rosamarine kirjoitti:Sirussa on särmää. Tulee mieleen suora ku "pohjalaanen akka"
On hyvä ettei hän ärsytä kaikkia, ainakin yksi sellainen siis löytyy ja ei se haittaa ketään. Ei ainakaan pitäisi.
Siru83 on joko suht.nuori naisenalku. Tai mies, joka esiintyy naisena. Ainakin hän trollaa tod. paljon. Ja harrastaa provoisointia, tahallista ärsyttämistä joidenkin kohdalla yms.
Ei häntä turhaan liene ristitty palstan uudeksi MARMATTAJAKSI! Aika osuva nimitys nimittäin ja tämän tittelin hän sai eräältä kirjoittajalta vastikään

Minua hän lähinnä naurattaa(kuten se ainoa kommentti, jonka hän eräästä kirjoituksestani kirjoitti, niin sai nauramaan todella paljon ja en ole sen jälkeen voinut häntä ottaa vakavasti. Sotaan hänen kanssaan en lähtenyt, vaikka sitä yrittikin, enkä tule lähtemään. Kenenkään kanssa. Mielestäni palstan tarkoitus on muu kuin riidellä muiden käyttäjien kanssa), joten en todellakaan ota häntä vakavasti, eikä vaikuta minun yö-uniini, vaikka hänestä nyt kirjoitankin. Kommentoin vaan yleisellä tasolla, koska nyt moni on hänestä taas mainunnut. Minun puolestani kirjoitelkoon mitä tahtoo ja miten tahtoo(ja aivan oikeasti olen tuota mieltä). Nämä on vain minun mielipiteitäni.
Jokatapauksessa huomaa, ettei hänellä ole "kenttä-kokemusta", joka myös on joskus tärkeää. Aina kirjoista suoraan napatut luvut yms. ei anna uskottavuutta, eikä tapa jolla hän kirjoittaa, joka on kuin suoraan jostain opuksesta. Itsensä nostaminen jalustalle(jota tekee liian paljon), kertoo huonosta itsetunnosta ja pätemisen voimakkaasta tarpeesta(ehkä hän livenä on hissukka, jota on koko ikänsä ajan kiusattu, niin nyt anonyyminä rähisee ja viisastelee). Jos aivan selvään tuo esille sellaisen seikan, että muut ei ole mitään ja muut ei tiedä mitään ja mollaa uusia kirjoittajia todella törkeästi, niin ei anna hyvää kuvaa koko palstasta uusille ja moni uusi kirjoittaja lopettaa koko palstan käytön, mikä tuskin on tarkoitus. Uusissa kirjoittajissa varmaan on loistavia kykylä ja heille annettava mahdollisuus, eikä tyrmätä heitä jne, kuten hän on tehnyt ja lainaus siitä on hieman ylempänä. Ei voi erehtyä tarkoituperästä. Jos joku muu kirjoittaisi tuohon sävyyn, niin tiedä miten suhtauduttaisi täällä ja muuallakin. Mutta koska kyseessä on
HÄN, niin moni tuskin ottaa vakavasti ja vain sivuuttaa asian, mutta pitäisi ottaa ihan uusien palstalaisten takia. Tuskin tämä palsta on tarkoitettu vain vanhoille palstalaisille. Uusien mollaaminen vain koska ovat uusia, niin karahtaa korvaani ja siitä voin mainita hyvällä omallatunnolla(
Sanottakoon etten ole, enkä yritä olla mikään palsta-poliisi). Muuten hän ei vaikuta minuun mitenkään. Siitä kai hän saa tyydytyksen, kun trollaa, morkkaa ja esiintyy "professorin" elkein ja kun hänen trolliin näin vastaillaan, niin hän saa aiheen aloittaa riitelyn jne... Ja siitähän Siru tykkää... Tälläkin kirjoituksella hänelle tyydytystä hankin, mutta sallittakoon se nyt tällä kertaa, sillä tämän jälkeen en hänestä kirjoita mitään, ellei syyt ole todella pakottavat.
Sanottakoon se suoraan, että et ole yhtään älykkäämpi/tietävämpi/kiinnostavampi jne... kuin muutkaan ja mielestäni et edes läheskään yhtä hyvä/asiantunteva kirjoittaja, toisin kuin esim. EuroJR, Doctor Lecter, DollariExpress, Mäsä-Masa, Sirpa, Tampereen tyttö, Vodka, Damien, Rosamarine, Jenni82, Corppi, VPY, kakkosurpo, chopper, Pitbull, Marokon kauhu, Miss Holmes, matlockb ja monet monet muut, joita nyt en nimeltä maininnut.
Heidän tekstinsä ei ole kuivaa luettavaa.