Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 1:15 pm Pfizerin palkolliset multinickeillä taas spammii ketjut täyteen. Onko tosiaan foorumilla sallittua jokapäivänen trollaaminen usealla käyttäjällä? Valehtelua ja provosointia päivästä toiseen. Ja eikös tämä ole keskustelufoorumi? Porukkaa linkkaa seitsemän uutista putkeen, jotta sivu saadaan täyteen eikä yhtääkään itse kirjoittamaa sanaa.
Kolme käyttäjää kirjoittaa samoja lauseita ja syyttää nimittelystä, jota ei ole tapahtunutkaan ja tämähän tietenkin johtaa siihen, että saan bannit. Hienosti trollit pilannut sivuston.
Duunari-insinöörin psykoosi syvenee. Tästä tulee taas hauskaa.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

kotiteurastaja kirjoitti: To Joulu 09, 2021 3:54 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 1:15 pm Pfizerin palkolliset multinickeillä taas spammii ketjut täyteen. Onko tosiaan foorumilla sallittua jokapäivänen trollaaminen usealla käyttäjällä? Valehtelua ja provosointia päivästä toiseen. Ja eikös tämä ole keskustelufoorumi? Porukkaa linkkaa seitsemän uutista putkeen, jotta sivu saadaan täyteen eikä yhtääkään itse kirjoittamaa sanaa.
Kolme käyttäjää kirjoittaa samoja lauseita ja syyttää nimittelystä, jota ei ole tapahtunutkaan ja tämähän tietenkin johtaa siihen, että saan bannit. Hienosti trollit pilannut sivuston.
Duunari-insinöörin psykoosi syvenee. Tästä tulee taas hauskaa.
Vittu sulla on tylsä elämä. Trollaat päivästä toiseen palstalle. Ootko mode vai mikset saa banaania? Kotiteurastajalla on monta nimimerkkiä, hän on putsari. yhä edelleen linkkaa uutisia, eikä kirjoita itse mitään. Ehkä vittuilee joskus.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 3:56 pm Trollaat päivästä toiseen palstalle.
Sanoo tyyppi, joka paasaa palstalla yötä päivää. Laitatko sen osoitteen, niin jengi voi tulla kahvittelemaan luoksesi.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Rauhaa&Rakkautta kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:01 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 3:56 pm Trollaat päivästä toiseen palstalle.
Sanoo tyyppi, joka paasaa palstalla yötä päivää. Laitatko sen osoitteen, niin jengi voi tulla kahvittelemaan luoksesi.
Tule vitun huora, tule. Tule sinun multinickkiesi ja sukurutsaajakaveriesi kanssa niin katotaan paljonko rokotteista on hyötyä. Ihmispaskaa. Rauhaa&rakkautta ja kotiteurastaja on sama henkilö ja linkkaavat uutisia päivästä toiseen ilman mielipiteitä. naurettavaa.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:04 pm
Tule vitun huora, tule. Tule sinun multinickkiesi ja sukurutsaajakaveriesi kanssa niin katotaan paljonko rokotteista on hyötyä. Ihmispaskaa. Rauhaa&rakkautta ja kotiteurastaja on sama henkilö ja linkkaavat uutisia päivästä toiseen ilman mielipiteitä. naurettavaa.
Sellaiset voimafantasiat nettisankarilla taas päällä. :mrgreen:

Kuule hyvin vaikea tulla kahville, kun et uskalla laittaa sitä osoitetta.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Katso toisen käyttäjäsi yksityisviestit. Vai,onko bannissa? Mitkä voimafantasiat?
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: Ke Syys 29, 2021 12:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:47 pm Katso toisen käyttäjäsi yksityisviestit. Vai,onko bannissa? Mitkä voimafantasiat?
Minulla ei ole kuin tämä yksi nimimerkki. Laita se osoite mulle yksityisviestillä.

Ai olet laittanut minulle yksityisviestin, mutta siinä ei ole osoitettasi.
OletkoSairas

Lähetetty: Ma Marras 29, 2021 11:11 am
Lähettäjä: Kelaamaton
Vastaanottaja: Rauhaa&Rakkautta
Oletko hoidon tarpeessa?
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Rauhaa&Rakkautta kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:49 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:47 pm Katso toisen käyttäjäsi yksityisviestit. Vai,onko bannissa? Mitkä voimafantasiat?
Minulla ei ole kuin tämä yksi nimimerkki. Laita se osoite mulle yksityisviestillä.

Ai olet laittanut minulle yksityisviestin, mutta siinä ei ole osoitettasi.
OletkoSairas
Johan tuossa yllä paljastit olevasi kotiteurastaja?
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 5:51 pm
Johan tuossa yllä paljastit olevasi kotiteurastaja?
Minä olen kotiteurastaja. Teen myös kotikäyntejä. Laitas nyt vaan se osoitteesi pullasorsa.
kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

No se osoite nyt kehiin. Vai menikö lampaalla pupu pöksyyn? Voi pikkuista, kun on sekaisin kuin seinäkello ja niiiin pelokas. :mrgreen:
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

kotiteurastaja kirjoitti: To Joulu 09, 2021 6:02 pm No se osoite nyt kehiin. Vai menikö lampaalla pupu pöksyyn? Voi pikkuista, kun on sekaisin kuin seinäkello ja niiiin pelokas. :mrgreen:
Jep, eli sama henkilö. Kerrotko läänin missä asut niin en turhaan laita? Olen meinaa aika kaukana kaikesta. Huono provo btw. D
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
kotiteurastaja
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Su Syys 05, 2021 11:45 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kotiteurastaja »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 6:50 pm
Jep, eli sama henkilö. Kerrotko läänin missä asut niin en turhaan laita? Olen meinaa aika kaukana kaikesta.
Eli meni pupu pöksyyn, kun piti siirtyä puheista tekoihin. Vitun noloa. Bää bää. :roll:
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

kotiteurastaja kirjoitti: To Joulu 09, 2021 7:00 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 6:50 pm
Jep, eli sama henkilö. Kerrotko läänin missä asut niin en turhaan laita? Olen meinaa aika kaukana kaikesta.
Eli meni pupu pöksyyn, kun piti siirtyä puheista tekoihin. Vitun noloa. Bää bää. :roll:
Miksi antaisin sinulle osoitteen jonka pistät varmaan yleiseen jakoon, kun et kuitenkaan ole tulossa paikalle ? :D Olet sen verran epävakaan oloinen heppu, että voisimme sopia ensimmäisen tapaamisen vaikka kahvilaan. Saat päättää paikkakunnan ja kahvilan, ok ? Tai sitten kerro henkilöllisyytesi, niin laitan osoitteen ;=)
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Jaahas. Idiootti putsari(pienellä) saatiin taas provottua nalkkiin. On se idiootti. :mrgreen:
JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 7:02 pm
kotiteurastaja kirjoitti: To Joulu 09, 2021 7:00 pm
VäärinMeni kirjoitti: To Joulu 09, 2021 6:50 pm
Jep, eli sama henkilö. Kerrotko läänin missä asut niin en turhaan laita? Olen meinaa aika kaukana kaikesta.
Eli meni pupu pöksyyn, kun piti siirtyä puheista tekoihin. Vitun noloa. Bää bää. :roll:
Miksi antaisin sinulle osoitteen jonka pistät varmaan yleiseen jakoon, kun et kuitenkaan ole tulossa paikalle ? :D Olet sen verran epävakaan oloinen heppu, että voisimme sopia ensimmäisen tapaamisen vaikka kahvilaan. Saat päättää paikkakunnan ja kahvilan, ok ? Tai sitten kerro henkilöllisyytesi, niin laitan osoitteen ;=)
Mä voin tulla mukaan. Haluan kans nähä millannen 56vuotias rasvamaha mammanpoika sieltä saapuu. Tarjoan kahvit
Vastaa Viestiin