Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Ah, unohdin Over Nukesit. Se iso ratsia olikin sitten heidän aikoina. Ainakin Api oli pitkään istumassa sen jäljiltä.
Jossain vaiheessa myös tatskapaikka Black & Yellow vaihtoi sujuvasti Heaven & Hell:ksi, oliko tämä juuri Over Nukes-aikoina vai mikä kuvio siihen liittyy? Onko paikka vielä olemassa, entä vieläkö se mämmikoura Tuoresmäki tekee siellä "tatuointeja"?
Mitäs Hellstenin veljekset? H. puukotti muistaakseni Korian keskustassa jokunen vuosi sitten porukkaa, mitenkäs veljessarjan muut koltiaset ovat jakselleet?
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Vieläkös roitto hengittää?
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Kyl se hengissä on, en oo vaa pitkää aikaa nähny, että tuskin enää kumpukujalla vaikuttaa. Joku taas vois tietää, oisko vaik linnassa...??

Onhan silläkin aika vanha muksukin, että oisko alkanu jo sitäkin huomioimaan......

Jani ainakin tekee jossain määrin oikeitakin töitä, että eivät vissiisti hirveemmin ole enää kimpassa??
-FatherLand-
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 7:18 pm
Paikkakunta: Varrella virran...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -FatherLand- »

[quote="dour"]Viiala hommassa mulla on aukko, joku vois muistella??


Tuo Vanhan Viialan episodi oli surullinen juttu, väärä mies kohteena ja muutenkin.
Ampujanahan tässä oli silloinen portsari Määttänen. Oli tullut jotain rähinää asiakkaitten kanssa ja kaveri haki kättä pidempää (pistooli kyseessä). Ammutun nimi taisi olla juuri tuo mainittu Kaskinen ja ainakin meikäläisen tietojen mukaan täysin "outsider" tähän rähinään. Tuulikaapista laukaus päähän.
Portsari väitti osuman ja laukaisunkin olleen täysin vahinko, mutta tuomion taposta sai.
Vapautunut toki jo, vaikuttaa samalla paikkakunnalla edelleen. Ilmeisesti tekee jotain palveluksia paikkakunnan manneille, näin olen antanut itselleni ymmärtää :evil: .

"Sika-Mikkoon" törmäsin pari vuotta sitten juhannuksena Saaramaalla, rauhoittunut oli kovasti. Ei taida kuitenkaan olla kovin kovassa huudossa tiettyjen piirien silmissä, pitänee varmaan tarkoituksella matalaa profiilia.
Ja edelleen kiinnostaisi tietää, pitääkö tuo Korpelan Jooen itsari paikkaansa. Omiin korviin ei kuitenkaan ole kuulunut moista?
---When you´re good no-one remembers, when you´re bad, no-one forgets---
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

-FatherLand- kirjoitti:Tuo Vanhan Viialan episodi oli surullinen juttu, väärä mies kohteena ja muutenkin.
Ampujanahan tässä oli silloinen portsari Määttänen. Oli tullut jotain rähinää asiakkaitten kanssa ja kaveri haki kättä pidempää (pistooli kyseessä). Ammutun nimi taisi olla juuri tuo mainittu Kaskinen ja ainakin meikäläisen tietojen mukaan täysin "outsider" tähän rähinään. Tuulikaapista laukaus päähän.
Portsari väitti osuman ja laukaisunkin olleen täysin vahinko, mutta tuomion taposta sai.
Vapautunut toki jo, vaikuttaa samalla paikkakunnalla edelleen. Ilmeisesti tekee jotain palveluksia paikkakunnan manneille, näin olen antanut itselleni ymmärtää
Hmm, siis eikö tämä ole nyt se Kuusankosken Dragonsin juttu? Vanha Viiala on Myllykoskella, eikö? Että olisiko kaksi näin samankaltaista juttua tapahtunut, ei kai sentään.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Kyl nää on kaks eri juttua, kuusaalla kuoli Leskinen ja ampujana portsari Hyppönen M. (jos FatherLandilla varma tieto, itsellä Viiala edelleen unholassa)
Viimeksi muokannut dour, Su Marras 09, 2008 1:54 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vanha Kettu
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 7:25 pm
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vanha Kettu »

Kyllä nämä on kaksi ihan eri juttua. Vanhan Viialan tapaus on Dragonsin keissiä vanhempi.

e: sieltähän se vastaus tulikin jo
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

dour kirjoitti:Kyl nää on kaks eri juttua, kuusaalla kuoli Leskinen ja ampujana portsari Hyppönen M.
Okei, pahoittelut että sekoitin. Olen ollut joitakin vuosia poissa ja en enää niin perillä kuvioista. Kaikenlaista siellä sattuukin. :shock:
Lupaan lukea tämän ketjun uudelleen, mutta väännätkö nyt silti mulle vielä rautalangasta, että molemmissa paikoissako portsari ampui?
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

dour kirjoitti:Kyl nää on kaks eri juttua, kuusaalla kuoli Leskinen ja ampujana portsari Hyppönen M.
Totta, ja Dragons jutussa 9 millin burana meni tarkoitettuun osoitteeseen, eli Leskisen päähän... Vanha-Viiala jutussa luoti tappoi väärän miehen...
Tuossa jutussa aikas paljon samaa, kuin siinä Kuusaan Pippuri tapossa (olikos se nyt Pune joka tappoi, en muista). Auto terassin eteen kivääri paksista, ja väärä mies päiviltä... (Kuusaalla ei kannata muistuttaa ulkoisesti edes kaukaa ketään...)
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Katsa kirjoitti:
dour kirjoitti:Kyl nää on kaks eri juttua, kuusaalla kuoli Leskinen ja ampujana portsari Hyppönen M.
Okei, pahoittelut että sekoitin. Olen ollut joitakin vuosia poissa ja en enää niin perillä kuvioista. Kaikenlaista siellä sattuukin. :shock:
Lupaan lukea tämän ketjun uudelleen, mutta väännätkö nyt silti mulle vielä rautalangasta, että molemmissa paikoissako portsari ampui?
Juu molemmissa paikoissa. Vanha-viialan poke oli työvuorossa, Dragonsin ei (koska hälytettiin paikalle Leskisen saapuessa....)
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Dragonista voin kommentoida että Leskinen kävi lauantaina päivällä rettelöimässä, Hyppösen piti tulla vasta kuudelta duuniin portsaroimaan, mutta hälytettiin aiemmin paikalle ko. sällin vuoksi. Hyppönen otti kotoa mukaan pistoolin ja teleskooppipampun. Ja Leskinen ei osannu poissa pysyä, niin Hyppönen meni ulos vastaan, löi pampulla maihin ja ampus viis kertaa päähän, sen jälkee lähti mökkeilemää muutamaks päiväks.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

dour kirjoitti:Dragonista voin kommentoida että Leskinen kävi lauantaina päivällä rettelöimässä, Hyppösen piti tulla vasta kuudelta duuniin portsaroimaan, mutta hälytettiin aiemmin paikalle ko. sällin vuoksi. Hyppönen otti kotoa mukaan pistoolin ja teleskooppipampun. Ja Leskinen ei osannu poissa pysyä, niin Hyppönen meni ulos vastaan, löi pampulla maihin ja ampus viis kertaa päähän, sen jälkee lähti mökkeilemää muutamaks päiväks.
Juurikin näin... Mitähän Hyppöselle muuten nykyään kuuluu? Käsittääkseni miehen selusta oli aika hyvin turvattu linnassa, vaikka Leskinen RG porukoissa pyörikin...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Pässi 73 kirjoitti:
dour kirjoitti:Kyl nää on kaks eri juttua, kuusaalla kuoli Leskinen ja ampujana portsari Hyppönen M.
Totta, ja Dragons jutussa 9 millin burana meni tarkoitettuun osoitteeseen, eli Leskisen päähän... Vanha-Viiala jutussa luoti tappoi väärän miehen...
Tuossa jutussa aikas paljon samaa, kuin siinä Kuusaan Pippuri tapossa (olikos se nyt Pune joka tappoi, en muista). Auto terassin eteen kivääri paksista, ja väärä mies päiviltä... (Kuusaalla ei kannata muistuttaa ulkoisesti edes kaukaa ketään...)
Oli tossa pippurin hommassa Iimu kuka ampus, oli jo pois menossa kun terassilta huudettiin että "mitäs Pienniemen paskahousu" loppu tiedetään mitä kuulu!!
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Katsa kirjoitti:Ah, unohdin Over Nukesit. Se iso ratsia olikin sitten heidän aikoina. Ainakin Api oli pitkään istumassa sen jäljiltä.
Jossain vaiheessa myös tatskapaikka Black & Yellow vaihtoi sujuvasti Heaven & Hell:ksi, oliko tämä juuri Over Nukes-aikoina vai mikä kuvio siihen liittyy?
En voi kommentoida asiaa, tietyistä syistä. Se mikä asiaa nyt vähän selventää, niin ikkunassahan lukee tälläkin hetkellä "Route 81"
Katsa kirjoitti:Onko paikka vielä olemassa
Eli kyllä on olemassa
Katsa kirjoitti:Mitäs Hellstenin veljekset? H. puukotti muistaakseni Korian keskustassa jokunen vuosi sitten porukkaa, mitenkäs veljessarjan muut koltiaset ovat jakselleet?
Nää Hellstenit jääneet multa vähän varjoon. Huhuja olen kuullut, mutta en mitään konkreettisempaa.
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

dour kirjoitti:
Pässi 73 kirjoitti:
dour kirjoitti:Kyl nää on kaks eri juttua, kuusaalla kuoli Leskinen ja ampujana portsari Hyppönen M.
Totta, ja Dragons jutussa 9 millin burana meni tarkoitettuun osoitteeseen, eli Leskisen päähän... Vanha-Viiala jutussa luoti tappoi väärän miehen...
Tuossa jutussa aikas paljon samaa, kuin siinä Kuusaan Pippuri tapossa (olikos se nyt Pune joka tappoi, en muista). Auto terassin eteen kivääri paksista, ja väärä mies päiviltä... (Kuusaalla ei kannata muistuttaa ulkoisesti edes kaukaa ketään...)
Oli tossa pippurin hommassa Iimu kuka ampus, oli jo pois menossa kun terassilta huudettiin että "mitäs Pienniemen paskahousu" loppu tiedetään mitä kuulu!!
Niinpä muuten olikin! Mistähän mä ton Punen tohon vetäsin! Punehan paiskasi vain polttopullon kebab/pitseriaan ja muutama vuosi sitten tappoi itsensä... Se (Pune) oli pikkurähisijä isäänsä ja isänveljeen nähden jotka aikas kylmäpäisiä murhamiehiä molemmat...
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Vastaa Viestiin