Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Doctor Lecter kirjoitti:
Ailar kirjoitti:Vuosia sitten aloitimme riitelemällä DL:n kanssa, kunnes meistä tuli kaverit, etten sanoisi ystävät.
Pitäisikö sitä vain palata asiaan - niihin rikoksiin?
Aivan rakas Ailar! Oi niitä aikoja, ja kuinka olemmekaan monasti nauraneet itsemme tärviölle niitä muistellessa. Mutta palaamme asiaan - jatketaan rikostapausten julkituonnilla.
Näin juuri! Edellinen tutkintamme jäi hieman kesken ja sitten onnistuin sössimään jotain ja taisin hukata koko projektin. :D Voi ählämi ja neekeri sentään! Mutta jatketaan.
Mutta herranjestas, pitäisikö meidän vielä julistautua eläkeläisiksi? Tavataan eläkeläisbingossa. :mrgreen: Ja sit Tampereelle päivätansseihin!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kuulin sanat "Tampereelle päivätansseihin" ja havahduin keinustuolistani, jossa otin päiväunia filtin alla.. Ainot jalassa. :D
Tohtorin ansiot rikosten tuntijana ja niiden raportoijana ovat vertaansa vailla.
Samaa mieltä taidamme olla vain harvoin, mutta molemmat vilpittömiä luonnonlapsia..ehkä. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Doctor Lecter kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Vasta sitten tietää tehneensä jotain, ku itsestä avataan tälläinen ketju. :D
Nimimerkillä: kaksi turhake-ketjua avauttanut :wink:
Eikö! On se vaan mahtava tunne! Mikähän siinä on, että olen viime aikoina tykästynyt Nooruskaan, vaikka aluksi en voinut sietää. Kait hän oli kertonut itsestään jotain mikä innostaa...

Tässähän ihan punastuu! :oops: Tällänen kovan luokan kusipääkin tässä ihan nöyrtyy...! :oops:

Mutta mikä on hiiva?
Nooruska kirjoitti:Oon aina ajatellu, että se on perus normi-ikänen hiiva ja eläkkeellä tms..? :o
Hiiva eli kääpä eli käyrä eli vanhempi henkilö. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Eikös siellä jossain aseman tuntumassa tanssita? Minä siihen pykäsen pohojosista tulevalla junalla. Voisko Tampereen tyttö heittää ne korkokenkänsä helekkariin tai viilata niitä korkoja siinä junaradalla lyhemmäksi, tai sitten Nooruska tulee minun rollaattorini auttamaan vaunusta?
Minä sitten kakstehoni laitan silimilleni ja suumaan sitä tohtoria. Minkä alan tohtori se on? Alapäätäni en sille näytä. Joku roti se on miullakii. Ei sunkaan se mikään tissitohtori ole?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Voi Tohtori, enkö minä sulle sanonut ettei täällä kande jauhaa muista kuin rikosaiheista. Tän siitä saa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
foreSKIN
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 6:39 am

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja foreSKIN »

Omistan tämän kappaleen Tohtori Lecterille ja lupaan, etten tämän jälkeen osallistu tähän paskanjauhantaan, joka on tämän palstan huonointa antia.
Intiaanit eivät pysäyttäneet muukalaisten maahanmuuttoa. Siksi he istuvatkin nyt reservaateissa.
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Olen sitä mieltä, että kyllä minfolaiset(kin) tietää, että eläkeläinen voi olla iältään 18-100 (tai yli) -vuotias :mrgreen:
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Juu.
Kun tämä meni jukeboxilinjalle, niin aloitukseeni ja ihmisten väliseen vuorovaikutukseen liittyen
http://www.youtube.com/watch?v=PnzdhQyb1gU "Puhu äänellä jonka kuulen"

Nepenhte on hyvin tulkinnut väsymyksen vuoksi hieman torsoksi jääneen aloitukseni (tekstini muoto ja sanavalinnat edelleenkin miellytävät kovasti omaa silmääni). Kuppi meni totaalisen nurin Milla Heikkilä- ketjusta, jos jonkinmoista selitystä halutaan. Säkki se on minunkin pohjallani.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

En voi vastustaa kiusausta.

Kiitos Dr. asiallisista ja viisaista kirjoituksistasi.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja VPY »

Nooruska kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Vasta sitten tietää tehneensä jotain, ku itsestä avataan tälläinen ketju. :D
Nimimerkillä: kaksi turhake-ketjua avauttanut :wink:
Eikö! On se vaan mahtava tunne! Mikähän siinä on, että olen viime aikoina tykästynyt Nooruskaan, vaikka aluksi en voinut sietää. Kait hän oli kertonut itsestään jotain mikä innostaa...

Tässähän ihan punastuu! :oops: Tällänen kovan luokan kusipääkin tässä ihan nöyrtyy...! :oops:

Mutta mikä on hiiva?
Nooruska kirjoitti:Oon aina ajatellu, että se on perus normi-ikänen hiiva ja eläkkeellä tms..? :o
Hiiva eli kääpä eli käyrä eli vanhempi henkilö. 8)

Oh, Nooruska ei ole tainnut päästä vielä kunnolla lihanilojen nautintoihin: naiset yleensä sanovat, että käyrä ja paksu tuntuu parhaimmalta :lol: Mutta, ehkäpä siksi naiviteini on niin helppo saalis, se kun ei osaa vielä valita laatua vaan sille kun kelpaa vielä kaikki :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Rinnastin myös sanan "hiivan" käyrän yhteyteen, että ei kovin houkuttele. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti:Rinnastin myös sanan "hiivan" käyrän yhteyteen, että ei kovin houkuttele. :wink:
Minua ei tuo nimimerkki DL:n mahdollinen hiivuus, käyryys ja/tai kääpyys erityisemmin puhuttele, mutta on sinänsä kiinnostavaa, että tässä yhteydessä käsite "hiiva" tuntuu sisältävän enemmän nega- kuin positiivisia alluusioita ja konnotaatioita, mikä tuntuu äkkiseltään hiukan yllättävältä, mutta saattaa liittyä siihen, että termiä käyttää tiettävästi naispuolinen henkilö, ja naisillahan on tietyissä paikoissa tunnetusti usein ongelmia hiivasienen aiheuttamista tulehduksista (ok, onhan niitä joskus miehilläkin, mutta harvemmin), mistä mahdollisesti moiset assosiaatiot ovat päässeet syntymään. Meille käymisteitse valmistettujen jalojen juomien ystäville sen sijaan hiiva-käsite tuottaa tietysti valtaosin positiivisia veden kielelle tuottavia mielleyhtymiä! Cheers! :D

Hiivasta puheenollen kiinnostaisiko viini, josta ei tule krapulaoireita? Siinä tapauksessa suosittelen viinejä, joiden käymiseen on käytetty geenimanipuloitua ML01-hiivaa, joka estää krapulaoireet. Tosin jos pelkkä ajatuskin geenimanipulaatiosta saa lentämään seinille kuten aika monet tuntuu saavan, niin sitten lienee parempi tyytyä ihan vain kotoiseen krapulaan... 8)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Valdovas kirjoitti:
Hiivasta puheenollen kiinnostaisiko viini, josta ei tule krapulaoireita? Siinä tapauksessa suosittelen viinejä, joiden käymiseen on käytetty geenimanipuloitua ML01-hiivaa, joka estää krapulaoireet. Tosin jos pelkkä ajatuskin geenimanipulaatiosta saa lentämään seinille kuten aika monet tuntuu saavan, niin sitten lienee parempi tyytyä ihan vain kotoiseen krapulaan... 8)
Olen miehistä parhain täynnä geeniä. Kansakunta kaipaa teryleeniä!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

INES 7 kirjoitti: Olen miehistä parhain täynnä geeniä. Kansakunta kaipaa teryleeniä!
Tuohon on helppo yhtyä! :D

- http://www.youtube.com/watch?v=TPjSMosS ... re=related

Valitettavasti Urpon alkuperäistä ei enää Juutuupista näytä löytyvän... :?
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen typerä

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Typeriä asioita postaatte mielestäni aika tärkeään ketjuun. Joo ei kiinnosta Nooruskan mietinnät, eikä kyllä Inesseiskankaan( nimimerkki tosin olisi antanut olettaa jotain muuta). Aina ei voi voittaa, mutta loppupelissä voittaa kuitennii.buumskädämbum.
Ai nii, Perpalle peulut- vittu peukut.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin