Uusnatsit ja vasemmistolaiset kahakoivat Etelä-Ruotsissa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

ihan hyvinhän siel marssittiin eteenpäin ja eipä paljoo vaikuttanut satojen afalaisten riehunta pelottavan ja estävän yhtään mitään!!! ainut asia mitä vastamielen osoittajat saavuttivat oli mittavat tuhot yhteiskunnalle! hajotettuina ikkunoina/maasta irti revittyinä katukivinä, roskaamisella ja yms.....
Jardine
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 10:34 am

Viesti Kirjoittaja Jardine »

odin kirjoitti:ihan hyvinhän siel marssittiin eteenpäin ja eipä paljoo vaikuttanut satojen afalaisten riehunta pelottavan ja estävän yhtään mitään!!! ainut asia mitä vastamielen osoittajat saavuttivat oli mittavat tuhot yhteiskunnalle! hajotettuina ikkunoina/maasta irti revittyinä katukivinä, roskaamisella ja yms.....
Et tainnut ymmärtää mitä videolla puhuttiin...
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

No sinä ranta-ruotsalaisena voit kertoa!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

kyllä mä näen ja kuulen vallanmainiosti,mutta mun pointti olikin se ettei vasemmisto pystynyt yhtään mitenkään estämään mielenosoitusta!!! ja jos kyseisiä marssioita ois oikesti "pelottanut" vastamielenosoittajat,niin tuskin siel ois marssittu metriäkään!!!!
sillä äärioikeistolla on kuitenkin hyvin tiedossa se asia,että paikalla ilmaantuu satoja punikkeja joista ei ole vaaraa kuin yhteiskunnan omaisuudelle!
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

combat18 kirjoitti:No sinä ranta-ruotsalaisena voit kertoa!
Se on rantaruotsalainen. Parempi semmoinen, kuin umpityhmä keskisuomalainen.
A man's got to do what a man's got to do.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Hyppää järveen r-a-n-t-a-r-u-o-t-s-a-l-a-i-n-e-n. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

combat18 kirjoitti:Hyppää järveen r-a-n-t-a-r-u-o-t-s-a-l-a-i-n-e-n. :lol:
Typerys, me hyppäämme mereen täällä rannikolla. Täällä ei ole järviä.
Ja mikäli tuo nokkeluutesi oli minulle tarkoitettu, kuten oletan, voin kertoa, että en ole ruotsalainen.
A man's got to do what a man's got to do.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

:lol: Ok. älä sekoa.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

kokille sen verran tiedoks et kyl niitä järviä löytyy sieltä rannikoltakin!! ainakin itse olen pulahtanut uimaan järveen niin turun kuin helsingin seudullakin :D joten se väittely voidaan unohtaa ja palata itse aiheeseen!!
Jardine
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 10:34 am

Viesti Kirjoittaja Jardine »

odin kirjoitti:kyllä mä näen ja kuulen vallanmainiosti,mutta mun pointti olikin se ettei vasemmisto pystynyt yhtään mitenkään estämään mielenosoitusta!!! ja jos kyseisiä marssioita ois oikesti "pelottanut" vastamielenosoittajat,niin tuskin siel ois marssittu metriäkään!!!!
sillä äärioikeistolla on kuitenkin hyvin tiedossa se asia,että paikalla ilmaantuu satoja punikkeja joista ei ole vaaraa kuin yhteiskunnan omaisuudelle!
Okei, mä tajusin. Ne kertoo toisilleen, et pelottaa, jotta salakuvaava antifasisti sais omasta mielestään hyvää kuvamateriaalia. Just näin, tyypit (tai niiden seinähullut johtajat) leveilevät ja sit onkin pakko marssia vaikka huomataan, ettei olekaan enää kivaa olla kova natsi kun toisia on 10-20 kertaa enemmän.

Jep marssivat. Ja näyttävät säälittäviltä luusereilta kun niitä on se 50 poliiseja ympärillä 200 ja heitä nöyryyttäviä mielenosoittajia ties kuinka monta sataa tilanteesta/ajankohdasta riippuen.
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

jardine totuushan näissä mielenilmauksissa on kumminkin se etteivät vasemmisto nuoret itse edes uskaltaisi tulla heittelemään niitä pulloja/kiviä jollei paikalla olisi poliisia!! koska näin käy kun poliisi ei ole suojaamassa punikkien pullojen heittelyä :lol: http://uk.youtube.com/watch?v=t-294TWvb ... re=related

se kertoo jo paljon että kansallismieliset marssivat suurimmaksi osaksi kasvot paljaina,ryhdikkäinä ja ylpeinä asiastaan!! toisin kuin vasemmisto punikit jotka piiloutuvat huppuihin ja huiveihin sekä rikkovat täysin sivullisten ihmisten omaisuutta.....
Jardine
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 10:34 am

Viesti Kirjoittaja Jardine »

odin kirjoitti:jardine totuushan näissä mielenilmauksissa on kumminkin se etteivät vasemmisto nuoret itse edes uskaltaisi tulla heittelemään niitä pulloja/kiviä jollei paikalla olisi poliisia!! koska näin käy kun poliisi ei ole suojaamassa punikkien pullojen heittelyä :lol: http://uk.youtube.com/watch?v=t-294TWvb ... re=related

se kertoo jo paljon että kansallismieliset marssivat suurimmaksi osaksi kasvot paljaina,ryhdikkäinä ja ylpeinä asiastaan!! toisin kuin vasemmisto punikit jotka piiloutuvat huppuihin ja huiveihin sekä rikkovat täysin sivullisten ihmisten omaisuutta.....
lol tökerölle ja huonosti leikatulle propagandalle (, josta tietenkin kaikki muut kirjoittavat jotain ihan muuta kuin mitä tuo pikselimössö kertoo.

Odin on kyllä pistämätön, tuhoaminen ja kivitys on ok, jos selkä on suorassa. Suurempi osa (ja moninkertainen määrä) antirasisteja itseasiassa marssii ilman aseita/kilpiä (=myös ase) /naamiota. Katso vähän tarkemmin ja lue jotain muita lähteitä kuin fasistien. Niin tekevät muutkin järkevästä keskustelusta kiinnostuneet.

poliittisia:
nmr.nu, expo.se, motkraft.net, antifa.se, revfront.org.

mediataloja: dn.se, expressen.se, svt.se (paljon hyvää videomatskua) jne. jne.

roskaväki: info14.com, nordisk.nu ja lukuisat muut.

Lähteitä lukiessa kannattaa myös huomioida juttujen ilmestymisajankohdat: kumpi kopioi ja ketä...

En jaksa nyt perustaa uutta threadiä, mutta suomeksi löytyy täältä: http://valtamedia.net/index.php?option= ... &Itemid=33
tarinaa natsien viimeaikaisista edesottamuksista tuhopolttojen ja murhayritysten parissa..
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

jardine hyvä mä voin kyllä laittaa tänne paljon muutakin video kuvaa eri marsseilta,niin näät miten ne asiat oikein menee ja paljon on joukossa ihan afan itsensä kuvaamaa materiaalia ja trailereita eri video pätkistä :lol:

väkivallasta puheen ollen, mä en oo kiistänyt äärioikeiston käyttämää väkivaltaa missään vaiheessa yms!!! mä oon vaan moneen otteeseen kysynyt sulta että miksi vasemmisto punikit hajottaa aina täysin sivullisten ihmisten /yhteiskunnan omaisuutta??? siihen en ole sulta ikinä vastausta saanut!!!

sillä marsseilla mitkä kansallismieliset järjestää,niin ei he hajoita sivullisten ihmisten omaisuutta järjettömällä tuhoamisella,toisin kuin sun edustamat punikit!!
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

ja nuo sun laittamat linkit edustaa täysin samaa ryhmää mikä on poliittisesti samansuuntaista kuin sinäkin!! että se siitä puolueettomasta tietolähteistä :lol:
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

En jaksa nyt perustaa uutta threadiä, mutta suomeksi löytyy täältä: http://valtamedia.net/index.php?option= ... &Itemid=33
tarinaa natsien viimeaikaisista edesottamuksista tuhopolttojen ja murhayritysten parissa..

ja tästä asiastahan ei ole pidätetty yhtään "pahaa natsia" että pysytään vaan niissä faktatiedoissa,eikä keksitä omia

ps.mistä sitä tietää vaikka se ois ollut joku naapuri :lol:
Vastaa Viestiin