Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Voisiko ylläpito poistaa tuon punaisella olevan tekstin profiilistani, että käyttäjä on porttikiellossa, koska en nyt sitä ole, kuten näkyy. Kiitos!
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5150
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Tulisikohan punainen teksti keksistä, että jos ip osoite on käytössä jollain porttikiellossa olevalla nickillä, niin se tärähtää sitten kaikkien profiiliin, jotka siitä ipstä kirjoittaa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja khl »

meitzi kirjoitti:Tulisikohan punainen teksti keksistä, että jos ip osoite on käytössä jollain porttikiellossa olevalla nickillä, niin se tärähtää sitten kaikkien profiiliin, jotka siitä ipstä kirjoittaa.
En usko mutta toi ois kyllä hyvä :mrgreen: Vois olla melko paljon punaista!
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6456
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Toi olisikin hyvä keino paljastaa multinikit, jos toimis "tässä tapauksessa" :mrgreen: :mrgreen: Mä en kyllä ymmärrä multinikeilyä. Umpi rehellisenä tyyppinä niitä ei tarvita.
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Täällä on ilmeisesti ainakin yksi koskemattomuussuojaa nauttiva nikki päätellen siitä, että hän saa ilman banneja päästellä lautamiestekstiä väärään paikkaan, samoin typeriä pilipali-höpötysviestejä ja ohi otsikon aiheesta, vaikka itse syytti juuri kyseisistä rikkomuksista ilmiantamaansa nikkiä.

Hän on myös hyvin herkkänahkainen. Heti älähti kun kalikka ilmeisesti kalahti.. kun hänelle antaa sanan sanasta niin kantelee heti Ylläpidolle - tuo kiusaa mua. :cry:

On itsensäkin kanssa eri mieltä, eli joku on hänen mielestään ilmiselvä tuplanikki mutta onkin yhtäkkiä tulokas, jota täytyy opettaa tavoille. Päättäisi nyt itsensä tai sen oman tuplanikkinsä kanssa, kumpanako häntä pitää? Oli ensin kehumassa sananvapautta täällä, eikä mennyt kuin hetken, kun oli jo antamassa bannia. Ihan vihapuhetta oli muka yksi viesti, voi voi. Ja valitti kuinka kamalaa on, kun tämä tuplanikki/uusi tulokas on vetänyt keskustelun - joka oli, varsinkin omat viestinsä, ah, niin korkeatasoista - alhaiselle tasolle. Ehkä kaikki eivät ole samaa mieltä tuosta.

Tässä yksi näyte kyseisen nikin korkeatasoisesta keskustelusta:

" No heippa vaan PiLi. Taisi laskuri pyörähtää ympäri, jos se nyt näyttää sulle ykköstä eli ekaa kertaa? Montako numeroa laskurissasi olikaan?" Ja sitten kiva kuva laskurista, jossa 6666. Vitsikästä.

Ei mitään asiallista sisältöä tuossa, puhumattakaan, että liittyisi mitenkään otsikkoon. Ja tällaisten piti oleman sitä korkeatasoista keskustelua? Eikä ollut lautamiesosiosta kyse.

Kaikkihan nyt jo arvaa, kenestä on kyse.

Sen nyt tulin äkkiä huomaamaan, ettei täällä tasapuolisesti kohdella kirjoittajia. Ja ylipäätään raja lautamiestekstin ja muun tekstin välillä on kuin veteen piirretty viiva.

Ja jos Ylläpito ei noudata omia sääntöjään, ja saan tästä bannit, niin hällä väliä. Soon moro sitten. Kyllä minä sen yhden mokan tunnustan, mutta on täällä suhteettoman ankara rangaistus yhdestä ainoasta rikkeestä! Lueskelin vanhoja lautamieskirjoituksia aikani kuluksi, ja on paikoin todella törkeää kirjoittelua. Mutta ovat saaneet olla sivuilla. Ehkä en nyt tällä postauksellani yllä aivan samaan.. tai ole jopa pahempi?
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3122
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Meri-Mari kirjoitti: Kaikkihan nyt jo arvaa, kenestä on kyse.
No Annaaannnnaa tietenkin, mutta älä välitä.
it's my car !
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

No eihän annaanna nyt noin ikävä ihminen ole!

Luepa Ulvilasta ketju Annelistien outo logiikka?
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Meri-Mari kirjoitti:Kyllä minä sen yhden mokan tunnustan, mutta on täällä suhteettoman ankara rangaistus yhdestä ainoasta rikkeestä! Lueskelin vanhoja lautamieskirjoituksia aikani kuluksi, ja on paikoin todella törkeää kirjoittelua. Mutta ovat saaneet olla sivuilla. Ehkä en nyt tällä postauksellani yllä aivan samaan.. tai ole jopa pahempi?
- Oletkohan ymmärtänyt säännöt oikein?
- Hyvin erikoinen tapa aloittaa kirjoittamaan täällä, kun melkeinpä kaikki viestit ovat ininää ja rutinaa. Lautamiesosio näyttää kiihottavan.
- Valtaosa kirjoittajista ei ikinä kirjoita täällä lautamiesosiossa ja syykin siihen on melko selvä, kun hieman lukee. Hupinsa kullakin, vaikka eipä tuo hauskalle näytä...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

No en minä toki täällä alun perin aloittanutkaan, muutaman ehdin kirjoittaa "normaaliketjuihin," enkä aio täällä jatkaakaan, mutta kun yksi postaukseni, se, josta sain bannit, olikin kuulemma lautamiestekstiä. Sitä en itse ollut tullut edes ajatelleeksi. Nyt en sitten halunnut riskeerata tätä kirjoitustani, koska tämähän on juurikin lautamieskamaa, ja halusin tämän kaiken nyt kirjoittaa ulos, pois mieltäni vaivaamasta.

Luin noita tekstejä ihan vain nähdäkseni, mitä niihinkään saa kirjoittaa ja mitä ei. Ja vielä, kun tuolla normisivuilla tuntuu olevan vähän eri säännöt eri kirjoittajille, niin bannien mahdollisuus on itselleni aika suuri.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9157
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Meri-Mari kirjoitti:No en minä toki täällä alun perin aloittanutkaan, muutaman ehdin kirjoittaa "normaaliketjuihin," enkä aio täällä jatkaakaan, mutta kun yksi postaukseni, se, josta sain bannit, olikin kuulemma lautamiestekstiä. Sitä en itse ollut tullut edes ajatelleeksi. Nyt en sitten halunnut riskeerata tätä kirjoitustani, koska tämähän on juurikin lautamieskamaa, ja halusin tämän kaiken nyt kirjoittaa ulos, pois mieltäni vaivaamasta.

Luin noita tekstejä ihan vain nähdäkseni, mitä niihinkään saa kirjoittaa ja mitä ei. Ja vielä, kun tuolla normisivuilla tuntuu olevan vähän eri säännöt eri kirjoittajille, niin bannien mahdollisuus on itselleni aika suuri.
Älä lannistu, sillä on virkistävää saada uusia asiakirjoittajia joukkoon mukaan. Tiettyjä mielipiteitä omaavat kirjoittajat ovat murhainfossa erityistarkkailun alla, joten kannattaa noudattaa sääntöjä, vaikka kaikki eivät niin teekään. Esimerkiksi CSI on poikkeuksellisen herkkänahkainen kirjoittaja, joka vaatii muilta asioita, jotka tuppaavat unohtumaan häneltä itseltään.

Minua ei muuten oikeastaan taida tällä hetkellä ärsyttää murhainfossa mikään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Kiitos Pieni liekki, on kiva saada kannustusta!
Ehkä vielä uskallan kirjoittaa jotain joskus tuonne muillekin sivuille, aikamoista taistoa täällä tunnutaan käyvän, bannit aseena.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Onhan tämä aika hupaisaa, suorastaan ärsyttävää. PiLi keskustelemassa itsensä kanssa (MeMa)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Koeta nyt päästä harhoistasi eroon, aika vakavalta jo näyttää nuo vainoharhaiset kuvitelmasi. Pitäisikö sun hakea ammattiapua, vaikkapa psykoterapeutilta? Hän voisi yrittää purkaa noita pakkomielteisiä ajatuksiasi.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Meri-Mari, seli seli.

Mitä enemmän sössötät, sitä vähemmän uskottavaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
MissMallard
Axel Foley
Viestit: 2468
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 4:24 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MissMallard »

On Anoi Kaa kirjoitti:
JammuSetä kirjoitti:Miksi MissMallard bannissa?
Näytti laukkaavan poliisiampumis -ketjussa kuin Porvoon raveissa, alkoi useampaakin jo ärsyttää jo kerrottujen asioiden kyseleminen tai toitotus. Moni innostuu niin kirjoittamaan, että unohtaa lukea.
Kaippa tähän nyt voin kommentoida paria asiaa ilman että taas bannit heiluu?

Juu, laukan ja peitsinkin puolelle on tainnut mennä joissakin kohdin, tästä pahoittelut! Korostan että se että tuon ajatuksia tai kysymyksiä ilmoille ei ole tarve olla oikeassa tai väärässä. Kunhan tulee aina pohdittua näitä caseja monelta kantilta. Vanha sananparsi: "Ei kysyvä tieltä eksy!" sopii tähän kai parhaiten.

Mitä tulee nimimerkkiin Alida niin nyt täytyy khl (tai mikä lieneekään) tuottaa pettymys. En valitettavasti ole Alida enkä kukaan muukaan. Piti oikein käydä etsimässä tuon nimimerkki Alidan kirjoituksia ja hän kyllä vaikuttaa paljon älykkäämmältä kirjoittajalta kuin itse olen :) . On nähnyt vaivaakin tuolla etsiessään tietoa ja luodessaan ketjuja. Kaikki kunnia Alidalle, missä lienetkin?

Mitä tulee multinikkeilyyn niin sitä en voi varmaksi sanoa että oliko minulla toinen nimimerkki joskus minfon perustamisen aikoihin tai heti jälkeen? En muista millään tuota asiaa. Ja jos oli niin ei mitään hajua mikä se on ollut jne.?! Siinä on voinut olla kirjoittelua ja sitten vuosien tauko joten on unohtunut nikki ja salasanat sun muut.

ps. ja jos nyt jotakuta kiinnostaa niin bannieni syy oli teksti väärässä ketjussa joka olisi kuulunut lautamiesosioon.
Vastaa Viestiin