Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa 2017

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

WalkingDisaster kirjoitti:Haluaisin kysyä, että miksi edelleen "mässäillään" näillä videoilla ja muilla siitä, miten kaksi nuorta kuoli? Eikö olisi parempi antaa jo olla, koska takaisin heitä ei enää saa, eikä tämä vatvominen auta ketään tulevaisuudessakaan.
Kaikki, jotka ovat olleet joskus kunnon aineissa, tietävät, ettei sellaisella hetkellä maailmanmenosta tajua tuon taivaallista ja uni voi tulla silmään täysin arvaamatta. Taikka ei vaan enää ymmärrä, mitä ympärillä tapahtuu.
Auttaa se moniakin tulevaisuudessa, jos ei herätellä glamouria, tai vaieta siitä, kun huumehemmot ajavat pää sekaisin itsensä hengiltä tieliikenteessä. Pahimmillaan tuossa olisi voinut tulla sivullisia uhreja. Onneksi vain huumehemmot menivät.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
kukkahattutäti1
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Kesä 25, 2017 9:02 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja kukkahattutäti1 »

Luin tätä keskustelua pitkän aikaa..välillä keiltämättä tunteet nousi pintaan, tää tapaus oli mun mielestä jotain aivan kauheeta..kosketti mua jotenki erityisen paljon, vaikken kumpaakaan tuntenut. Pahalt tuntuu kun netissä jotkut iloitsee siitä, että he kuolivat. Kyllähän he olivat alkoholia nauttineet reilunottein, myös jopa ehkä muitakin päihteitä, ainakin päihde taustaa oli. En hyväksy rattijuoppoja millään tasolla, ja onhan se toki hyvä, että sivullisia ei vahingoittunu..mutta silti. 2 nuorta kuoli, joittenka elämä oli ehkä sivuraiteilla, jotka ei ehkä halunnut/ajatellut /tajunnut hakea mahdollisiin ongelmiinsa apua. Mutta he olivat suunnilleen 20-25 vuotiaita, heille olisi kuulunut vielä mahdollisuus/mahdollisuuksia..eikö olisi riittänyt opetus tapahtuneesta..tai ehkä he saivat opetuksen, mutta liian rajulla tavalla. Voi olla, että he purkivat sisäistä pahaa oloa päihteisiin, joka on tosi harmi. Muistakaa, että heiden syyttely ei auta, heidän mollaaminen ei auta, he ovat nyt jossain, jossa heidän on ehkä parempi olla. Kunnioitetaan näiden kahden muistoa, otan suuresti osaa läheisten suruun <3 toivottavasti jokainen miettii vakavasti elämäänsä, tätä tapahtunutta, tätä tekstiä, ja mitä sanoo. Jokainen ihminen on loppujen lopuksi yhtä arvokas, ja myös jokaisen muisto on arvokas, jota pitää kunnioittaa. Olen puhunut. :cry:
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Noilla nuorilla ei ollut muita ongelmia kuin asenneongelma ja piittaamattomuus muiden hengestä ja terveydestä. Olisivatko ansainneet vielä toisen mahdollisuuden, jos olisivat piittaamattomuudellaan ajelleet jonkun perheenäidin hengiltä ja jääneet itse eloon?!?
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Nämä nuoret lähtivät onneksi taivaaseen, jossa he elävät onnellisesti enkeleinä, hattaraa syöden ja Jeesuksen kanssa keskustellen.

Toisaalta toivon Suomeen islamisaatiota, saadaksemme jonkinlaisen järjestyksen, mutta enemmän toivon käräjäoikeuteen ja R-kioskeille isoja puunuijia joilla tuomarit ja myyjät voisivat kolauttaa näille elämän vimeisellä suoralla tieltä ulosajaneille edes hiukan sitä järkeä.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
kukkahattutäti1
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Kesä 25, 2017 9:02 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja kukkahattutäti1 »

Dark Tetra kirjoitti:
kukkahattutäti1 kirjoitti:tää tapaus oli mun mielestä jotain aivan kauheeta..kosketti mua jotenki erityisen paljon, vaikken kumpaakaan tuntenut.
Tuommoisista kommenteista minulla napsahtaa välittömästi verenkeitin päälle. Kuinka joku voi tuntea empatiaa, kun kaksi epäkelpoa yksilöä tekee kaksoisitsemurhan? Nämä nahjukset olivat kuin luotuja Pohjois-Korean demokraattisen kansantasavallan kansan armeijan teloituskomppanian eteen ottamaan lyijyä isoina injektioannoksina keskivartaloihinsa ja kasvoihinsa, niin että hiukset pöllyääe ja napa raikaa!

Ymmärtäisin netti-empatian, jos sen kirjoittaisi joku pappi puisen kirkon salaisesta panokopista joka on kidutuksesta lähtevien äänten takia rakennettu keskiajalla kirkon kivijalkaan, mutta kun kyseessä saattaa olla lähes terve aikuinen ihminen, niin väkisin tulee mieleen, että mihin tämä maailma on menossa? - Nämä nuoret lähtivät onneksi taivaaseen, jossa he elävät onnellisesti enkeleinä, hattaraa syöden ja Jeesuksen kanssa keskustellen.

Toisaalta toivon Suomeen islamisaatiota, saadaksemme jonkinlaisen järjestyksen, mutta enemmän toivon käräjäoikeuteen ja R-kioskeille isoja puunuijia joilla tuomarit ja myyjät voisivat kolauttaa näille elämän vimeisellä suoralla tieltä ulosajaneille edes hiukan sitä järkeä.
Hhh.. En mä nyt niitä tukasta silitä ja kehu kuinka tekivät hyvän teon, Mutta mulla pistää pahaks, kuinka ollaan tyytyväisiä, kun ihminen kuolee. Enkä mä edes sanonut että ne taivaaseen lähtee. Mainitsin, että nuorista näki, kuinka he mahdollisesti piilottivat pahaa oloa, ja ehkä he ovat nyt paremmassa paikassa. Oon rattijuoppoja vastaan, muutenkin päihteitä vastaan. Kaks nuorta, jolla ois ehkä voinut vielä olla jotain elämistä tässä maailmassa, joille ois voinu antaa uuden mahdollisuuden, mahiksen hakea apua ongelmiin. Oli todella väärin lähteä ajamaan, Ja onneksi ulkopuoliset säästyivät. Kunnioitan heidän muistoa kumminkin. Pahoittelen mielipidettäni
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

kukkahattutäti1 kirjoitti:Hhh.. En mä nyt niitä tukasta silitä ja kehu kuinka tekivät hyvän teon, Mutta mulla pistää pahaks, kuinka ollaan tyytyväisiä, kun ihminen kuolee. Enkä mä edes sanonut että ne taivaaseen lähtee. Mainitsin, että nuorista näki, kuinka he mahdollisesti piilottivat pahaa oloa, ja ehkä he ovat nyt paremmassa paikassa. Oon rattijuoppoja vastaan, muutenkin päihteitä vastaan. Kaks nuorta, jolla ois ehkä voinut vielä olla jotain elämistä tässä maailmassa, joille ois voinu antaa uuden mahdollisuuden, mahiksen hakea apua ongelmiin. Oli todella väärin lähteä ajamaan, Ja onneksi ulkopuoliset säästyivät. Kunnioitan heidän muistoa kumminkin. Pahoittelen mielipidettäni
Isän amexilla olisi voinut ostaa parhaimman saatavilla olevan hoidon, jos olisi nuorilla siihen ollut tahtotilaa. Mutta pumpattiin huuliin täytettä ja osteltiin huumeita. Ajeltiin pelti kiinni ja kävi näin. Omia valintoja.

Moni muu olisi valinnut eritavalla. Nämä nuoret valitsivat näin. Turhaa sääliä. Sääli ennemmin sitä asunnotonta Helsingissä, jolta on viety kaikki mahdollisuudet.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
kukkahattutäti1
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Kesä 25, 2017 9:02 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja kukkahattutäti1 »

MohammedMohammed kirjoitti:
kukkahattutäti1 kirjoitti:Hhh.. En mä nyt niitä tukasta silitä ja kehu kuinka tekivät hyvän teon, Mutta mulla pistää pahaks, kuinka ollaan tyytyväisiä, kun ihminen kuolee. Enkä mä edes sanonut että ne taivaaseen lähtee. Mainitsin, että nuorista näki, kuinka he mahdollisesti piilottivat pahaa oloa, ja ehkä he ovat nyt paremmassa paikassa. Oon rattijuoppoja vastaan, muutenkin päihteitä vastaan. Kaks nuorta, jolla ois ehkä voinut vielä olla jotain elämistä tässä maailmassa, joille ois voinu antaa uuden mahdollisuuden, mahiksen hakea apua ongelmiin. Oli todella väärin lähteä ajamaan, Ja onneksi ulkopuoliset säästyivät. Kunnioitan heidän muistoa kumminkin. Pahoittelen mielipidettäni
Isän amexilla olisi voinut ostaa parhaimman saatavilla olevan hoidon, jos olisi nuorilla siihen ollut tahtotilaa. Mutta pumpattiin huuliin täytettä ja osteltiin huumeita. Ajeltiin pelti kiinni ja kävi näin. Omia valintoja.

Moni muu olisi valinnut eritavalla. Nämä nuoret valitsivat näin. Turhaa sääliä. Sääli ennemmin sitä asunnotonta Helsingissä, jolta on viety kaikki mahdollisuudet.
Jotenkin osaan ehkä samaistua noiden nuorten mahdolliseen pahaan oloon, joka peitetään päihteillä ja juhlimisella, mun nuoruus/lapsuus ei ollu helpoimmasta päästä, ja valitettavan nuorena sekaannuin kaikkeen typerään. Kärsin silloin masennuksesta,ja mut pakotettiin hakemaan apua, josta olen tietty kiitollinen. Ehkä sen takia ymmärrän, tai säälin ehkä joidenki mielestä liikaa,ja sen takia haluaisin antaa nuorille uusia mahiksia, kun ite sain sellasen. harmi että näin kävi näiden kohdalla. Ja harmi ettö jotku on iloisia tai tyytyväisiä näiden kuolemasta, ja jaksaa vielä mollata. Mutta en missäännimessä tarkoita että teko ois ollu oikein, ei todellakaan. tekoa en puolustele pätkääkään. en enään jatka varmaan tästä keskustelua, tämä oli pakko sanoa.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Vistottaa vähän tällainen säälittely ja kovan kohtalon surkuttelu.

Näitä lapsia (eivät he aikuisia olleet, vaikka täysi-ikäisiä olivatkin) tuollainen ei enää auta vähääkään.

Heitä olisi pitänyt auttaa aikaisemmin, paljon aikaisemmin, vaikka sitten väkisin.

Tiedä sitten olisiko siitäkään ollut lopultakaan apua.

Kymmeniä sivuja tässäkin ketjussa tuota ruikutiruikutisurkuttelua, vaikka asia kiteytyy tähän:

Vain dorka ajaa dokussa, saati hönössä tai aineissa. Seraavalla kerralla lähtee hyvin mahdollisesti tampioiden mukana, tai vielä pahempaa, sijasta, joku täysin viaton sivullinen. Vieläkö silloin itkettää typeryksen kova kohtalo ja vieläkö olisi ansainnut lisää mahdollisuuksia hän?
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
raal1
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Su Heinä 02, 2017 9:31 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja raal1 »

Video/videot on helvetin hyvä esimerkki, kuinka elämän voi kusta. Ite oon nähny vaa yhen videon, oisko jollakin enemmä tän tytön videoita lähettää? Haluaisin mielenkiinnosta tehä vähä taustatutkimusta ja omab teorian tapahtuneista.
Avatar
Irene Huss
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: To Maalis 06, 2014 1:37 am

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Irene Huss »

kukkahattutäti1 kirjoitti:Luin tätä keskustelua pitkän aikaa..välillä keiltämättä tunteet nousi pintaan, tää tapaus oli mun mielestä jotain aivan kauheeta..kosketti mua jotenki erityisen paljon, vaikken kumpaakaan tuntenut. Pahalt tuntuu kun netissä jotkut iloitsee siitä, että he kuolivat. Kyllähän he olivat alkoholia nauttineet reilunottein, myös jopa ehkä muitakin päihteitä, ainakin päihde taustaa oli. En hyväksy rattijuoppoja millään tasolla, ja onhan se toki hyvä, että sivullisia ei vahingoittunu..mutta silti. 2 nuorta kuoli, joittenka elämä oli ehkä sivuraiteilla, jotka ei ehkä halunnut/ajatellut /tajunnut hakea mahdollisiin ongelmiinsa apua. Mutta he olivat suunnilleen 20-25 vuotiaita, heille olisi kuulunut vielä mahdollisuus/mahdollisuuksia..eikö olisi riittänyt opetus tapahtuneesta..tai ehkä he saivat opetuksen, mutta liian rajulla tavalla. Voi olla, että he purkivat sisäistä pahaa oloa päihteisiin, joka on tosi harmi. Muistakaa, että heiden syyttely ei auta, heidän mollaaminen ei auta, he ovat nyt jossain, jossa heidän on ehkä parempi olla. Kunnioitetaan näiden kahden muistoa, otan suuresti osaa läheisten suruun <3 toivottavasti jokainen miettii vakavasti elämäänsä, tätä tapahtunutta, tätä tekstiä, ja mitä sanoo. Jokainen ihminen on loppujen lopuksi yhtä arvokas, ja myös jokaisen muisto on arvokas, jota pitää kunnioittaa. Olen puhunut. :cry:
Kuinka sairas sä kukkahattutäti oikein olet? Noiden paskojen elämä ei ollut edes koiranpaskan arvoinen. HYVÄ ETTÄ KUOLIVAT HELVETTIIN KUMPIKIN. Jos kerran haluat niille tosta mahdollisuutta niin olisivatpa vieneet sillä mahdollisuudella jonkun kukkis1:sen rakkaan pois taästä maailmasta, niin mitähän mahtaisit sitten jeesustella?
Muista lapseni aina yksi asia; opi tunnistamaan susi lampaiden vaatteissa.
Se "herttainen" evakkomummeli olikin ammattivaras.
Unensieppaaja
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2016 3:38 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Unensieppaaja »

Irene Huss kirjoitti:
kukkahattutäti1 kirjoitti:Luin tätä keskustelua pitkän aikaa..välillä keiltämättä tunteet nousi pintaan, tää tapaus oli mun mielestä jotain aivan kauheeta..kosketti mua jotenki erityisen paljon, vaikken kumpaakaan tuntenut. Pahalt tuntuu kun netissä jotkut iloitsee siitä, että he kuolivat. Kyllähän he olivat alkoholia nauttineet reilunottein, myös jopa ehkä muitakin päihteitä, ainakin päihde taustaa oli. En hyväksy rattijuoppoja millään tasolla, ja onhan se toki hyvä, että sivullisia ei vahingoittunu..mutta silti. 2 nuorta kuoli, joittenka elämä oli ehkä sivuraiteilla, jotka ei ehkä halunnut/ajatellut /tajunnut hakea mahdollisiin ongelmiinsa apua. Mutta he olivat suunnilleen 20-25 vuotiaita, heille olisi kuulunut vielä mahdollisuus/mahdollisuuksia..eikö olisi riittänyt opetus tapahtuneesta..tai ehkä he saivat opetuksen, mutta liian rajulla tavalla. Voi olla, että he purkivat sisäistä pahaa oloa päihteisiin, joka on tosi harmi. Muistakaa, että heiden syyttely ei auta, heidän mollaaminen ei auta, he ovat nyt jossain, jossa heidän on ehkä parempi olla. Kunnioitetaan näiden kahden muistoa, otan suuresti osaa läheisten suruun <3 toivottavasti jokainen miettii vakavasti elämäänsä, tätä tapahtunutta, tätä tekstiä, ja mitä sanoo. Jokainen ihminen on loppujen lopuksi yhtä arvokas, ja myös jokaisen muisto on arvokas, jota pitää kunnioittaa. Olen puhunut. :cry:
Kuinka sairas sä kukkahattutäti oikein olet? Noiden paskojen elämä ei ollut edes koiranpaskan arvoinen. HYVÄ ETTÄ KUOLIVAT HELVETTIIN KUMPIKIN. Jos kerran haluat niille tosta mahdollisuutta niin olisivatpa vieneet sillä mahdollisuudella jonkun kukkis1:sen rakkaan pois taästä maailmasta, niin mitähän mahtaisit sitten jeesustella?
Irene huss: Oletpa ilkeä, sua ei ole varmaan kukaan koskaan ymmärtänyt, siksi tunnet katkeruutta näistä lempeämmistä kommenteista. Ihmisen tie voi olla joillekin kivisempi kuin toisille. Joillekin annetaan enemmän kuin jaksaisi kantaa.

Tämä ketju oli osaltani nyt tässä. Tuollainen kommentointi on loukkaavaa omaisia kohtaan.
raal1
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Su Heinä 02, 2017 9:31 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja raal1 »

Aijemmin kysyin että olisko jollain laitaa tytön alkuperäisiä videoita, ettävvoisin mielenkiinnosta tehdä utkimusta, ja oman teorian. Ne videot on edelleen tervetulleita. Ajattelin nyt kumminkin kertoo oman teorian tapahtuneest. Mul on aika vähä[ aineistoa, mistä tutkia, oon lukenu täältä eri teorioita, ja katsonu muutamia videoita, sekä yhden koosteen illasta, ja oon myös yrittäny etsiä jotai tietoa nuorista, instagramia vilkaisin molemmilta. ennenkun tytön poistettiin. Oon kuullu paljo juttuja, et ois tahallinen, tai yhteisesti suunniteltu. Ite kuitenkin pois suljin tän, muutamista seikoista johtuen. Ekakskin, Koosteessa, kun M ja K oli lähös, nii M kysyi: Tuleeks kukaa meijenkaa shellille? Mut en tiiä, kysykö M tän K:oolta, vaiko live-lähetyksen katsojilta. K ei ainkaa mun mielestä reagoinu,tai vastannu kysymykseen. Matkalla M pyysi hidastamaan pariin otteeseen,"hei oikeesti nyt hiljennä!", tästä päätellen M ainakin halusi päästä perille. Jostain syystä K ei ottanut vakavasti M pyyntöä hiljentää, voi tietenki olla että K halusi kuolla, ja ajoi tietoisesti pusikkoon, tai sitte K:ool oli suuret näyttämisen halut tytölle.

mutta mun mielest tällä hetkellä, lyhyen tutkimisen tuloksena loogisinta on Nukahtaminen/sammuminen rattiin. Aiemissa liveissä samalta illalta näkyy, että K sekä M ottivat reilusti alkoholia, ja myös ehkä muitakin aineita oli nauttittu, vaikka väitettiin että ei. Kello oli 2-4 välillä yöllä, ja myös viimeisen liven lopussa juur enne onnettomuutta huomaa, kuinka on pitkä hiljasuus, ja näyttäisi, että M vaipuu uneen lopussa, tai johonki epätodelliseen tilaan. Jotku sanoo, että ku tarkasti katsoo kohtaa, kun kamera heilahtaa K.oota kohti, että pää painuisi rattiin. Ite en sitä pikselimössöstä osannut oikeen hahmottaa, mutta se on mahdollista. Tää selittäis, että miks kumpinkaa ei huutanu, tai muutenka reagoinu onnettomuuteen, Tai yhtä-äkisen hiljaisuuden ennen onnettomuutta. mutta en ole mikääb tutkija tai poliisi, joten siitä ei tarvi lässyttää. teen tätä mielekiinnosta :D vaikka poliisithan sen lopullisen syyn selvittää. tää vaa on mun teoria. :)
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

raal1 kirjoitti:Aijemmin kysyin että olisko jollain laitaa tytön alkuperäisiä videoita, ettävvoisin mielenkiinnosta tehdä utkimusta, ja oman teorian. Ne videot on edelleen tervetulleita. Ajattelin nyt kumminkin kertoo oman teorian tapahtuneest. Mul on aika vähä[ aineistoa, mistä tutkia, oon lukenu täältä eri teorioita, ja katsonu muutamia videoita, sekä yhden koosteen illasta, ja oon myös yrittäny etsiä jotai tietoa nuorista, instagramia vilkaisin molemmilta. ennenkun tytön poistettiin. Oon kuullu paljo juttuja, et ois tahallinen, tai yhteisesti suunniteltu. Ite kuitenkin pois suljin tän, muutamista seikoista johtuen. Ekakskin, Koosteessa, kun M ja K oli lähös, nii M kysyi: Tuleeks kukaa meijenkaa shellille? Mut en tiiä, kysykö M tän K:oolta, vaiko live-lähetyksen katsojilta. K ei ainkaa mun mielestä reagoinu,tai vastannu kysymykseen. Matkalla M pyysi hidastamaan pariin otteeseen,"hei oikeesti nyt hiljennä!", tästä päätellen M ainakin halusi päästä perille. Jostain syystä K ei ottanut vakavasti M pyyntöä hiljentää, voi tietenki olla että K halusi kuolla, ja ajoi tietoisesti pusikkoon, tai sitte K:ool oli suuret näyttämisen halut tytölle.

mutta mun mielest tällä hetkellä, lyhyen tutkimisen tuloksena loogisinta on Nukahtaminen/sammuminen rattiin. Aiemissa liveissä samalta illalta näkyy, että K sekä M ottivat reilusti alkoholia, ja myös ehkä muitakin aineita oli nauttittu, vaikka väitettiin että ei. Kello oli 2-4 välillä yöllä, ja myös viimeisen liven lopussa juur enne onnettomuutta huomaa, kuinka on pitkä hiljasuus, ja näyttäisi, että M vaipuu uneen lopussa, tai johonki epätodelliseen tilaan. Jotku sanoo, että ku tarkasti katsoo kohtaa, kun kamera heilahtaa K.oota kohti, että pää painuisi rattiin. Ite en sitä pikselimössöstä osannut oikeen hahmottaa, mutta se on mahdollista. Tää selittäis, että miks kumpinkaa ei huutanu, tai muutenka reagoinu onnettomuuteen, Tai yhtä-äkisen hiljaisuuden ennen onnettomuutta. mutta en ole mikääb tutkija tai poliisi, joten siitä ei tarvi lässyttää. teen tätä mielekiinnosta :D vaikka poliisithan sen lopullisen syyn selvittää. tää vaa on mun teoria. :)
Sanoisin minäkin, että ei todellakaan ollut mikään tahallinen teko. Ryyppääminen oli alkanut jo ties kuinka montaa iltaa aikaisemmin. Ainakin viikonloppuna jo "tuhouduttiin" ja edellisenä iltana ilmeisesti myös, eli putki oli ollut ihan kohtuullinen. Jotakin nappejakin oli napsittu, kun noin joka paikkaa kihelmöinyt, että jalat revitty ihan verelle.

Olen hidastusvideot tehnyt ja niitä katsonut ihan liikaakin, mutta en missään vaiheessa ole huomannut Kaiuksen pään painumista rattiin. Miia sen sijaan painaa todistetusti silmät kiinni.

Toisesta mahdollisuudesta sanoisin, että jokainen ihminen ansaitsisi apua ja toisen mahdollisuuden. Eivät he käsittääkseni tässä vaiheessa olleet vielä ketään tappaneet. Luottokortit veke ja aikuisten kanssa asumaan ja elämään. Ei ton ikäiset sais yksin viikkotolkulla bailata ja tuhoutua pitkin Espoon öisiä katuja!
Viimeksi muokannut hankati64, Ma Heinä 03, 2017 10:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stalkkeri
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:36 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja stalkkeri »

Molemmat nukahtaa samaan aikaan eikä kumpikaan ymmärrä tilannenopeutta eli sitä että pihalle mennään.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

stalkkeri kirjoitti:Molemmat nukahtaa samaan aikaan eikä kumpikaan ymmärrä tilannenopeutta eli sitä että pihalle mennään.
Juurikin noin.
Vastaa Viestiin