Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tietyissä ketjuissa tietyt kansanryhmää kohtaan kiihottuneet kirjoittajat ovat hyvin kiinnostuneita etnisistä taustoista sekä uskonnoista ja he vetävät niistä erilaisia johtopäätöksiä. Tietyissä ketjuissa he taas eivät ole kiinnostuneita etnisistä taustoista tai uskonnoista. Tähän ketjuun on tarkoitus koota tietoa niistä tapauksista, joiden kohdalla nämä kansanryhmää kohtaan kiihottuneet kirjoittajat eivät ole etnisistä taustoista ja uskonnosta syystä tai toisesta kiinnostuneet. Ovathan nämä taustat sentään suunnattoman tärkeitä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=10356

Onkohan tämä häke-esimiehen etninen tausta ja hänen edustamansa uskontokunta jo tiedossa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=10389

Onkohan tämän eläkeläisen etniset taustat ja hänen edustamansa uskontokunta jo tiedossa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=10332

Onkohan tämän saksalaisen perheenisän etninen tausta ja hänen edustamansa uskontokunta jo tiedossa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minusta Marski osoittaa jälleen kerran yksisilmäisyyttään.

Tunnettu ja tutkittu tosiasia on, että maailman toiseksi suurimman uskonnon edustajien osuus suomen rikostilastoissa on kasvanut viimeisten vuosikymmenien aikana huomattavasti.
Syntyperäisten Suomen kansalaisten väestömäärään suhteutettu
rikollisuus on lisääntynyt 5 prosenttia vuonna 2005 verrattuna vuoteen 1996.
Samalla aikavälillä ulkomaan kansalaisten vastaava rikollisuus on lisääntynyt
16 prosenttia.
Tilastoja tutkailemalla voi helposti myös nähdä etnisiä ja uskonnollisia yhteyksiä suomessa rikoksia tekevien ulkomaalaisten kesken. Ja mm. kaikista raiskausepäillyistä 27% oli ulkomaalaisia.
Suurimman rikoksista epäiltyjen ulkomaalaisryhmän muodostivat venäläiset
(20 %), sitten virolaiset (19 %) ja ruotsalaiset (8 %) vuonna 2006. Niihin kuuluu
noin puolet kaikista ulkomaalaisepäillyistä. Näistä rikoksesta epäiltyjen
virolaisten määrä on Viron EU:hun liittymisen jälkeen kasvanut selvästi.
Väestömäärään suhteutettu syylliseksi epäiltyjen osuus Suomessa asuvista
ulkomaan kansalaisten oli vuonna 2005 (vuotta 2006 koskevat tiedot ei olleet
vielä saatavilla) korkeampi kuin edellä mainituilla kansalaisuusryhmillä esimerkiksi turkkilaisilla (40 %), irakilaisilla (37 %), iranilaisilla (37 %)
ja vietnamilaisilla
(37 %). Venäläisillä tämä osuus on 16 % ja virolaisten 14 %, mikä
on hieman suurempi kuin suomalaisilla (12 %).
Tietyissä rikoksissa (Tampereen kebab/pizzeriapalo, Keskuspuiston raiskaukset, jne) voi minusta terveelläjärjellä päätellä tekijän etnistätaustaa loukkaamatta ketään.

Marsalkka voi kaikessa rauhassa kiihtyä siitä, että yhä useampi on herännyt huomaamaan tuon kylmän tosiasian ulkomaalaisten rikollisuudesta suomessa.
Itse kuitenkin uskoisin, että oikea, aito Marsalkka, Isänmaan puolustaja, olisi yhtä huolissaan kuin me rikollisen ja sosiaalipummiroskan kertymisestä SuomiNeidon elätettäviksi.

...vielä pieni suora lainaus:
Kulttuuriset erot ovat näkyneet muun muassa siinä, että jotkut ulkomaalaisryhmät
eivät kunnioita naisten seksuaalista itsemääräämisoikeutta siten kuin
suomalaisessa yhteiskunnassa on tapana. Ulkomaalaiset syyllistyvätkin suhteellisesti
kaikkein useimmin raiskausrikoksiin ja muihin seksuaalirikoksiin.
ja vielä linkki, joka unohtui: http://www.optula.om.fi/uploads/i9oum887.pdf
Viimeksi muokannut MissHolmes, Su Helmi 27, 2011 5:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Minusta Marski osoittaa jälleen kerran yksisilmäisyyttään.
Ai siinä, että etnisiä taustoja selvitellään nyt tämän ketjun ansiosta yhä useamman ketjun kohdalla? Nyt en ymmärrä.
Tilastoja tutkailemalla voi helposti myös nähdä etnisiä ja uskonnollisia yhteyksiä suomessa rikoksia tekevien ulkomaalaisten kesken. Ja mm. kaikista raiskausepäillyistä 27% oli ulkomaalaisia.

Suurimman rikoksista epäiltyjen ulkomaalaisryhmän muodostivat venäläiset
(20 %), sitten virolaiset (19 %) ja ruotsalaiset (8 %) vuonna 2006.
Tästä voi tosiaan vetää mielenkiintoisia yhteyksiä etnisiin taustoihin ja uskontoihin.
Tietyissä rikoksissa (Tampereen kebab/pizzeriapalo, Keskuspuiston raiskaukset, jne) voi minusta terveelläjärjellä päätellä tekijän etnistätaustaa loukkaamatta ketään.
Käsittääkseni pizzerian palossa ei tarvinnut päätellä etnisiä taustoja, koska ne kerrottiin ihan suoraan. Eikä siinä ole mitään ongelmaa. Hyvä, että kerrottiin, eikä hyssytelty.

Kuinka monta raiskausta Keskuspuistossa on tapahtunut vaikkapa viimeisen kymmenen vuoden aikana?
Ettet muuten tarkoittanut Kaisaniemen puistoa? Onko sinulla tietoa kyseisen puiston osalta?
Marsalkka voi kaikessa rauhassa kiihtyä siitä, että yhä useampi on herännyt huomaamaan tuon kylmän tosiasian ulkomaalaisten rikollisuudesta suomessa.
Minä en ole kiihottunut kansanryhmää kohtaan enkä kiihtynyt.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Sorry. Hyvinkin tarkoitin Kaisaniemen puistoa. Kiitos, kun huomasit hutilointini.

(Olen tehnyt tuon saman virheen aiemminkin. Tiedän siihen syynkin ;) )
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=10403

Löytyisikö keneltäkään tietoa tuomitun etnisistä taustoista? Käytetty ase on joka tapauksessa melko etninen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Sorry. Hyvinkin tarkoitin Kaisaniemen puistoa. Kiitos, kun huomasit hutilointini.

(Olen tehnyt tuon saman virheen aiemminkin. Tiedän siihen syynkin ;) )
Kuinka paljon raiskaustapauksia kyseisessä puistossa on käsityksesi mukaan ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana? Varmaan aika monta, kun erikseen mainitsit. Jopa yli kymmenen?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minulla ei ole tilastoja, liekö kellään, mutta tosiasia on, että puistossa on vuosien aikana sattunut useita raiskauksia. Syykin on selvä; Puistossa ei kukaan ole vuosikymmeniin mielellään liikkunut yöaikaan, joten se on tekijälle erinomaisen rauhainen tekopaikka.
Puistossa ei ole pelkästään raiskattu. Siellä on pahoinpidelty, ryöstetty ja murhattu.
Eikä asialla aina tosiaankaan ole ollut ulkomaalaiset.

Yllä puhuin joukkoraiskauksesta, joka sattui puistossa taannoin.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Ahaa! Eli kun kirjoitit "Keskuspuiston raiskaukset" tarkoititkin Kaisaniemenpuiston joukkoraiskausta. Oli aika hämäävästi kirjoitettu...

Arveletko muuten, että viimeisen kymmenen vuoden aikana raiskauksia on ollut Kaisanimeen puistossa useita kymmeniä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

En tiedä onko niitä ollut useita kymmeniä, mutta useita kuitenkin. Ja joukkoraiskauksiakin tuolla on sattunut ainakin
2004
13-vuotias tyttö koulujen päättäjäispäivän yönä

2006
(Iltasanomat eilen ti 3.12.2006 s. 8:
"Kolme 19-24-vuotiasta somalialaistaustaista miestä saa syytteet joukkoraiskauksesta Kaisaniemen puistossa. Tapaus käsitellään oikeudessa kevään kuluessa.
14-vuotias tyttö joutui syytteen mukaan vastoin tahtoaan sukupuoliyhteyteen useiden miesten kanssa vuorotellen.")

2008
(14. lokakuu 2008 ... 25-vuotias nainen)

2010
Nuori parikymppinen nainen
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:En tiedä onko niitä ollut useita kymmeniä, mutta useita kuitenkin.
Juu. Tiedän ihmisiä, jotka kuvittelevat esimerkiksi somalien raiskaavan tuolla vähän väliä. Soininvaara taisi joskus tuoda esille, kuinka monta somalitaustaisten tekemää raiskausta poliisin tietoon on vuosittain Helsingissä tullut. Luku oli toki suhteessa Helsingin somalien määrään suhteutettuna suuri, mutta toisaalta siinä määärin pieni, että joidenkin tahojen vaatimukset kaikkien somalien palauttamisesta somaliaan seksuaalirikoksiin vetoamalla, kuulosti hienoiselta ylireagoinnilta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Vaikka olenkin vahvasti rasistinen, ei minulla ole mitään niitä ulkomaalaisia vastaan, jotka täällä elävät maan tavoilla ja pyrkivät soputumaan arktiseen maahamme.
Sen sijaan kaikki rikoksiin syyllistyneet voisi palauttaa muitta mutkitta takaisin sinne mistä ovat tulleetkin. Kyllä meillä rikollisuutta on omasta takaa tarpeeksi. Myös rikoksiin kotimaissaan syyllistyneet maahan pyrkijät olisi käännytettävä jo rajalla.

Myös selkeä haluttomuus sopeutumiseen olisi mielestäni erinomainen syy kotiuttamiseen. Jos ei ole halua opiskella kieltä, ei halua tehdä kielitaidottomalle soveltuvia ns. heikompia töitä, saisi minusta palata takaisin sinne mistä on tullutkin.

Suosittelisin myös kanssasisariani harkitsemaan avioliittoa muslimin kanssa tarkkaan. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta silloin tarvitaan usein jo hieman korkeampaa koulutusta ja sen tuomaa laajempaa näkemystä maailmasta ja elämästä.

Omat kokemukseni lähipiirin ''pizzanpyörittäjistä'' ovat ikävä kyllä kohtalaisen negatiivisia.

Olen myös monesti miettinyt moniko entisen jugoslavian alueelta tullut ns. pakolainen on palannut takaisin kotimaahansa? (muutoin kuin lomalle työttömyyskorvauksista ja asuntotuista säästetyillä rahoilla)
Nuotio & Äreät Tiput
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Etnisten taustojen ja uskontojen selvittelyä

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No pane malliksi Marsalkka sitten se, kuinka moni suomalainen ihminen on raiskannut somalinaisen?

Ei ainutkaan ja suomalaisia miehiä on sentään melkoinen määrä, tarkoitan tietysti aitoja suomalaisia, en noita "tuontisuomalaisia"!

Yksikään somalinainen ei uskalla kertoa miehensä raiskanneen häntä, koska silloin armoton "laki" tuomitsee hänet.

Jos ei raiskauksesta, vaikka on ollut uhri, niin sitten ainakin poliisille kantelusta!

Herää jo tuosta ruususen unestasi Marsalkka!

Kuinka moni nainen on jättänyt ilmoittamatta "Kaisiksen" puistossa tapahtuneita raiskauksia, sitähän ei kukaan tiedä, mutta olen varma, että noita väkivallantekoja on ulkomaalaisten toimesta tehty huomattavan paljon!
Vastaa Viestiin