Käyttäjien plussat ja miinukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Siru83 kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Tässä nyt yksi aluksi,voin etsiä niitä lisää paremmalla ajalla jos oikeasti kaipaat todisteita omista tekemättä jättämisistä.
Sanoin, että laita aloitus, johon en ole merkinnyt lähdettä. Tuo ei ole aloitus, vaan vain yksi viesteistä Bandidos-ketjussa. Ja aika heikosti taitaa olla lähteettömiä rikosjuttuja, kun löysit vain yhden.
Ja minä puhuin kaikesta ylipäätään,etenkin jos ne on kopioitu kuvineen jostain artikkelista.
Chopper kirjoitti:olisi suotavaa ilmoittaa alustuksille sekä muille kommenteilleen jotka esittää faktana myös lähde,mielellään linkki ko. lähteeseen jos se suinkin on vain mahdollista.
Ja kuten sanoin etsin paremmalla ajalla jos nyt oikeasti niitä kaipaat ? Eikö olisi itsesi kannalta kaikista fiksuinta vaan sanoa että kyllä,niin voisi tehdä ja jatkossa laittaa ne linkit lähteisiin?
Chopper kirjoitti: Tässä nyt yksi aluksi,voin etsiä niitä lisää paremmalla ajalla jos oikeasti kaipaat todisteita omista tekemättä jättämisistä.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 40#p407150
Toisaalta , antaa asian olla,aivan sama mitä sinulle sanoo niin koet sen hyökkäyksenä jos mukana on pienintäkään kritiikkiä sinua kohtaan. Sellaisen ihmisen kanssa on turhauttavaa yrittää edes keskustella joten ketjun aiheeseen palatakseni,siinä sinun miinukset. Plussaa en nyt tähän hätään löydä,tai löytäisin mutta en niitä edes viitsi kertoa asennevammaisuutesi vuoksi.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Chopper kirjoitti:olisi suotavaa ilmoittaa alustuksille sekä muille kommenteilleen jotka esittää faktana myös lähde,mielellään linkki ko. lähteeseen jos se suinkin on vain mahdollista.
Jos näin kirjoittaa, että minulla on tapana laittaa aloituksia ilman lähteitä, niin kyllähän niitä nyt pitäisi ainakin yksi löytyäkin.
Chopper kirjoitti:Itse yritin kyllä hänelle ihan rakentavasti sanoa asiasta,ilman niitä vittuja sun muita voimasanoja.
Rakentavaa palautetta my ass. Jos sinua kiinnostaisi juttujeni lähteet, kysyisit niitä asianomaisissa ketjuissa.
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Vittu ja perkele ja kaikki muutki kirosanat. Eiks ois pal vitun pal kovempi ketju minkä otsikko "Siru83"? Siel vittu saatana siru sais ansaitsemansa huomion :P

Sori Täys OT
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Siru83 kirjoitti:No laitappa linkki aloitukseeni, missä ei ole lähteitä mainittu. Voi vittu näitä kateellisia luusereita. Minä en menetä yhtään mitään, jos te ette viestejäni lue. Itse asiassa on parempi, että ette lue ja änkeä turhia kommenttejanne joka väliin.
No tuossapa on mielenkiintoinen keskustelupalstan aihe: Siru kirjoittaa ja lukee ja kommentoi itse kirjoittamiaan juttuja, ei muut.
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

-Bastard- kirjoitti:Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:
Omalta osaltani voin sanoa ettei mulle tule paha mieli vaikka kuinka haukutaan, enemmän ärsyttää sellaset ihmiset jotka ei yksinkertaisesti älyä mitä yritän sanoa. Toisaalta eipä nää nettijutut oo ikinä yöunia vienyt. Eikä päiväunia ;)
siru83 kirjoitti:Mutta hyvähän se on sellaisten täällä vähätellä muita kirjoittajia, jotka eivät ole kirjoittaneet yhtäkään rikosaiheista aloitusta tänne.
Olen hyvin yllättynyt tästä ennalta-arvaamattomasta tekstistä jollaista Siru ei ole koskaan ennen kirjoittanut kenestäkään.
-Bastard-
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Hairahtelija kirjoitti:
-Bastard- kirjoitti:Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:
Omalta osaltani voin sanoa ettei mulle tule paha mieli vaikka kuinka haukutaan, enemmän ärsyttää sellaset ihmiset jotka ei yksinkertaisesti älyä mitä yritän sanoa. Toisaalta eipä nää nettijutut oo ikinä yöunia vienyt. Eikä päiväunia ;)
siru83 kirjoitti:Mutta hyvähän se on sellaisten täällä vähätellä muita kirjoittajia, jotka eivät ole kirjoittaneet yhtäkään rikosaiheista aloitusta tänne.
Olen hyvin yllättynyt tästä ennalta-arvaamattomasta tekstistä jollaista Siru ei ole koskaan ennen kirjoittanut kenestäkään.
joo no ei mullekkaan nyt tullut pahamieli, että en niin tarkoittanut :D
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Aiheeseen palatakseni voisin antaa nyt muutamille käyttäjille plussia ja miinuksi (rakentavassa hengessä).

DollariExpress
+suorasananainen keskustelija, ei kumartele turhaan ketään
-välillä voisi yrittää sanoa vähän asiallisemmin mielipiteensä, mutta toisaalta on hänen tyylinsä kirjoittaa

Siru83
+pitää kiinni mielipiteistään
-voisi ottaa saamansa kritiikin vähän rauhallisemmin vastaan ei kaikki eriävät mielipiteet tarkoita pahaa

EuroJR
+erittäin paljon tietoa asioista ja arkistoa löytyy
-vähentänyt kirjoittelua (joka itseäni harmittaa, siksi siitä miinusta ja huom! tämä henk. kohtainen viestini EuroJR:lle, jokaisella on syynsä ja oikeus lopettaa/vähentää kirjoittelua)

Aizebaidzan
+Huomaa usein pienetkin uutiset eri rikosasioissa kun ne etenevät
miinusta en löydä Aizerille hakemallakaan

Tällä erää ei muita nimimerkkejä tule mieleen joille osaisin osuvasti antaa sekä plussat ja miinukset, yleiset kehut olen antanut kehumisketjussa (vapaan keskustelun puolella) jo.
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

INES 7 kirjoitti:
matlockb kirjoitti:
-Bastard- kirjoitti:Mielestäni tämä ketju ei ole ollenkaan rakentavaa keskustelua, vaan lähinnä pelkkää kiroilua ja vittuilua, onko tässä nyt mitään järkeä, tulee vaan ihmisille pahamieli? :roll:
Niin.. riitelyksi muuttui aika nopeasti. Valmiiksihan on jo mm. ärsyttää murha.infossa ja vittuiluketju esimerkkeinä.
Sama kai se olisi jos sitä riitelyä jatkaisi sitten niissä ketjuissa kun tämän ketjun tarkoitus muuttui jälleen Siru vs. muut-ketjuksi joka tuskin oli (ketjun) alkuperäinen tarkoitus.
Ja mikä pointti tässä viestissä oli INES 7? Miksi pelkkä kopiointi ilman kommentointia?
Jag har talat :)
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Joo, mä annan itelleni sitä plussaa ja muille sitä miinusta.

Tää viikkotehtävä on ihan perseestä, mä oisin halunnu oikeesti antaa itelle miinusta ja muille sitä plussaa, mut näillä mennää ny, moi.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Arlene »

gravedigger kirjoitti:
Tää viikkotehtävä on ihan perseestä,
En vois olla enempää samaa mieltä. Tympi jo alun alkaen koko ketju, mutta sitte vielä tuo fiktiivinen sarjamurhaaja kehu alter egonsa niin muuttu ketju lammikolliseksi oksennusta. :evil:
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Minä annan plussaa DollariExpressille, joka kirjoittaa hyvin ja ytimekkäästi. Hän tietää alan asioista ja on suoraselkäinen, eli rehti, jota arvostan kovasti.

Myös Doctor Lecter on "asiamies", mutten tarkoita mikään agentti, jos nyt joku tuon ymmärtää, luulen ymmärtävän :D , mutta tosi hyvä kirjoittaja.

Damien on hieman omaapolkuaan kulkeva ja omanlaistaa huumoria ilmaiseva kirjoittaja, mutta tekee sen tyylillä ja hänen tekstejään on osattava "lukea".

Kylli kirjoittaa asiaa. On topakka ja seisoo sanojensa takana, kuten muutkin joista tässä mainitsen.

Pitbull oli hyvä, mutta on kadonnut. Hänellä oli rautainen asenne ja uskon hänen olleen "alan mies".

Ines7, EuroJR, Arlene, Marokon kauhu, ja Mike Manner on jääneet teksteistään mieleeni ja he kaikki ovat selvästi fiksuja. Marokon Kauhulla ja Mike Mannerilla on ilmeisesti "yhteyksiä" ja he ovat raskaan sarjan miehiä"

Chopper on jäänyt mieleeni positiivisesti.

Tässä näitä muutamia. Paljon on muitakin tosi hyviä kirjoittajia ja laitan heistä kommenttini, kun on enemmän aikaa. Nyt kutsuu kakkosautoon vesipumpun vaihto :evil:

Isoviha ja katupoika tulivat vielä positiivisesti mieleen näin äkkiseltään.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kampamaneetille:

En enää tarkkaan muista, mitä piti kirjoittaa. Todennäkösesti jotain samaamieltäolevan suuntaista matlockbin kanssa... Hommahan meni niin, että datapäätteeni yhteys verkkoon tökki ja kävi joku kämmi ja viesti lähti liikkeelle omia aikojaan "puolivalmiina" (eli juuri tuo pelkkä lainaus vasta ilman omaa tekstiä, jota en siis ollut vielä kirjoittanutkaan). Asiaa en saanut suoraan korjattua, kun joku oli jo ehtinyt siihen väliin kirjoittamaan omia neronleimikkojaan ja muokkaus siis mahdoton. Uutta korjausviestiä en kokenut tarpelliseksi luoda, kun ei se alkuperäinen asiani niin tärkeä ollut.

No, joku multitalentiksi itsensä kokeva oli ilmeisesti vasikoinut ko. asian ja bannia tuli viikko. Aiheesta, mutta turhaan. Oli ihan taas vapauttavaa olla ilman näitä samoja mamu-, politiikka-, mamupolitiikka- ja ulvilismijorinoita. Otin ommo lommoo vielä pari päivää.

Mutta nyt on taas asiaa mullakin, vaikkei juuri asiaa olekaan asiana.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Outo Enkeli kirjoitti:Kylli kirjoittaa asiaa. On topakka ja seisoo sanojensa takana, kuten muutkin joista tässä mainitsen.
Kylli kiittää ja kumartaa. Ja pyrkii aktivoitumaan :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Loka »

gravedigger kirjoitti:Joo, mä annan itelleni sitä plussaa ja muille sitä miinusta.

Tää viikkotehtävä on ihan perseestä, mä oisin halunnu oikeesti antaa itelle miinusta ja muille sitä plussaa, mut näillä mennää ny, moi.
Sama.
Kotipoliisi
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 8:07 pm
Paikkakunta: Stadin Kernel

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

En tiedä käyttäjästä yhtään mitään enkä koskaan lukenut juttuja mutta on hauskaa kun joku löytää nikin, joka saa nauramaan ihan ääneen.

Kampamaneetti :D

Kampamaneetit (Ctenophora) on eläinkunnan pääjakso. Kampamaneetit ovat hyytelömäisiä läpikuultavia eläimiä, jotka elävät merten pintaosissa ja loistavat pimeässä. Ulkoisesti ja monilta rakennepiirteitään ne muistuttavat polttiaiseläinten (Cnidaria) meduusoja, mutteivät kuitenkaan ole niille sukua.

Kampamaneettien ruumiin pituus on tavallisesti 2–3 cm, joskin Välimeressä elävä nauhamainen 8 cm leveä venuksenvyö (Cestus veneris) voi kasvaa jopa 1,5 metrin pituiseksi.

(wiki)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Vastaa Viestiin