Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:
Nyt nuo ilkikuriset pojat tekivät virheen, kun sumuttivat kaasua tuon naurettavan joukkion päälle.
Niin. Kyllähän tuo laitonta oli.
Olisivat heittäneet Jumalan Teatterin tavoin sinne paskaa, sillä sen hajustahan kait ne homppelit tykkäävät!
Koprofiilit ovat ihan erikseen.
Voi voi kun oikein vauvaikäinen lapsi sai nuuhkaista kaasua jo imeväisikäisenä, no siinä oppii sitten isompana pitämään "kärsää" suojanaan, kun poliisien kanssa ottaa Itsenäisyyspäivänä pressanlinnan edessä yhteen!
Sinulla ei ole tietoa siitä mitä tuo kyseinen ihminen tulevaisuudessa tekee.
Olikohan tuon vauvaikäisen kanssa sitten joku pedofili, tai muu kummajainen, sillä pian hekin kuuluvat noiden kanssa samaan joukkoon, sillä ei pedofilia ja homoilu ole kovinkaan eri asia!
Saisinko tästä faktaa?
Vrt. katolliseen kirkkoon, jonka papisto on iät ja ajat käyttänyt hyväkseen pikkupoikia, vaikka olisihan noita tyttölapsia ja vaikkapa aikuisiakin ollut tarjolla.
Kyllä kirkoissa yleensäkin on katto eli en ymmärrä , miksi erikseen korostat kirkon katollisuutta.
En yllytä ketään mihinkään vääryyteen, mutta kyllä mielestäni myös muunkinlaista mieltä voi olla ja sen myös näyttää, kuin noiden eriskummallisten seksualivähemmistöjen arvostus ja hyysääminen!
Kyllä. Eri mieltä saa olla ja monet osaavat kertoa mielipiteensä ihan sanallisesti ilman kaasua.
Minusta on menty jo pahasti rappiolle, kun tuollaisesta aletaan käymään käräjiä ja oikein valtionsyyttäjän mahtikäskyllä ja keneltä tuo käsky on käynyt, olisi kiva tietää?
Eikö rikokset yleensä selvitetä käräjillä?
Miten paljon nuo homot tarvitsevat vääristyneelle seksuaalisuudelleen julkisuutta?
Se on varmaan ihan heidän oma asiansa.
Kalliiksi tulee yhteiskunnalle!
Niin. Rikolliset (tässä tapauksessa nuo kaasujuntit) tulevat yhteiskunnalle kalliiksi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei vaan tuo "seksuaalivähemmistöjen", eli Suomeksi hinttien joutavanpäiväinen kulkue, vai mitä setalainen Marsalkka?
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Eikö tässä tapauksessa kustannukset synny siitä, että muutama juntti ilmaisi itseään rikollisesti kaasun avulla?

Pohdi tätä asiaa vaikka kirkossa, jossa on katto.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Damien »

:lol: Ei ota kackeli loppuakseen, tuntuu vaan lisääntyvän.
Kiitos silti tästä, en varmasti ole aikoihin nauranut yhtä paljon kuin lukiessani avausviestiä.
Mutta oikeasti, olihan nuo ihan provoja?Todellakin toivon sitä jo Hessun mielenterveyden kannalta.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei minun mieleterveydessäni mitään vikaa ole, kuten muutaman muun tuntuu olevan.

Jos nyt sattuu käsi olemaan nopeampi kuin pää, eli katoliseen kirkkoon lipsahtaa yksi l liikaa, niin ei siitä tarvitse Marsalkan koko ajan huomauttaa, sillä ei se hänenkään suomenkielensä niin hyvää ole, että sillä pääsisi kehuskelemaan, sillä äidinkieltä Suomi tuolle omatekoiselle Marsalkalle tuskin on, koska hän alentaa sotilasarvoja kutsumalla itseään Marsalkaksi!

Äänestän Marsalkan yksimielisesti Murhainfon suurimmaksi kakkelsbergiksi, sauvojen kera, ettei hän ihan ilman apuvälineitä tuohon tuttuun tavaraansa huku!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Hessu52 kirjoitti:sillä äidinkieltä Suomi tuolle omatekoiselle Marsalkalle tuskin on, koska hän alentaa sotilasarvoja kutsumalla itseään Marsalkaksi!

Äänestän Marsalkan yksimielisesti Murhainfon suurimmaksi kakkelsbergiksi, sauvojen kera, ettei hän ihan ilman apuvälineitä tuohon tuttuun tavaraansa huku!
Alkaa nämä kackelsbergiä ketjut (vaikka eivät suuresti itseäni kosketa) sen verran ottaa päähän että yhdyn täysin tuohon Hessun viimeiseen lauseeseen.
Olen jo asiallisesti aiemmin ehdottanut että ei kai niitä uusia avauksia tarvi tehdä joka hemmetin kommentista joka itseä sattuu ärsyttämään.
Eli voisitko marsalkka perustaa ihan yhden kackelsbergiä (tai tee suoraan "paskaa") minfossa-ketjun?
Ei tulisi ainakaan lisää näitä omasta mielestäni turhia avauksia.
Onko tämä mahdoton pyyntö toteuttaa, Marsalkka, jos on, niin voisitko kertoa kuitenkin sen ystävällisesti?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Lähinnä sillä mietin että jos ihmisen lääkitys tai elävät aivosolut ovat niin vähissä että pitää homoseksuaalisuutta ja pedofiliaa lähes samana asiana, ei liene sen parempi "kuin nuo kummajaisetkaan".
No toivotaan ettei Hessulla herää kiinnostus miessukupuolta kohtaan tai tarhojen tädit saavat alkaa
vahtia silmäteriään entistä tarkemmin. :shock:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:
Jos nyt sattuu käsi olemaan nopeampi kuin pää, eli katoliseen kirkkoon lipsahtaa yksi l liikaa,
Älä huoli. Et sinä ole täällä ensimmäinen, jolle tuo sana on osoittautunut vaikeaksi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Nuo Damienin kirjalliset annit näyttävät olevan peräisin osastolta punaiset hatut ja nenät, heh!

Taso on sen verran omia kirjoituksianikin huonompia, ettei muuta voi sanoa!

Marsalkan kirjallisista anneista nyt puhumattakaan, kakkelsbergia kaikki tyyni, mutta sitähän Damien poikaystävänsä Marsalkan kanssa rakastavat!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hus, katolle siitä!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Damienille pieni pyyntö,voisitko lopettaa sen Marskin varjossa ratsastamisen ja keksiä itsellesi ihan omat jutut ja hiekkalaatikot.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Hessu52 kirjoitti:Taso on sen verran omia kirjoituksianikin huonompia, ettei muuta voi sanoa!
Kyllä.Ja kiitos tämänkin ketjun, kumarran nöyränä kuninkaan edessä.
Pidä taso ja rima yhtä korkealla niin saadaan ainakin nauraa, hjyymöriähän maailmassa pitää olla.
Hessu52 kirjoitti:Marsalkan kirjallisista anneista nyt puhumattakaan, kakkelsbergia kaikki tyyni, mutta sitähän Damien poikaystävänsä Marsalkan kanssa rakastavat!
No siis.Mieluitenhan sitä ilman olisi mutta kun joku tuntuu kiihottuneen niin kovasti eri kulttuureita,
maahanmuuttopolitiikkaa ja nyt vielä homoseksuaaleja(ja melkein siis pedofiilejä) kohtaan että se
kuuluisa punainen lanka hävisi minne lie Narniaan niin minkäs sille voi.Hauskaa kaikki tyynni.
Vieläpä jos omaa harvinaisen harhaisen kuvan omien kirjoitustensa tasosta vaikkei edes oikeinkirjoitus, kieliopista puhumattakaan ole vielä oikein hanskassa.

Hyvä vain että jotkut jaksavat tarttua noihin huteriin väitteisiin, kuten esim. tässä ketjussa.
Eihän se laitonta ole mutta rikollisen tyhmää, jopa hieman noloa kun julistaa joka toisessa
ketjussa samaa asiaa omista fantasioista muotoilluilla "faktoilla".
Voisin kutsua sitä jopa kiihotukseksi kansanryhmää kohtaan. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei minun tarvitse mitään fantasioida, Damienin tapaan, ja sinäkin jatkat Marsalkan pers... perässä nuol... juoksemista noilla äidinkielen änkytyksilläsi!

En minä ole omia kirjoituksiani mitenkään korkealle kohottanut, kaikkea muuta, mutta jos jollakin on lukemisen ymmärtäisen vaikeuskia, niin syytön minä siihen olen!

En ole vaatinut ketään kumartelemaan itseäni, mutta tuonpa ilmi oman mielipiteeni ja sehän on kaiketi täällä sallittua, vai haluaisitteko, että nöyränä ottaisin vastaan tuon kaiken shitin, jollaista te itse, Marsalkka ja Damien, suollatte kirjoituksissanne, pitäen itseänne jotenkin erinomaisina tyyppeinä, kun ihannoitte näitä nk. seksuaalivähemmistöjä ja jaksatte puolustaa Tavjan tavoin jotain helvetin eriarvoisuutta, jota Suomessa muka niin saakelisti viljellään.

Ei täällä mitään eriarvoisuutta ole, sen varjolla vaan tietty (mm. vihreät kommunistit) piiri hakee yrttää hakea lisää vaikutusvaltaa, ajaakseen omia itsekkäitä tarkoitusperiään.

Mitä järkeä on nostaa kallis oikeusprosessi, tuollaisen pikkujutun takia, mutta siinäkin nähdään se, että taka-ajatuksena on tuoda tuota rappiollista manifestia enemmän ja enemmän julkisuuteen, että normaalit ihmiset ajan myötä tottuisivat epänormaliuteen!

Siitä tässä oikeusjutussa on kyse, miksi muuten noita Suomen Itsenäisyyttä loukkavia huihhuleja ei ole rankaistu, vaikka joka saakelin Itsenäisyyspäivä osoittavat mieltä pressanlinnan kulmilla?

Muutamat ovat vissiin vain malliksi saaneet sakkoja, jotka nekin kuitenkin on kait maksettu sossun luukulta!

Lopetan kakkelsbergeista keskustelut omalta kohdiltani tähän ja jätän läjät Marsalkan ja Damienin hellään huomaan!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti: ja jaksatte puolustaa Tavjan tavoin jotain helvetin eriarvoisuutta,
En olekaan huomannut puolustavani eriarvoisuutta.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Mitä järkeä on nostaa kallis oikeusprosessi, tuollaisen pikkujutun takia,
Koska täällä Suomessa pidetään tärkeänä, että ihmiset saavat kokoontua ja ilmaista mielipiteitään ilman, että juntti tulee häiritsemään tapahtumaa kaasuttamalla.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Terrori-isku Pride-kulkueeseen-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Hessu52 kirjoitti:En näe siinä mitään pahaa, että joku kertoo myös toisenkinlaisen näkökannan asiaan, joka on mielestäni epänormaali siinä, kuten sanotaanko nyt pedofilia ja eläimiinsekoileminen, insesti, ja negrofilia!

Onko tuo negrofilia kiihottumista mustaihoisia kohtaan? Ei kai tuo nyt niin epänormaalia ole? Täälläkin monet ovat kiihottuneita kansanryhmää kohtaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin