Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

damfin kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 11:37 pm
Voin hyvin uskoa että olet vanhempi, seniiliys ja alzheimer suorastaan huokuu kirjoituksistasi, siksi arvelinkin sinun tarvitsevan vaipat yöksi, koulutus kun ei siinä vaiheessa auta mitään kun rupeaa pidätyskyky reistaamaan.
Kuva
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Mikäkö naurattaa?
No se kun eräät eivät edes lautatamiehissä osaa pysyä ketjun aiheessa...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Rescuer kirjoitti: Ti Maalis 03, 2020 12:48 am Mikäkö naurattaa?
No se kun eräät eivät edes lautatamiehissä osaa pysyä ketjun aiheessa...
Hienoa kuitenkin, että palstan rauhaa on turvaamassa kaltaisesi palstapoliisi.Murha.infon oma Jari Taponen. Muodostatte mahtavan voimakaksikon poliisimestari sisun kanssa.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

putsari kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 11:06 pm
Niin niin, pyyhi nenäsi ja käy sen sotanorsusi kainaloon pakoon pahaa maailmaa. :lol:
Tässä on patoevän elämän kaunokainen, jota hän mustasukkaisena vartioi. Patoevä on kovin huolissaan, että matut vievät hänen kaunottarensa. :lol:

Kuva
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

putsari kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 10:54 pm
Kuten sanottu, patoevä on yksi tyhmimmistä kirjoittajista palstalla, ehkä jopa se typerin.

Ehkä kansanopistossa on rima liian korkealla patoeväälle. Olisiko kansanopistosta joku apukouluversio patoeväille. Ei jätetä ketään, kaikkia on autettava.
Ehkä patoevän resursseille oikea paikka on tämä:

Aikuisten kehitysvammaisten kesäkurssit 2019
https://www.laajasalonopisto.fi/aikuist ... ssit-2019/

Ei muuta kuin rohkeasti kysymään vuoden 2020 tarjontaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Insomnia
Harjunpää
Viestit: 347
Liittynyt: Ti Joulu 03, 2019 4:28 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Insomnia »

putsari kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 11:22 pm
damfin kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 11:15 pm
Vaippojasi en kyllä vaihda, äitisi saa vaihtaa ne ennenkuin pistää sut nukkumaan
Olen 100% varma, että olen sinua paljon koulutetumpi ja myös sinua vanhempi.

Mikä siinä on kun et tahdo minun kanssani oikein pärjätä? :lol:
Anteeksi että sekaannun täältä sivusta ”keskusteluunne”, mutta en voinut olla takertumatta tuohon koulutuksen ylös nostamiseen...kun näin reilusti yli 40 ikävuoden elon menoa seuranneena olen törmännyt mielestäni liian usein henkilöihin, jotka toki ovat koulutettuja ja suorastaan ”kirjanoppineita”, mutta käytännön elämässä ovat tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas...saatika että ikä muka jotenkin asiaan toisi lisää viisautta, jos jo alkumetreiltä on oltu ”poissa raiteilta”, niin en kyllä itse nostasi miksikään itseisarvoksi ym. argumentteja :|

ja tämä ei nyt suoraan liittynyt mitenkään putsariin, eikä damfiniin...tuli vain tuosta ”viisaudesta” mieleen kirjoittaa :oops:
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Insomnia kirjoitti: Ti Maalis 03, 2020 4:55 am
Anteeksi että sekaannun täältä sivusta ”keskusteluunne”, mutta en voinut olla takertumatta tuohon koulutuksen ylös nostamiseen...kun näin reilusti yli 40 ikävuoden elon menoa seuranneena olen törmännyt mielestäni liian usein henkilöihin, jotka toki ovat koulutettuja ja suorastaan ”kirjanoppineita”, mutta käytännön elämässä ovat tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas...saatika että ikä muka jotenkin asiaan toisi lisää viisautta, jos jo alkumetreiltä on oltu ”poissa raiteilta”, niin en kyllä itse nostasi miksikään itseisarvoksi ym. argumentteja :|

ja tämä ei nyt suoraan liittynyt mitenkään putsariin, eikä damfiniin...tuli vain tuosta ”viisaudesta” mieleen kirjoittaa :oops:
Nostin nyt vain patoevälle tuon asian, kun hän lukutaidosta alkoi kiivailla, vain osoittaakseen, ettei hän osaa edes alkeellisinta oikeinkirjoitusta.


Mitä tuohon käytännön elämään tulee, niin koulutettu ihminen voi olla kouluja käymätöntä huonompi käytännön asioissa; autoiluun liittyvissä seikoissa, mopon rassaamisessa, puun kaatamisessa, sähkötöissä jne. Tämä ihan vain sen takia, ettei tuo koulutettu ihminen ole noita asioita ennen tehnyt, eikä hänellä ole kokemusta noista asioista, älykkyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Kuitenkin keskimäärin älykkyys korreloi koulutustason kanssa. Niinhän sitä sanotaan, että suutari pysköön lestissään.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Hauska katsoa kun putsari ja hutkivajournalisti sivaltelee sanan säilällä.

Vielä pitäisi saada palokirves paikalle.
Mariangel
Neuvoja-Jack
Viestit: 596
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Insomnia kirjoitti: Ti Maalis 03, 2020 4:55 am
putsari kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 11:22 pm
damfin kirjoitti: Ma Maalis 02, 2020 11:15 pm
Vaippojasi en kyllä vaihda, äitisi saa vaihtaa ne ennenkuin pistää sut nukkumaan
Olen 100% varma, että olen sinua paljon koulutetumpi ja myös sinua vanhempi.

Mikä siinä on kun et tahdo minun kanssani oikein pärjätä? :lol:
Anteeksi että sekaannun täältä sivusta ”keskusteluunne”, mutta en voinut olla takertumatta tuohon koulutuksen ylös nostamiseen...kun näin reilusti yli 40 ikävuoden elon menoa seuranneena olen törmännyt mielestäni liian usein henkilöihin, jotka toki ovat koulutettuja ja suorastaan ”kirjanoppineita”, mutta käytännön elämässä ovat tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas...saatika että ikä muka jotenkin asiaan toisi lisää viisautta, jos jo alkumetreiltä on oltu ”poissa raiteilta”, niin en kyllä itse nostasi miksikään itseisarvoksi ym. argumentteja :|

ja tämä ei nyt suoraan liittynyt mitenkään putsariin, eikä damfiniin...tuli vain tuosta ”viisaudesta” mieleen kirjoittaa :oops:
Ihan samaa mieltä. Nimimerkkeihin puuttumatta.

Kirjaviisautta sun muita titteleitä arvostetaan liiaksi. Maalaisjärkeä olla pitää :)
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

slk kirjoitti: La Maalis 07, 2020 1:05 am
damfin kirjoitti: Pe Maalis 06, 2020 9:58 pm
slk kirjoitti: Pe Maalis 06, 2020 9:53 pm
Eiköhän hän ole siirtynyt reserviin jo ajat sitten kun tämä tapahtui marraskuussa 2018. Ei Suomi ole mikään Israel.
No voi sentään... korjaan kommenttiani:

Toivottavasti tämä nuori nainen vapautettiin varusmiespalveluksesta, tai ainakin aliupseerikoulutuksesta, koska hänestä ei selvästikkään ole aliupseeriksi.
Ellei hän pärjää edes sanallisesti alokasta vastaan, niin kuinka hän olisi pätevä johtamaan tai kouluttamaan ketään.

Onks nyt hyvä, ymmärtääkö sanoman nyt paremmin?
Oli jo käynyt aliupseeri koulutuksen kun oli jo alikersantti. Oletko käynyt armeijan kun tuntuu ole käytännöt epäselviä :?:
Ei ole voinut käydä patoevä armeijaa, koska vajaamieliset vapautetaan palveluksesta.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2843
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Yleensä kakarat pullistelee sillä ikänsä paljoudella, riittävän vanhat taas ei moista mainostele. Koulutuksen kanssa hiukan sama juttu, kas kun on riittävän vanha, sitä ei oikein enää kiinnosta se oma koulutustaso, sillä se koulunkäyntikin on junnujen puuhia :mrgreen:

Niin, armeijankin kanssa sama juttu, mitä vähempi natsoja, sen suurempi meteli.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10703
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

putsari kirjoitti: La Maalis 07, 2020 2:48 am
slk kirjoitti: La Maalis 07, 2020 1:05 am
damfin kirjoitti: Pe Maalis 06, 2020 9:58 pm

No voi sentään... korjaan kommenttiani:

Toivottavasti tämä nuori nainen vapautettiin varusmiespalveluksesta, tai ainakin aliupseerikoulutuksesta, koska hänestä ei selvästikkään ole aliupseeriksi.
Ellei hän pärjää edes sanallisesti alokasta vastaan, niin kuinka hän olisi pätevä johtamaan tai kouluttamaan ketään.

Onks nyt hyvä, ymmärtääkö sanoman nyt paremmin?
Oli jo käynyt aliupseeri koulutuksen kun oli jo alikersantti. Oletko käynyt armeijan kun tuntuu ole käytännöt epäselviä :?:
Ei ole voinut käydä patoevä armeijaa, koska vajaamieliset vapautetaan palveluksesta.
No nauretaan aiheelle täällä ettei tarvitse tuota ketjua sotkea...

Olen kyllä käynyt armeijan, krh-komppania vekarajärvellä joskus 80-luvulla... siihen aikaan alikersantit olivat aliupseerikurssin käyneitä jotka loppukoulutuksensa ajan palvelivat alikersantteina alokkaiden koulutukseen osallistuen ja ryhmänjohtajina.
Putsari ja slk tätä ei ilmeisesti tienneet koska kuten sanottu vajaamieliset vapautetaan palveluksesta :mrgreen:
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Todelliset minfon körmyt kun koolla ovat, niin kysynpä miten onnistui teiltä aikanaan poikaporukassa vieri vieressä tortun vääntäminen ja rivissä ritirinnan virtsaaminen.
Ahdistiko vai leijuiko ilmassa luonnollisten tuoksujen lisäksi kutkuttava eroottinen vire.
Hauska ajatella teitä sinne paljaitten pyllyjen ja penisten keskelle kärvistelemään ja itsellenne hokemaan " En ole homo, en ole homo".

Ette tosiaan ehkä ennen armeijaan menoa :D

Todellisuudessa 62% miehistä on homoja :D , tiesittekö sitä.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

annaanna kirjoitti: La Maalis 07, 2020 11:00 am
Todellisuudessa 62% miehistä on homoja :D , tiesittekö sitä.
Niinhän sitä varmaan Pridehörhön harhoissa voisi luulla. Todellisuudessa sairastuneita on vain prosentin verran väestöstä.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

palokirves kirjoitti: La Maalis 07, 2020 12:00 pm
annaanna kirjoitti: La Maalis 07, 2020 11:00 am
Todellisuudessa 62% miehistä on homoja :D , tiesittekö sitä.
Niinhän sitä varmaan Pridehörhön harhoissa voisi luulla. Todellisuudessa sairastuneita on vain prosentin verran väestöstä.
Älä sotke prosentteja.

Tuo 1% on Sebastian Persuissa.
Vastaa Viestiin