Nuorisojengi hakkasi lipuntarkastajat / Malmi, Hki / 07/2015

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1995
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Nuorisojengi hakkasi lipuntarkastajan bussissa - ”kukaan matkustajista ei tullut auttamaan”

Viesti Kirjoittaja aumari »

Antsa kirjoitti: Ma Heinä 06, 2020 2:52 pm Eihän nuo tarkastajat välttämättä edes kysele lippua tietyltä ihmisryhmiltä koska tietävät älämölön olevan kovaa, rasismihuutojen alkavan ja pahimmassa tapauksessa tulevan vielä lauman toimesta turpaan. Itse olin kerran myöhäisillan metrossa ja siellä oli mölisevä lauma samaan aikaan. Yhdeltä pysäkiltä tuli tarkastajat kyytiin, mutta eivät menneet lähellekään sitä porukkaa vaan keskittyivät vain muiden matkustajien lippujen kyyläämiseen. Se oli myös erikoista kun kysyin tältä tarkastajalta koska se viimeinen metro lähtee toiseen suuntaan, niin toisesta päästä melkein juoksi 2 muuta tarkastajaa siihen paikalla kun ilmeisesti ajattelivat minun haastavan riitaa tai olevan ilman lippua? Mutta siis se mölylauma jä tarkastuksen ulkopuolelle.
Tuommoinen mamujen väistelyhän se vasta rasismia on: en mee lähellekään noita!
Mustasurma

Re: Nuorisojengi hakkasi lipuntarkastajan bussissa - ”kukaan matkustajista ei tullut auttamaan”

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

Hyi oksennus mitä paskasakkia, ei näille tepsisi kuin oma lääke.
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 968
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Nuorisojengi hakkasi lipuntarkastajan bussissa - ”kukaan matkustajista ei tullut auttamaan”

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Ystävyyttä, kivoja pelihetkiä, naapuruussuhteita, kulttuurintuntemusta ja kivoja ruuanlaittohetkiä. Kiinnostaaks sua mikään tämmönen kiva?
JammuSetä

Re: Nuorisojengi hakkasi lipuntarkastajan bussissa - ”kukaan matkustajista ei tullut auttamaan”

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Syy miksi kukaan ei tullut auttamaan on rasismi. Eli rasismi on kuin onkin suuri ongelma Suomessa.
Vastaa Viestiin