16-vuotias tyttö tilasi äitinsä palkkamurhan

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Jellona
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 10:41 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jellona »

Ja ensimmäiset totuudet tuli siinä, että tyttö katuu ja oli luvannut 30 000 euroa. Et hei vaan lehdistölle, kuinkahan moni muukin asia vääristeltyä?

PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Jellona kirjoitti:Tyttö oli yrittänyt perua tätä tapahtumaa, mutta tämä ns. ''Mikko'' ei voinut perua tätä ns. taustansa takia.
Millainen on tämä ns. tausta, jonka vuoksi ei palkkamurhaa voisi perua?

Jellona
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 10:41 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jellona »

PaulaDrew kirjoitti:
Jellona kirjoitti:Tyttö oli yrittänyt perua tätä tapahtumaa, mutta tämä ns. ''Mikko'' ei voinut perua tätä ns. taustansa takia.
Millainen on tämä ns. tausta, jonka vuoksi ei palkkamurhaa voisi perua?
Maybe I can say, maybe not.
Mut onneks kuvaa ei ole paljastettu.
Mut en voi koskaan olla varma, ettei paljastettas,
joten en voi sanoa muuta kuin, että:
ja tämä oli ensimmäinen suuri epäonnistuminen hänelle.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Jellona kirjoitti: Jos pidän jostakin henkilöstä, ja minulla on sisäpiirin tietoa enemmän kuin kellään muulla asiasta.
Niin silloin.. ? Miten tämä jatkuu?

Jellona, suosittelen lämpimästi ettet seuraa kaverisi esimerkkiä vaan pyrit käymään peruskoulun loppuun ja saamaan kunnon koulutuksen. Itseilmaisun saralla on ainakin vielä jonkin verran oppimista.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Jellona kirjoitti: Tyttö on oikeasti pirun hyvä tyyppi! Jos vain hänet tuntisi. Uskokaa tai älkää.. Ja tytössä pelkästään ei ollut vikaa, vaan hänen äitinsä oli järkyttävä, ei kohdellut tyttöä hyvin..........

Ja se mitä sä sanot, ei heilauta mua ollenkaan.
Jos pidän jostakin henkilöstä, ja minulla on sisäpiirin tietoa enemmän kuin kellään muulla asiasta.
Minä haluaisin kovasti kuulla, millä tavalla äiti ei kohdellut tyttöä hyvin? Siis tarkkoja kuvauksia tilanteista, joissa äiti kohteli lastaan niin kaltoin, että ansaitsi tulla palkkamurhan kohteeksi? Jos sinulla on sisäpiirin tietoa, kykenet varmaan jotain esimerkkejä kertomaan minulle?

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Ei ilmeisesti ostanut sitä Bratz-paitaa minkä saattoi luvata jonain päivänä?

Sairashan tämä tapaus on. Tytölle tekisi kunnon oleilu suljetulla hyvää.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Howler kirjoitti:
Jellona kirjoitti: Tyttö on oikeasti pirun hyvä tyyppi! Jos vain hänet tuntisi. Uskokaa tai älkää.. Ja tytössä pelkästään ei ollut vikaa, vaan hänen äitinsä oli järkyttävä, ei kohdellut tyttöä hyvin..........

Ja se mitä sä sanot, ei heilauta mua ollenkaan.
Jos pidän jostakin henkilöstä, ja minulla on sisäpiirin tietoa enemmän kuin kellään muulla asiasta.
Minä haluaisin kovasti kuulla, millä tavalla äiti ei kohdellut tyttöä hyvin? Siis tarkkoja kuvauksia tilanteista, joissa äiti kohteli lastaan niin kaltoin, että ansaitsi tulla palkkamurhan kohteeksi? Jos sinulla on sisäpiirin tietoa, kykenet varmaan jotain esimerkkejä kertomaan minulle?
Monen muunkin äiti on kohdellut lapsiaan/lastaan huonosti. Lyönyt ja tehnyt ties mitä. Tämmöiset henkilöt toivovat irtaantuvansa kotoa vaikka alaikäisenä kertomalla tilanteesta viranomaisille taikka esim. karkaamalla kotoa, ei laittamalla jotakin idioottia rahasta tappamaan äitiään. Hah!
On tietysti tilanteita joissa toi viranomainen saattaa vähätellä tilannetta eikä puuttua. On myös mahdollisuus puhua jollekkin toiselle tyypille jos homma ei lähde näin etenemään. Mutta mitä hittoa, tyttö laittaa "palkkamurhaajan" perään. Ei näin, ei ollenkaan. Vielä naurettavampaa tulee jutusta kun siinä ei edes onnistuta. Joku tumpelo asialla. Uskottavuus kärsii edelleen. Olis vaikka ite tappanut sen eikä laittanut toista asialle, jos kerta äiti oli niin kamala. Toisaalta en tietenkään missään tapauksessa toivonutkaan että tämä "murha" onnistuisi. Ilmaisin vaan mielipiteeni tilanteesta. Niin ja sitten mennään vielä angstisena puhuman Alibille että miten vihaa äitiään. Kuitenkin voisi järkeä vähän käyttää enne kun alkaa toimia ääliömäisesti. Paljon helpommalla olis tyttö selvinnyt jos olis ihan oikeesti vaan karannut. Kerta kotona oli niin kamalla. KAuheeta.
Saa tuossa olla paljon vihaa että lähtee toimimaan noin. En silti hyväksy. Kuitenkin tyttöhän oli vielä ns. yrittänyt perua tuota juttua jälkeenpäin ja sitten syytteli viinalla olleen asiaan paljon vaikutusta. Vierittää siis kaiken syyn toisten niskaan: "Olin humalassa, siis kuka haki viinan alaikäselle oli syypää. Laiton jonkun tappamaan äitini mutta hei, yritinhän perua sen. Äitini oli kamala siksi tein tämän kaiken. Vihaan äitiäni". Ei tuo ole syy lähteä suunnittelemaan tuollasta ja ymmärrän hyvin jos joku koettaa pelastaa tytön maineen huutamalla täällä että tuntee tytön ja kaikki oli äidin vikaa. Eihän kaveristaan halua sanoa pahaa sanaa, kannattaa syyttä äitiä kaikesta. Kuitenkin jokainen tajuaa että vaikka tyttö olis kuinka kiva niin silti ei ole kaikki kotona tämmösen jälkeen, tai siis ei ole ollutkaan aikasemminkaan ennen tätä. Huh.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Jellona kirjoitti:Ja ihmettelenpä vain, että miksi lehdistö niin kiven kovaan väittää, että heillä oli mukanaan teräase, vaikkei vitus mitää sellasta ollu.
Koska tekijät olivat miehiä/poikia, niin tietenkään vitus ei ollut mitään teräasetta.

Ja oliko tekoon osallistuneet naiset tutkittu, koska voit todeta, että vitus ei ollut mitään teräasetta?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Noh, tohtori :lol: :lol:

Jellona
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 10:41 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jellona »

Teko oli erittäin typerä, ja en ole puolustelemassa sitä.
Ärsyttää vaa ku jotkut torvet uskoo silmät sinisinä kaiken mitä media kertoo, vaik oiskin täyttä paskaa?!
Ja tyttö ei asunut kotona (niin kun joku kirjoitti, että miksei vaan karannut kotoa), asui laitoksessa pitkällä täältä.
Pääsi lomille kotiin jolloin hän karkasi muutamaksi päiväksi sen takia,
koska ei kotiinsa päässyt koska hänen äitinsä ei antanut.
Ja jotka oli murhamatkalla olivat miehiä eikä kellään teräasetta.
Ja oikeastaan tapahtuman kaksi miestä ovat syyttömiä,
ja ovatkin tällä hetkellä vapaalla jalalla.

Paska temppu pakko myöntää.
Ja oli edelleenkin kännissä alkanut juttu,
jonka ns. ''Mikko'' ei halunnut taustansa takia perua.
Ja teko ei todellakaan oltu suunniteltu läheskään niin 100% onnistuvaksi.
Ja lopputulos olikin sitten tässä.

jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

valaseppas nyt jellona pikkasen tän "mikon" taustoja niin, että me sinisilmäisetkin voisimme käsittää tämän hänen kännipäissään lupaamansa asian ja ne syyt joidenka takia hän ei voinut enään perua juttua.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ja minä tahtoisin edelleen Jellonalta esimerkin siitä, miten kamalasti äiti tyttöä kohteli, kiitos.

Jellona
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: La Huhti 19, 2008 10:41 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jellona »

Valitettavasti olen luvannut tytölle, etten puhu hänen asioistaan lähes ollenkaan, varsinkaan perhetaustoista. Joten en voi kertoa mitä kaikkea hänen äitinsä on hänelle tehnyt.

Ja ''Mikon'' taustoja en kerro sen takia, koska jos hänestä julkaistaan kuva mediassa joskus.

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6653
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Jellona kirjoitti:Ja ''Mikon'' taustoja en kerro sen takia, koska jos hänestä julkaistaan kuva mediassa joskus.
Ilta-Sanomat julkaisi "Mikon" armeijakuvan, jossa tosin naama oli sutattu (linkki on tuolla aiemmissa viesteissä jossain).

Yhtään oikeussalikuvaa näistä jannuista ei todennäköisesti saada, kun kerran turvasalissa ei saanut kuvata.

jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Jellona kirjoitti:Ja ''Mikon'' taustoja en kerro sen takia, koska jos hänestä julkaistaan kuva mediassa joskus.

Siis TÄH? Mitä merkitystä sillä naaman julkamisella on taustojen kertomisessa? Eiköhän kaveri saa sellasen kakun, että vaikka ensikertalaisena lusii niin naama tuon ikäsellä pojanklopilla kumminkin muuttuu. Uskaltaisin jopa veikata, että kaveri on vielä jokupäivä alibin kannessa ja kertoo kuinka teki koko homman.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.

Vastaa Viestiin