Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja wretch »

Kun olet vihdoinkin päässyt kyseisen ketjun loppuun voisit alkaa raportoimaan kuinka ruoho kasvaa tms. yhtä mielenkiintoista.

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Voisi tehdä vaikka oman blogin. Kiinnostaa aivan helvetisti raportoinnit millä sivulla menee jossain perkeleen satasivuisessa ketjussa.

MEG
Adrian Monk
Viestit: 2569
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MEG »

Itseäni ihmetyttää miten jotkut voivat ärsyyntyä kirjoituksista ,jotka voisivat vaan jättää lukematta ja huomiomatta.

khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja khl »

MEG kirjoitti:Itseäni ihmetyttää miten jotkut voivat ärsyyntyä kirjoituksista ,jotka voisivat vaan jättää lukematta ja huomiomatta.
Oikeesti :mrgreen: tiedät etukäteen sitten mikä ärsyttää ja mitkä kannattaa jättää lukematta,tosin eräiden nimimerkkien kyllä pystyy valikoimaan :wink:

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Ärsyttää, ettei ylläpito puutu ollenkaan Damfinin pitämään päiväkirjaan tässä ketjussa. Tosiaan seuraavaksi varmaan kertoo miten on maalaillut pääsiäismunia, kaivellut muniaan ja sen sellaista.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Kardemumma kirjoitti:
Sivustamulkoilija kirjoitti:Kardemumma,siinä mielessä oot ite kai lyrica päissäs psykoosin rajamailla paskaset pirivärkit hihassa pystyssä ja peukalo perheessä kun arvostelet/haukut muita ja sitten et siinä omasta mielestä täydellisesyydessäsi et todellakaan näköjään ymmärrä mikä on avuksi tälle toiselle henkilölle jolle apuja kyselet,eli olet joko tyhmä ja haet noi arvostelu tekstit netistä ja sovitat ne haluamaasi muotoon tai haet turvaa porukasta ku et ole sittenkään nii kovapäinen tyyppi mitä luulet olevasi.ja ymmärrän hyvin tekstin minkä kirjoitin,ettei sun tarvi ekana kirjoittaa takaisin,minkä satavarmasti teet,että en ymmärrä kirjoittamaani.se mitä tolla tarkoitan jää ihan sun itsesi kelattavaksi :mrgreen:
Näillä mennään ja jatketaan päivää :lol:
Vielä kun olisit kaikki yhteen kirjoittanut, olisi se ollut kunnollista hoitokodissa tuotettua tekstiä vahvalla elämänkouluäidinkielellä ilmaistuna. Vaikka väitetään auringon paistavan joskus risukasaankin, ei se kohdallasi pidä paikkaansa. Voit siis työntää pääsi nuotioon.
No, sinullahan se on jo valmiiksi perseessä, en tiiä kenen mut tukevasti tuntuu istuvan.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

MohammedMohammed kirjoitti:Ärsyttää, ettei ylläpito puutu ollenkaan Damfinin pitämään päiväkirjaan tässä ketjussa. Tosiaan seuraavaksi varmaan kertoo miten on maalaillut pääsiäismunia, kaivellut muniaan ja sen sellaista.
Ärsyttää nämä muutaman päivän myöhässä tulevat aprilli-pilat, sellainenhan tuon täytyy olla kun en ainakaan itse sitä mukamas pitämääni päiväkirjaa tästä ketjusta löydä :roll:

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

Sivu 144 ketjussa "Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)", nimimerkki MohammedMohammed sekoittaa minut nimimerkki damfiniin.

Olen nyt sivulla 44 Riina Mäkisen ketjussa ja ärsyttää tuo Alidan jankutus sivuilla 40-42 siitä, että Riinalla ja Jarvalla ei olisi ollut mitään tekemistä huumeiden kanssa ja, että kaikki tieto, mikä tukee näiden huumeidenkäyttöä olisi paskaa. Lisäksi ärsyttää, että kun ketjussa syntyi todella hyvää keskustelua ja parempaa pohdintaa, kuin mihin itse olen pystynyt tapauksen tiimoilta, niin sivulla 44 Alida haukkui nämä kirjoitukset ja pohdinnat pystyyn ja kielsi kyseisiä kirjoittajia kirjoittamasta ketjuun(koska ne vesittivät Alidan jankutuksia).
Alidan ohella on ärsyttänyt nimimerkki terbmis, joka on jälleen pitkästä aikaa alkanut sekoilemaan ja muistamaan uutisointeja väärin. Lisäksi terbmis komppailee koko ajan Alidaa ja tämän hyökkäyksiä toisia kirjoittajia kohtaan.
Nimimerkki Inanna on nyt kirjoittanut ketjuun jo useamman viestin, mutta hän on saanut viesteissään vain kaiken mahdollisen sotkettua mahdollisimman sekaisin. Viimeisimmässä viestissään sivulla 44 tosin nosti tasoaan huomattavasti.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Kait sä tiesit, että tässä alustassa voi lähettää privaviestejä itselleenkin, jos haluaa listata jonnekin kaikki ne asiat, jotka jossain yksittäisessä ketjussa riepoo?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ktaina »

No Alidahan on trolli :wink: Eikä taida sillä nimimerkillä enää paljon kirjoitella enää..

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

damfin kirjoitti:
MohammedMohammed kirjoitti:Ärsyttää, ettei ylläpito puutu ollenkaan Damfinin pitämään päiväkirjaan tässä ketjussa. Tosiaan seuraavaksi varmaan kertoo miten on maalaillut pääsiäismunia, kaivellut muniaan ja sen sellaista.
Ärsyttää nämä muutaman päivän myöhässä tulevat aprilli-pilat, sellainenhan tuon täytyy olla kun en ainakaan itse sitä mukamas pitämääni päiväkirjaa tästä ketjusta löydä :roll:
Anteeksi. Vilpittömästi. Sekotin näköjään idioottiin nimeltä dazu.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Ketjujen aiheissa pysymättömyys, osan kirjoittajien omien luulojen ja juorujen ja kuulopuheiden lähes totena kertominen, ja ketjun aiheeseen liittymättömien juttujen postaaminen (Silli), ja eräiden vi**u sanan käyttäminen tavallisissa virkkeissä.
Ja toisten, asiakirjoittajien ignooraaminen haukkumalla ja ivaamaminen, nimittäin
mielipiteitten ja ajatusten ivaaminen ilman mitään fakta-argumenttia.

Oi, kunpa voisi palata kymmenisenn vuotta taaksepäin, silloin asiohin paneuduttiinn kunnolla lähteiden kera, jopa minä, konkarien opastuksella.
Ailaria ja Doctor Lecteriä täällä onneksi vielä tapaa. Kiitos, ja erityskiitos myös VoDKalle, minun ns. oppihenkilölle tällä palstalla, olen oppinut häneltä monta asiaa, ja ei suinkaan sitä, kuinka asiohin paneudutaan.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^Olen sen verran elämää nähnyt, että mikään ei ärsytä. Kaikista kommenteistasi olen samaa mieltä.

Positiivisten kirjoittajien listaan haluaisin vielä lisätä varsinkin Aizerin, Lamourhan ja monien muidenkin nimet.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Samaa mieltä olen kanssasi edellisistä myös, ja sinusta.

Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Jane T kirjoitti:Ketjujen aiheissa pysymättömyys, osan kirjoittajien omien luulojen ja juorujen ja kuulopuheiden lähes totena kertominen, ja ketjun aiheeseen liittymättömien juttujen postaaminen (Silli), ja eräiden vi**u sanan käyttäminen tavallisissa virkkeissä.
Ja toisten, asiakirjoittajien ignooraaminen haukkumalla ja ivaamaminen, nimittäin
mielipiteitten ja ajatusten ivaaminen ilman mitään fakta-argumenttia.

Oi, kunpa voisi palata kymmenisenn vuotta taaksepäin, silloin asiohin paneuduttiinn kunnolla lähteiden kera, jopa minä, konkarien opastuksella.
Ailaria ja Doctor Lecteriä täällä onneksi vielä tapaa. Kiitos, ja erityskiitos myös VoDKalle, minun ns. oppihenkilölle tällä palstalla, olen oppinut häneltä monta asiaa, ja ei suinkaan sitä, kuinka asiohin paneudutaan.
Korjaan viestini loppuosaa puuttuvan sanan osalta: ”...ja en suinkaan vähiten sitä, kuinka asioihin paneudutaan.”

Vastaa Viestiin