Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

JohannesP kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:02 pm
Voi sinä yksinkertainen. Olen suht vahvasti maahanmuutto- kriittinen koska olen asunut sekä Järvassa että Biskopsgårdenissa ja kasvanut Eskilstunassa. Eli mulla on monikulttuurisuudesta enemmän kokemusta kuin sulla. Olen vasemmiston kielellä classist. Tummat silmät, koukkunenä ja karvaisuus ei sano ihmisestä mitään. Otatko mielummin vävyksi Stubin vai jonkun persuista otetun peruskoulun kesken jättäneen idiooti-turaanin? Ja koska olen myös roturealist niin te tyhmät ootte meikäläisten ongelma.
Sun teksteistä lukee rivien välistä (en tiedä pääsittekö amiksen apuluokalla niin pitkälle) että olet vaan yksinkertaista vaalikarjaa persuille. (Joilla on muutama tosi fiksu ehdokas, mutta sinua ne puoluekokouksessa välttelee koska, no, suoraan sanoen olet yksinkertainen.).
Yritän vääntää tän niin että ymmärrät: Jos on pakko ottaa pakolaisia Suomesta, otatko Nacci Tranbergin vai Nalle Wahlroosin? Nyt me otetaan ja houkutellaan ainoastaan ensimmäisiä.
Ja vaikka ne olisikin nettomaksajia niin menee kulttuuri paskaksi.

Sulla ei oo niin väliä,sä oot vaan...no...tyhmää alaluokkaa näin eurooppalaisittain. (EU on silti paskaa).
Jepuliksesta analyysisi osui oikeaan. Kaveri on tyhmä jopa amistasolle. Sen sijaan mietin miten voi olla maahanmuuttokriittinen, jos itse on mamu?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:40 pm
JohannesP kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:02 pm
Voi sinä yksinkertainen. Olen suht vahvasti maahanmuutto- kriittinen koska olen asunut sekä Järvassa että Biskopsgårdenissa ja kasvanut Eskilstunassa. Eli mulla on monikulttuurisuudesta enemmän kokemusta kuin sulla. Olen vasemmiston kielellä classist. Tummat silmät, koukkunenä ja karvaisuus ei sano ihmisestä mitään. Otatko mielummin vävyksi Stubin vai jonkun persuista otetun peruskoulun kesken jättäneen idiooti-turaanin? Ja koska olen myös roturealist niin te tyhmät ootte meikäläisten ongelma.
Sun teksteistä lukee rivien välistä (en tiedä pääsittekö amiksen apuluokalla niin pitkälle) että olet vaan yksinkertaista vaalikarjaa persuille. (Joilla on muutama tosi fiksu ehdokas, mutta sinua ne puoluekokouksessa välttelee koska, no, suoraan sanoen olet yksinkertainen.).
Yritän vääntää tän niin että ymmärrät: Jos on pakko ottaa pakolaisia Suomesta, otatko Nacci Tranbergin vai Nalle Wahlroosin? Nyt me otetaan ja houkutellaan ainoastaan ensimmäisiä.
Ja vaikka ne olisikin nettomaksajia niin menee kulttuuri paskaksi.

Sulla ei oo niin väliä,sä oot vaan...no...tyhmää alaluokkaa näin eurooppalaisittain. (EU on silti paskaa).
Jepuliksesta analyysisi osui oikeaan. Kaveri on tyhmä jopa amistasolle. Sen sijaan mietin miten voi olla maahanmuuttokriittinen, jos itse on mamu?
Vaikka olisin kuinka tyhmä tahansa, niin aina voin oppia, mutta neekeri tai karvakäsi ei voi valkoiseksi muuttua millään. Siihen on syynsä miksi paskamaista muutetaan tänne, eikä toisin päin.

T. Hutkiva pultsari :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
JohannesP
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 01, 2021 1:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JohannesP »

jepulis82 kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:55 pm [quote=hutkivajournalisti post_id=1171333 time=1623436807 user_id=48776

Jepuliksesta analyysisi osui oikeaan. Kaveri on tyhmä jopa amistasolle. Sen sijaan mietin miten voi olla maahanmuuttokriittinen, jos itse on mamu?
Vaikka olisin kuinka tyhmä tahansa, niin aina voin oppia, mutta neekeri tai karvakäsi ei voi valkoiseksi muuttua millään. Siihen on syynsä miksi paskamaista muutetaan tänne, eikä toisin päin.

T. Hutkiva pultsari :mrgreen:
[/quote]
hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:40 pm
JohannesP kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:02 pm
Voi sinä yksinkertainen. Olen suht vahvasti maahanmuutto- kriittinen koska olen asunut sekä Järvassa että Biskopsgårdenissa ja kasvanut Eskilstunassa. Eli mulla on monikulttuurisuudesta enemmän kokemusta kuin sulla. Olen vasemmiston kielellä classist. Tummat silmät, koukkunenä ja karvaisuus ei sano ihmisestä mitään. Otatko mielummin vävyksi Stubin vai jonkun persuista otetun peruskoulun kesken jättäneen idiooti-turaanin? Ja koska olen myös roturealist niin te tyhmät ootte meikäläisten ongelma.
Sun teksteistä lukee rivien välistä (en tiedä pääsittekö amiksen apuluokalla niin pitkälle) että olet vaan yksinkertaista vaalikarjaa persuille. (Joilla on muutama tosi fiksu ehdokas, mutta sinua ne puoluekokouksessa välttelee koska, no, suoraan sanoen olet yksinkertainen.).
Yritän vääntää tän niin että ymmärrät: Jos on pakko ottaa pakolaisia Suomesta, otatko Nacci Tranbergin vai Nalle Wahlroosin? Nyt me otetaan ja houkutellaan ainoastaan ensimmäisiä.
Ja vaikka ne olisikin nettomaksajia niin menee kulttuuri paskaksi.

Sulla ei oo niin väliä,sä oot vaan...no...tyhmää alaluokkaa näin eurooppalaisittain. (EU on silti paskaa).
Jepuliksesta analyysisi osui oikeaan. Kaveri on tyhmä jopa amistasolle. Sen sijaan mietin miten voi olla maahanmuuttokriittinen, jos itse on mamu?
Olen suomenruotsalaisten/ruotsinsuomalaisten perheeseen syntynyt.
Eli jos puhtaita etnonationalistejä ollaan niin en kuulu oikein minnekään. Olen kriittinen siitä ketkä maahanmuuttajia otetaan, niissä on luokkaeroja.
Nyt otetaan vaan ne lähi-idän amiksesta potkittuja, koska niillä on eniten säälipisteitä. Valitset jo suomalaisista Naccia vai Nallea?
16:20 saunaan ja kuudelta kebab, se on rennoman työmiehen lauantai.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Sähän ruattalaisena yleensä valitset nacin. Ruattalaiset on kaikki hömöjä. :lol:
"Those who want respect, give respect."
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

jepulis82 kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 9:55 pm
Vaikka olisin kuinka tyhmä tahansa, niin aina voin oppia, mutta neekeri tai karvakäsi ei voi valkoiseksi muuttua millään. Siihen on syynsä miksi paskamaista muutetaan tänne, eikä toisin päin.

Ongelma on juuri siinä, ettei tyhmät opi. Sananlaskukin sanoo: viisas oppii virheistään, tyhmä toistaa niitä. :wink:

Vaikka oletkin ilmeisesti suomalainen niin älykkyydeltäsi olet sompanssin luokkaa. Ihmisarvosi siis on lähellä nollaa minun mielessäni. Kannatan kernaasti tyhmimmän neljänneksen sterilisointia, ettei sinun kaltaisiasi syntyisi liiemmin Suomeen.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
JohannesP
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 01, 2021 1:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JohannesP »

jepulis82 kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 10:15 pm Sähän ruattalaisena yleensä valitset nacin. Ruattalaiset on kaikki hömöjä. :lol:
Voi vittu. Nyt mut totaalisesti servattiin. Mitenköhän tästä ikinä selviän? Aivan virheetön argumentointi.

(Uskon tästä eteenpäin että olet Vasemmistoliiton false-flag. Jopa Persut ois potkinut näin tyhmän pellolle jo ajat sitten.)
16:20 saunaan ja kuudelta kebab, se on rennoman työmiehen lauantai.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Murha.infon kerma kerääntynyt joukolla heittämään "nokkelaa läppää" tuonne viewtopic.php?f=20&t=32868
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikani »

Muutamia tuoreimpia viestejä lukeneena en malta olla huomauttamatta, että tämän ketjun otsikko on tainnut mennä monelta ohi.

Hah-hah.
????? ?? ??????.
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Naurattaa joku muutaman viestin alokas!

Koittaa hyppiä nenälle Solders of Odin -nikillä mahtipontiseen tyyliin. "Tämä aihe on järjestömme kannalta loppuunkäsitelty".

Natsipelle.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

JohannesP kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 10:54 pm
jepulis82 kirjoitti: Pe Kesä 11, 2021 10:15 pm Sähän ruattalaisena yleensä valitset nacin. Ruattalaiset on kaikki hömöjä. :lol:
Voi vittu. Nyt mut totaalisesti servattiin. Mitenköhän tästä ikinä selviän? Aivan virheetön argumentointi.

(Uskon tästä eteenpäin että olet Vasemmistoliiton false-flag. Jopa Persut ois potkinut näin tyhmän pellolle jo ajat sitten.)
Tulee vissiin yllätyksenä hurrihomolle, mutta ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä ei kuulu persuihin eikä vasemmistoliittoon.

Homoruotsihan on jo menetetty tapaus. Siksihän säkin tänne pakenit. Noi musut kun ei oikein piittaa kullinlutkuttajamiehistä. 8)
"Those who want respect, give respect."
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Kun päivänselvä elämänkoululainen someraivooja inttää olenko tutustunut elämässäni akateemisiin lähteisiin. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

poikani kirjoitti: La Kesä 12, 2021 1:05 pm Muutamia tuoreimpia viestejä lukeneena en malta olla huomauttamatta, että tämän ketjun otsikko on tainnut mennä monelta ohi.
Totta, lienee jotain avoterapiaa, mihin toki Niuvastakin pääsee osallistumaan, jos se osana kuntoumista vapaakävelyn lisänä.

Tämä kyllä nauratti, nimimerkki on ihan loistavan osuva! Oli lainannut greenpeace-terroristitekstiäni ja vastassa olikin tämä:
someraivoaja kirjoitti: To Kesä 17, 2021 12:10 am *poistettu asiatonta lautamiestekstiä*t:mode
  • :D
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Persupedofiili Karhere-Jammu käy kierroksilla. :mrgreen: :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Vitun pässi OnyxPhoenix alias putsari alias likeaviergin alias...... :lol: Kiesus sentään hheh
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

sikakoira kirjoitti: Su Kesä 27, 2021 1:11 am Vitun pässi OnyxPhoenix alias putsari alias likeaviergin alias...... :lol: Kiesus sentään hheh
damfin kirjoitti: Su Kesä 27, 2021 12:11 am
sikakoira kirjoitti: La Kesä 26, 2021 11:12 pm Olen taatusti sairastanut jo alphat ja deltat mutta oireita en vielä ole huomannut. Ainakin kerrotun legendan mukaan näin olisi pitänyt tapahtua :wink:
Ymmärrän...
Geenimuutoksia tutkiessa löydettiin samankaltaisuuksia Alzheimerin lisäksi MS-taudin, Parkinsonin taudin, Huntingtonin taudin, autismin, masennuksen ja skitsofrenian kanssa. Muut tutkimukset ovat löytäneet koronapotilaiden aivoista myös laajempia vaurioita, jotka muistuttavat aivoinfarktin aiheuttamia vammoja.
Useinhan noiden oireita on vaikea itse havaita vielä siinä vaiheessa kun sivulliset ne huomaavat.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Vastaa Viestiin