Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä en ymmärrä sitä, että joku saattaa sokeanlailla sulkea silmänsä totuudelta.

Tottakai supisuomalainen raiskaa, murhaa, ryöstää ja pahoinpitelee, mutta miksi helvetissä meidän pitäisi hyysätä, pitää maassa ja myöntää kansalaisuuksia immeisille, jotka kasvattavat tilastoja??
Nuotio & Äreät Tiput

Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Tietyissä ketjuissa tietyt kansanryhmää kohtaan kiihottuneet kirjoittajat ovat hyvin kiinnostuneita etnisistä taustoista sekä uskonnoista
Kuva

Tämä tyyppi oli aikaisemmin erityisen kiinnostunut kristittyjen ja roomalaskatolilaistaustaisista
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin, olen Miss Holmesin kanssa samaa mielta ja kyllähän suomalainen mies raiskaa naisiaan, ei siinä mitään epäselvää ole ja tuomiolle joutaisivat hekin yhtälailla, mutta kun tässä nyt on ollut puhetta noista etnisistä taustoista, niin en ole näitä "kotimaisia tapauksia" käsitellyt.

Kuitenkin, jos tutkitaan asioita prosentualisesti, niin nämä etniset ryhmät ovat se suurin enemmistö, jotka naisia raiskaavat ja heidän arvostuksensa on naisia kohtaan nolla, eli nainen ei ole maailmassa mitään muuta asiaa varten, kuin palvelemaan kaikin tavoin miehiä!

En tiedä mikä uskonto niin määrää, mutta siihen nämä tyypit aina tuntuvat vetoavan ja siihen, ettei heidän kulttuurissaan naisen raiskaus ole kaiketi mikään rikos?

Ja tällaisia "kulttuurintekijöitä" mm. tädit Halonen ja Thors haluaisivat tuoda maahamme lisää, viduu!

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:No pane malliksi Marsalkka sitten se, kuinka moni suomalainen ihminen on raiskannut somalinaisen?
Miksi?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

MissHolmes kirjoitti:Minä en ymmärrä sitä, että joku saattaa sokeanlailla sulkea silmänsä totuudelta.

Tottakai supisuomalainen raiskaa, murhaa, ryöstää ja pahoinpitelee, mutta miksi helvetissä meidän pitäisi hyysätä, pitää maassa ja myöntää kansalaisuuksia immeisille, jotka kasvattavat tilastoja??
No Marskin tarkoitus ei varmaan ole sulkea silmiään totuudelta, vaan dissata tätä lähinnä 17-25-vuotiaista miehistä koostuvaa ihmisryhmää, joka demonisoi kaikki muslimit tietämättä heistä - tai muutenkaan juuri mistään - mitään, välttelevät kaikki kysymykset heittämällä linkin propagandasivuille ja alkavat leikkiä marttyyria, jos kukaan vihjailee, että he ovat rasisteja. (Tulipas pitkä lause.)
Hessu52 kirjoitti:No pane malliksi Marsalkka sitten se, kuinka moni suomalainen ihminen on raiskannut somalinaisen?
Sitä ei kukaan tiedä enkä näe tarpeelliseksi tehdä vertausta.
Usein somalinaiset pitävät kaapuja, eivät ryyppää, eivät liiku vieraiden miesten kanssa, eivät kulje myöhään ulkona varsinkaan kaukana kotoa - pienentää huomattavasti mahdollisuutta tulla raiskatuksi.

Skorpioni
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 12:25 am

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Pitäisikös valoviikatteen mielestä Suomalaisnaistenkin alkaa kulkemaan kaapupäällä ja vain sukulaismiesten seurassa :?: onkos tämä sitä demokratiaa ja tasa-arvoa, itseni mielestä kenen tahansa pitää pystyä kulkemaan "maailmalla" rauhassa ilman henkivartiokaartia, mikään "selitys" ei mielestäni kelpaa poistamaan tätä arvoa,ei edes se että se oli kännissä. :shock:

Crombie
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 11:49 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Crombie »

Saharan eteläpuolisen Afrikan väkiluku on eri määritelmien mukaan 622–840 miljoonaa, ja se kaksinkertaistuu 25 vuodessa. Syntyvyys on keskimäärin 6,1 lasta naista kohde.

Paprika
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: To Joulu 23, 2010 3:15 pm
Paikkakunta: Savon mettä

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Paprika »

Skorpioni, en usko että Valoviikate tarkoitti asiaa ihan noin. Jos esim. olet kotona, neljän seinän sisällä koko ajan, sinua sieltä ei kukaan tule raiskaamaan tai se on äärimmäisen epätodennäköistä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sinun siellä pitäisi kököttää kotona. Tajusitko?
On tämäkin yhteiskunta,
kun möröt saavat syödä kenet haluavat.

- Muumipappa (Muumit)

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Kiitos Paprika!
Minä en pidä mitään raiskausta oikeutettuna, vaan kommenttini tarkoitus oli valottaa, miksi somalinaisia ei Suomessa raiskata/ahdistella seksuaalisesti niin paljon.
Yksi syy pitää niitä pitkiä, löysiä vaatteita, onkin, ettei tulisi raiskatuksi.
En ole varma, onko tämä totta, mutta minulla ainakin on mielikuva, että somalinaiset seurustelisivat lähinnä toisten somalinaiste + oman perheensä kanssa.
Ja toisaalta asia on niinkin, suomalaismiehiä yhtään halveksumatta, että somalinaiset eivät vain miellyttä heitä ulkoisesti.

Tosin, olen minä kyllä sitä mieltä, että toisinaan jotkut suomalaiset naiset pukeutuvat asiattoman paljastavasti.

janita
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja janita »

MissHolmes kirjoitti: Suosittelisin myös kanssasisariani harkitsemaan avioliittoa muslimin kanssa tarkkaan. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta silloin tarvitaan usein jo hieman korkeampaa koulutusta ja sen tuomaa laajempaa näkemystä maailmasta ja elämästä.
Minun täytyy näin kanssasisarena kysyä, että onko tälle harkinnalle jotain tarkempia perusteita? Suosittelisitko kristitylle ennemmin avioliittoa toisen kristityn, kuten vaikkapa helluntailaisen, adventistin tai babtistin kanssa? Entä miten on jehovantodistajan tai lestadiolaisen laita? Nuohan osin lasketaan kristillisiksi suuntauksiksi, mutta kiikastaa kolminaisuusopista...

Islamin uskoon kuuluu samalla tapaa eri suuntia ja toiset ovat uskovaisempia kuin toiset. Minä henk. koht. naisin mieluummin "maalistuneen" muslimin, kuin vaikka kovin uskovaisen evankelisluterilaisen. Minusta tuota itse uskontoa oleellisempaa on se, miten se näkyy arjessa ja miten vahva usko on.

Läheskään kaikki muslimit kun eivät ole juuri sen uskovaisempia, kuin moni evankelisluterilainenkaan. Uskontoon on synnytty, mutta se ei välttämättä näy juuri muuten arjessa, kuin ehkä sianlian välttämisenä :) - varsinkaan nuoremmalla polvella.

*
Mutta sitten ketjun aiheeseen, tai ainakin lähemmäs sitä... Onkohan sitä tutkittu, johtuuko näiden "pizzanpyörittäjien" suuri rikosprosentti uskonnosta, vaiko jostain muusta? Raiskaako joku somali koska on muslimi, vai siksi, että on traumaattisen lapsuuden (sota) myötä "kasvanut kieroon"? Entä mitenköhän suuri merkitys on kotoutumisella näiden asioiden suhteen? Maahanmuuttajannuoriso hengaa aika pitkälti keskenään - toisten maahanmuuttajanuorten kanssa, vaikkakin myös aivan eri syntyperää olevien ja se taas hidastanee "suomalaisten tavoille oppimista". Muutamaan otteeseen itse ulkomailla asuneena olen todennut omakohtaisestikin sen, että ystävystyminen toisten maahanmuuttajien kanssa oli luonnollista koska koulutoverit (kielikoulussa) eivät tietenkään olleet paikallista väestöä ja mistäpä sitä ystäviä saa, jollei koulusta, työpaikalta jne.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Ei siihen kierouteen tarvita sotia tai edes uskontoa (ne ovat vaan jatketta itse syylle), vaan ylitiukkaa "macho-mies"-kulttuuria.

Nainenkin huntuun, kun mies ei voi, eikä tarvi, siis hallita himojaan reikää kuin reikää kohtaan.

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Nyt veikkailen, en tiedä.

Uskoisin, että yksi syy korkeisiin rikollisuusprosentteihin on se, että pienehkössä väestöryhmässä aktiivisesti rötöstelevä pieni ryhmä nostaa prosenttia kiitettävän nopeasti. Ja myös samalla pilaa ko. kansanryhmän mainetta.
Eikö heistä itsestäkin olisi viisaampaa palauttaa kriminaali aines takaisin karuun kotimaahan?

_____________________________________

Seksuaaliseen häirintään ja väkivaltaan syynä pidän naisen asemaa kotokulttuurissa. Jos naisella ei ole kotoyhteiskunnassa omaa arvoa ja asemaa, on sen asenteen muuttaminen muutaman sukupolven aikana mahdotonta.

_____________________________________
Nuotio & Äreät Tiput

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Nyt veikkailen, en tiedä.

Uskoisin, että yksi syy korkeisiin rikollisuusprosentteihin on se, että pienehkössä väestöryhmässä aktiivisesti rötöstelevä pieni ryhmä nostaa prosenttia kiitettävän nopeasti. Ja myös samalla pilaa ko. kansanryhmän mainetta.
Eikö heistä itsestäkin olisi viisaampaa palauttaa kriminaali aines takaisin karuun kotimaahan?
Eikö Helsingissä muutama vuosi sitten somalitaustaisten tekemät katuryöstöt ja muut rötöstelyt vähentyneet rutkasti, kun yksi porukka saatiin aisoihin? Muutama taidettiin palautaa Somaliaankin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei vähentynyt, niistä ei vain saa enää kirjoittaa oikeilla sanoilla!

Miksi nämä raiskaajat saavat niin paljon ymmärrystä osakseen ja suomalista miestä mollataan senkin edestä, tuota en ymmärrä.

Ei Suomessa sotien jälkeen ollut mitään tietoakaan tuollasesta raiskauksien määrästä, mikä nyt on näiden "sotalasten, voi, voi raasuja" kohdalla!

Uskontoon nämä hyysääjät useimmiten meillä vetoavat ja kulttuurien "rikkauksiin"!

Käsittämätöntä rikollisten ja heidän sukulaistensa suojelemista, etten sanoisi, menee jo rikolliseksi touhuksi tuollainen hyysääminenkin!

On joukossa tietenbkin niitä, jotka haluaisivat elää maassa maan tavalla ja oppia kielen, ynnä tehdä työtä, heille nostan hattua, mutta nämä mätämunat, joita on yhä suurenevampi joukko, pilaavat hyvänkin aineksen käyttäytymisellään ja opettamalla, kuinka Suomessa voi elää helpoimmin tekemättä pätkääkään normaalia työtä!

Ja siihen mahdollisuuden antavat, kukkahattutädit Halonen, Thors, Sinnemäki ynnä vihreätkommarit ja vasemmisto, sekä sukupuolineutraalit, eli homot!

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:Ei vähentynyt, niistä ei vain saa enää kirjoittaa oikeilla sanoilla!
Eli vaikkapa vuoden 2006 jälkeen somalitaustaisten tekemät katuryöstöt eivät käsityksesi mukaan ole vähentyneet Helsingissä?
Miksi nämä raiskaajat saavat niin paljon ymmärrystä osakseen ja suomalista miestä mollataan senkin edestä, tuota en ymmärrä.

Missä heitä ymmärretään ja ketkä heitä ymmärtävät? Voisitko antaa konkreettisia esimerkkejä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Vastaa Viestiin