Viisi ihmistä kuoli tulipalossa Vantaan Hakunilassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 367
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Viisi ihmistä kuoli tulipalossa Vantaan Hakunilassa

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Francis Munkki kirjoitti: To Maalis 21, 2024 11:40 am
Wildchild79 kirjoitti: Su Joulu 31, 2023 10:27 am Ja jos ajattelet vähän järjellä niin kuinka moni suomalainen tekisi valinnan että lämmittäisi asuntoa saunalla?
Niin siis tarpeeksi kauan asiaa mietittyäni olen tullut tulokseen, että antamalla muiden sanoa mitä ovat sanoneet, kiistämättä sitä millään tavalla missään vaiheessa, mutta lisäämällä tähän keskusteluun muutaman sellaisen huomion, mitä kukaan muu ei siinä vielä ollut esittänyt, olenkin oikeastaan inha kryptosuvakki ja edustankin näkemystä, että tietyt fysiikan lait aiheuttivat tämän tapahtuman. Yritän salaa siirtää vastuun asiassa väistämättömälle tapahtumien ketjulle, jolle kukaan ei voinut mitään. Ellei peräti koko kiuas kärähtänyt pelkästä piilorasismista. Sitäkään ei ole vielä asiallisesti ehditty tutkia.

Tämä on siis fysiikan lakien vika. Tapahtuman uhrit ovat fysiikan lakien uhreja. Suomen valtion pitäisi nyt ryhtyä erityisiin toimiin suojellakseen kaikkia fysiikan lakien vahingoittamia ja korvata avokätisesti niille, joita ei ole kyennyt suojelemaan.

Samaan aikaan olen sitä mieltä, että en ole antanut kenellekään yhtään mitään pätemisen aihetta tässä asiassa, eikä sinun pitäisi muutenkaan lypsää aikuisia miehiä Internetissä. Jos haluat ajatella vähällä järjellä jatkossakin, niin ole vapaa. Minä en sinua ala siinä kiihdyttämään tai jarruttamaan. Voisit itse tehdä samoin. Muutenkin käy järkeen, että olen vastuussa siitä, mitä sanoin. En siitä, mitä en sanonut.
Plaa, pllaaa seli seli. Minä olen muita parempi koska muut on rasisteja. Syytetään fysiikan lakeja... ei vittu..

Toivon sinulle Darwin-palkintoa ja kaikkea muutakin hyvää mutta voisitko nyt vain vastata kysymykseeni, kuinka moni suomalainen lämmittäisi asuntoa kiukaan avulla?

Jos ei osaa käyttää laitteita joilla saa hengen pois joko itseltään tai muilta niin silloin niitä ei pidä käyttää.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Vastaa Viestiin