Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Dirty Cop
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Loka 12, 2018 6:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

Siis Soldiers of Odin pellet omalla nimellään. Ei se TV - sarja.

Lyhenteet hukassa.


Onkohan palstan oikeasti kaapannut jokun paskasakkki?
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1033
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Quorthon kirjoitti: To Marras 25, 2021 9:39 pm Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Lex Luthoriin
Autismin verhoon kurkistan

Järkeä
Ei siellä oo
Vaan retardi
Jonka aivot sanoo "no"

Täten kunnon salkkarihuoran tavoin edelleen tunteisiin
Autismiin matkustan
Vitutukseen
Alle vittumaisen verhon kurkistan

:mrgreen:
Väärässä ketjussa tämä kyseinen helmi :D

Ari-Pekka Kurttunen on siinä määrin hauskuuttanut meitä muita Pleksiä kyykyttämällä, että ansaitsee oman kappaleensa:

Huh... Hah Huh hah Hän Porvoosta ajoi Kirkkonummelle orillaan...
Hah... huh hah...
Autistinen väki joutui paniikkiin torillaan...
Hah... huh hah...
Ja erämäässä Vohlsin hän totesi vain
Tän kyykyttämisen jobin, kun lahjaks sain
Ja sitten pojat mennään Plexiaan!

Huh!
Hah!
Kur Kur Kurttu-Khan!
Kaikkien palstan autistien alistaja
Kur Kur Kurttu-Khan!
Suuren slerbansa hilpeä kalistaja
Huumoria käytti... vuah hah hah hah haa
Autistit kauhulla hän täytti... ah hah hah hah haa
Palstatilaa huusi tullessaan
Kur Kur Kurttu-Khan!
Kaikkien palstan autistien alistaja
Kur Kur Kurttu-Khan!
Aikamme moderaattorien valistaja
Huumoria käytti... vuah hah hah hah haa
Esimerkit näytti... ah hah hah hah haa
Trollit niin myös tänään hoidellaan!
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Miksi ihmeessä täällä on alettu availemaan vuosien takaisia juttuja, joista ei ole tuomioiden jälkeen uutisoitu mitenkään..
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3150
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 9:54 pm Miksi ihmeessä täällä on alettu availemaan vuosien takaisia juttuja, joista ei ole tuomioiden jälkeen uutisoitu mitenkään..
Ne on sun perässä.
it's my car !
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9182
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CharlesBronson kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 10:44 pm
WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 9:54 pm Miksi ihmeessä täällä on alettu availemaan vuosien takaisia juttuja, joista ei ole tuomioiden jälkeen uutisoitu mitenkään..
Ne on sun perässä.
Jollakulla on huumorintaju tallessa. :wink:
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

CharlesBronson kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 10:44 pm
WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 9:54 pm Miksi ihmeessä täällä on alettu availemaan vuosien takaisia juttuja, joista ei ole tuomioiden jälkeen uutisoitu mitenkään..
Ne on sun perässä.
Moneen olen sitten sotkeentunut :D
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3150
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 11:03 pm
CharlesBronson kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 10:44 pm
WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 9:54 pm Miksi ihmeessä täällä on alettu availemaan vuosien takaisia juttuja, joista ei ole tuomioiden jälkeen uutisoitu mitenkään..
Ne on sun perässä.
Moneen olen sitten sotkeentunut :D
Kolmeen, tai maksimissaan viiteen.
it's my car !
Paikalla
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3150
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Pieni liekki kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 10:56 pm
CharlesBronson kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 10:44 pm
WalkingDisaster kirjoitti: Ma Joulu 25, 2023 9:54 pm Miksi ihmeessä täällä on alettu availemaan vuosien takaisia juttuja, joista ei ole tuomioiden jälkeen uutisoitu mitenkään..
Ne on sun perässä.
Jollakulla on huumorintaju tallessa. :wink:
Kumpa olisikin..
it's my car !
Paikalla
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1417
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Hyvin suuri osa tänne kirjoittavista ei tunne äidinkielen perussääntöjä! On surkeata lukea sellaista tekstiä, joka on vaikeaselkoista. Usein sellaiset jäävätkin lukematta. Kun kirjoitetaan yleiskieltä tavalliselle ihmiselle, on se tehtävä ymmärrettävästi. Yhdys sana virheet, välimerkkien ja isojen kirjaimien puute, väärät korrelaatit, tuntemattomat lyhenteet, ammattisanasto, murteelliset ilmaisut - siinä muutamia asioita, joihin kirjoittajan kannattaisi kiinnittää huomiota.

Jos nyt jotakin hyvää tulee mieleen, niin Doctor Lecter ja Marokon Kauhu, heidän tekstiään on helppo ja joskus suorastaan nautinto lukea. Tekstistä päätellen he myös tarkastavat kirjoittamansa ennen julkaisemista.Virheiltä kun ei voi välttyä ja tuossa kohden ne on helppo huomata.

Tyylilajeja ei mielestäni kovasti sekoiteta. Nämä tekstit kun tulisi olla asiatyyliä. Juhlatyylin ja alatyylin sekoittamisen oppitunnin piti M.A. Numminen eräänä aurinkoisena suviaamuna seitsemänkymmenluvun puolivälissä radiossa. Esimerkkinä oli: "Ylpeät, valkeat joutsenet lensivät pääni yli ja katosivat taivaanrannan taa, kuin hohtimet kaivoon."
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 533
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

CSI kirjoitti: La Tammi 06, 2024 10:47 pm Maxikin ilmaantui ketjuun disinformaatiotaan levittämään. Moro vaan, sinua ei hetkeen näkynytkään. Sinä kun olet kaikkien tunturinnimien ja niiden kotikuntien erikoismies, niin annatko meille lähdeviitteet näille sinun väittämillesi:
...
...
Kyllähän se niin on arvon CSI, että sinä olet se, joka yrität tehdä itsestäsi erikoismiehen ja kaikkien alojen erityisasiantuntijan. Dissaat kaikkien mielipiteet ja vain oma mielipiteesi on oikein. Mene ihan maku lukea ketjua, jossa yksi ihminen dissaa lyttyyn muiden mielipiteitä ja ylistää omaansa. Purkaisit edes pahaa oloasi lautamiehissä, etkä täyttäisi ketjua turhalla jankkaamisella. Onneksi on estonappi 👍 Heippa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

LeaSommer kirjoitti: Su Tammi 07, 2024 12:39 am
CSI kirjoitti: La Tammi 06, 2024 10:47 pm Maxikin ilmaantui ketjuun disinformaatiotaan levittämään. Moro vaan, sinua ei hetkeen näkynytkään. Sinä kun olet kaikkien tunturinnimien ja niiden kotikuntien erikoismies, niin annatko meille lähdeviitteet näille sinun väittämillesi:
...
...
Kyllähän se niin on arvon CSI, että sinä olet se, joka yrität tehdä itsestäsi erikoismiehen ja kaikkien alojen erityisasiantuntijan. Dissaat kaikkien mielipiteet ja vain oma mielipiteesi on oikein. Mene ihan maku lukea ketjua, jossa yksi ihminen dissaa lyttyyn muiden mielipiteitä ja ylistää omaansa. Purkaisit edes pahaa oloasi lautamiehissä, etkä täyttäisi ketjua turhalla jankkaamisella. Onneksi on estonappi 👍 Heippa.
No heippa! Hyvät että on mennyt sullakin murot sieraimiin ja vieläpä noin vähästä.

Kaikki maxin puolustelijat joutaakin painua helvettiin. :D :D
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Amandalooni
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 4:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Suurin osa tän ketjun kommentoijista on kipeämpiä päästään ku edes ampuja.
Hyi vittu.
Teil ei oo hajuukaan faktoista, mut rasistit juhlii.
Teidän mielest hienoo, et 15v LAPSI ammuttu.
Mikä vittu teidän päässä on vialla? Ootte itse avun tarpeessa?
Ootteko jotain sossun elättejä tai mielenterveyspotilaita (ilmeisesti ilman tepsivää hoitoa)?
Ja oon ihan täys VALKONEN ihminen. Jopa joskus heittänyt herjaa, et suku arjalaisia ku ollaa nii vaaleeta sakkii..
Mut hyi vittu teidän ajatusmaailmaa. Teidänlaisten ihmisten takia tulee just ongelmia.
Tehkää jotain hyvää, täällä kärsii aika moni valkotukkakin. Aijjuu, nii kaua ei hätää ku omat muksut ei oo otsikois. Toivottavasti teil ei edes oo semmosii, tai ne ees kasvas ihmisiks, mitä te ette oo.
Lietsotte vihaa täällä. Muuhun ei teist vässyköist oo.
Ootte yks iso kusinaamojen ryhmä.

Siirretty Pori Sampola-ketjusta
-NILS-
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kookapu kirjoitti: To Tammi 11, 2024 5:45 pm Tässä keskustelussa moni huutelee kritiikkinsä nimimerkin takaa. En tiedä uskallettaisiinko samoja asioita sanoa asianosaisille (tai tässä tapauksessa heidän perikunnalleen) päin naamaa ja omalla nimellä?
Uskaltaisin. Asia on nyt vain niin, että asianosaiset ovat kuolleet. Ei ole tapana kuolleille jutella. Jätän sen homman itseäni hullummille.

Mitä taas tulee muuhun perheeseen, en minä ole heitä kritisoinut millään tavalla yhdessäkään viestissä. Ei tämä asia oikeastaan heille kuulu.

En ymmärrä tuota sijaisloukkaantumista ja lumihiutalointia toisten puolesta laisinkaan. Voisit vetää vähän henkeä ja koittaa viileän rauhallisesti pohtia asiaa hetken. Jos kukaan muu ei kuolleen ihmisen talviretken virheistä provosoidu loukkaantumaan, niin miksi sinun pitäisi? Miksi meidän muiden pitäisi välittää pätkääkään siitä, että sinä sijaisloukkaannut? Se on sinun ongelmasi, ei meidän.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Kookapu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Su Tammi 07, 2024 10:07 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kookapu »

CSI kirjoitti: To Tammi 11, 2024 10:10 pm
Kookapu kirjoitti: To Tammi 11, 2024 5:45 pm Tässä keskustelussa moni huutelee kritiikkinsä nimimerkin takaa. En tiedä uskallettaisiinko samoja asioita sanoa asianosaisille (tai tässä tapauksessa heidän perikunnalleen) päin naamaa ja omalla nimellä?
Uskaltaisin. Asia on nyt vain niin, että asianosaiset ovat kuolleet. Ei ole tapana kuolleille jutella. Jätän sen homman itseäni hullummille.

Mitä taas tulee muuhun perheeseen, en minä ole heitä kritisoinut millään tavalla yhdessäkään viestissä. Ei tämä asia oikeastaan heille kuulu.

En ymmärrä tuota sijaisloukkaantumista ja lumihiutalointia toisten puolesta laisinkaan. Voisit vetää vähän henkeä ja koittaa viileän rauhallisesti pohtia asiaa hetken. Jos kukaan muu ei kuolleen ihmisen talviretken virheistä provosoidu loukkaantumaan, niin miksi sinun pitäisi? Miksi meidän muiden pitäisi välittää pätkääkään siitä, että sinä sijaisloukkaannut? Se on sinun ongelmasi, ei meidän.
No hyvä. Mutta eipä mulla siitä ole kuin sinun sanasi siitä, eli... :lol:

En ole tästä samaa mieltä. Äiti ja poika olivat ja tulevat aina olemaan osa tätä perhettä. Mitä heistä sanotaan, voi vaikuttaa siihen, mitä koko perheestä ajatellaan ja näin ollen sanomiset kuuluvat myös muulle perheelle.

Ei sinun tarvitsekaan. Jokainen toimii oman moraalinsa mukaan: sinä sinun ja minä minun. Sinun ajatuksesi voivat ärsyttää minua ja minun sinua, mutta en minä silti voi käskeä sinua olemaan hiljaa tai sinä minua. Sanavapauteen kuuluu provosoivien ja jopa loukkaavien ilmaisujen esittäminen, kunhan ei ylitetä sitä, mitä voidaan pitää yleisesti hyväksyttävänä. Minulla puolestaan on oikeus provosoitua ja loukkaantua ihan niin paljon kuin huvittaa, eikä minun tarvitse välittää siitä, mitä muut siitä ajattelevat. Kunhan vaan en loukkaantumisessani ylitä niitä yleisesti hyväksyttävän rajoja ja muistan sen vastuun, mikä sananvapauteen liittyy ts. ihan mitä tahansa ei kuitenkaan voi sanoa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kookapu kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 10:35 am Mitä heistä sanotaan, voi vaikuttaa siihen, mitä koko perheestä ajatellaan ja näin ollen sanomiset kuuluvat myös muulle perheelle.
Tuosta en välitä pennin jeniä. Ihminen,joka muodostaa koko perheestä käsityksiä noin heikoin perustein, ei minun kommenttejani tarvitse ikäviin ajatuksiiinsa. Hän löytää perusteet paskalleen ihan minusta riippumattakin, joten en uhraa ajatuksiani tuollaiseen. On aivan sama mitä kirjoitan tai jätän kirjoittamatta, pösilöt löytää kyllä perusteet dissata mitä nyt ikinä haluavatkaan dissata.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin