Somerolaismies hakattiin törkeästi ruotsinlaivalla. Kuvat!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

VoDKa kirjoitti: Minun silmiini näyttäisi tummilta housuilta ja tummalta t-paidalta.
Pirun erikoinen vaatetus...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

"ajokoiran lailla ravannut neekeri oli siis mitä todennäköisimmin päässyt pakoon"

Heh, mutta eihän Suomessa saa tuollaista sanaa käyttää..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Vastaus niille jotka kyseli että mistä vaatteet näkee: Eiks se oo toi tyyppi joka maassa makaa? Tein päätelmiä kaljusta päästä (vai minäkö tässä tarvin lasit?) ja tumman näköisistä vaatteista. Meinasin sen kyllä laittaa viestin loppuun, mutta ajattelin että käyttäisitte päätänne enemmän. Ei pakolla.
Mä en kyllä osaa tuon kuvan perusteella profiloida tuota miestä... Kuva ei ole tarkka ja voi vääristää värejä; paita voi ihan hyvin olla esim. tummansininen. 43-vuotias mies voi olla kalju ihan tahtomattaankin ja en ainakaan tuosta kuvasta erota onko mies kalju kokonaan vain päältä.
MUSTAT ovat= joku saatananpalvoja.
:shock: Meidän seurakunnan pastori pitää mustia vaatteita.. :lol:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Uhria syyttämättä: jos laivalla on menossa hyttiinsä vasta neljän huiteilla aamusta, ei voi muuta kuin olettaa saavansa turpiinsa, oli syytä tai ei, tai työnnetyksi mereen. Olikohan alkoholilla osuutta asiaa... tyhmä kysymys :)
Nothing is quite what it seems
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Maybrick kirjoitti:Uhria syyttämättä: jos laivalla on menossa hyttiinsä vasta neljän huiteilla aamusta, ei voi muuta kuin olettaa saavansa turpiinsa, oli syytä tai ei, tai työnnetyksi mereen.
Onpa minulla käynyt usein uskomaton tuuri... :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Samma här Marski, uskomaton tuuri on käynyt, mutta ei enää uskalla riskeerata ehdoin tahdoin. Alibi opettaa tosiasioita elämän mereltä. Pari vuosikertaa luettuaan uskoo vaikkei olisikaan oppinut kantapään kautta...
Nothing is quite what it seems
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Maybrick kirjoitti:Uhria syyttämättä: jos laivalla on menossa hyttiinsä vasta neljän huiteilla aamusta, ei voi muuta kuin olettaa saavansa turpiinsa, oli syytä tai ei, tai työnnetyksi mereen. Olikohan alkoholilla osuutta asiaa... tyhmä kysymys :)
HeHee! , olen ilmeisesti ollut minäkin monesti sitten tyhmänrohkea..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Maybrick kirjoitti:Samma här Marski, uskomaton tuuri on käynyt, mutta ei enää uskalla riskeerata ehdoin tahdoin. Alibi opettaa tosiasioita elämän mereltä. Pari vuosikertaa luettuaan uskoo vaikkei olisikaan oppinut kantapään kautta...
Kuulostat vanhalta mökkihöperöltä mummolta, joka ei ole uskaltautunut muutamaan vuoteen ulos, koska lehtien rikosjuttuja on tullut luettua liikaa...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Saattaa kuulostaa muttei ole mökkihöperö mummo. Ainakaan vielä moneen kymmeneen vuoteen kuitenkaan... Kyllähän tilastotkin puhuu asiaa siitä, missä niitä hankaluuksia saa osakseen.

Mottoni on: Mikä on tapahtunut kenelle tahansa toiselle, voi tapahtua (vieläpä todennäköisesti) minulle.
Nothing is quite what it seems
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

MUSTAT ovat= joku saatananpalvoja.
:shock: Meidän seurakunnan pastori pitää mustia vaatteita.. :lol:[/quote]

:lol:
Kova kommentti tuo saatananpalvoja. Millä vuosikymmenellä kommentin kirjoittaja elääpi? :lol:
Vastaa Viestiin