Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Talikkomies
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Elo 27, 2014 10:20 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja Talikkomies »

meitzi kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:34 am
Talikkomies kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:28 am
Eli putkikamelin ohjastajien pitäisi ajella pitkin niille suunniteltuja kevyen liikenteen väyliä
Silloin kun se on turvallisinta, niin kyllä.
Saako minkä tahansa ajopelin kuljettaja itse päättää missä hänen mielestään on turvallisinta ajaa, vai koskeeko tämä vain polkupyöriä?

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Talikkomies kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:38 am
meitzi kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:34 am
Talikkomies kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:28 am
Eli putkikamelin ohjastajien pitäisi ajella pitkin niille suunniteltuja kevyen liikenteen väyliä
Silloin kun se on turvallisinta, niin kyllä.
Saako minkä tahansa ajopelin kuljettaja itse päättää missä hänen mielestään on turvallisinta ajaa, vai koskeeko tämä vain polkupyöriä?
Tämä vaikea asia, ja monta muuta vaikeaa yksityiskohtaa löytyy ihan siitä tosi selkeästä tieliikennelaista, jossa yhteispeli nousi entistäkin korkeampaan arvoonsa. Jos se tuottaa erityistä vaikeutta ja sattuu omaamaan vaikkapa ajokortin, niin autokoulu on minua parempi paikka ymmärryksen ja osaamisen tarkistamiseen. Niiltä saa lisäopetusta vaikka olisi jo ajo-oikeutta osoittava tutkinto.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:23 am
meitzi kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:05 am
OJ's Glove kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 12:46 am
Käsittääkseni siellä kevyen liikenteen väylälläkään ei ole mikään pakko paahtaa niin kovaa kuin jaloista lähtee
Käsittääkseni siellä ajoväylällä ei ole pakko paahtaa niin lujaa kuin nopeusrajoitus mahdollistaa, vaan siitäkin voi joustaa?
Mutta mopedilla voi huristella neljää kymppiä jalankulkijoiden seassa? :roll:
Ei se vauhti ole ongelma vaan se, että spandexhomot eivät katso eteensä vaan alaspäin kohottaessaan sykettä. Toinen on se heidän asenteensa, kaikkien pitäisi kumartuu, vaikka todellisuudessa näitä pitäisi vetää reilummin turpaan niin ehkä oppisivat jotain.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Säköpyöräilijät aiheuttaa järjestyshäiriöitä, samanlaista räkä -asennetta kuin mopo ja skopa nuorisolla?

Avatar
OJ's Glove
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: La Tammi 04, 2020 12:01 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja OJ's Glove »

meitzi kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:05 am
Käsittääkseni siellä ajoväylällä ei ole pakko paahtaa niin lujaa kuin nopeusrajoitus mahdollistaa, vaan siitäkin voi joustaa?
Niinhän siitä joustetaankin. Eikö pyörällä se sama sitten onnistu?
hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 2:23 am
Mutta mopedilla voi huristella neljää kymppiä jalankulkijoiden seassa? :roll:
En ole puhunut missään vaiheessa mopoista, mutta eiköhän se järjenkäyttö päde niihinkin. Mopoilla saa ajaa vain niille soveltuvilla kevyen liikenteen väylillä eikä sielläkään ole luonnollisesti mitään järkeä ajaa kaasu pohjassa.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Hehe, tuli vastaan tällainen noista pyöräilevistä urhoista joita silloin tällöin näkee.

https://www.liveleak.com/v?t=bdu7ht78
guy on bike assaults girl putting up flyers

Ihan yleismaailmallinen ilmiöhän tuo joka johtuu mistä sitten lie.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

OJ's Glove kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 9:28 am

En ole puhunut missään vaiheessa mopoista, mutta eiköhän se järjenkäyttö päde niihinkin. Mopoilla saa ajaa vain niille soveltuvilla kevyen liikenteen väylillä eikä sielläkään ole luonnollisesti mitään järkeä ajaa kaasu pohjassa.
Käy sanomassa tuo mopoileville räkänokille. Siinä kohtaa missä tämä vastuullinen kilpapyöräilijä oli ajamassa tien reunassa ja missä myös vastuulliset mopoilijat ajavat tien reunassa on jostain syystä sallittu myös mopoilu viereisellä kevyn liikenteen väylällä missä jotkut reikäpäät revittävät 50-60 alamäkeen. Alamäkeen tullaan täysin pimeän kulman takaa mäen päältä ja tämä on siis sallittu koska motorosoitu pyhän lehmä vasikka.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:30 pm
Siinä kohtaa missä tämä vastuullinen kilpapyöräilijä oli ajamassa tien reunassa
Todellista vastuullisuutta pahoinpidellä jalankulkija.
it's my car !

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

CharlesBronson kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:34 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:30 pm
Siinä kohtaa missä tämä vastuullinen kilpapyöräilijä oli ajamassa tien reunassa
Todellista vastuullisuutta pahoinpidellä jalankulkija.
Kannattaisiko lukea ensin ketjun postauksia, ennen kuin epätoivoisesti yrittää kääntää 100-0 asemaa> 100-1 :roll: :lol:(vaihdettiin 150>100, että jopa sinun pitäisi tajuta mitä tarkoitan :mrgreen: ) . Ei tuo näkemäni pyöräilijä pahoinpidellyt ketään, päinvastoin otti jalankulkijat hienosti huomioon ja liikkui ajotien laidassa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:42 pm
Kannattaisiko lukea ensin ketjun postauksia, ennen kuin epätoivoisesti yrittää kääntää 100-0 asemaa> 100-1 :roll: :lol:(vaihdettiin 150>100, että jopa sinun pitäisi tajuta mitä tarkoitan :mrgreen: ) . Ei tuo näkemäni pyöräilijä pahoinpidellyt ketään, päinvastoin otti jalankulkijat hienosti huomioon ja liikkui ajotien laidassa.
Kyllä topikin otsikko ja uutinen kannattaa lukea.

*poistettu lautamiestekstiä*t:mode
Polkupyörällä ajanut mies oli ohjannut pyöränsä päin naista, heittänyt pyöränsä sivuun ja kaatanut naisen työntämällä häntä molemmin käsin.
it's my car !

Avatar
OJ's Glove
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: La Tammi 04, 2020 12:01 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja OJ's Glove »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:30 pm
OJ's Glove kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 9:28 am

En ole puhunut missään vaiheessa mopoista, mutta eiköhän se järjenkäyttö päde niihinkin. Mopoilla saa ajaa vain niille soveltuvilla kevyen liikenteen väylillä eikä sielläkään ole luonnollisesti mitään järkeä ajaa kaasu pohjassa.
Käy sanomassa tuo mopoileville räkänokille. Siinä kohtaa missä tämä vastuullinen kilpapyöräilijä oli ajamassa tien reunassa ja missä myös vastuulliset mopoilijat ajavat tien reunassa on jostain syystä sallittu myös mopoilu viereisellä kevyn liikenteen väylällä missä jotkut reikäpäät revittävät 50-60 alamäkeen. Alamäkeen tullaan täysin pimeän kulman takaa mäen päältä ja tämä on siis sallittu koska motorosoitu pyhän lehmä vasikka.
Niin, se järjenkäyttö pätee samalla tavalla niihinkin. Minkäs teet jos ihminen ei tajua mikä on järkevää ja mikä ei.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

OJ's Glove kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:49 pm

Niin, se järjenkäyttö pätee samalla tavalla niihinkin. Minkäs teet jos ihminen ei tajua mikä on järkevää ja mikä ei.
Sitähän minä nyt olen yrittänyt sanoa, että mopolijat eivät kuulu jalankulkijoiden sekaan. Syyksi olen esittänyt myös sen, että 15-vuotiailla ei ole aivot kehityneet siihen malliin, että heiltä kovin suuria voisi vaatia. Yleensäkkään mopojonnet eivät ole mitään niitä ikäluokan priimuksia vaan asettuvat sinne elämänkoulu-ammattikoulun tasolle. Siispä heidät pitäisi velvoittaa ajamaan ajotien reunaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:54 pm
Yleensäkkään mopojonnet eivät ole mitään niitä ikäluokan priimuksia vaan asettuvat sinne elämänkoulu-ammattikoulun tasolle. Siispä heidät pitäisi velvoittaa ajamaan ajotien reunaa.
Tarkoitat varmaan mopojonnat. Lukiotytöt ovat suurin ryhmä mopoilijoista.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

aumari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja aumari »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:54 pm
OJ's Glove kirjoitti:
La Kesä 06, 2020 3:49 pm

Niin, se järjenkäyttö pätee samalla tavalla niihinkin. Minkäs teet jos ihminen ei tajua mikä on järkevää ja mikä ei.
Sitähän minä nyt olen yrittänyt sanoa, että mopolijat eivät kuulu jalankulkijoiden sekaan. Syyksi olen esittänyt myös sen, että 15-vuotiailla ei ole aivot kehityneet siihen malliin, että heiltä kovin suuria voisi vaatia. Yleensäkkään mopojonnet eivät ole mitään niitä ikäluokan priimuksia vaan asettuvat sinne elämänkoulu-ammattikoulun tasolle. Siispä heidät pitäisi velvoittaa ajamaan ajotien reunaa.
Aliarvioitko ammattikoululaisia ja sieltä valmistuneita? Yhtä arvokasta työtä tekevät kuin joku maisteri tms.

Bravura
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 5:57 pm

Re: Oittaa, Espoo: Poliisi etsii kuvan lihaksikasta pyöräilijää naisen pahoinpitelystä

Viesti Kirjoittaja Bravura »

Eipä taida otsikon pyöräilijällä olla pelkoa kiinni jäämisestä mitä ketjua lukee. Sen verran asian viereen jutut harhautunut, eikä tästä kaverista kukaan ole enää kiinnostunut. Lisäksi kaikki pyöräilijät ovat samannäköisiä. Usein musta kypärä, aurinkolasit, keltainen tai musta paita yms...
Tuskin jää kiinni ellei ota tavaksi tai ole sama viimekeväinen Espoon katutappelija.

Vastaa Viestiin