Vel­kaa jää­neen mie­hen sormi kat­kais­tiin kir­veel­lä piek­sä­mä­ke­läi­sel­lä pik­ku­tiel­lä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Tuttiritari
Remington Steele
Viestit: 204
Liittynyt: La Kesä 18, 2022 10:51 pm

Re: Vel­kaa jää­neen mie­hen sormi kat­kais­tiin kir­veel­lä piek­sä­mä­ke­läi­sel­lä pik­ku­tiel­lä

Viesti Kirjoittaja Tuttiritari »

Googlaamalla nimen löytyy näköjään myös pieni fb postaus tästä kaverista, ollut näemmä ainakin jossain määrin lahjakas jefu-pelaaja. Harrastuksia nuorelle tarjottu, joten ei selvästikään huonoimmat lähtökohdat elämään. Paljon paremmin olisi selvästi voinut elämänsäsuunnan valita.
intelops
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: La Elo 21, 2021 11:19 pm

Re: Vel­kaa jää­neen mie­hen sormi kat­kais­tiin kir­veel­lä piek­sä­mä­ke­läi­sel­lä pik­ku­tiel­lä

Viesti Kirjoittaja intelops »

Kyllä taas olisi integraatiota tarvittu enemmän, paskat suomalaiset.
pate22
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 11, 2020 2:35 pm

Re: Vel­kaa jää­neen mie­hen sormi kat­kais­tiin kir­veel­lä piek­sä­mä­ke­läi­sel­lä pik­ku­tiel­lä

Viesti Kirjoittaja pate22 »

swaghettiyolognese kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 6:15 am
Tuttiritari kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 5:16 pm https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/5619915
Mahtaisikohan kellään olla pääsyä nettilehteen ja voisi kopsata koko uutisen tähän? Ei taida olla uutisoineet muut mediat tästä.
Mitä tämmöisiä uutisoimaan? Tuohan on ihan normihommia nistimaailmassa että veloista otetaan sormia.

Kerran, kauan sitten ollessani nuori hulttio, sattui tällainen huvittava tilanne kolmannella linjalla, kun olin kävelemässä kohti virastotaloa asioimaan sosiaalitoimistossa toimeentulotukihakemukseni tiimoilta.

Joku kadun kulkija otti hihasta kiinni hädissään ja pyysi minua ostamaan hänen takkinsa. Oli kuulemma pakko saada jostain joku todella vähäpätöisen kuuloinen rahasumma (joitakin kymppejä tai korkeintaan joku reilu sata euroa) siihen ja siihen kellonaikaan mennessä tai muuten lähtisi sormi. Näytti kättänsä josta totisesti oltiin jo otettu yksi sormi ja ilmeisen kivuliaalla tavalla eikä niin kauaa sitten.

No eipä ollut minulla valitettavasti rahaa, saati että olisin tarvinnut jonkun likaisen hihanistin paskaista takkia. Hän ymmärsi ja toivotti mukavaa päivänjatkoa. Jatkoin hämmentyneenä matkaa.

Mitä luultavammin tuo kaveri on ollut jo pidemmän aikaa haudassa, oli sen verran hurjan näköistä se touhu.
Miksi näistä kirjottelemaan keskustelupalstoille, ei ketään kiinnosta mitä sulle on tapahtunut, mitä tapahtuu koko ajan joka puolella.
Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Vel­kaa jää­neen mie­hen sormi kat­kais­tiin kir­veel­lä piek­sä­mä­ke­läi­sel­lä pik­ku­tiel­lä

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

pate22 kirjoitti: Pe Joulu 30, 2022 12:16 pm Miksi näistä kirjottelemaan keskustelupalstoille, ei ketään kiinnosta mitä sulle on tapahtunut, mitä tapahtuu koko ajan joka puolella.
Onko sinulla jotain anekdootteja vastaan?

:roll:

Lainausta lyhennetty
-NILS-
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 2:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
Vastaa Viestiin