Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... ta/6466818

Poliisi otti kiinni käsiaseella varustautuneen miehen Helsingin keskustassa – epäillään ampuma-aserikoksesta

Hätäkeskus sai lauantai-iltana noin kello 23 aikaan ilmoituksen miehestä, jolla on käsiase.
Mies oli havaittu aseen kanssa Helsingissä Mannerheimin aukiolla, Kiasman edustalla. 
Paikalle meni useita poliisipartioita, jotka ottivat miehen kiinni. Hänen hallustaan löytyi käsiase. Miestä epäillään ampuma-aserikoksesta.
Asian tutkinta on meneillään.

Kyseineinen Suomi Ensin liikkeen, aseen kanssa kaupungilla päivystävä kaljupää on tuttu jo aikaisemmin Suomi Maidan nimisen, rasistisen mielenosoituksen tiimoilta tapahtuneiden pahoinpitelyiden takia.

https://www.youtube.com/watch?v=IQujPf8yhT8

https://www.youtube.com/watch?v=xHC3DH1Pb38
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Dark Tetra kirjoitti:https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... ta/6466818

Poliisi otti kiinni käsiaseella varustautuneen miehen Helsingin keskustassa – epäillään ampuma-aserikoksesta

Hätäkeskus sai lauantai-iltana noin kello 23 aikaan ilmoituksen miehestä, jolla on käsiase.
Mies oli havaittu aseen kanssa Helsingissä Mannerheimin aukiolla, Kiasman edustalla. 
Paikalle meni useita poliisipartioita, jotka ottivat miehen kiinni. Hänen hallustaan löytyi käsiase. Miestä epäillään ampuma-aserikoksesta.
Asian tutkinta on meneillään.

Kyseineinen Suomi Ensin liikkeen, aseen kanssa kaupungilla päivystävä kaljupää on tuttu jo aikaisemmin Suomi Maidan nimisen, rasistisen mielenosoituksen tiimoilta tapahtuneiden pahoinpitelyiden takia.

https://www.youtube.com/watch?v=IQujPf8yhT8

https://www.youtube.com/watch?v=xHC3DH1Pb38
Totanoi kannattaisko selvittää faktat, ennen kuin alkaa valehdella pitkin nettiä ja alkaa mustamaalamaan järjestöä/liikettä, joka ei liity henkilöön millään tavalla ja sotkemaan järjestöä/liikettä mielenosoitukseen, jota järjestö/liike vastustaa perustajan ja puheenjohtajan suulla.

Kyseinen mahdollisesti asetta esitellyt henkilö kyllä on ollut mukana Suomi Maidan mielenosoituksessa, jossain vaiheessa toiminut myös ns. leirivahtina yö aikaan ja ollut mukana ns. partioissa. Henkilö ei ole Suomi Ensin -liikkeen jäsen, hän ei myöskään ole Suomi Ensin -liikkeen aktiivi. Henkilö on siis osallistunut Suomi Maidan mielenosoitukseen.

Henkilö on myös osallistunut muihin mielenosoituksiin, joten miksi hänet halutaan yhdistää nimenomaan Suomi Ensin -liikkeeseen, vaikka Suomi Ensin -liike ei ole edes osallisena Suomi Maidanilla, vaikka Suomi Ensin -liikkeen varapuheenjohtaja de Wit onkin järjestäjänä Suomi Maidanilla.

Elikkäs henkilö, joka esitteli asetta ei siis ole Suomi Ensin -liikkeen aktiivi, eikä myöskään Suomi Maidan aktiivi, koska on jo paljon aikaisemmin, siis ennen aseen esittelyä sopinut Suomi Maidan mielenosoitusleirin järjestäjän de Witin kanssa, että henkilö ei ole vastuullinen henkilö Maidanilla, koska näkemyserot toiminta tavoista ovat erilaiset.

Suomi Maidan mielenosoitus ei myöskään ole rasistinen, vaikka kirjoittaja niin väittää. Tämän ovat Suomi Maidan järjestäjä ja muut aktiivit todenneet useaan kertaan ja jopa jotkin valtamedian edustajat ovatkin kirjoittaneet asiasta.

Loppuvetona siis pyytäisin, että tämän ketjun aloittaja korjaisi valheet ja väärät tiedot juttuunsa.

ps. niin ja sanotaan tähän loppuun, että minä en ole Suomi Ensin -liikkeen jäsen, en ole Suomi Ensin aktiivi, en ole Suomi Maidanilainen, en ole käynyt Suomi Maidanilla, enkä ole rasisti.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Viikko sitten viimeksi esiintynyt striimillä, eli täyttä paskapuhetta Hans-Peterin jutut (jotka muuten suoraan Marco DeWittin selittelystä kopioitu).
Tässä videossa lisää kyseisestä henkilöstä: https://youtu.be/BFzVijgASNQ
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

ns_ kirjoitti:Viikko sitten viimeksi esiintynyt striimillä, eli täyttä paskapuhetta Hans-Peterin jutut (jotka muuten suoraan Marco DeWittin selittelystä kopioitu).
Tässä videossa lisää kyseisestä henkilöstä: https://youtu.be/BFzVijgASNQ
Luitko edes kommenttiani? Itsehän sinä puhut paskaa.

Kyseinen henkilö ei ole SE-jäsen, eikä Maidanilainen, eli vastuullinen henkilö. Kyllä henkilö on käynyt Maidanilla paljon myös sen jälkeen, kun ei ole ollu sopiva vastuu henkilöksi, mutta siis muuten tukemassa Maidania.

Etkö siis ymmärrä lukemaasi? Jos väität, että henkilö, joka käy Maidanilla, niin automaattisesti on SE jäsen, siis liikkeen, jonka perustaja ja puheenjohtaja vastustaa Maidania, niin esim. Marjaana Toiviainen on siis SE jäsen, useat poliisit on SE jäseniä, Staran työntekijät on SE jäseniä jne jne. Risikko on SE jäsen.

Lueppas kommenttini uudestaan ja pyydä anteeksi.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Juuri näin. Hans Peter haulikko puhuu itse paskaa. Mitä ilmeisemmin hän on tämän mielisairaan henkilön, Marco De Witin skinijengiä.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... FzVijgASNQ

Tuossa videolla esitellään tämän aseen kanssa liikkuneen Suomi Ensin -aktiivin toimintaa yleisesti. Videolla henkilö saa myös ansiomerkin tältä mielisairaalta.

Ilmeisesti Suomi Ensin mielenosoitusalueella liikkuu enemmänkin LUVATTOMIA aseita, ainakin huhujen mukaan. Ainakin jengitunnuksia siellä pöhöttyneet läskit kantavat huppareissaan ja pilottitakeissaan. Luvattomalla kaasusumuttimella on ainakin useasti suhauteltu ohikulkijoita. Siitäkin löytyy videota.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Dark Tetra kirjoitti:Juuri näin. Hans Peter haulikko puhuu itse paskaa. Mitä ilmeisemmin hän on tämän mielisairaan henkilön, Marco De Witin skinijengiä.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... FzVijgASNQ

Tuossa videolla esitellään tämän aseen kanssa liikkuneen Suomi Ensin -aktiivin toimintaa yleisesti. Videolla henkilö saa myös ansiomerkin tältä mielisairaalta.

Ilmeisesti Suomi Ensin mielenosoitusalueella liikkuu enemmänkin LUVATTOMIA aseita, ainakin huhujen mukaan. Ainakin jengitunnuksia siellä pöhöttyneet läskit kantavat huppareissaan ja pilottitakeissaan. Luvattomalla kaasusumuttimella on ainakin useasti suhauteltu ohikulkijoita. Siitäkin löytyy videota.

Sanon vielä kerran ja kuuntele nyt tarkkaan: minä en ole SE jäsen, en ole SE aktiivi, en ole Maidan aktiivi, enkä ole koskaan käynyt Maidanilla, enkä tunne de Wittiä.

Lue aikaisempi kommenttini ja korjaa kirjoittamasi valheet ja vääristelyt, niin homma kunnossa. En vain pidä siitä, että kirjoitetaan valheita ja yhdistellään asioita, niin kuin jossain Piffillä tai muissa takkutukkaneteissä ja muissa vihafoorumeissa.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
Dark Tetra kirjoitti:Juuri näin. Hans Peter haulikko puhuu itse paskaa. Mitä ilmeisemmin hän on tämän mielisairaan henkilön, Marco De Witin skinijengiä.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... FzVijgASNQ

Tuossa videolla esitellään tämän aseen kanssa liikkuneen Suomi Ensin -aktiivin toimintaa yleisesti. Videolla henkilö saa myös ansiomerkin tältä mielisairaalta.

Ilmeisesti Suomi Ensin mielenosoitusalueella liikkuu enemmänkin LUVATTOMIA aseita, ainakin huhujen mukaan. Ainakin jengitunnuksia siellä pöhöttyneet läskit kantavat huppareissaan ja pilottitakeissaan. Luvattomalla kaasusumuttimella on ainakin useasti suhauteltu ohikulkijoita. Siitäkin löytyy videota.

Sanon vielä kerran ja kuuntele nyt tarkkaan: minä en ole SE jäsen, en ole SE aktiivi, en ole Maidan aktiivi, enkä ole koskaan käynyt Maidanilla, enkä tunne de Wittiä.

Lue aikaisempi kommenttini ja korjaa kirjoittamasi valheet ja vääristelyt, niin homma kunnossa. En vain pidä siitä, että kirjoitetaan valheita ja yhdistellään asioita, niin kuin jossain Piffillä tai muissa takkutukkaneteissä ja muissa vihafoorumeissa.
Sinä valehtelet tarkoituksella, ja vaikka yrität väittää ettet ole SE liikkeen kanssa tekemisissä, saa sinusta aivan selvän vaikutelman että tosiasiallisesti olet hyvinkin läheisissä tekemisissä liikkeen kanssa.

Vaikka yrität valöehdella ettei maidanilla ole mitään tekemistä asemiehen kanssa. Tuli asemies maidanilta mannerheimin patsaalle aseen kanssa heilumaan. Eli ase on ollut maidanilla asemiehen mukana. Kenties asetta on säilytetty maidanilla, niin kuin huhu kertoo.

Vielä yksi video josta jokainen voi päätellä kuinka mielisairas tämä Marco De Wit on ja kuinka perverssitapaus on koko SE-liike.

https://www.youtube.com/watch?v=AUEIPfcpppo

:shock: :shock:
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Dark Tetra kirjoitti:
Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
Dark Tetra kirjoitti:Juuri näin. Hans Peter haulikko puhuu itse paskaa. Mitä ilmeisemmin hän on tämän mielisairaan henkilön, Marco De Witin skinijengiä.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... FzVijgASNQ

Tuossa videolla esitellään tämän aseen kanssa liikkuneen Suomi Ensin -aktiivin toimintaa yleisesti. Videolla henkilö saa myös ansiomerkin tältä mielisairaalta.

Ilmeisesti Suomi Ensin mielenosoitusalueella liikkuu enemmänkin LUVATTOMIA aseita, ainakin huhujen mukaan. Ainakin jengitunnuksia siellä pöhöttyneet läskit kantavat huppareissaan ja pilottitakeissaan. Luvattomalla kaasusumuttimella on ainakin useasti suhauteltu ohikulkijoita. Siitäkin löytyy videota.

Sanon vielä kerran ja kuuntele nyt tarkkaan: minä en ole SE jäsen, en ole SE aktiivi, en ole Maidan aktiivi, enkä ole koskaan käynyt Maidanilla, enkä tunne de Wittiä.

Lue aikaisempi kommenttini ja korjaa kirjoittamasi valheet ja vääristelyt, niin homma kunnossa. En vain pidä siitä, että kirjoitetaan valheita ja yhdistellään asioita, niin kuin jossain Piffillä tai muissa takkutukkaneteissä ja muissa vihafoorumeissa.
Sinä valehtelet tarkoituksella, ja vaikka yrität väittää ettet ole SE liikkeen kanssa tekemisissä, saa sinusta aivan selvän vaikutelman että tosiasiallisesti olet hyvinkin läheisissä tekemisissä liikkeen kanssa.

Vaikka yrität valöehdella ettei maidanilla ole mitään tekemistä asemiehen kanssa. Tuli asemies maidanilta mannerheimin patsaalle aseen kanssa heilumaan. Eli ase on ollut maidanilla asemiehen mukana. Kenties asetta on säilytetty maidanilla, niin kuin huhu kertoo.

Vielä yksi video josta jokainen voi päätellä kuinka mielisairas tämä Marco De Wit on ja kuinka perverssitapaus on koko SE-liike.

https://www.youtube.com/watch?v=AUEIPfcpppo

:shock: :shock:
Kuunteles nyt kusipää ja tarkkaan, sanon nyt saatana viimeisen kerran!! MINÄ EN OLE SE JÄSEN, ENKÄ OLE MAIDANILAINEN, ENKÄ TUNNE DE WITTIÄ. Menikö perille saatana??

Eikä aseen kanssa heilunut ole SE jäsen, eikä SE aktiivi, eikä Maidanin vastaava, vaan hän on Maidaniaisten tukija ja käy Maidanilla.

Ymmärrä nyt vittu jo, että SE on irtisanoutunut Maidanista ja Maidan on Marco de Witin luomus ja homma.

Joten korjaa nyt saatana nuo valheesi otsikossa ja ensimmäisessä kommentissasi, vitun valehtelija.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
Kuunteles nyt kusipää ja tarkkaan, sanon nyt saatana viimeisen kerran!! MINÄ EN OLE SE JÄSEN, ENKÄ OLE MAIDANILAINEN, ENKÄ TUNNE DE WITTIÄ. Menikö perille saatana??

Eikä aseen kanssa heilunut ole SE jäsen, eikä SE aktiivi, eikä Maidanin vastaava, vaan hän on Maidaniaisten tukija ja käy Maidanilla.

Ymmärrä nyt vittu jo, että SE on irtisanoutunut Maidanista ja Maidan on Marco de Witin luomus ja homma.

Joten korjaa nyt saatana nuo valheesi otsikossa ja ensimmäisessä kommentissasi, vitun valehtelija.
Sinunlaiset nahjukset päätyvät aina jonkun Marco De Witin uhreiksi. Te skinit kun olette tarpeeksi tyhmiä. Koko Maidan on vain helposti manipuloitavissa olevien ns. Hyödyllisten idioottien kuten skinien ja työttömien yhteen lyöttäytyminen, jonka todellinen agenda on epävakauden lisääminen.

Maidan lähti sen jälkeen liikkeelle kun Marco De Wit oli käynyt Johan Bäckmania ja Janos Putkosta tapaamassa Donetskissa. Marco De Wit siis työskentelee FSB:lle kuten Iljakin. Vai mistä luulit tämän työttömän, Kelan tuilla elelevän Marco De Witin saavan tuloja? Ihan vain yleisesti: työttömyyskorvaus ei riitä kattamaan niitä kaikkia kuluja mitä Marco De Witin toimiminen desanttina vaatii.

FSB ostaa noille työttömille juopoille ja skineille Marco De Witin välityksellä viinat ja makkarat sekä teettävät pinssejä "urheille" luusereille jotka eivät ole edes suorittaneet varusmiespalvelua. Maidanilla kun on Marco De Witin lisäksi lukuisia vastaavia C-luokituksen saaneita. Esim. Tino Huovilainen, Carlos jne.

Tietysti tuollainen ilmainen rappioelämä keskellä Helsinkiä kahlitsee kovasti näitä vajaamielisiä työttömiä. He saavat kaikessa rauhassa leikkiä vartijaa ja järjestyksenvalvojaa tuhannen kännissä.

Tosiasia on kuitenkin se, että leikin pitää loppua siinä vaiheessa kun tuollainen aspergerin oireyhtymää sairastava FAS-lapsi alkaa kännissä heilumaan LUVATTOMAN aseen kanssa keskellä Helsinkiä.

Katso sinäkin paskahousu noita videoita jotka on kuvattu maidanilta. Me emme antaudu emmekä alistu. On siinä iskulause Suomi Ensin -idiooteilla. Pahempia luusereita ei ole hetkeen Helsingissä näkynyt, jos ei lasketa MC-jengejä :mrgreen:
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Dark Tetra kirjoitti:
Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
Kuunteles nyt kusipää ja tarkkaan, sanon nyt saatana viimeisen kerran!! MINÄ EN OLE SE JÄSEN, ENKÄ OLE MAIDANILAINEN, ENKÄ TUNNE DE WITTIÄ. Menikö perille saatana??

Eikä aseen kanssa heilunut ole SE jäsen, eikä SE aktiivi, eikä Maidanin vastaava, vaan hän on Maidaniaisten tukija ja käy Maidanilla.

Ymmärrä nyt vittu jo, että SE on irtisanoutunut Maidanista ja Maidan on Marco de Witin luomus ja homma.

Joten korjaa nyt saatana nuo valheesi otsikossa ja ensimmäisessä kommentissasi, vitun valehtelija.
Sinunlaiset nahjukset päätyvät aina jonkun Marco De Witin uhreiksi. Te skinit kun olette tarpeeksi tyhmiä. Koko Maidan on vain helposti manipuloitavissa olevien ns. Hyödyllisten idioottien kuten skinien ja työttömien yhteen lyöttäytyminen, jonka todellinen agenda on epävakauden lisääminen.

Maidan lähti sen jälkeen liikkeelle kun Marco De Wit oli käynyt Johan Bäckmania ja Janos Putkosta tapaamassa Donetskissa. Marco De Wit siis työskentelee FSB:lle kuten Iljakin. Vai mistä luulit tämän työttömän, Kelan tuilla elelevän Marco De Witin saavan tuloja? Ihan vain yleisesti: työttömyyskorvaus ei riitä kattamaan niitä kaikkia kuluja mitä Marco De Witin toimiminen desanttina vaatii.

FSB ostaa noille työttömille juopoille ja skineille Marco De Witin välityksellä viinat ja makkarat sekä teettävät pinssejä "urheille" luusereille jotka eivät ole edes suorittaneet varusmiespalvelua. Maidanilla kun on Marco De Witin lisäksi lukuisia vastaavia C-luokituksen saaneita. Esim. Tino Huovilainen, Carlos jne.

Tietysti tuollainen ilmainen rappioelämä keskellä Helsinkiä kahlitsee kovasti näitä vajaamielisiä työttömiä. He saavat kaikessa rauhassa leikkiä vartijaa ja järjestyksenvalvojaa tuhannen kännissä.

Tosiasia on kuitenkin se, että leikin pitää loppua siinä vaiheessa kun tuollainen aspergerin oireyhtymää sairastava FAS-lapsi alkaa kännissä heilumaan LUVATTOMAN aseen kanssa keskellä Helsinkiä.

Katso sinäkin paskahousu noita videoita jotka on kuvattu maidanilta. Me emme antaudu emmekä alistu. On siinä iskulause Suomi Ensin -idiooteilla. Pahempia luusereita ei ole hetkeen Helsingissä näkynyt, jos ei lasketa MC-jengejä :mrgreen:
Oho! Et sentään enää väittänyt Suomi Ensin aktiiviksi, vaan myönsit, että kyseessä on Maidan ja Marco de Witin juttu. Kiitos siitä.

Joten nyt kun tunnustit valehdelleesi, niin voisitko muokata otsikon ja poistaa valheet?

Toki lisäsit vastaukseesi lisää valheita ja vääristelyjä, joten nekin voisit poistaa, mutta aloita nyt tuosta otsikosta, jossa tunnustit valehdelleesi.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Suomi Ensin Maidan
Suomi Ensin Maidan
Suomi-Maidan-kk-1.jpg (44.25 KiB) Katsottu 6382 kertaa
Hans-Peter Haulikko kirjoitti: Oho! Et sentään enää väittänyt Suomi Ensin aktiiviksi, vaan myönsit, että kyseessä on Maidan ja Marco de Witin juttu. Kiitos siitä.

Joten nyt kun tunnustit valehdelleesi, niin voisitko muokata otsikon ja poistaa valheet?

Toki lisäsit vastaukseesi lisää valheita ja vääristelyjä, joten nekin voisit poistaa, mutta aloita nyt tuosta otsikosta, jossa tunnustit valehdelleesi.
On täysin selvää että olet Suomi Ensin aktiivi. Muuten et suuttuisi kun tuon totuutta esille asian tiimoilta.

Yksi kuva riittää todistamaan Marco De Witin isännöimän ja Venäjän tiedustelupalvelun ylläpitämän Suomi Maidan leirin olevan samaa riitaista sakkia kuin Suomi Ensin. Vai miksi nämä hölmöläiset pitävät Suomi Ensin kylttejä tuolla juopotteluteltassa?

Nyt kun Marco De Wit on jäänyt kiinni valehtelusta ja toimimisesta vieraan valtion, tässä tapauksessa Venäjän hyväksi, niin hänet voisi poliisi ottaa uudelleen kiinni ja toimittaa putkaan. Myös juopotteluteltta pitää purkaa sekä laitonta henkilörekisteriä ylläpitäneet hakea esitutkinnan ajaksi tutkintavankeuteen.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
pedoauer

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Surullisia ihmiskohtaloita videoilla. Enpä kyllä yhtään yllättynyt, että suurin osa videoilla olevista henkilöistä oli umpiläskejä vajaa-älyisiä entisiä koulukiusaajia. Surullista, hyvin surullista. Kiitos isä ja äiti, että olitte normaaleja ja piditte huolen, että aivojeni toiminta on turvattu.
Hans-peter haulikon kirjoituksista tulee kyllä mieleen, että on eturintamassa suomi ensin liikkeessä. Hyvin surullista. Toivottavasti jonain päivänä pääset lapsuuden traumoistasi eroon ja eheydyt jälleen normaalien ihmisten tasolle, tai edes niin lähelle kuin se on enää mahdollista.
pedoauer

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Hämmästykseni määrä, kun luulin suomi ensin liikettä suomalaiseksi :D 1. Äidinkielen lukutaito videolla olevalla naisella apukoululaisen tasolla.
2. Videolla esiintyy ilmeisesti marco de witt, joka ei ilmeisesti ole täysin suomalainen ja videolla puhuva toinen henkilö ei selvästikkään ole täysin suomenkielen taitoinen

https://m.youtube.com/watch?v=RtdvCeJfp0I

Eli johtopäätös.... Suomi ensin liikettä pyörittää ulkomaalaiset? Selittäkää olkaa kilttejä.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Voi ny vittu teidän vajaiden kanssa.

Tämä on viimeinen kommenttini tähän ketjuun.

En ole SE jäsen, en ole Maidanilainen, en ole SE aktiivi, en ole Maidanilla käynyt koskaan, enkä tunne Marco de Wittiä. Toivottavasti te aivottomat nyt tajuatte saatana.

Ja edelleen tuo otsikko on väärä, henkilö ei ole SE jäsen, eikä SE aktiivi.

Maidan on päihteetön, joten sekin on pielessä teidän argumentoinnissa.

Hehe te haukutte apukoululaisiksi ja ulkomaalaisiksi Maidan porukan, vaikka samalla syytätte heitä rasisteiksi.

Te täällä kommentoijat olette onnettomia luusereita, joita ei kiinnosta totuus, vaan päänne sisälle keksimät Piffiläisyydet ja muut takkutukkaisuudet.

Onneksi suomessa on paljon ihmisiä, jotka osaa kahtoa faktat jutuista ja etsiä tietoa itse, eikä keksiä faktoja omasta päästään, koska itse ei käydä edes ulkona yksin, pitää olla äitin kainalossa.

Toivon vielä kerran, että muutat otsikon ja ensimmäisen kommenttisi valheet ja vääristelyt.

Tämä kommentointi oli tässä, suksikaa vittuun luuserit.

Kiitos.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Suomi Ensin aktiivi liikkui aseistettuna Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:
Maidan on päihteetön, joten sekin on pielessä teidän argumentoinnissa.
https://www.youtube.com/watch?v=qiLIco3pneA

^Videolla eräs toinen Suomi Ensin aktiivi (ei siis se joka heilui aseen kanssa) selostaa lähetystä huumaavien lääkkeiden sekä alkoholin vaikutuksen alaisena. Kyseinen aktiivi esiintyy muissakin videoissa huumeiden ja alkoholin vaikutuksen alaisena. Hänestä näkee jo kauas, että kyseessä on narkomaani ja alkoholisti. Koko Suomi Ensin maidan perustuu juopumukseen. Todella harva noista työttömistä on tuolla selvänä.

Nyt kun Hans-peter haulikko on paljastettu valehtelijaksi, voimme keskittyä olennaiseen eli paljastamaan lisää Marco De Witin kertomia valheita. Tosin henkilö saattaa olla mieleltään niin sairas, että muokkaa todellisuuden haluamakseen. Sen voi päätellä videoilta joissa hän "keskustelee" esim. Poliisin kanssa. Skitsofrenia hänellä ainakin on.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Vastaa Viestiin