Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1491
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Ketjusta poistettu joitakin viestejä. Seksiutelut voitte suunnata muille palstoille. Keskinäiset ja ketjun luettavuutta haittavat kinastelut lautamiehiin.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Eräs naishenkilö seurusteli "tosi fiksun,viisaan,rikkaan(-tosin talonmyynnissä huijattiin,ja menee useempi vuos ennen ku saa talorahoja...)ja moniosaaja syöpäsairaan ent johtajan kanssa.Mutta ei puhettakaan , että olis kuunnellu varotuksia.Muut ihmiset on vaan niin epäluulosia , eikä se oo tervettä.Kyllä hän luottaa ××××:an täysin,se on rehellinen eikä varmaan valehtele.Sillä on niin raskastakin,kun niin paljon kuolemaakin lähellä.Aikas hyvän huviveron makso.Mutta omiaanhan on-tai siis oli-rahat.Kyllä sitä naidaan aivot pellolle joiltain.-Niin naisilta ku miehiltäki
PolluxTroy
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Su Heinä 23, 2017 5:45 am

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja PolluxTroy »

Onko sama tyyppi? Aika paljon yhdennäköisyyttä varsinkin huulissa, päänmuodossa ja luomissa peilikuvana. Varma en ole. Mitä mieltä?

https://treffit.suomi24.fi/profile/504210
CPO
Remington Steele
Viestit: 213
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 1:23 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja CPO »

Kyllähän tuo sama jekuttaja taitaa olla. Nyt tytöt seikkailu kutsuu!
janita
Jane Marple
Viestit: 1008
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja janita »

^^Ei ole sama tyyppi tuossa suomi24:n profiilissa. Eikä ole yhtään samannäköinen edes. Ja taitaa olla parikymmentä vuotta nuoremman miehen treffi-ilmoitus.

Eikä toi Lähdekorpi takuulla laittaisi kuvallista treffi-ilmoa yhtään mihinkään. On niin tuttu naama monelle kautta Suomen ja tietää sen. Hän käyttää facebook-profiilikuvinaankin jotain kissankuvia yms.

Ja mupelle tiedoksi, ettei mulla ole kuin tämä yksi tunnus.
janita
Jane Marple
Viestit: 1008
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja janita »

Tuli mieleen taas jotain.

Tää luki alati bomber-foorumia. Näytti mm. jotain videota missä joku ajeli prätkällä nakuna Manskua ja sanoi että hän on tuossa. Oli vain silloin paremmassa lihassa ennen kuin sairastui (se syöpästoori). Miksei? Ei siinä videopätkässä näkynyt naamaa.

Sitten tää esitti jotain Bomber-foorumin Onnia. Oli sellaisia kuvia nekin, missä ei naama näkynyt. Sitten (ainut mun sponsorointi) oli kun pyysi ostamaan Bomber-magazinen, kun siinä on hänen kirjoittamansa juttu. Joku Riihimäkeläinen Otto oli sen jutun tehnyt, mutta tämän kaukaa otettu sumeinen fb-profiilikuva olisi voinut olla tästä Jarmosta.

Tää oli ajan hermoilla aika hyvin ja oli varautunut. Hällä oli nettinimimerkitkin tarinoineen.

Tyhmä tää ihminen ei ole ja todella menestyisi myynnin ammattilaisena ja olisi huippu siinä, jos olisi valinnut niin. Tämä olisi varmaan ihan hyvä puolisokin ilman jatkuvaa tarvetta kusettaa ihmisiä ja aikaansaada enemmän pahaa kuin hyvää ympärilleen.

Tyhmää on se,että haluaa stressata läpi elämänsä. Kiinnijäämisiä ja oikeudenkäyntejä ja muuta paskaa on varmaan tosi rentouttavaa odotella ja syytellä toisia siitä "miksi mun elämä on paskaa".

Ihan kuin joku ulkopuolelta olis päästänyt sen suolestaan. Vauvat ja lemmikkieläimet voi kyllä syyttää paskankoostumuksestaan muita, mutta ei enää aikuiset ihmiset. Sillon hankitaan ite sisältö jääkaappiin ja voidaan vaikka hifistellä siinäkin millä pyyhkiä. Kiinasta saa vessapaperiakin tilattua varmasti vaikka valokuvaprintillä tai vihreänä soijaversiona.

Tälläkin huijarilla on nuoruutensa. En halunnut liikaa kysellä, koska olisin häirinnyt hänen läheisiään. Tämä on avioerolapsi. Siskopuoli ja velipuoli (nuoremmat) ovat varttuneet isänsä kanssa ja tämä jäi äidille. Mulla on tunne, että tän elämässä meni siinä mönkään. Joko se äiti oli huono äitiydessän tai joku äidin kokema kriisi on osunut johonkin tiettyyn tämän lapsen kehitysvaiheeseen tai jotain. Äidistä ei ollut tarinaa, eikä mitään.

Mut vikaan on mennyt siinä, ettei tää(kään) oo oikeasti oppinut ja sisäistänyt vastuuta itse itsestään. Syy omiin ongelmiin on jossain toisessa ja kaikissa muissa ja siksi on oikeus olla mulkku.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Ehkä tää saa just ne parhaat kicksinsä siitä kun pääsee kusettaan jotakuta ja onnistuu siinä. Tuskin tuollainen elämäntapataiteilija tyhmä on, varmaan on tietoinen omasta potentiaalistaan.
Hällä saattaa olla ongelmanaan se että jos alkaisi ns normi duuniin, jonka varmasti hanskaisi, joutuisi toisaalta loukkuun. Olemaan jonkun työyhteisön jäsen pitkään, se toisi taas mukanaan ylitsepääsemättömiä ongelmia tuollaiselle krooniselle satusedälle. Kaikki kivat tarinat paljastuisivat valheiksi ajallaan ja edessä olisi lähtö toiseen yhteisöön. Eli on toisaalta oman kusetukseen kiintyneen luonteensa vanki.
Ehkä tuossa on jotain samaa kuin kleptomaaneilla, nekin voi saada tyydytyksen kieroutumalleen pikkusaaliistakin. Pääasia että se on varastettua.
Kuin varma sä muuten oot noista jutuista kun se oli sulle kertonut itsestään, perheestään ja nuoruudestaan ? Nehän saattaa olla yhtälailla tarinaa kuin nää muutkin sen venkoilut.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
janita
Jane Marple
Viestit: 1008
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja janita »

Varma kaikesta minkä oon kirjoittanut, jollen ole erikseen maininnut mikä on omaa pohdintaa.

Mä menin shokkiin siinä kohtaa kun näin kun kaksi poliisia talutti tätä autoon mun kotoa. En edes mennyt itse asuntooni silloin kun poliisit hakivat tämän, vaan menin rappukäytävään kellarikerrokseen odottamaan, koska pelkäsin. Pelkäsin näenkö kasvoissa vihaa vai säälin kerjäystä. Kun poliisit tulivat alaovelle, annoin avaimet ja kerroin asian ja että mä en halua enää nähdä sitä, mutta haluaisin tietää kuka se oikeesti on. Nää haki sen ja toinen tuli mulle kertomaan, ettei he voi valitettavasti kertoa mulle mitään... Menin kotiin ja tarkistelin että oliko vain sen tavarat poissa ja sitten soi puhelin. Se toinen poliisi soitti ja sanoi, että me nyt annetaan sulle tän nimi ja sotu siksi että sun on helpompi täyttää rikosilmoitukset kun tää on saattanut tilata sun nimissä tavaraa (ei ollut) jne. Niistä mä lähdin liikkeelle.

Menin ensin tosiaan ihan shokkiin kun se kaikki laukes, kokosin itseni ja sitten mä olin saanut valehtelematta 10 sentin pinon paperia eteeni luettavaksi tämän ihmisen tekemistä rikoksista. Otin yhteyttä veljeen ja kysyin tunteeko tätä. Veli kertoi että se on velipuoli (sama isä) ja heille valitettavasti tulee välillä kyselyjä tähän liittyen.

Oli jollain tasolla raiskattu olo. En tiedä mitä on olla raiskattu enkä tarkoita väheksyä sellaisen uhreja... mutta sellainen olo että oli tunkeuduttu mun pyhimpään -kotiin. Luulen ettei asuntomurron uhreja ahdista niinkään paljon se taloudellinen menetys, vaan se kun on tultu lähelle ja uhattu perusturvallisuutta. Mä olin rikki siitä, että mun antamaa . luottamusta ei ansaittu. En tiennyt kuka se oikeasti oli joka oli mun kotona, enkä saanut rauhaa ennen kuin olin hankkinut kaiken informaation.

Tätä onkin niin vaikea selittää kun se ihminen jätti jälkensä, mutten menetttänyt mitään. Dark tetra tivasi jotain että kun menin tekemään rikosilmoitusta, mutta en mä mennyt, kun ei tää tehnyt mitään rikosta mua kohtaan. Ei ehtinyt, sattumalta. Valehtelua ei ole kriminalisoitu. Joskus käy huono flaksi ja mä varmaan just siksi kehtaan kirjoittaa tästä, kun koen saaneeni enemmän kuin tää otti. Jotain oppia ja viisautta ja jännän kokemuksen, mutta sattumalta. Mulla vaan sattui olla kaikki niin hyvin, etten ollut vailla mitään, mitä tällä olis ollut tarjota.

Tuolla shokilla tarkoitan sitä, kun olin jossain kohtaa ihan "unessa ja muissa maailmoissa". Se oli eka kerta mun elämässä, kun olin oikeesti pihalla. Sekin oli oppia, koska tajusin sen jälkeen, että mä pystyn pahassa tilanteessa toimimaan ja lamaannun vasta sen jälkeen. Opin itsestäni tuon asian.
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Uskon Jarmon olevan pohjimliltaan herkkä ja sympaattinen ihminen. Hänen kanssaan olisi varmasti mukava juoda kahvia saaristomökissä trendikkäissä villapaidoissa ja hengittää raikasta meri-ilmaa. Hänelle on jaettu elämään vain huonot kortit, mutta on kuitenkin osannut pelata ja jopa huijata niillä.

Jarmo ei kuitenkaan ole mikään väkivaltainen paskiainen, tai seksuaalirikollinen. Pieni juksaaminen on minun mielestäni vilppiä, jota jokainen harrastaa. Tuossa kun joku inisi joidenkin skidien fillareiden myymisestä, niin mitä sitten? varmasti se yh-mamma saa uudet fillarit sossusta, kun vain täyttää lomakkeen.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Muutitko Janita tuon tapauksen jälkeen (ennen kuin Lähdekorpi vapautui vankilasta)? Minä olisin pelännyt jonkinlaista kostoa, vaikka oikeasti tuolla tyypillä ei taida olla intressejä sellaiseen, kun vedättää muita työkseen.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Tuhannen taalan kysymys: Missä on Jarmo Lähdekorpi?
"If you aim for a king, you better not miss"
Perintäheppu
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Syys 03, 2017 4:39 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Perintäheppu »

Dope Boy kirjoitti:Tuhannen taalan kysymys: Missä on Jarmo Lähdekorpi?
Kiinnostaisi myös tietää, vieläkö lusii vai onko taas kusettamassa naisia keksityllä nimellä. Juoksi pakoon edellisellä kerralla. Jos joku tietää laitoksen missä talveaan viettelee tai missä muuten luuraa (Hotelli muijien piikkiin taitaa olla tavaramerkki) niin saa kertoa. Laitan kortin postissa.
Elizabeth Short
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Elo 04, 2018 7:26 am

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Elizabeth Short »

Ilmeisesti tämä huijari on jo tuomionsa suorittanut ja jatkaa huijauksiaan. Twitterissä eräs nainen on tullut huijatuksi, ja vanhaan ketjuun on asian tuonut esiin. Huijarin etu- ja sukunimellä kun googlettaa, niin ko. ketju löytyy ihan vallan ensimmäileltä sivulta.
Pettäjäntieonkova
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Su Syys 03, 2017 6:59 pm

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja Pettäjäntieonkova »

Mitäs tälle vanhalle pikkuroistolle kuuluu nykyään? Vieläkö on hengissä vai vankilassako viruu taas jostain 100e petoksesta?

Tuli vaan mieleen yhtäkkiå tämä säälittävä ihmispolo.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2155
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Ammattihuijari Jarmo Lähdekorpi

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tämä henkilö on selvästi mielisairas. Täytyy olla todella paskana sisältä, pystyäkseen tämmöiseen. Kunnon paskakasa. Hirttäisi itsensä.
Vastaa Viestiin