Agressiiviset rihkamakauppiaat

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Tuota tuota..Mä tunnen jonkin verran myös mustalaisia ja siihen joukkoon mahtuu kumpaakin ääripäätä.Toiset on tosi mukavia ja rehellisiä (uskokaa vain ihan huvikseen)ja toiset taas suoraan sieltä minne arskakaan ei paista.
Ei ne oo sen kummempia kuin me valkolaisetkaan,meissäkin on molempia ääripäitä.Ne meidän valkolaisten omat "mustalaiset" vaan istuu kiven sisässä taposta,omaisuusrikoksista,pedofiliasta jne jne... Mustalaisia on vain vähemmän ja heidän tekemät rikokset sitten väestön märään suhteutettuna ovat enemmän kuin meidän.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ja nyt kun keskustelu sai romanikäänteen, palaan itse kommentoimaan näitä kaupustelijoita. itse inhoan suunnattomasti, että mulle väkisin myydään jotain sellasta mitä en halua ja vaikka haluaisinkin niin mitä aggressiivisemmin myyt, niin sitä varmemmin saat mut unohtamaan ostokset. joten, miksi pitäisi näihin väkisinmyyjiin suhtautua kohteliaasti, kun itse kusettavat jo alkuvaiheessa, että on muka bensa loppu tai kone hajalla, sitten vielä väkisin tunkevat ikkunasta sisään. helvetti sentäs, pistäisivät ihan suoraan pöydän pystyyn siihen tienpientareelle niin saattaisi joku ihan pysähtyäkin katselemaan. lahdessa oli pari kesää sitten sellainen "perhe" jotka myivät ruusuja hyvinkin epäilyttävällä ja itseasiassa varsin raivostuttavalla menetelmällä, en tiedä olivatko kenties samaa jengiä. mutta jutttu meni niin, että henkilö (lapsi, vanhempi nainen, nuori poika, riippuen siitä ketä lähestyi) lähestyi ruusu kourassa, leveä hymy kasvoilla ja vilkutteli siihen tyyliin, että;"hei haluan antaa sulle ruusun. ja sitten uhri hämmästyneenä tällaisestä kohteliaisuudesta otti ruusun ja kiitteli lämpimästi niin näytettiin lappua, jossa luki, että ruusu maksaa viisi euroa ja kun olet jo sen ottanut, se pitää maksaa. itse haksahdin tähän lankaan, mutta silloin sattui olemaan valtavan huono päivä, töissä meni paskasti jne. sitten ehdin jo ilahtua, et ihanaa ruusu ja kun se lappu tyrkättiin kouraan ja nuori mies roikkui hihassa (ja todella otti mua käsivarresta kiinni, etten karkaa), meni hermot ihan tyystin. onneksi tämä tapahtui keskellä ostoskeskusta niin vartijat sattuivat juuri kohdalle ja näkivät tapahtuman.

ei tultu enää tarjoamaan ruusua sen jälkeen....prkl... :twisted:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Onko porukka nyt ihan yössä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Romania

http://fi.wikipedia.org/wiki/Romani

Empä ole ite törmänny kaupustelijoihin vielä ainakaan ja itse romanialaisiin ole muutenkaan kai liiemmin törmänny.

Manne-tv oli/on yksinkertaisen huono ohjelma, enemmän huumoria on Ostos-Tv:ssä ja mielestäni "manne":ksi haukkumista ei tee millään tavalla hyväksytymmäksi se että joku heistä tekee rikoksia tai ei käy töissä? Saako kaikkia korealaisia haukkua jos joku tekee niistä rikoksia? Siihen en ota kantaa miten paljon suhteessa "normaaliin" väkeen tekevät rikoksia, joku joka moista väittää voi myös varmasti näyttää virallisen lähteen? Natsisivut ei käy.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Väkisin kaupusteluun vielä,että se on suolesta.
Mikään ei saa mun sappea kiehumaan niinkui sellattii puolvängällä kauppaaminen.En etes pidä siitä,että kun menen vaatekauppaan niin joku ylipirtee myyjä hyökkää kimppuun "kuinka voin auttaa ja palvella" ARGH ! Kyllä mä pyydän siten sitä aopua kun sitä tarvin..daah..Toinen on nää hemmetin puhelin kaupustelijat..Millo ollaan vailla rahaa johki hyväntekeväisyyteen tai tuputetaan lehtee jne.Kerrattain soitti joku hyväntekeväisyys järjestön edustaja ja yritti saaha mua lahjottaa rallakkaa.Olen yleensä osallistunut yhteen kampanjaan per vuosi,emmä miljunääri ole. Niin tää tuputti ja tuputti ja mä sanoin,että olen jo osallistunut siihen ja siihen,että ei kiitos."No mutta eihän tämä olisi kuin vain 35euroa" Mä tuumasin sille,että niin vain 35 euroa.Vaan kun teitä soittaa sen 10 ihmistä ja sanoo samaan,niin mihinhän mun tilit sitten menis??Mä tuun sitten teille käsiojossa.. Loppuipa lyhyeen se keskustelu sitten. :evil:
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

[quote="Mother_North"].En etes pidä siitä,että kun menen vaatekauppaan niin joku ylipirtee myyjä hyökkää kimppuun "kuinka voin auttaa ja palvella" ARGH ! Kyllä mä pyydän siten sitä aopua kun sitä tarvin..daah..
Toinen on nää hemmetin puhelin kaupustelijat quote]

Ensimmäiseen suosittelen ostamaan vaatteet marketeista..Siellä saa noita myyjiä pikemminkin saalistaa että sais jonkun tulemaan jos jotain kysyttävää 8) Ei todellakaan haitoiksi asti pyörimässä :?

Toiseen on konstina salainen puhelinnumero.
Johan loppui kaupustelu ja turha kerjäntä ainakin allekirjottaneen kohdalla 8)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mua kanssa ärrrrsyttää liikkeissä sellainen ylipirteä,ylimeikattu, ylitällätty myyjä joka ilmestyy siihen sillai PHFUFFF!!! savupilvestä ja "kuinka voin auttaa". ja vaikka sanot ei kiitos, niin jotkut siltikin jää toljottamaan, ihan kuin olisin velvollinen selittämään miksen tarvitse apua. "en mä kun katselen vaan" ja sitten tulee itselle sellainen olo, et täytyy liueta paikalta.

viimeksi törmäsin tällaiseen ääriepäkohteliaaseen ja epäsensitiiviseen myyjään apteekissa, kun menin ostamaan raskaustestiä. sanoin sille ihan nätisti, et ei kiitos en tarvitse apua, niin se parkkeerasi noin kahden metrin päähän kyyläämään mua ja seurasi vielä kassalle asti....sanoin sitten siinä kassalla, et mulla on kyllä ihan rahaa ostaa tää raskaustesti vai haluakko ratsata laukun, et jos kuitenkin vein jotain. kassa oli hiukan vaikeena, mutta tää ääliö vaan tuijotti ja kysyi et mitä mä sillä tarkoitan ja sitten jouduin sille rautalangasta vääntämään, että musta on aika kiusallista että jäädään typötyhjässä apteekissa kyyläämään sen ainoan asiakkaan selän taakse etä mitä se ostaa. ei edes pyytänyt anteeksi...ei vissiin sittenkään vielä tajunnut....*räyh*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Vähän ohi aiheen, mutta mä olen elämässäni ostanut varmaan sata raskaustestiä ja varmaan 50 kertaa pyytänyt saamaan tuotteelle pussin kun se on vaan lätkästy tiskiin ja alettu palvella toista asiakasta. :evil: Voi jeesus mä en aio kävellä keskellä kylää testi kädessä autolle. *tok tok*
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Taitaa tää katupoika olla mannejen paras kaveri :!: :P
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

En myöskään pidä sellaisista kerjäläisistä jotka almun jälkeen valittavat "anna lisää" ja ovat aina pettyneen näköisiä antoipa miten paljon tahansa (siis ekaa kertaa maailmalla lahjoittelin ensin 2 euroa ja sitten 5 euroa tyytymättömälle naiselle ja lapselleen, e ole sittemmin antanut enemmän kuin 20 senttiä). Myyntikikka varmaan sekin.
I am an African!
Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Joo, sellaiset kerjääjät ovat rasittavia, jos mikään ei tunnu riittävän. "Ei ois yhtään enempää" Jos ei kelpaa, niin otetaan pois loputkin :evil:
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Itse annan aina rahaa jos vaan sattuu kolikoita olemaan jos pummit tulee suoraan viinaan kysyy rahaa eivätkä horise jostain kahvista/bussista, rehellisyys maan perii :)
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Sami kirjoitti:Taitaa tää katupoika olla mannejen paras kaveri :!: :P
^ So not jos hän onkin..Antaa kaikkien kukkien kukkia vain.Eihän se ole sinulta pois? :lol:
Takaisin aiheeseen..Justiisa ku pääsin tästä puhumasta nii eikös tuolla maikkulan nesteellä,kun kävin kipasee ostoksilla,niin äsken ollu autolastillinen näitä Romanialaisia ROMANEJA jotka tunki joka autoon ja kultaketjut viuhu ilmassa :evil: "Siinäpaha missä mainitaan" ..Ovat siis rantautuneet jo Ouluunkin..
Jostain kumman syystä mie sain olla rauhassa. Takasikohan rauhan pukeutumistyylini ja autossa nököttävät Bullterrieri ja Ab moisen :wink: :lol: :twisted: :twisted:
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Herkkis kirjoitti:Toisaalta oot kyl oikeessa, jos joku romani sattuis vaikka kolhasemaan mun autoo en sanois heti alkuun et manne hai siel mitäs teitkään. Sanoisitkos ite somalille joka kolhasis sun autoa että neekeri perkele minkä teit?
En tietenkään, koska mä en ole rasisti. Mulle on ihan yks hailee minkä värinen tai näkönen joku ihminen on.

Ja jos et kadulla kutsuisi romania manneksi, niin miksi sitten netissä?

Doctor Lecter,

Eri kulttuureissa on eri tyyli tehdä kauppaa. Monissa maissa myyjä roikkuu viimeseen asti perässä, jotta sais myytyä toiselle jotain. Tsek vaikka Intia, tms. Tarkoitin tolla vittumaisuudella sitä, että tollaisiin myyjiinkin voi ihan hyvin suhtautua kuin ihmisiin eikä johonkin syöpäläisiin. Jos heittäydyt halveksimaan toista ja nyrpistelemään nokkaasi, niin totta kai sellanen helposti synnyttää toisessa vastareaktion. Ja ihan ylipäänsä ihmisiin pitäisi lähtökohtaisesti suhtautua inhimillisesti.

Enkä sanonut, että pidän siitä että mulle kaupataan jotain tavaraa kadulla. Mulle se on ihan täysin yhdentekevää. Jos jotain tarviin, ostan. Jos en, niin en osta. Ja valkoisista suomalaisista rupesin puhumaan, jotta jengi täällä ymmärtäis, että kyllä mekin osataan ja ollaan osattu myyjänhommat. Ei tossa noiden touhussa ole mitään uutta. Se on yks mun pointeista. Jengi vaan nyt on jotenkin ihmeen hädässä tästä koko jutusta.

Ja sanoin lössin olevan lampaita siksi, että todella menevät hätään tollaisesta, soittelevat poliiseja paikalle, ja neuvovat toisiaan tällaisilla nettipalstoilla ajamaan myyjien yli tai raahaamaan heitä liikkuvan auton perässä. Kaikki vain siksi, ettei osata suhtautua ollenkaan siihen, että joku vähän tuputtaa jotain tuotetta ostettavaksi.
Kutsun kaikkia Manneiksi ja se on ihan hyvä niin. Jos se sinua haittaa niin omapahan on asiasi.
Hienoa. Röyhistele nyt oikein rintaasi sillä siellä monitorisi takana.
merzi kirjoitti: Juu enemmän pelkäävät kaikki näitä "maahan muuttajia" Ja se on tosi!!!!
Toikin oikeesti aika vitun säälittävää... Mut niinhän se on, että ihminen pelkää sitä mitä ei tunne.
Sami kirjoitti:Taitaa tää katupoika olla mannejen paras kaveri :!: :P
Mä oon paras kaveri niille, jotka on parhaita kavereita mulle. Ja joukkoon mahtuu monenlaista ihmistä. Mutta ei yhtään sunkaltaista spedeä.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

katupoika kirjoitti:Ja jos et kadulla kutsuisi romania manneksi, niin miksi sitten netissä?
No koska ihan millon vaan kun ei ole romaneita paikalla niin kutsun niitä manneiksi aina silloin tällöin. Silloin en suoraan loukkaa ketään henkilökohtaisesti. Eipö mua haittaa jos joku jossain mua valkolaiseksi kutsuu, mutta jos joku sanoo päin naamaa niin se vois olla jopa suora henkilökohtainen loukkaus, jollaista ei tueta.
I am an African!
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Nuo perässäkävelijämyyjät on todellakin ärsyttäviä!! Suomessakin niihin törmää, mutta varsinkin ulkomailla. Onpa se taas kiva yrittää jotain katsella kun myyjä seuraa 20 cm takana ja oikoo heti jokaisen rätin, jota nyt vähän katselee, kyllä siinä menee ostointo ihan kokonaan pois.

Minä en ole mitään raskaustestejä koskaan ostellut, mutta jos ostaisin niin tilaisin kyllä ennemmin netistä esim. täältä:
http://www.mammaksi.fi
helppoa ja vaivatonta ja ei ole kyyläävää apteekin myyjää.
Vastaa Viestiin