Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

poikani kirjoitti: Ti Syys 20, 2022 10:26 pm
Likeavirgin kirjoitti: Ti Syys 20, 2022 10:23 pm
poikani kirjoitti: Ti Syys 20, 2022 8:22 pmEn tiedä hutkivajournalisti-nimimerkin muista käyttäjätunnuksista, mutta ainakin tällä keharilla on tosiaan väärennetty lainaus signaturessaan (esittää damfinin jonakin pedarina).
Ei se lainaus ole väärennetty vaan jostain ketjusta damfinin oma kommenti :mrgreen:
Jos osaisit kaiken tämän ajan jälkeen käyttää tätä alustaa, tietäisit, että allekirjoituksen väärennetyn lainausen nuolta näpäyttämällä pääsee näkemään aidon kommentin, joka menee näin:
damfin kirjoitti:Et nyt tainnut ymmärtää mikä ketju tämä on vai miksi luulit onnistuneesi kiusaamaan minua?
Minä en todellakaan ole pedari, joskus parikymppisenä kolmekymmentä vuotta sitten kyllä sekstailin 16 kesäisen tyttöystävän kanssa mutta se oli elämää eikä mitään pedofiliaa... siksi minua naurattaakin kaltaistesi puutteessa eläneiden ikämiesten himo runkkailla mielikuville jostain willestä ja 14-vuotiaista teineistä... siis naurattaa, ei edes ärsytä, ehkä myös hieman säälittää, silleen naurun sekaisesti :lol:
damfin on palstan tunnetuin pedari. elä yritä.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikani »

Tällainen paska sallitaan "Kysy mitä vaan ylläpidolta" -ketjussa:
Likeavirgin kirjoitti: La Syys 24, 2022 9:57 am
VäärinMeni kirjoitti: Ke Syys 21, 2022 12:39 am Toinen kyssäri: miksi sallitte väärennetyt ainaukset hutkivajournalisti (putsari jne.) Allekirjoituksena?
Ei sallita. Damfin on pedari. kolmekymppisenä deittaillut 8-vuotiasta. ihan kuten suomalaiseen kulttuuriin on kuulunut aikaisemmin. rasistit ovat seurausta siitä, kun serkukset ovat nussineet keskenään :wink: :wink:
- Ei liity ketjun aiheeseen tai vastaa kysymykseen ylläpidon puolesta, vaikka modet ovat moneen kertaan kertoneet, että mitään muunlaisia viestejä ei tuossa ketjussa sallita.
- Esiintyy moderaattorina ("miksi sallitte" -> "ei sallita"). Samaan aikaan toinen nimimerkki saa bannit modena esiintymisestä:
murha.infon tiimi kirjoitti: La Syys 24, 2022 11:48 pmJa Bronsonille onnea banaanisaarille modena esiintymisestä.
????? ?? ??????.
JanitaSlim
Adrian Monk
Viestit: 2983
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

poikani kirjoitti: Su Syys 25, 2022 3:06 am Tällainen paska sallitaan "Kysy mitä vaan ylläpidolta" -ketjussa:
Likeavirgin kirjoitti: La Syys 24, 2022 9:57 am
VäärinMeni kirjoitti: Ke Syys 21, 2022 12:39 am Toinen kyssäri: miksi sallitte väärennetyt ainaukset hutkivajournalisti (putsari jne.) Allekirjoituksena?
Ei sallita. Damfin on pedari. kolmekymppisenä deittaillut 8-vuotiasta. ihan kuten suomalaiseen kulttuuriin on kuulunut aikaisemmin. rasistit ovat seurausta siitä, kun serkukset ovat nussineet keskenään :wink: :wink:
- Ei liity ketjun aiheeseen tai vastaa kysymykseen ylläpidon puolesta, vaikka modet ovat moneen kertaan kertoneet, että mitään muunlaisia viestejä ei tuossa ketjussa sallita.
- Esiintyy moderaattorina ("miksi sallitte" -> "ei sallita"). Samaan aikaan toinen nimimerkki saa bannit modena esiintymisestä:
murha.infon tiimi kirjoitti: La Syys 24, 2022 11:48 pmJa Bronsonille onnea banaanisaarille modena esiintymisestä.
Ei sallita :wink:
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Autistit kuten nimimerkki "Meizi", jotka eivät kykene tuntemaan empatiaa. Sitten autisti jankkaa ja länkyttää paskaa. Melko turha tuollaisen kanssa on keskustella, joka ei tosiaan kykene samaistumaan toisten henkilöiden suruun. Pidetään jatkossa mielessä.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Mariangel
Neuvoja-Jack
Viestit: 590
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

dazu kirjoitti: La Loka 22, 2022 7:59 pm Noh, lyököön bannia sitten, mutta nostin tässä esiin sellaisia seikkoja, että tässähän tapahtui tämä kuristaminen ja tosiaan oli myös keskustelua näistä ylävitosista. Lisäksi nostin esiin sen, että nainen oli tosiaan itse mennyt miesten mukana hyttiin.
Kaiken kaikkiaan tämä vaikuttais olevan itsevarman voima -ja hallinta -tyypin seksuaalirikollisen käsialaa. Tekijät ovat todennäköisesti olleet naisten suosiossa olevia miehiä.

Kuristaminen raiskauksen yhteydessä on vahva uhkatekijä, mikä viittaa siihen, että tämä 25-vuotias tekijä saattaa tulevaisuudessa syyllistyä seksuaalimurhaan.(tämänkin tänne jo kirjoitin ja se jostain syystä poistettiin, kuin jossain vauvanpillujen palstalla)

Mariangel kirjoitti: Ma Loka 17, 2022 12:29 am'Aloimme pussailla, ja se oli minulle vielä ok.'

Mielestäni tämän kaltaisissa tapauksissa ei 'uhrin' pitäisi saada mitään korvauksia.

Sitä saa, mitä tilaa.
sikajoakim kirjoitti: Pe Loka 21, 2022 11:18 pmMiksi ihmeessä aikuista naista tulisi käsitellä vastasyntyneenä lapsena älyllisiltä ominaisuuksiltaan, joka ei voi ymmärtää tapahtumien syy ja seuraussuhteita? Eihän näin toimita muidenkaan sukupuolien kohdalla.
Tämä keskustelu siitä, että nainen oli itse vastuussa raiskatuksitulemisesta ja, että naiselle ei tulisi maksaa korvauksia, on sikäli ongelmallinen, että tällainen tekijä, mistä tässä keississä puhutaan, näkee vihreää valoa, jos naiselta evätään oikeudet korvauksiin ja seuraava uhri ei todennäköisesti selviä hengissä ja tämä uhri voi olla käytännössä kuka vaan, aina kommentoijasta itsestään johonkin kommentoijan sukulaistyttöön.
Eli kova linja on mielestäni suositeltavaa tällaisten tyyppien kohdalla...
Kommentoijasta itsestään kommentoijan sukulaistyttöön?

Uhkaileeko dazu minua?

Ylläpito, puuttukaa tähän, älkääkä vain poistako viestiäni, niinkuin viimeksi.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

En nyt tiedä ärsyttääkö tämä varsinaisesti vaan paremmin tämä tänne sopii kuin "naurattaa"-ketjuun. En viitsinyt asiaketjua paskoa turhalla kommentilla, mutta haluan tämän esimerkiksi hyvesignaloijien ontosta todellisesta minästä.

Harvoin olen rasistisempaa tekstiä nähnyt. Ja tietysti ns. suvaitsevainen nimimerkki kyseessä:
Skloddi kirjoitti: Ti Marras 01, 2022 6:59 pm Olisko Junes laajentanut ansaintakeinoja slaavitukijoineen ja sukulaisineen, kun ryssälästä ei enää riitä viikkorahaa?
Rasismin lisäksi erittäin lapsellinen vailla mitään asiapohjaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Jotakuta on joskus männä aikoina naurattanut tämä ärsyttää minfossa -ketju. Itseäni taasen tänä herrain vuonna lähinnä ärsyttää tuo naurattaa minfossa - ketju 🤔

Screenshot 2022-11-01 at 20-25-39 Naurattaa murhainfossa - MURHA.INFO.png
Screenshot 2022-11-01 at 20-25-39 Naurattaa murhainfossa - MURHA.INFO.png (12.2 KiB) Katsottu 1731 kertaa
Saatana se on nykyään täynnä jotain twitter -ketjuja mitä ei ole edes täällä minfossa jaettu, mutta hirmuisesti se täällä naurattaa. Milloin on mikäkin Putin poikittain jonkun perseessä ja sekin aina vaan naurattaa. Vittu että voi porukka olla daijua.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 9:51 am
On Anoi Kaa kirjoitti: Ti Marras 01, 2022 7:29 pm En nyt tiedä ärsyttääkö tämä varsinaisesti vaan paremmin tämä tänne sopii kuin "naurattaa"-ketjuun. En viitsinyt asiaketjua paskoa turhalla kommentilla, mutta haluan tämän esimerkiksi hyvesignaloijien ontosta todellisesta minästä.

Harvoin olen rasistisempaa tekstiä nähnyt. Ja tietysti ns. suvaitsevainen nimimerkki kyseessä:

Rasismin lisäksi erittäin lapsellinen vailla mitään asiapohjaa.
Tuo tosiaan sopii paremmin tänne "naurattaa" ketjuun, varsinkin kun siihen lisää tämän nipsunapsun osuvasti poimiman kuvakaappauksen...
Screenshot 2022-11-01 at 20-25-39 Naurattaa murhainfossa - MURHA.INFO (1).png

Eihän onanoikaa toki itse ikinä mihinkään alatyyliseen nimittelyyn tai ivailuun syyllisty, ei varsinkaan niissä hassunhauskoissa kuvapostauksissaan :lol:
Sisältyykö tähän oksennukseesi jokin olettamus ettei nimimerkki damfin olisi täällä "naurattaa" mifossa -ketjussa itkemässä ja nimittelemässä muita minfolaisia alituiseen? Olen ollut siinnä uskossa, että asia on täysin päinvastainen.

Tämä sopii paremmin tänne ketjuun, tässä ei naurata mikään. Siirsin tänne.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10631
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:15 am
damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 9:51 am
On Anoi Kaa kirjoitti: Ti Marras 01, 2022 7:29 pm En nyt tiedä ärsyttääkö tämä varsinaisesti vaan paremmin tämä tänne sopii kuin "naurattaa"-ketjuun. En viitsinyt asiaketjua paskoa turhalla kommentilla, mutta haluan tämän esimerkiksi hyvesignaloijien ontosta todellisesta minästä.

Harvoin olen rasistisempaa tekstiä nähnyt. Ja tietysti ns. suvaitsevainen nimimerkki kyseessä:

Rasismin lisäksi erittäin lapsellinen vailla mitään asiapohjaa.
Tuo tosiaan sopii paremmin tänne "naurattaa" ketjuun, varsinkin kun siihen lisää tämän nipsunapsun osuvasti poimiman kuvakaappauksen...
Screenshot 2022-11-01 at 20-25-39 Naurattaa murhainfossa - MURHA.INFO (1).png

Eihän onanoikaa toki itse ikinä mihinkään alatyyliseen nimittelyyn tai ivailuun syyllisty, ei varsinkaan niissä hassunhauskoissa kuvapostauksissaan :lol:
Sisältyykö tähän oksennukseesi jokin olettamus ettei nimimerkki damfin olisi täällä "naurattaa" mifossa -ketjussa itkemässä ja nimittelemässä muita minfolaisia alituiseen? Olen ollut siinnä uskossa asia on täysin päinvastainen.

Tämä sopii paremmin tänne ketjuun, tässä ei naurata mikään. Siirsin tänne.
Ai huomasit itsekin että eihän sinua naurattanutkaan tuo viestini vaan ennemminkin kolahti ja kirpaisi :lol:

Ihan vaan mielenkiinnosta, sinulla on varmaan antaa esimerkkejä viesteistä joissa olen itkenyt ja nimitellyt muita tuolla "naurattaa" ketjussa, niin voisimme sitten yhdessä ärsyyntyä siitä kuinka olenkaan itkenyt ja nimitellyt?
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:22 am
nipsunapsu kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:15 am
damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 9:51 am

Tuo tosiaan sopii paremmin tänne "naurattaa" ketjuun, varsinkin kun siihen lisää tämän nipsunapsun osuvasti poimiman kuvakaappauksen...
Screenshot 2022-11-01 at 20-25-39 Naurattaa murhainfossa - MURHA.INFO (1).png

Eihän onanoikaa toki itse ikinä mihinkään alatyyliseen nimittelyyn tai ivailuun syyllisty, ei varsinkaan niissä hassunhauskoissa kuvapostauksissaan :lol:
Sisältyykö tähän oksennukseesi jokin olettamus ettei nimimerkki damfin olisi täällä "naurattaa" mifossa -ketjussa itkemässä ja nimittelemässä muita minfolaisia alituiseen? Olen ollut siinnä uskossa asia on täysin päinvastainen.

Tämä sopii paremmin tänne ketjuun, tässä ei naurata mikään. Siirsin tänne.
Ai huomasit itsekin että eihän sinua naurattanutkaan tuo viestini vaan ennemminkin kolahti ja kirpaisi :lol:
Yrittäisit lähteä purkamaan asiaa siitä. ettei tuo pääsi sisäinen paska ole millään muotoa hauskaa. Joka ketju mihin onnistut molopääsi tunkemaan kääntyy tähän samaan ainaiseen saatanan kitinääsi - joka löytää lopulta sinne naurattaa minfossa -ketjussa itkemiseen.
damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:22 am Ihan vaan mielenkiinnosta, sinulla on varmaan antaa esimerkkejä viesteistä joissa olen itkenyt ja nimitellyt muita tuolla "naurattaa" ketjussa, niin voisimme sitten yhdessä ärsyyntyä siitä kuinka olenkaan itkenyt ja nimitellyt?
Tätä sontaasi voit tonkia siellä naurattaa minfossa -ketjussa, kyllähän sä sinne osaat klikkailla.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10631
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:31 am
damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:22 am Ihan vaan mielenkiinnosta, sinulla on varmaan antaa esimerkkejä viesteistä joissa olen itkenyt ja nimitellyt muita tuolla "naurattaa" ketjussa, niin voisimme sitten yhdessä ärsyyntyä siitä kuinka olenkaan itkenyt ja nimitellyt?
Tätä sontaasi voit tonkia siellä naurattaa minfossa -ketjussa, kyllähän sä sinne osaat klikkailla.
Kyllä minä ketjun löydän, mutta en sellaisia viestejä joissa olisin itkenyt ja nimitellyt... vähän kyllä ärsyttää tuollaiset väitteet joita et kykene todistamaan, mutta toisaalta ymmärrän tuskasi, näen kyllä että sinua ärsyttää moninkertaisesti se että joitain naurattaa teidän "asiantuntevat" viestinne.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 11:19 am
nipsunapsu kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:31 am
damfin kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 10:22 am Ihan vaan mielenkiinnosta, sinulla on varmaan antaa esimerkkejä viesteistä joissa olen itkenyt ja nimitellyt muita tuolla "naurattaa" ketjussa, niin voisimme sitten yhdessä ärsyyntyä siitä kuinka olenkaan itkenyt ja nimitellyt?
Tätä sontaasi voit tonkia siellä naurattaa minfossa -ketjussa, kyllähän sä sinne osaat klikkailla.
Kyllä minä ketjun löydän, mutta en sellaisia viestejä joissa olisin itkenyt ja nimitellyt... vähän kyllä ärsyttää tuollaiset väitteet joita et kykene todistamaan, mutta toisaalta ymmärrän tuskasi, näen kyllä että sinua ärsyttää moninkertaisesti se että joitain naurattaa teidän "asiantuntevat" viestinne.
Ai ai, sekös vähän nyt alkoi ärsytytämään, voi voi, pitäiskö sun käydä vähän tirauttamassa siellä naurattaa minfossa -ketjussa?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

nipsunapsu kirjoitti: Ti Marras 01, 2022 9:31 pm Jotakuta on joskus männä aikoina naurattanut tämä ärsyttää minfossa -ketju. Itseäni taasen tänä herrain vuonna lähinnä ärsyttää tuo naurattaa minfossa - ketju 🤔

Screenshot 2022-11-01 at 20-25-39 Naurattaa murhainfossa - MURHA.INFO.png

Saatana se on nykyään täynnä jotain twitter -ketjuja mitä ei ole edes täällä minfossa jaettu, mutta hirmuisesti se täällä naurattaa. Milloin on mikäkin Putin poikittain jonkun perseessä ja sekin aina vaan naurattaa. Vittu että voi porukka olla daijua.
Joo eihän nämä dorkat käsitä, että en ole koskaan ollut mikään helvetin suvakki tai edes teeskennellyt sellainen olevani, joten koko jutun pointti menee oman elämänsä ryssäkatjuskoilta ohi. Olen vasta nyt korona-aikana kunnolla ymmärtänyt että kuinka helvetin daijua porukka keskimäärin on. Ja tietysti se toinen puolisko vielä helvetin paljon daijumpaa. Idiootti-diagnoosi pitäisi ottaa uudelleen käyttöön ja laitokset, missä näitä säilytettäisiin ja "laitettaisiin jäitä hattuun".

Koitakaa nyt päättää, että rakastatteko te meitä natseina pitämiänne vai ette ja menkää sitten sen ryssäkääpiö-jutku-elenskyn persettä nuolemaan. Mokomakin ristiinpukeutuja ja maansa ulkomaille myynyt maanpetturi!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
Mc Mafia
Olivia Benson
Viestit: 715
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 11:46 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 2:09 am
Karhere kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 1:02 am
Johan se paljastu, että kaikkien elämänkoulaisten sankari velanperijä ählämi uhkaili Veijolan perhettä. Mitä kaikkea lienee tuo elämänkoulaisten puolustama ählämi vasikoinut.
Veijola on elämänkoululainen. Velallinen joka ei maksanut velkojaan, eli rotta. Velka lienee syntynyt siitä, että mustalainen jäi Albaniassa kiinni Veijolan vasikoinnin vuoksi ja joutui lusimaan. Sinulla ei ole varaa puhua elämänkoululaista mitään, kun kirjoitat huonompaa suomea, kuin ala-asteella oleva.
Sinä hutkiva/sikajoakim/putsari/palokirves/pimeänrenki/rauhaa&rakkautta/segregation forever ja mitä kaikki nimimerkkejäsi on, olet onnettomin ressukka, joka on roikkunut yötä päivää trollaamassa palstalla 10 vuotta putkeen ilman ihmiskontaktia, huutaen niuvaniemeä ja muiden uuniittamista, mielessä vain mielisairaala ja homoilu. Jumalauta kuinka voi olla noin turha ihminen olemassa. Huuh huh..
Best,
Mäk

You gotta be—”
Vastaa Viestiin