eikös siinä koira ole?), kun eihän nuo lähi-itäläiset arvosta eläimiä mitenkään, että onpa söpöä juu. Kyllä neljä vastaan 2 on sellainen tilanne, että siinä pitäisi pärjätä vähemmälläkin voimankäytöllä. Toivottavasti poliisi tutkii tapauksen kunnolla, eikä astu sukulaisten omaksi hyväkseen sepittämään tarinaan noin vain.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-

Avatar
Kyläseppä
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 6:09 am
Paikkakunta: Seppä Ilmarisen paja

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Kyläseppä »


Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Kun Maku on alkamassa Tukiaiseksi, pitäisi hänen nyt palkata osaava PR-vastaava joka opastaa häntä medianäkyvyydessä. Minun neuvoni on pysyä poissa mediasta, siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää. Treenailisi nyt rauhassa ja keskittyisi vaikka tulevaan otteluun, mutta minusta tuntuu että juuri se tuleva ottelu häntä pelottaa ja siksi esiintyy nyt mediassa. Taitaa arvata, että jokaisen uralla tulee se KO. Jos sen ottaa häpeänä, laji ei sovi. Vapaaottelijat kun on nykyajan gladiaattoreita, joiden tarkoituskin on välillä tipahtaa näyttävästi.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.

Avatar
samoilija
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2016 11:06 am

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja samoilija »

Dark Tetra kirjoitti:
Kun joku tuossa virheellisesti väitti vapaaottelun olevan hengenvaarallista, ei asia niin ole. On paljon vaarallisempaa vetää kännit ja lähteä kaupungille. Makwanin en ole myöskään kertaakaan nähnyt otelleen pystyssä, vaan aina matossa ja siellä kikkailemalla kuten lajiin kuuluu.

Minä en tuhlaisi aikaani miesten kanssa painimiseen ja pidänkin painijoita sellaisina joilla on jokin syvällisempi syy olla toisen miehen sylissä tai kosketeltavana. Minä kun olen niitä ihmisiä jotka tylsällä työnteolla joutuu itsensä elättämään. Sinänsä Maku on hyvin tienannut lajilla, siitä pisteet hänelle. Vaikuttaa kuitenkin että turun bätmäniksi itsensä nostaneelle painijalle on julkisuus noussut liikaa hattuun.

Uskon kuitenkin Makun osaavan pitää järkensä kasassa kunhan ei vahingossakaan koska viinapulloon, sitten miestä meinaan viedään ja lujaa, tuollaisella psyykkeellä ei pidä humaltua, ainakaan julkisella paikalla. Päätyy vielä samaan tuonelan urheiluseuraan missä Tarmo Uusivirta ja Tony Halmekin treenaa parasta aikaa.
Tämä kaikki riitti kertomaan ettet tiedä kamppailulajeista yhtään mitään ja arvostat kännejä vetäviä "miehiä" enemmän kuin ikänsä kovaa urheillutta. Ja edelleen, kehässä saadusta vammasta voi kuolla tai vammautua, esimerkkejä löytyy kyllä.

http://www.insideedition.com/headlines/ ... cage-fight
When the goings get weird, the weird turn pro

Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 6:36 pm

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

samoilija kirjoitti:
Dark Tetra kirjoitti:
Kun joku tuossa virheellisesti väitti vapaaottelun olevan hengenvaarallista, ei asia niin ole. On paljon vaarallisempaa vetää kännit ja lähteä kaupungille. Makwanin en ole myöskään kertaakaan nähnyt otelleen pystyssä, vaan aina matossa ja siellä kikkailemalla kuten lajiin kuuluu.

Minä en tuhlaisi aikaani miesten kanssa painimiseen ja pidänkin painijoita sellaisina joilla on jokin syvällisempi syy olla toisen miehen sylissä tai kosketeltavana. Minä kun olen niitä ihmisiä jotka tylsällä työnteolla joutuu itsensä elättämään. Sinänsä Maku on hyvin tienannut lajilla, siitä pisteet hänelle. Vaikuttaa kuitenkin että turun bätmäniksi itsensä nostaneelle painijalle on julkisuus noussut liikaa hattuun.

Uskon kuitenkin Makun osaavan pitää järkensä kasassa kunhan ei vahingossakaan koska viinapulloon, sitten miestä meinaan viedään ja lujaa, tuollaisella psyykkeellä ei pidä humaltua, ainakaan julkisella paikalla. Päätyy vielä samaan tuonelan urheiluseuraan missä Tarmo Uusivirta ja Tony Halmekin treenaa parasta aikaa.
Tämä kaikki riitti kertomaan ettet tiedä kamppailulajeista yhtään mitään ja arvostat kännejä vetäviä "miehiä" enemmän kuin ikänsä kovaa urheillutta. Ja edelleen, kehässä saadusta vammasta voi kuolla tai vammautua, esimerkkejä löytyy kyllä.

http://www.insideedition.com/headlines/ ... cage-fight
Paikalla on aina lääkintähenkilökuntaa ja tuomarit, jotka varmistavat ettei tajutonta pätkitä. Eli tosiaan on vaarallisempaa vetää kännit ja lähteä, vaikka isoon kaupunkiin kuin harrastaa mattopainia. Kotiinkin tosi moni kuolee, koska avunsaannissa kestää. Ei siksi, ettei tietäisi satuttaneensa itseään pahasti.

vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Makwan Amirkhani tyrmäsi murtovarkaan Raisiossa 4.3.2017

Viesti Kirjoittaja vempele »

lavastettu juttu ei muuta, toveri näki kun olivat kuvaa ollut ottamassa ja poseerauksen jälkee olivat kosautelleet olut tölkkejä yhteisymmärryksessä. pitäisi karkottaa tälläinen julkiisudenkipeä kusettaja.
ps pois tatameilta tälläinen väkivaltainen persereikätulisilmä
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä

Vastaa Viestiin