Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

*poistettu lautamiestekstiä*t:mode
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2083
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

*poistettu lautamiestekstiä*t:mode

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

*poistettu lautamiehiin kuuluvaa tekstiä*t:mode
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1459
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Koulusta lintsatessa poikien kanssa korkattiin. Jossain välissä tuli kohdille meidän luokan opettaja, ja siinä itse huppelissa. Opettaja kysyi myöhemmin luokassa julkisesti, muistanko missä tavattiin. No, enhän halunnut muistaa. Ei siitä sen kummenpaa, asia hävetti. Juoppoputkassa ensi kerran 16- vuotiaana. Hiukan vanhempana voimakkaita Heminevrin kapseleita, vai sanoisiko pillereitä jostain rullattiin ja siinä oli yksi sun toinen tokkurassa. Kuitenkin, vaikka tämä tapahtui ei minusta tullut alkoholistia eikä narkkaria.

Linnassa pääsin tutunkauppaa siivelle juomaan kiljua. Kuulutettiin tapaamaan ja tapaajat huomasivat, että vanki oli humalassa. Sivilissä kuultuaan olivat kaverit naureskelleet, että vanki tulee päissään tapaamiseen. Tuolloin epäilin, että yksi pamppu näki tilan, mutta katsoi sormien läpi jostain itselle tuntemattomasta syystä. On kokeiltu sitä sun tätä ainetta, mutta kuten sanoin, en jäänyt koukkuun.

Suurimmat luokkaerot mielestäni on puliremmissä, ja siellä missä varakkaammat juovat, tasokkaimmissa paikoissa. Kaksi ääripäätä ja kummassakin sama hierarkia. Kummankin ääni vaaleissa on yhtä arvokas. Tipahtaessaan kaasuissa mereen, kumpaakin tulee auttamaan yhtä montaa paloautoa ja ambulanssia. Tulee, vaikka olisi sinne itse hypännyt. 80- luvulla Hakaniemen metroasemalla nuori nainen hyppäsi tulevan metron eteen. Oli aika monta hälytysajoneuvoa tien päällä, ja tyttöä elvytettiin alhaalla. Näin elvytystilanteen, mutta tyttö ei selvinnyt.

Silenz
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Kesä 04, 2019 9:58 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Silenz »

Jaahas, käräjillä pätkähti ehtoollista ja olen ihan ok asian kanssa kun löytyy tätä nykyä duunit, vaimo ja pieni poika, olisin tuohon tuomioon ollut ihan tyytyväinen, mutta syyttäjä vie asiaa ilmeisesti hoviin koska pitäisi kiinteää laittaa. On tämä kyllä yhtä saatanaa. Rosmoiluistakin useampi vuosi ja oikein kiltisti olen ollut, löytänyt vaimon, saanut hänen kanssaan pojan jota rakastan, lopettanut päihteet(paitsi kerran vuodessa pössyttelyä) niin silti pitäisi ukko lykätä istumaan. Eipä tuosta pitkä kakku tulisi, mutta mukavasti lähtisi matto jalkojen alta. Aivan ujosti tekisi mieli pistää nyt haisemaan kunnolla mutta onneksi on noi kaksi jotka pitää tolkun korvien välissä.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Never »

Silenz kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 2:44 am
Jaahas, käräjillä pätkähti ehtoollista ja olen ihan ok asian kanssa kun löytyy tätä nykyä duunit, vaimo ja pieni poika, olisin tuohon tuomioon ollut ihan tyytyväinen, mutta syyttäjä vie asiaa ilmeisesti hoviin koska pitäisi kiinteää laittaa. On tämä kyllä yhtä saatanaa. Rosmoiluistakin useampi vuosi ja oikein kiltisti olen ollut, löytänyt vaimon, saanut hänen kanssaan pojan jota rakastan, lopettanut päihteet(paitsi kerran vuodessa pössyttelyä) niin silti pitäisi ukko lykätä istumaan. Eipä tuosta pitkä kakku tulisi, mutta mukavasti lähtisi matto jalkojen alta. Aivan ujosti tekisi mieli pistää nyt haisemaan kunnolla mutta onneksi on noi kaksi jotka pitää tolkun korvien välissä.
Niin Silenz,tämä on tuttu tilanne hyvin monille,myös aikoinaan allekirjoittaneelle.Valitettavasti tehtyjä rikoksia ei saa tekemättömiksi vaikka olisi vuositolkulla puhdasta.Paskaa on tullut tehtyä eikä siitä miksikään muutu vaikka tekaisisi lapsen .Vai pitäisikö rikokset antaa anteeksi kun on hankkinut duunin,vaimon,lapsen ja pössyttelyäkin vain kerran vuodessa ?

Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1459
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Never kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 2:44 pm
Silenz kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 2:44 am
Jaahas, käräjillä pätkähti ehtoollista ja olen ihan ok asian kanssa kun löytyy tätä nykyä duunit, vaimo ja pieni poika, olisin tuohon tuomioon ollut ihan tyytyväinen, mutta syyttäjä vie asiaa ilmeisesti hoviin koska pitäisi kiinteää laittaa. On tämä kyllä yhtä saatanaa. Rosmoiluistakin useampi vuosi ja oikein kiltisti olen ollut, löytänyt vaimon, saanut hänen kanssaan pojan jota rakastan, lopettanut päihteet(paitsi kerran vuodessa pössyttelyä) niin silti pitäisi ukko lykätä istumaan. Eipä tuosta pitkä kakku tulisi, mutta mukavasti lähtisi matto jalkojen alta. Aivan ujosti tekisi mieli pistää nyt haisemaan kunnolla mutta onneksi on noi kaksi jotka pitää tolkun korvien välissä.
Niin Silenz,tämä on tuttu tilanne hyvin monille,myös aikoinaan allekirjoittaneelle.Valitettavasti tehtyjä rikoksia ei saa tekemättömiksi vaikka olisi vuositolkulla puhdasta.Paskaa on tullut tehtyä eikä siitä miksikään muutu vaikka tekaisisi lapsen .Vai pitäisikö rikokset antaa anteeksi kun on hankkinut duunin,vaimon,lapsen ja pössyttelyäkin vain kerran vuodessa ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rangaistusta eikä korvauksia ei saa anteeksi. Onhan teoreettinen mahdollisuus anoa presidentiltä armoa, mutta ei Niinistö allekirjoita sellaista paperia. Tunnen yhden miehen kenet Koivisto armahti. Syy armahdukseen on pätevä. Korvauksien suhteessa vakuutusyhtiöt ovat sitkeimpiä perimään saataviaan. Itse makselin niitä monta vuotta. Niin makaa kuin petaa!

Silenz
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Kesä 04, 2019 9:58 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Silenz »

Never kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 2:44 pm
Silenz kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 2:44 am
Jaahas, käräjillä pätkähti ehtoollista ja olen ihan ok asian kanssa kun löytyy tätä nykyä duunit, vaimo ja pieni poika, olisin tuohon tuomioon ollut ihan tyytyväinen, mutta syyttäjä vie asiaa ilmeisesti hoviin koska pitäisi kiinteää laittaa. On tämä kyllä yhtä saatanaa. Rosmoiluistakin useampi vuosi ja oikein kiltisti olen ollut, löytänyt vaimon, saanut hänen kanssaan pojan jota rakastan, lopettanut päihteet(paitsi kerran vuodessa pössyttelyä) niin silti pitäisi ukko lykätä istumaan. Eipä tuosta pitkä kakku tulisi, mutta mukavasti lähtisi matto jalkojen alta. Aivan ujosti tekisi mieli pistää nyt haisemaan kunnolla mutta onneksi on noi kaksi jotka pitää tolkun korvien välissä.
Niin Silenz,tämä on tuttu tilanne hyvin monille,myös aikoinaan allekirjoittaneelle.Valitettavasti tehtyjä rikoksia ei saa tekemättömiksi vaikka olisi vuositolkulla puhdasta.Paskaa on tullut tehtyä eikä siitä miksikään muutu vaikka tekaisisi lapsen .Vai pitäisikö rikokset antaa anteeksi kun on hankkinut duunin,vaimon,lapsen ja pössyttelyäkin vain kerran vuodessa ?
Ei hemmetissä, kyllä tuomiot kärsitään, korvaukset maksetaan jne. En sitä kiellä. Harmittaa vaan kun tuohon käräjäoikeuden tuomioon olisin tyytynyt, jos tässä joutuu vuodeksi istumaan, saattaa olla hankalaa taas päästä elämän syrjään kiinni. Tunnen itseni myös sen verran hyvin että sauma ajautua taas rötöstelyyn istumisen jälkeen on melko korkea. No sormet ristiin ja odotellaan mitä Hovi on mieltä.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Never »

Silenz,toivotaan että hovi pysyy alioikeuden päätöksessä.Tiedän kokemuksesta että yksi vuosikin voi olla lohduttoman pitkä ja muuttaa elämän kulkua lopullisesti.Vaan tsemppiä sulle kaidalle tielle,muista että pidät aina kätesi omissa taskuissasi.Tällä ohjeella mennään jo pitkälle !

Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1459
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Triathlonisti naista joku sairas oli puukottanut pahasti. Tekijä ei saanut rangaistusta, vaan syyntakeettomana hoitoon, tässä tapauksessa Mustasaareen. Kriminaalipotilaan aika voi olla hyvinkin pitkä, ja siinä hilkulla olevat koittavat näyttellä mielentilassa pikemminkin tervettä.

Vaikka tekijä ei saanut mielisairautensa vuoksi tuomiota, joutuu hän maksamaan uhrille korvaukset. Lisäksi tekijän kunta joutuu maksamaan kriminaalin hoitokulut Mustasaareen tai Niuanniemeen.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Never »

Clarence kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 6:33 pm
Triathlonisti naista joku sairas oli puukottanut pahasti. Tekijä ei saanut rangaistusta, vaan syyntakeettomana hoitoon, tässä tapauksessa Mustasaareen. Kriminaalipotilaan aika voi olla hyvinkin pitkä, ja siinä hilkulla olevat koittavat näyttellä mielentilassa pikemminkin tervettä.

Vaikka tekijä ei saanut mielisairautensa vuoksi tuomiota, joutuu hän maksamaan uhrille korvaukset. Lisäksi tekijän kunta joutuu maksamaan kriminaalin hoitokulut Mustasaareen tai Niuanniemeen.

Minun eräs vanha tuttu sai 70-80 luvun vaihteessa n 10 vuoden tuomion ,siinä oli aseellinen ryöstö ja sit kaikenlaista muuta pientä.Hän oli jo ennen tätä tuomiota istunut jo n.10-11 v ja tyyppi oli vasta hiukan yli 30v.Kaveri halusi mielentilaaan missä yritti teeskennellä syyntakeetonta vaikuttaakseen tuomionsa ja mielentilaan pääsikin,ja sitten sen jälkeen Annekseen.Siellä tulikin hätä ihan oikeasti ”hullujen” kanssa ja Armo Hormian johdolla syötettiin nappeja siihen tahtiin että koko hullujen jengi oli oikeasti rauhallisia .Hän sai jotenkin uuden käsittelyn vedottuaan siihen että on teeskennellyt ”hullua” vaikuttaakseen tuomioonsa ja sai siirron Anneksesta Kakolaan ja loppukakulla HKV:n vahvistukseksi.Tuomio ei muuttunut miksikään.

Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1459
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Vankilassa kynnys mennä ja käydä Anneksessa oli matalampi. Ei ollut häpeä, mutta Anneksen kamaa oli häpeä asia. Vaikea selventää jos ei ole ollut vankilassa. Jos Annekseen meni vapaaehtoisesti, eikä ottanyt lääkehoitoa, oli meno siihen vankilaan mistä oli tullutkin seuraavalla kuljetuksella. Kuka odotti mielentilatutkimusta, ainakin ennen sen sai halutessa odottaa Anneksessa. En ole itse ollut Anneksessa koskaan. Moni jo Keravalta kävi Anneksessa, ja siitä käynnit jatkuivat Kakolaan asti. Paljon joukossa oli työpinnareita, mutta suurin osa oli Anneksessa asiasta.

Never
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: La Joulu 28, 2019 8:06 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Never »

Clarence kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 9:58 pm
Vankilassa kynnys mennä ja käydä Anneksessa oli matalampi. Ei ollut häpeä, mutta Anneksen kamaa oli häpeä asia. Vaikea selventää jos ei ole ollut vankilassa. Jos Annekseen meni vapaaehtoisesti, eikä ottanyt lääkehoitoa, oli meno siihen vankilaan mistä oli tullutkin seuraavalla kuljetuksella. Kuka odotti mielentilatutkimusta, ainakin ennen sen sai halutessa odottaa Anneksessa. En ole itse ollut Anneksessa koskaan. Moni jo Keravalta kävi Anneksessa, ja siitä käynnit jatkuivat Kakolaan asti. Paljon joukossa oli työpinnareita, mutta suurin osa oli Anneksessa asiasta.
Clarence,niin kyllä se oli tietynlainen häpeä olla/käydä Anneksessa.En ole itsekään siellä käynyt enkä myöskään Kakolassa joten en pysty kuvailemaan miltä tuntuu lusia sillälailla ihan oikeesti,jos ymmärrät.Mulla on jokunen kaveri /tuttu joka on läpikäynyt nämä talot ja selvinneet hengissä.Minun yksi parhaista nuoruuden kavereista oli 70 luvun vaihteessa silloin Suomen nuorin pyttytuomion saanut ,ikä vasta n.20 v.Nimenkin voisin laittaa kun kaveri on kuollut ajat sitten mut antaa olla,Uskoisin et Clarence ja Rundi voisi tyypin tunnistaakin mut ehkä YV:llä tai sit ei.

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Silenz kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 2:44 am
Jaahas, käräjillä pätkähti ehtoollista ja olen ihan ok asian kanssa kun löytyy tätä nykyä duunit, vaimo ja pieni poika, olisin tuohon tuomioon ollut ihan tyytyväinen, mutta syyttäjä vie asiaa ilmeisesti hoviin koska pitäisi kiinteää laittaa. On tämä kyllä yhtä saatanaa. Rosmoiluistakin useampi vuosi ja oikein kiltisti olen ollut, löytänyt vaimon, saanut hänen kanssaan pojan jota rakastan, lopettanut päihteet(paitsi kerran vuodessa pössyttelyä) niin silti pitäisi ukko lykätä istumaan. Eipä tuosta pitkä kakku tulisi, mutta mukavasti lähtisi matto jalkojen alta. Aivan ujosti tekisi mieli pistää nyt haisemaan kunnolla mutta onneksi on noi kaksi jotka pitää tolkun korvien välissä.
Nii että sinä saisit aina sillon tällön poltella huumeita ja duunata rikoksia,vaikka kerran vuodessa ja nyt vituttaa jos joudut vankilaan?

Sinnehän sinä kuulut,se on sinun paikka.
Jos haluaa olla kotona niin kannattaa ainaki olla tekemättä rikoksia näin ensi alkuun,jos ei muuten niin älä ainakaan enempää lapsia tee jos olet tuollainen tötterö joka ei ymmärrä että tehdyn rikoksen jälkeen on vankilaan meno edessä oli lapsia tai ei.

Lapsi parka,isi vielä suunnittelee internetissä että alkaa kunnolla rötösteleen jos tulee linnareissu.Mahtava idea muuttaa vuoden lusiminen vaikka 10 vuodeksi ja ainoa syy siihen oli että ensin tuli tehtyä huumepäissään rikoksia josta tuli linnaa,ihme homma saatana,haluiasi olla kotona rauhassa eikä linnassa, vuosi tuli niin siksi tein lisää ku harmitti..?

Käytköhän nyt ihan kaikilla pytyillä?
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Rundi
Martin Beck
Viestit: 782
Liittynyt: La Touko 16, 2020 10:25 pm

Re: Rikoksen jälkeen - ajatukset, fiilikset

Viesti Kirjoittaja Rundi »

Never kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 10:27 pm
Clarence kirjoitti:
Pe Huhti 16, 2021 9:58 pm
Vankilassa kynnys mennä ja käydä Anneksessa oli matalampi. Ei ollut häpeä, mutta Anneksen kamaa oli häpeä asia. Vaikea selventää jos ei ole ollut vankilassa. Jos Annekseen meni vapaaehtoisesti, eikä ottanyt lääkehoitoa, oli meno siihen vankilaan mistä oli tullutkin seuraavalla kuljetuksella. Kuka odotti mielentilatutkimusta, ainakin ennen sen sai halutessa odottaa Anneksessa. En ole itse ollut Anneksessa koskaan. Moni jo Keravalta kävi Anneksessa, ja siitä käynnit jatkuivat Kakolaan asti. Paljon joukossa oli työpinnareita, mutta suurin osa oli Anneksessa asiasta.
Clarence,niin kyllä se oli tietynlainen häpeä olla/käydä Anneksessa.En ole itsekään siellä käynyt enkä myöskään Kakolassa joten en pysty kuvailemaan miltä tuntuu lusia sillälailla ihan oikeesti,jos ymmärrät.Mulla on jokunen kaveri /tuttu joka on läpikäynyt nämä talot ja selvinneet hengissä.Minun yksi parhaista nuoruuden kavereista oli 70 luvun vaihteessa silloin Suomen nuorin pyttytuomion saanut ,ikä vasta n.20 v.Nimenkin voisin laittaa kun kaveri on kuollut ajat sitten mut antaa olla,Uskoisin et Clarence ja Rundi voisi tyypin tunnistaakin mut ehkä YV:llä tai sit ei.
Muistan tuosta tapauksesta jotakin, mutta koska erinäisiä tapauksia oli vaikka kuinka,
en saa auki nauhaa, kuka tuo nuori kaippari oli ja mistä lusi. Todennäköisesti olimme taloissa yhtä aikaa.

Vastaa Viestiin