En lainkaan epäile, ettetkö kanniskelisi. Pari päivää sitten taas ilmaisit väkivaltafantasioitasi minua kohtaan, potkisit kuulemma nilkoille, luokiteltuasi ja lokeroituasi minut jo sitä ennen ties miksi patsaita kaatelevaksi suvakiksi ja silakaksi. Patoutunutta vihaa?Marokon Kauhu kirjoitti: ↑Ti Loka 06, 2020 4:28 pm...
...
Sinänsä aika moni ilmeisesti kanniskelee kättä pidempää nykyään, kun eivät kaikki tunnekaan oloaan turvalliseksi ihanassa monikulttuurisessa onnelassamme.
(Kirjoitit kaksi päivää sitten:"Ei suvakkivasemmistosta ja ählämeistä ilman väkivaltaa tulla pääsemään."
Ja 16.9. "Itse en kokonaan ole väkivallan käyttöä vastaan, kunhan se ei ole "oikeudetonta" aivan kuten SoO tiedotteessakin luki.
Päällekäyviä Antifoita ja ählämeitä vastaan saa puolestani käyttää vaikka luotia: ").
Vai mikä muu saa kirjoittelemaan noin lennokasta mielikuvitusjuttua aseistautumisasteesta?
Liian tiiviit yhteydet äärioikeistoon?
Ei tule mieleen kuin tämä tapaus, jossa on keskellä päivää kuljeskeltu kättäpidemmän kanssa, eikä tässä puolustauduttu monikulttuurisuutta vastaan

Ala-Tuuhonen elvistellyt tänä vuonna kommunisminkitkemistalkoilla ja kulttuurisodalla, että Soldaattitaustaisilla näitä väkivaltafantasioita piisaa. Ala-Touhonen ollut Soldaattipomo vielä 2016, osallistunut sen jälkeenkin Soldaattitapahtumiin, itse eronnut keskittyäkseen äärioikeistotouhuihin ja edelliskesänä ollut järjestämässä sitä väkivaltafantasialeiriä, jossa ammuttiin politiikkojen naamakuviin. Että kuuppa tälläkin ollut jo kauan sekaisin.