Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Don MC

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Onko se lautamiestekstiä jos ilmoittaa että jonkun viesti koronaketjussa on todistettavasti valetta?
viewtopic.php?p=1195388#p1195388

Mahtavaa moderointia jälleen kerran.

loikkari

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja loikkari »

Oikaisin "suomalaisnainen kuoli Kambodjassa" virheellistä tietoa ettei Aasiassa ole busseja, joten laitoin kuvia niistä. Poistettiin koska sitä pidettiin matkailupalstoille kuuluvana. Outoa että kuitenkin Thaimaan lavataksista jätetään kuva näkyviin vaikka sillä ei myöskään ole mitään tekoa Kambodjan kanssa!
loikkari kirjoitti:
To Elo 12, 2021 8:57 am
R.I.P tuntematon, Kaakkois Aasiassa kuolee liikenteessä huomattavasti enemmän kuin täällä länsimaissa ja esim Thaimaassa useita suomalaisiakin vuosittain ( kun oli normaali aika) Mopokolareita tuhansia päivittäin, joista satoja kuolemaan johtavia, koska mopo on se yleisin kulkuväline siellä.

Viesti lyhennetty. Pysytään ketjun aiheessa ja jätetään Kamputsean bussikuvat sekä matkailuvinkit jollekin toiselle foorumille.
-NILS-
Eiköhän yksi onnettomuuteen liittymätön kuva riitä. Vai mikä olisi mielestäsi ollut sopiva määrä?
-NILS-


BB Inka Tuominen ketjussa totesin, että murha.infosta tullut Seiskan jatke, joka katsottiin lautamiestekstiksi ja chattaukseksi? Mikä rikos siihen Inka Tuomisen kuolemaan liittyy?
loikkari kirjoitti:
Su Elo 15, 2021 8:13 pm
*poistettu turha lautamiehiin kuuluva chat*t:mode
Julkkisten kuolemista on toisinaan ollut keskusteluketjuja. Tuominen ei ollut ensimmäinen. Kuolemaan ei tarvitse liittyä rikosta ja kuten huomaat, niin ketju on siirretty Vapaaseen keskusteluun. Herätti kuitenkin mielenkiintoa ja mielipiteitä.
-NILS-

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Moderoinnin taso ja moderaattoreiden toiminta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Jaa ettei nyt olisi kuitenkin kyse multinikin öyhötyksestä jolle ei tunnu tulevan loppua koska kun toinen lähtee levolle niin toinen aktivoituu. Hupaisinta toki on seurata kuinka välillä useampi nimimerkkinsä aktivoituu lähes samaan aikaan :lol:

Yhteistä näille kaikille toki on se että ennemmin taikka myöhemmin sille viikon lepolomalle sitten lähdetään. :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

inka
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja inka »

Itse olen totaalisen kyllästynyt niihin moniin trolleihin jotka saavat rellestää täällä minkä ehtivät.
Haukkuvat uhreja, uhrien omaisia ja vievät monia ketjuja täysin sivuraiteille. Ja kaikesta ylläpito antaa noin 1-2 päivää bannia.
Mitä mielipiteitä muilla minfoilijoilla on on tästä? Pidetään ketju sitten asiallisena, jookosta joo.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja poikani »

Nykyinen linja taitaa olla sopiva kompromissi. Täytyy muistaa, että sivusto on meille täysin ilmainen ja elää mainostuloista. Provosoivat kommentit tuovat klikkauksia, jotka tuovat sivustolle tuloja. Piti asiasta tai ei, hymistelylinjalla voisi olla, että koko Minfolla ei olisi toimintaedellytyksiä.

Vaikka minuakin välillä raivostuttaa tämä viime vuosina ilmestynyt trolliarmeija, on se toisaalta myös virkistävä tuulahdus netin alkuaikojen anarkistisesta luonteesta.
????? ?? ??????.

JammuSetä

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Tää trolliarmeijahan on 80% yhden ihmisen tuotosta. Vasikoinnitkaan ei auta lautamiestekstiin. Henkilö on selvästi joko ylläpitäjä itse tai joku kaveri

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

JammuSetä kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 5:09 pm
Tää trolliarmeijahan on 80% yhden ihmisen tuotosta. Vasikoinnitkaan ei auta lautamiestekstiin. Henkilö on selvästi joko ylläpitäjä itse tai joku kaveri
Ylläpidon touhuja.

Trollauksen kellonaika sopii oikein hyvin USA:n aikavyöhykkeeseen.
it's my car !

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja poikani »

CharlesBronson kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 12:28 am
JammuSetä kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 5:09 pm
Tää trolliarmeijahan on 80% yhden ihmisen tuotosta. Vasikoinnitkaan ei auta lautamiestekstiin. Henkilö on selvästi joko ylläpitäjä itse tai joku kaveri
Ylläpidon touhuja.

Trollauksen kellonaika sopii oikein hyvin USA:n aikavyöhykkeeseen.
En ole seurannut näitä hiekkalaatikkoleikkejänne, joten kertoisitteko ystävällisesti mistä nimimerkeistä on kyse. Se lienee sallittua tällä osastolla.
????? ?? ??????.

Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

JammuSetä kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 5:09 pm
Tää trolliarmeijahan on 80% yhden ihmisen tuotosta.
Hyvä, että viimein tunnustit!

Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

CharlesBronson kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 12:28 am
JammuSetä kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 5:09 pm
Tää trolliarmeijahan on 80% yhden ihmisen tuotosta. Vasikoinnitkaan ei auta lautamiestekstiin. Henkilö on selvästi joko ylläpitäjä itse tai joku kaveri
Ylläpidon touhuja.

Trollauksen kellonaika sopii oikein hyvin USA:n aikavyöhykkeeseen.
Marsalkka Bronson huolissaan trollauksesta palstalla. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

JammuSetä

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Jaha. Putsarilla viides banniton nic käytössä

Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

JammuSetä kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 2:03 am
Jaha. Putsarilla viides banniton nic käytössä
Putsarit vaan hullulla mielessä. :mrgreen:

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja meitzi »

poikani kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 2:33 pm
Nykyinen linja taitaa olla sopiva kompromissi. Täytyy muistaa, että sivusto on meille täysin ilmainen ja elää mainostuloista. Provosoivat kommentit tuovat klikkauksia, jotka tuovat sivustolle tuloja. Piti asiasta tai ei, hymistelylinjalla voisi olla, että koko Minfolla ei olisi toimintaedellytyksiä.
En tiedä, mutta arvaan, että mainostulot ovat melko mitättömiä joka tapauksessa. Eivät siis täysin mitättömiä, mutta lähellä sitä. Samoin arvaisin, että trollit ovat pikemminkin haitaksi kuin hyödyksi, mutta kun mainostuloilla on rajansa ja oikeasti toimiva moderointi maksaisi ihan oikeaa rahaa, niin kompromissista tosiaan voi puhua, mutta hieman eri kohdassa kulurakennetta.

Parasta lääkettä trolleja vastaan on ignooraus, jossa itsekin epäonnistuin todella pitkään.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2083
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

inka kirjoitti:
Su Tammi 16, 2022 8:35 am
Itse olen totaalisen kyllästynyt niihin moniin trolleihin jotka saavat rellestää täällä minkä ehtivät.
Haukkuvat uhreja, uhrien omaisia ja vievät monia ketjuja täysin sivuraiteille. Ja kaikesta ylläpito antaa noin 1-2 päivää bannia.
Mitä mielipiteitä muilla minfoilijoilla on on tästä? Pidetään ketju sitten asiallisena, jookosta joo.
Minun mielipiteeni on, että meininki on kohtalaisen hyvä. Itsekin kritisoin uhreja ja heidän omaisiaan, jos siihen on aihetta. Esitän asiani mielipidekirjoituksen muodossa. Sellaiset ihmiset, jotka rupeavat netin välityksellä halailemaan ja toivottamaan tsemppejä törkyihmiselle, jota eivät varmastikaan tunne, eivät kuulu murha.infoon. En tunne minäkään, mutta teen omat analyysini ja sen pohjalta kirjoitan. Ihmiselämä on muutenkin aikalailla yliarvostettua ja jalustalle nostatettua, vaikka tosiasiassa Suomessa on todella paljon epäkohtia vähäosaisten kohdalla. Tämän vuoksi minun mielestäni ihmiselämää ei tulisi glorifioida turhaan, koska sitä ei tosiasiallisesti arvosteta. Käytännössä ihmiselämä maksaa henkilöstä riippuen noin 400-7000 euroa ja vapaudenmenetys on 2,8v-14,7v. Raiskaajat ja tappajat pääsevät poikkeuksetta helpolla. Vankisijoittelu on luonut laitoksia, joissa on sekatavaraa. Toisaalta se on ihan hyvä, koska samaa paskaa he kaikki ovat ja minun mielestäni heidät kaikki, jotka ovat toistuvasti vankilassa, tulisi hävittää. Vankilaihmiset ovat kelvotonta ja kunniatonta roskasakkia. Samanlaista paskaa kuin pakolaiset ja ryssät.

inka
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Pitäisikö ylläpidon puuttua tehokkaammin trolleihin yms.

Viesti Kirjoittaja inka »

Hyviä ja asiallisia mielipiteitä, kiitos.
Paitsi yllättäen RL11/6 veti taas ääripäähän ja loput taas lässytystä mikä ei edes liity ketjunaiheeseen.
Jos joku nimimerkki ei halveeraa tapauksien uhreja tai omaisia, se ei tarkoita että ollaan voimahali pusupusi ja laalaalaa.
Se lähinnä osoittaa että kirjoittajalla on terve moraali ja kunnon kasvatus.

Mutta itse ketjun aiheeseen, olen laittanut itse monet vihamiehiksi juuri sen takia ettei jaksa lukea näiden selvästi trollaavien kirjoituksia. Ja itse olen huomannut että näitä trolleja on nyt parin vuoden aikana tullut kun sieniä sateella. Monista huomaa kyllä tyhmempikin että ovat multinikkejä.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-

Vastaa Viestiin