Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

En mee vannomaa mut mattopaketti homman muistelen tonne 95-96 kieppeille,onko kellään parempi muisti??

No jos puhut samasta Alen katraasta, niin Alen A. tappo ittesä samoihin aikoihin vähä ennen tai jälkeen kun Dragons poltettiin?

Joku saa täsmentää jos ihan väärin muistan,,,,,oli vielä "kanuunankuulien" varapressa niihin aikoihin.
Ma
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 6:35 pm

Viesti Kirjoittaja Ma »

Siis Roki H on ollut Rautavuori. Tunsin hänet 90-luvulla. Oli perhettä. Taisi kuolla rakennusonnettomuudessa (oli raksalla töissä) muutama vuosi sitten, oli uusi sukunimi
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Rizzo kirjoitti:^^ Kiva lukea näitä omakohtaisia kokemuksia näistäkin tapauksista (vaikka ovatkin ikäviä, puukotukset sun muut).

Voisko joku kertoo lisää siitä kihlajaispuukotuksesta? Olikos siitä juttua jossain vanhassa Alibissa? Kun muistelisin lukeneeni joskus kauan sitten siitä ainakin samantapaisesta tapauksesta.
Hämärä muistikuva, että jutusta olisi ollut Alibissa otsikolla "Rakastan sua Katja". Iso kuva tapahtumatalosta otsikon taustana.
Vapaailta, voisin selata lehtipinoja jos vaikka löytyisi. Puolet lehdistä meni tosin muutossa roskiin... :oops:

Edit: Juu, kaikki tarpeeksi vanhat lehdet ovat poistuneet. Ei löydy. Eikös tuo ollut joskus 1993 - 1997?
Viimeksi muokannut Katsa, La Marras 08, 2008 9:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: "kovat hemmot"

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

dour kirjoitti:No tää Roki ketä tarkotin on just sama possu mies, oon varmaa saanu liioteltuu tietoo jos ei olekaan sama siwa mies, oliko sen kanssa pyöriny Rambo muutes kausalasta??
Juu käsittääkseni Roki ei ketään tappanut. Oli kylläkin mukana jos jonkimmoisessa... Yhdessä vaiheessa vaikutti Ruotsin puolella ja joutui siellä "Boseen" kun tuikkaili puukolla summamutikassa vastaan tulleita... Kaveri kuoli tän vuoden alkupuolella, työtapaturmassa.
Nyt kun oikein muistelen niin taitaapa tuo Rambo Kausalan poikia alkujaan ollakin. Ainakin pyöri Kamelin ja sitten sen yhden koiran kouluttajan seurassa... Kamelihan oli Cannonball jutskissa mukana heti alusta pitäen (siis Kouvolan haarakonttoria tarkoitan ja niin pitkään kunnes joutui lusimaan...) Taisi olla jopa alulle panija tämän M.Rantalan kanssa joka sitten taas oli "haarakonttorin" pressa, sekä sama mies joka yritti räjäyttää Speden-saluunan taivaan tuuliin (ajastin ei toiminut, mutta koko Kouvolan keskusta evakuoitiin päiväksi...)
Koiran kouluttajan nimeä en saa päähäni, mutta Kausalasta oli, suht tuhdisti aina aseistautunut ja perkeleen totteleva/hyökkäävä scheefferi aina messissä. Ei ollut mukana Cannonball jutuissa, koska joutui boseen vähän ennen sitä (riehui hirvikiväärin kanssa eräänä uutenavuotena pubissa, mikä oli siihen aikaan nykyisen Amarillon tiloissa...
dour kirjoitti:Se pukki homma oli niin pien juttu ja muijahan jäi eloon että tuskin ylittäny uutis kynnystä kun vaan näissä sisäpiireissä.
Tuo selittääkin asian miksi mennyt ohi: Läheltä piti, mut niitä ei lasketa...
dour kirjoitti:No Maco eli Lampinen M. kiipes sinne hotskuu ja kuristi johdonpätkällä yhden....???? piri miehii kuten roitto ja kumppanit, ainaki joskus ollu.
Juuh olisit heti sanonut että Lampinen :D Juuh kyllä voi liittää hyvin näihin todella "kivoihin" vesseleihin, jotka postauksessasi jo mainitsitkin
dour kirjoitti:Hyvinkin "läheltä" olen aikanaan tätä kuusaan porukkaa tuntenut ja seurannut, ikävä kyllä..............mielenkiintoisia asioita hyppii hämärästi mieleen kun alkaa taas näitä funtsata, ehkei pitäs,,,,,,,,,,
Sama täällä... Melko varmaan tunnetaan, vähintään tiedetään toisemme. Mut täällähän pitää olla anonyymi :lol:
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Koni
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Loka 06, 2007 8:27 pm

Viesti Kirjoittaja Koni »

Rokista tuli mieleen...missäköhän laukkasen veljekset sun muut nykyään vaikuttaa? nehän oli samois ympyröis nuoriin, nii ja tolvanen, pepestä kuullu et joutu lähtee pois paikkakunnalta, ku tekas sellasii juttui jota ei kukaan hyväksy, meniköhän se johkuu lappeen suuntaan....
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

dour kirjoitti:En mee vannomaa mut mattopaketti homman muistelen tonne 95-96 kieppeille,onko kellään parempi muisti??

No jos puhut samasta Alen katraasta, niin Alen A. tappo ittesä samoihin aikoihin vähä ennen tai jälkeen kun Dragons poltettiin?

Joku saa täsmentää jos ihan väärin muistan,,,,,oli vielä "kanuunankuulien" varapressa niihin aikoihin.
Musta tuo mattopaketti juttu oli lähempänä 2000 lukua ja itse veikkaisin 98-00, mut varmaksi en mene sanomaan. Mulla näissä vuosiluvuissa huonomuistisuutta ollut aina...
Muistaakseni (ja olen hyvinkin varma asiasta) "kanuunakuulat" olivat jo poistuneet maisemista tuohon aikaan. Alen tosiaankin siellä vaikutti, siis tämä Aksu ja ampui aivonsa pellolle noin vuosi-kaksi ennen tätä Leskinen/Dragons juttua.
Homma meni jotenkin niin että Aksu pääsi linnasta lomille ja kävi pamauttamassa jotain vasaralla päähän. En nyt todellakaan muista, että ketä se moukaroi vasaralla (tulisi mieleen Leskinen, mut nehän oli kavereita, et oisko ollut sit joku Nakari tai vastaava, mut kuitenkin yhtä näistä suht arvaamattomista heeboista, joka ei tosin vasaroinnista sitten kuollut)... Sit kun tuli aika mennä takasin linnaan, niin ampus aivonsa pellolle...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Joo muistuu mieleen tosta vasara hommasta jotain, ja muistaakseni kamoihin oli käyttänyt ilmeisesti vähän muitakin kuin omia rahoja.

Taisi olla jonkunlainen pattitilanne ja lopputulos olis ilmeisesti ollu toi sama joka tapauksessa?? MUISTAAKSENI?
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Eikö Kuulat poistuneet vasta 2001-2002? En ole tosin varma mistä se poistuminen lasketaan, siitä isosta pidätyksestäkö? Eikö se ollut '01/02 talvella...kevättalvella enemmänkin?
Koni
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Loka 06, 2007 8:27 pm

Viesti Kirjoittaja Koni »

Eikös tää aikasemmin mainittu Peppi ollu mukana siinnä ku rotko ammuttiin? ja tais jotain Hämäläisiä kans olla mukana???
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Re: "kovat hemmot"

Viesti Kirjoittaja dour »

Sama täällä... Melko varmaan tunnetaan, vähintään tiedetään toisemme. Mut täällähän pitää olla anonyymi


Pässi varmaan osaa auttaa kun kulmat ja hommat tunnet, tää jäi multa tietystä syystä pimentoon, vuos oli 2000 kevät, kuovintiellä yläpihalla ma aamu. Verta ihan v...tusti ovissa ja maassa, kahen kämpän ikkunat rikki, joku muija pyrkiny jätkää karkuu ja hypänny parvekkeelta alemmalle, ovia myöten joutuivat vaihtamaan uusiin kun oli tosiaan verta nii paljon,
kukaan ei halunnu tietää mitään vaikka ulkopuolisetkin siihen joutu osalliseksi. MIKÄ OLI HOMMAN NIMI ??? Hämäläiset asu viereises rapussa.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Koni kirjoitti:Eikös tää aikasemmin mainittu Peppi ollu mukana siinnä ku rotko ammuttiin? ja tais jotain Hämäläisiä kans olla mukana???


Valase vähä Rotko hommaa??
Koni
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Loka 06, 2007 8:27 pm

Viesti Kirjoittaja Koni »

Rotko ammuttiin lehtomäes, näit menny isompi porukka oventaa ja ku rotko oli avan, ni ampuvatten...rotko totes et "ja taas mahaan" nääs sitä oli ennenkii ammuttu, mut tohon se kuol sit....
Kilu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: To Marras 06, 2008 11:07 am

Viesti Kirjoittaja Kilu »

Mahtaako tää Aksu olla samoja Aleneja, ketä mä tiedän. Isä A ja pojat Marco ja Aki? Puolmustalaisia.
M tomittiin joskus 90-luvun alkupuolella isosta huumejutusta pitkäks aikaa. Silloin jäi paljon porukkaa kiinni samalta seudulta, muita nimiä en muista, oli Kouvolan Sanomissa.
Mullakin toi nimimuisti huono ja vuosiluvutkin unohtuneet....Onhajn noista ajoista jo aikaa.

Javi Kouvolasta pisti kans jonkun kylmäks moralla.
Nää tyypit ketä mä tiiän/tunsin on kaikki 60-luvulla tai 70-luvun alkupuolella syntyneitä, eli samaa ikäluokkaa ku mäki. Nuorisoo en tunne.

Oliks se Muuten se Cannonballsien Börje Kouvolasta, joka sai surmansa siellä Lahden pizzeriassa? vai oonko erehtynyt. Oon tosiaan ollu kauan poissa Kouvolan seudulta...
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Kilu kirjoitti:Mahtaako tää Aksu olla samoja Aleneja, ketä mä tiedän. Isä A ja pojat Marco ja Aki? Puolmustalaisia.
M tomittiin joskus 90-luvun alkupuolella isosta huumejutusta pitkäks aikaa.



Oliks se Muuten se Cannonballsien Börje Kouvolasta, joka sai surmansa siellä Lahden pizzeriassa? vai oonko erehtynyt. Oon tosiaan ollu kauan poissa Kouvolan seudulta...
Alenit ei puolmustalaisia, mut "Macoon" sopii puolmanne....


Mun tietääkseni Börje elää ja hengittää, ja oli mun mielestä "Barragsin" miehiä?? Korjatkaa parempi muistiset jos korjattavaa on.
Viimeksi muokannut dour, La Marras 08, 2008 10:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vanha Kettu
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 7:25 pm
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vanha Kettu »

Niin paljon tuttuja nimiä ajoilta jolloin tuli teinixinä kylillä pyörittyä... Lähempää en tosin ole kenenkään "uraa" päässyt seuraamaan.

Aika paljon on näillä kulmilla kaikkea ikävää tapahtunut.

Juu, mutta jatkakaa, ot loppuu tähän.
Vastaa Viestiin