Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

dour kirjoitti:Mun tietääkseni Börje elää ja hengittää, ja oli mun mielestä "Barragsin" miehiä?? Korjatkaa parempi muistiset jos korjattavaa on.
Samoin, tietääkseni myöskin hengissä ja tosiaan Barracks MC:n miehiä. Ei liene Kuuliin koskaan kuulunutkaan?
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Joo toi riittää tukemaan muistikuvaani että Börje ei oo Kuuliin kuulunutkaan....Muutenkin menny siinä rajamailla ja vähä"kiltimmissä" hommissa ollu!
Vanha Kettu
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 7:25 pm
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vanha Kettu »

Kukas siihen Vanhan Viialan eteen ammuttiin Mylsällä silloin joskus ja mikä juttu se olikaan? Ja pistikös Ahlgrenin Jukka(?) myöskin jonkun kylmäksi?

Vanhaksi kun tulee, niin muisti pätkii... Jännä on ollut lukea tätä threadia, kun nämä tyypit on kerinny unohtaa jo kymmeneen kertaan, mutta jostain muistin syövereistä ne vaan sitten kuitenkin nousee.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Viiala hommassa mulla on aukko, joku vois muistella??

No ainakin se Jukka A. ampu sen Takalan, ja varmaan tyyliin kuuluen voinu pistää jotain muutakin.....
Vanha Kettu
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 7:25 pm
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vanha Kettu »

Mikä tää Takala Ahlgren keissi tarkemmin oli, vanha ei muista..
Losmolos
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 10:21 pm
Paikkakunta: kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Losmolos »

----
Viimeksi muokannut Losmolos, La Marras 08, 2008 11:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Juttu Ahlgren J.

Syitä en jaksa muistaa mistä juontaa(tai tiedetäänhän nää), mut olisko ollu vuos 93-94 ja tais olla vappuaatto, ite olin melko liki paikkaa eli silloisen lasihelmen kulmalla missä siis Jukka A. ampus useamman kerran Takalan Harria,olis lähteny Teemukin ja joku muu jos ois pyssy toiminu loppuun asti. No otti myös Jukka A. aika hyvin siinä siipeensä kun lopetti sen räiskimisen.
Viimeksi muokannut dour, La Marras 08, 2008 11:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Losmolos kirjoitti:Olikos se viialan eteen ammuttu kenties kaskinen? Joku hämärä muistikuva olis :roll:

Voisin väittää että joku vähemmän "julkkis" koska en saa ajatusta koko hommasta, vaik silloin olin ehkäpä aika hyvin näistä perillä........
Vanha Kettu
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 7:25 pm
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vanha Kettu »

Kiitos selvennyksestä!

Mä joskus teinixi aikoina törmäsin tähän vanhan viialan edessä ammuttuun, asui ainakin silloin Kouvolassa Salpausselänkadulla. Nimeä en kuollaksenikaan muista.
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

dour kirjoitti:Juttu Ahlgren J.

Syitä en jaksa muistaa mistä juontaa(tai tiedetäänhän nää), mut olisko ollu vuos 93-94 ja tais olla vappuaatto, ite olin melko liki paikkaa eli silloisen lasihelmen kulmalla missä siis Jukka A. ampus useamman kerran Takalan Harria,olis lähteny Teemukin ja joku muu jos ois pyssy toiminu loppuun asti. No otti myös Jukka A. aika hyvin siinä siipeensä kun lopetti sen räiskimisen.
Eli olikotämä se tapus kenties jonka minäkin näin .Olin itse vanhan kymenhovin kohilla ja ssiinä poliisi ampui jotain jalkaan kun seoli ampunut ja uhkaili poliisia tälläinen tapaus kenties sama
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Viesti Kirjoittaja dour »

Hyvin pitkälle kuulostaa samalle tapaukselle jos noita vuosilukuja ajattelit.
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: "kovat hemmot"

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

dour kirjoitti:Pässi varmaan osaa auttaa kun kulmat ja hommat tunnet, tää jäi multa tietystä syystä pimentoon, vuos oli 2000 kevät, kuovintiellä yläpihalla ma aamu. Verta ihan v...tusti ovissa ja maassa, kahen kämpän ikkunat rikki, joku muija pyrkiny jätkää karkuu ja hypänny parvekkeelta alemmalle, ovia myöten joutuivat vaihtamaan uusiin kun oli tosiaan verta nii paljon,
kukaan ei halunnu tietää mitään vaikka ulkopuolisetkin siihen joutu osalliseksi. MIKÄ OLI HOMMAN NIMI ???
Tässäpä taasen yksi ns. musta-aukko... Jotenkin tuntuu tutulta, mutta jotenkin ei...Ehkäpä nämä taas näitä "kun kukaan ei kuollut, ei voi muistaa" juttuja... Joku tuollainen konflikti kylläkin on ollut, mutta oliko Kuovintiellä vai missä niin siihen en sano mitään...
dour kirjoitti:Hämäläiset asu viereises rapussa.
Oliko nää Hämäläiset Hämppy (siis 2 veljestä joista nuorimmainen pörrää ja vaikuttaa nykyään HFR baarissa) & kumppanit vai ne toiset Hämäläiset?
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

Katsa kirjoitti:
dour kirjoitti:Mun tietääkseni Börje elää ja hengittää, ja oli mun mielestä "Barragsin" miehiä?? Korjatkaa parempi muistiset jos korjattavaa on.
Samoin, tietääkseni myöskin hengissä ja tosiaan Barracks MC:n miehiä. Ei liene Kuuliin koskaan kuulunutkaan?
Juu Börje elää ja voi hyvin, eikä todellakaan ole "kuuliin" koskaan kuulunutkaan... Barracks MC:n hyvinkin.
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
Pässi 73
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 3:17 am
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Pässi 73 »

turakainen kirjoitti:
dour kirjoitti:Juttu Ahlgren J.

Syitä en jaksa muistaa mistä juontaa(tai tiedetäänhän nää), mut olisko ollu vuos 93-94 ja tais olla vappuaatto, ite olin melko liki paikkaa eli silloisen lasihelmen kulmalla missä siis Jukka A. ampus useamman kerran Takalan Harria,olis lähteny Teemukin ja joku muu jos ois pyssy toiminu loppuun asti. No otti myös Jukka A. aika hyvin siinä siipeensä kun lopetti sen räiskimisen.
Eli olikotämä se tapus kenties jonka minäkin näin .Olin itse vanhan kymenhovin kohilla ja ssiinä poliisi ampui jotain jalkaan kun seoli ampunut ja uhkaili poliisia tälläinen tapaus kenties sama
Tuo kuulostaisi hyvinkin pitkälti M.Rantalan tapaukselta. Siinähän poliisi kaivoi reukun esiin, taltuttaakseen Rantalaa, ja Rantala tuumasi poliiseille et "Hei mullakin on tollanen" ja kaivoi oman mutkansa esiin, jonka jälkeen kaikki onkin jo Kouvolan historiaa... Taisi Rantala saada parikin viheltävän osumaa, joista yksi tuli kait jalkapohjaan... Sen oikeus katsoi lieventäväksi, että maassa makaavaa miestä oli ammuttu ja niin edelleen...

Tää M.Rantala (tunnetaan myöskin nimillä SikaMikko ja Sikis) oli aikanaan aikas vilpertti tapaus. Sellainen "normikriminaali" joka alkoi laajentamaan bisneksiään oikein tosissaan. Oli tutkinnassa (vankeudessa) useinkin. Toi poliisi vs. Rantala tais olla se juttu mistä alkoi "iso pyörä pyörimään".
Tuli se TODELLA suuri videonauhuri case, missä muistaakseni ukot leikkelivät junanvaunuja polttopillillä KVLAn ratapihalla osiin ja muiluttivat satoja (tuhansia???) nauhureita paremmille myyntipaikoille. -Ja taas Rantala tutkintaan/poseen...
Sitten tuli nää "kuula" projektit ja Rantala toi Cannonball MC:n Kouvolaan, sillä seurauksella että vankilan ovet paukkuivat jälleen kerran. Silloin syynä oli aikapommin kiikuttaminen Speden-Saluunaan. Kyseinen "jysärihän" olisi ollut aikasmoinen, mutta herätyskelloon tehty sytytyskoneisto ei toiminutkaan ja pamaus jäi suutariksi. Tosin koko Kouvolan keskusta evakuoitiin koko päiväksi...
No "kuulathan" (siis Kouvolan osasto) sitten värväsivät kaikki mahdolliset kriminaalit (isot sekä pienet) riveihinsä. Ja niin kuin ahneella yleensä on se P****nen loppu, loppui sekin "leikki" sitten siihen. Homma lähti vähän niin kuin käsistä...
Tämän jälkeen kun joukkio oli hajoitettu jäivät nämä alkuperäiset "jäsenet" (siinä oli Rantalaa, Apia, Alenia yms. porukkaa, kait joku alle kymmenen hengen ryhmä) ihmettelemään, että "mitäs nyt sitten tehtäisiin" ja jätkät perustivat Over Nukes MC:n, jolla sitten taas oli jotain tekemistä N.B.K.n kanssa (ainakin kovasti ryyppäilivät "kuulemma" keskenään)
Tää Over Nukes pääsi iltapäivälehtien lööppeihin poliisin/karhukoplan näyttävällä hyökkäyksellä ko.bändin kerhotiloihin. Syyhän tähän oli se, että he olivat yrittäneet räjäyttää Kouvolan uuden poliisitalon, seuraaviin sfääreihin... Paljonhan sieltä kerholta oli löytynyt räjähteitä, poliisitalon kuvia/piirrustuksia, videomateriaalia eri poliiseista (vapaa-aikana kuvattua) yms. pikku muistiinpanoja...
Nyttemin Rantala siirtynyt normaaleihin palkkahommiin, näin olen itseni ainakin antanut ymmärtää.
SUPPORT: Woman's MC 1%
"Vaikka oonkin perseestä, oon silti pillusta"
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Re: "kovat hemmot"

Viesti Kirjoittaja dour »

dour kirjoitti:Hämäläiset asu viereises rapussa.
Oliko nää Hämäläiset Hämppy (siis 2 veljestä joista nuorimmainen pörrää ja vaikuttaa nykyään HFR baarissa) & kumppanit vai ne toiset Hämäläiset?[/quote]

Toiset, koska näitä velloksia oli useampi mm. Harri H. ja se katras.
Eivät tosin liittynyt tapaukseen millään lailla, ajattelin että aukee paikka sulle paremmin kun kerron ketä talossa vaikutti.

Ja semmonen juttu siinä kuitenkin oli, että sitä muijaa ei löytyny ainakaan toukokuuhun mennessä jolloin "läksin" kuvioista pois.?????
ja kiinniottojakin siinä tehtiin. Varmaan kuitenkin henkiin jääny koska olisi siitä muuten tietoja.
Vastaa Viestiin