Käyttäjien plussat ja miinukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Hairahtelija kirjoitti:Olen huomannut että jotkut Siru83n jutuista on just olleet Mtv3n Fakta-kanavalla. Sieltähän niitä aiheita saa. Enkä jaksa nimimerkin viestejä enää ees lukeakaan.
Olenkin ihmetellyt mistä Siru jutut kopioi kun ei ilmoita lähteitään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Chopper kirjoitti:
Hairahtelija kirjoitti:Olen huomannut että jotkut Siru83n jutuista on just olleet Mtv3n Fakta-kanavalla. Sieltähän niitä aiheita saa. Enkä jaksa nimimerkin viestejä enää ees lukeakaan.
Olenkin ihmetellyt mistä Siru jutut kopioi kun ei ilmoita lähteitään.
Samaa miettinyt... Jos noin, niin on mielikuvitus vähissä, eli miinusta siitä

Mulle miinusta kun stalkkaan sitä, hehheh :lol:
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Hairahtelija kirjoitti:Olen huomannut että jotkut Siru83n jutuista on just olleet Mtv3n Fakta-kanavalla. Sieltähän niitä aiheita saa.
Sanotko jonkun esimerkin myös. Kaikkihan jostain aiheensa ottaa, oli se sitten Crime Library, vanhat rikoslehdet, rikosohjelmat, mikä tahansa. Fakta-kanavalta on tullut dokumentti Frank Benderistä, joka auttoi ottamaan monia rikollisia, mm. Robert Naussin kiinni, mutta Faktan ohjelma kertoi enimmäkseen Benderin keinoista ottaa eri rikollisia kiinni. Valtaosa juttuun liittyvistä tiedoistani oli vanhoista amerikkalaisista sanomalehtiartikkeleista, Crime Librarysta ja Charley Projectista.

Muita aloituksiani, jotka edes etäisesti liittyisivät Faktaan, en muista. Mutta hyvähän se on sellaisten täällä vähätellä muita kirjoittajia, jotka eivät ole kirjoittaneet yhtäkään rikosaiheista aloitusta tänne.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Täällä palstalla on ollut kautta aikojen sellainen kirjoittamaton sääntö,että olisi suotavaa ilmoittaa alustuksille sekä muille kommenteilleen jotka esittää faktana myös lähde,mielellään linkki ko. lähteeseen jos se suinkin on vain mahdollista.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No laitappa linkki aloitukseeni, missä ei ole lähteitä mainittu. Voi vittu näitä kateellisia luusereita. Minä en menetä yhtään mitään, jos te ette viestejäni lue. Itse asiassa on parempi, että ette lue ja änkeä turhia kommenttejanne joka väliin.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Siru83 kirjoitti:No laitappa linkki aloitukseeni, missä ei ole lähteitä mainittu. Voi vittu näitä kateellisia luusereita. Minä en menetä yhtään mitään, jos te ette viestejäni lue. Itse asiassa on parempi, että ette lue ja änkeä turhia kommenttejanne joka väliin.
En ymmärrä tuota hyökkäävää asennetta ja kiroilua.

Tässä nyt yksi aluksi,voin etsiä niitä lisää paremmalla ajalla jos oikeasti kaipaat todisteita omista tekemättä jättämisistä.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 40#p407150
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Siru83 kirjoitti: Voi vittu näitä kateellisia luusereita. Minä en menetä yhtään mitään, jos te ette viestejäni lue. Itse asiassa on parempi, että ette lue ja änkeä turhia kommenttejanne joka väliin.
Miksi sitten suollat aloituksiasi tänne, kun et halua niitä kenenkään lukevan?

Mistä ajattelet sinulle oltavan kateellisia? Lukemattomista(!) viesteistäsi?

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Hairahtelija kirjoitti:Enkä jaksa nimimerkin viestejä enää ees lukeakaan.
Ei tällaisten luuserien tarvikaan lukea viestejäni, en minä siinä menetä. Luusereilla en tietenkään tarkoita kaikkia tällä olevia käyttäjiä, vaan näitä tiettyjä nimimerkkejä, jotka tähänkin ketjuun änkesivät valittamaan.

Edelleenkin tämän ketjun aiheena ei ole avautua nimimerkistäni, vaan yleisesti antaa plussia ja miinuksia käyttäjille. Olet muuten Mariacka niin mitäänsanomaton, että minulta et saa kumpiakaan.

-Bastard-
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja matlockb »

-Bastard- kirjoitti:Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:
Niin.. riitelyksi muuttui aika nopeasti. Valmiiksihan on jo mm. ärsyttää murha.infossa ja vittuiluketju esimerkkeinä.
Sama kai se olisi jos sitä riitelyä jatkaisi sitten niissä ketjuissa kun tämän ketjun tarkoitus muuttui jälleen Siru vs. muut-ketjuksi joka tuskin oli (ketjun) alkuperäinen tarkoitus.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

matlockb kirjoitti:
-Bastard- kirjoitti:Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:
Niin.. riitelyksi muuttui aika nopeasti. Valmiiksihan on jo mm. ärsyttää murha.infossa ja vittuiluketju esimerkkeinä.
Sama kai se olisi jos sitä riitelyä jatkaisi sitten niissä ketjuissa kun tämän ketjun tarkoitus muuttui jälleen Siru vs. muut-ketjuksi joka tuskin oli (ketjun) alkuperäinen tarkoitus.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Chopper »

-Bastard- kirjoitti:Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:
Jos Sirusta on mukava kiroilla ja vittuilla niin kyllä se minulle sopii,en jaksa moisesta mieltä pahoittaa. Itse yritin kyllä hänelle ihan rakentavasti sanoa asiasta,ilman niitä vittuja sun muita voimasanoja.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Joops, palataan vaan mielihyvin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, Siru83:n sanoin siis näin:
Siru83 kirjoitti:
Edelleenkin tämän ketjun aiheena ei ole avautua nimimerkistäni, vaan yleisesti antaa plussia ja miinuksia käyttäjille.
Tällä hetkellä en ehdi (enkä haluakaan) plussailla enkä miinustella kuin yhden nikin...

Siru83

+ Järkähtämättä aina oikeassa, jatkaa omilla linjoillaan, vaikka kuka mitä sanoisi. 8)

- Järkähtämättä aina oikeassa, jatkaa omilla linjoillaan, vaikka kuka mitä sanoisi. :roll:

Mitenkäs nyt näppis laitetaan? :mrgreen:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

maija turjukka

+ osaa arvostella oikein Siru83:a plussien ja miinusten valossa

- sotkeentuu edellämainitussa asiassa juttuun josta ei mitään tiedä, kun ei ole päivääkään Siru83:na elänyt, eikä tuo ilmi kuka (mielellään amerikkalainen) persoonallisuustutkija näin on kirjoittanut. Lisäksi vainoaa Sirua, joka tuskin kohta kaivaa Ärsyttää murhainfossa-ketjuun maija turjukan jonkun vanhan tekstin, kyseenalaistaen tämän mielenterveyden, kovajätkämäisyyden tai yleisen tarpeellisuuden koko palstalla mitäänsanomattomuuteen vedoten.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Chopper kirjoitti:Tässä nyt yksi aluksi,voin etsiä niitä lisää paremmalla ajalla jos oikeasti kaipaat todisteita omista tekemättä jättämisistä.
Sanoin, että laita aloitus, johon en ole merkinnyt lähdettä. Tuo ei ole aloitus, vaan vain yksi viesteistä Bandidos-ketjussa. Ja aika heikosti taitaa olla lähteettömiä rikosjuttuja, kun löysit vain yhden.

Vastaa Viestiin