Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
3937
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 11:28 pm
Paikkakunta: <none>

Viesti Kirjoittaja 3937 »

kakojootti kirjoitti:Tää arkka juttu kävi siinä sippolankadun hotelli hilttonissa ja pesssisen mutsii puukotti viialankatu femmassa. Tää tappaja seurusteli pessisten mutsin kanssa ja kai siinä jotain mustasukkasuutta oli tjsp.

jannehan on vissiin rauhittunut kun lapsiikin on, mut jani taitaa edelleen jatkaa samaan malliin. En oo aikoihin mitään kuullut kyseisestä tyypistä eikä kauheesti oo kiinnostanukkaa.
Jannella on nykyään kaksi lasta, naimisissa, ei ole enää sukunimeltään Pessinen, vaan otti eukkonsa nimen. Töissä, ja yrittää maksella nuoruuden hölmöilyjä pois. Tosin voi olla pitkä projekti, kun tuomittiin aikoinaan "kavereidensa" kanssa yhteisvastuullisesti korvaamaan nuo hölmöilyt. On nimittäin ainoa noista, joka tekee töitä. Jani oli ainakin vapaalla jalalla Jannen häissä. Tosin jos poliisi olisi ratsannut nuo bileet, niin olisi Kouvolassa ollu muutama "konna" vähemmän vapaana. Ainakin sen oloista porukkaa siellä oli. No joo, ehkäpä tuo oli pientä liioittelua, mutta kuitenkin.

Korpelan veljeksistä Niko on tutuin. Olen samaa ikäluokkaa sen kanssa, joten samat ala-asteet ja yläasteet sen kanssa tullut pyörittyä. "Hurjia huhuja" siitä pyöri meidän "normikersojen" keskuudessa kaunisnurmen koulun lätkäkentällä, Niko oli kuulemma hakannut jonkun aivan paskaksi mopon ketjun avulla, kun ei ollu röökiä tarjonnut. Tiedä sitten oliko totta, siihen aikaan ei paljon lehtiä luettu.

Tietääkö kukaan Kouvolasta, kaunisnurmelta, semmoista henkilöä kuin Seppälän Janne? Yhteys henkilöön hävisi yläasteen jälkeen. Oltiin kuitenkin aikoinaan hyviäkin kavereita. Kuulemma sotkeutui huumeisiin ja niihin piireihin yläasteen jälkeen pahastikkin. Liekö kuopattu jo.
Respect my authority!
-Eric Cartman
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Tuskinpa Janne niitä makselee kaikkia yksikseen. Olen meinaan maksanut oman osani joistain korvaussummista, mitä tuli hölmöityä yhdessä. 8)

Tuosta Nikosta olen kuullut samankaltaisia huhuja.

Seppälä Janne. Tuttu nimi, mut ei saa nyt mieleen.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-FatherLand-
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 7:18 pm
Paikkakunta: Varrella virran...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -FatherLand- »

"Hurjia huhuja" siitä pyöri meidän "normikersojen" keskuudessa kaunisnurmen koulun lätkäkentällä, Niko oli kuulemma hakannut jonkun aivan paskaksi mopon ketjun avulla, kun ei ollu röökiä tarjonnut. Tiedä sitten oliko totta, siihen aikaan ei paljon lehtiä luettu.



Itse taas vähän vanhempi kuin Niko, joten tutumpia nuo veljeskatraan vanhemmat painokset. Sen mitä Nikoa tunsin, niin yritys oli kyllä kova päästä samalle "arvoasteikolle" kuin veljensä. Mun silmissä oli aavistuksen säälittävä tapaus, toki samanikäisille teineille tuossa vaiheessa varmasti kova kaveri.
---When you´re good no-one remembers, when you´re bad, no-one forgets---
3937
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 11:28 pm
Paikkakunta: <none>

Viesti Kirjoittaja 3937 »

kakojootti kirjoitti:Tuskinpa Janne niitä makselee kaikkia yksikseen. Olen meinaan maksanut oman osani joistain korvaussummista, mitä tuli hölmöityä yhdessä. 8)
Hienoa! :D Mä sitten olen käsittänyt asian väärin. Ei taas pitäis uskoa kaikkea, mitä isot pojat kylillä puhuu. :oops:
Respect my authority!
-Eric Cartman
3937
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 11:28 pm
Paikkakunta: <none>

Viesti Kirjoittaja 3937 »

-FatherLand- kirjoitti: Itse taas vähän vanhempi kuin Niko, joten tutumpia nuo veljeskatraan vanhemmat painokset. Sen mitä Nikoa tunsin, niin yritys oli kyllä kova päästä samalle "arvoasteikolle" kuin veljensä. Mun silmissä oli aavistuksen säälittävä tapaus, toki samanikäisille teineille tuossa vaiheessa varmasti kova kaveri.
Juu, noinhan se meni. Siihen aikaan (teininä) se tuntui kovalta kaverilta. Näin jälkeenpäin ajateltuna melkoisen säälittävää. Niin sitä viisastuu.
Respect my authority!
-Eric Cartman
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

3937 kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:Tuskinpa Janne niitä makselee kaikkia yksikseen. Olen meinaan maksanut oman osani joistain korvaussummista, mitä tuli hölmöityä yhdessä. 8)
Hienoa! :D Mä sitten olen käsittänyt asian väärin. Ei taas pitäis uskoa kaikkea, mitä isot pojat kylillä puhuu. :oops:
Jep. pojat on poikii. :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
SalemWitchTrial
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 3:54 pm

Viesti Kirjoittaja SalemWitchTrial »

Pässi 73 kirjoitti: Iimuhan oli nuoruusvuosinaan sellainen vähän pulleampi kaveri. Joutui siitä kiusatuksikin koulussa aikas usein. Oman käsitykseni mukaan ei järinkään hääppöisistä oloista kotoisin ollut. Tarkkiksella muistaakseni ala-asteesta-----> Sinällään outoa että tappoi jonkun, koska mun mielestä ei ollut yhtään sen tyylinen kaveri. Tietysti pohjahan se löytyy jokaisesta säkistä, kun tarpeeksi auotaan...
Mut nytpähän tuokin selvisi, että kyseessä ei ollutkaan ihan syytön uhri... Kaikki vain puhuivat että laaki meni väärään osoitteeseen, mutta eipä niin tainnut sittenkään asia olla.
Iimulla ei ollut mikään helppo lapsuus mutta kyllä Iimun teko silloin aikanaan minutkin yllätti. Iimu kun kuitenkin ongelmistaan huolimatta oli enemmän sellainen leppoisan oloinen kaveri. Varsinkin verrattuna muutamaan muuhun saman ikäluokan tässä ketjussa mainittuun tapaukseen joiden viikonlopun harraste oli hakata mahdollisimman monta viatonta ohikulkijaa Kouvolan yössä.
Kivekseni nousee niskoihin kun sekoan rautatiekiskoihin.
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Jep jep onks tietoo kouvolan seudulta sellaisesta tyypistä kuin Pulkki mylsältä päin? Taitaa olla mainettaan pienempi kaveri...
Sweeney
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Loka 30, 2008 12:58 pm

Viesti Kirjoittaja Sweeney »

Vähän huterasti luin tekstejä yllä, kun oli niin paljon, mut oliko se toi Dragonsin juttu, mikä tapahtui kesäkuussa 2005? Vai oliko se joku ihan muu. Muistan vain, et silloin oli joku missä poke ampui (?) jonkun, ja olisko sitten ollunna Kuusaan puolella.

Kukas tää Narko-Marko nyt on sitten? Ei varmaankaan sama jota mie ajattelen, minkä ikäinen kaveri on?

Edit. Ja mites tää viimeisin, lokakuun lopulla tapahtunut ampuminen Rivieran edessä? Onko se jo selvää pässinlihaa? Onko kaverit lukkojen takana?
-Nemo me impune lacessit-
-FatherLand-
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 7:18 pm
Paikkakunta: Varrella virran...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -FatherLand- »

turakainen kirjoitti:Jep jep onks tietoo kouvolan seudulta sellaisesta tyypistä kuin Pulkki mylsältä päin? Taitaa olla mainettaan pienempi kaveri...

Mitäs mahdat tarkoittaa pienempi, kokonsa puolesta vai maineen?
Jos koosta puhutaan, niin kyllähän kaveri aika pahasti kapeni tuon vapautumisensa jälkeen. Siitä toki aikaa jo vuosia. Joutuessaan istumaan 90-luvun puolen välin jälkeen ei ollut pieni poika.

Ihmeen kauan se vapaana olikin, tuosta vähän aikaa sitten tapahtuneesta puukotuksesta taisi ainakin käräjillä tulla 3,5 vuotta? Näin muistan..
Sitä ne eri mömmöt teettää.
---When you´re good no-one remembers, when you´re bad, no-one forgets---
IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

Sweeney kirjoitti:Vähän huterasti luin tekstejä yllä, kun oli niin paljon, mut oliko se toi Dragonsin juttu, mikä tapahtui kesäkuussa 2005? Vai oliko se joku ihan muu. Muistan vain, et silloin oli joku missä poke ampui (?) jonkun, ja olisko sitten ollunna Kuusaan puolella.
Tuollahan siitä dragonsin hommasta on juttua:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=4576

Rivieran ampumistapauksessa on ilmeisesti tutkinta vielä kesken, ei ole kuulunut paljoa sen jälkeen, kun tekijät pidätettiin.
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

-FatherLand- kirjoitti:
turakainen kirjoitti:Jep jep onks tietoo kouvolan seudulta sellaisesta tyypistä kuin Pulkki mylsältä päin? Taitaa olla mainettaan pienempi kaveri...

Mitäs mahdat tarkoittaa pienempi, kokonsa puolesta vai maineen?
Jos koosta puhutaan, niin kyllähän kaveri aika pahasti kapeni tuon vapautumisensa jälkeen. Siitä toki aikaa jo vuosia. Joutuessaan istumaan 90-luvun puolen välin jälkeen ei ollut pieni poika.

Ihmeen kauan se vapaana olikin, tuosta vähän aikaa sitten tapahtuneesta puukotuksesta taisi ainakin käräjillä tulla 3,5 vuotta? Näin muistan..
Sitä ne eri mömmöt teettää.


Maineeltaan tietysti sitä tarkoitin
Sweeney
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Loka 30, 2008 12:58 pm

Viesti Kirjoittaja Sweeney »

Kiitos, IhmeTyyppi. Toi ei sit ollu sama tapaus jota minä tarkoitin. Muistelin vain että vuonna 2005 kesäkuussa, aika alkukuusta, ammuttiin joku ravintolan edessä tai muuta vastaavaa, luulin että uhri tai tekijä olisi ollut portsari, mutta en ole varma kyllä. Ja luulin sen tapahtuneen Kuusaalla. Se oli sitä aikaa, kun itse parhaillaan muutin Kouvolaan, siksi jäänyt mieleen, joskin aika lailla huterasti :roll:
-Nemo me impune lacessit-
WhoIam
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 6:54 pm

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Suur kouvola ketju ois tälle nykyaikaisempi nimi :wink:
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

WhoIam kirjoitti:Suur kouvola ketju ois tälle nykyaikaisempi nimi :wink:
Jep tulimeikästä taas vastoin tahtoa kouvolalainen
Vastaa Viestiin