Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5152
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 12:56 am Vihervassareiden joka kesäinen palvontapaikka.

Suuri ja mahtava Loviisan ydinvoimala. Lujaa laatua Neuvostoliitosta.
Putsarilla taitaa olla deekupäivät, tai vaihtoehtoisesti ajankohtaista ottaa yhteyttä tukihenkilöön, joka veisi kohti mielenterveyspalveluita.

Niin tai näin, toivotan ihan vilpittömästi helppoja toipumisia, ja olkoot peikot sekä möröt mahdollisimman neutraaleja, eikä lainkaan pelottavia.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:01 am
Fossiiliset polttoaineet kun alkavat käydä kortille, niin paskaa ja metaania vielä riittää. Kun vielä saataisiin valjastettua maailman kaikkien piereskelijöiden tuottama metaani hyötykäyttöön niin ilmasto kiittää.

Ei mikään energiamuoto ole yksistään ratkaisu.
Kukaan ei tiedä onko fossiilisten polttoaineiden määrä jo kääntynyt laskuun maailmassa vai ei. Koko ajan kasvavalla ihmismäärällä tulee ruma pudotuspeli. Maailman väkimäärää voisi vähentää merkittävästi lempeimmälläkin keinoilla,kun se tapahtuu väkisin, se tulee sattumaan paljon enemmän. Koko maailman hyvinvointi on rakennettu halvalla öljyllä ja kun se alkaa koko ajan kallistumaan, kun varannot vähenevät, niin paska lentää tuulettimeen.

Jos energiavaje aiotaan kattaa, niin sitten aletaan käyttää kivihiiltä. Sitä riittää.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:09 am
Niin tai näin, toivotan ihan vilpittömästi helppoja toipumisia, ja olkoot peikot sekä möröt mahdollisimman neutraaleja, eikä lainkaan pelottavia.
Sinulla tuskin on varaa kenenkään mielenterveydestä vittuilla. :mrgreen: Äläkä sekoita harhoissasi minua Putsariin, en ole Putsari.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:09 am
Putsarilla taitaa olla deekupäivät, tai vaihtoehtoisesti ajankohtaista ottaa yhteyttä tukihenkilöön, joka veisi kohti mielenterveyspalveluita.
Mukavaa huomata, että olen tukevasti sekopään pään sisässä. Minulla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä hutkivan kanssa.

Mukava ketju seurata,kun hutkiva on vetänyt dorkia alta lipan 6-0 :mrgreen:

Kuva
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5040
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hermione »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:10 am
Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:01 am
Fossiiliset polttoaineet kun alkavat käydä kortille, niin paskaa ja metaania vielä riittää. Kun vielä saataisiin valjastettua maailman kaikkien piereskelijöiden tuottama metaani hyötykäyttöön niin ilmasto kiittää.

Ei mikään energiamuoto ole yksistään ratkaisu.
Kukaan ei tiedä onko fossiilisten polttoaineiden määrä jo kääntynyt laskuun maailmassa vai ei. Koko ajan kasvavalla ihmismäärällä tulee ruma pudotuspeli. Maailman väkimäärää voisi vähentää merkittävästi lempeimmälläkin keinoilla,kun se tapahtuu väkisin, se tulee sattumaan paljon enemmän. Koko maailman hyvinvointi on rakennettu halvalla öljyllä ja kun se alkaa koko ajan kallistumaan, kun varannot vähenevät, niin paska lentää tuulettimeen.

Jos energiavaje aiotaan kattaa, niin sitten aletaan käyttää kivihiiltä. Sitä riittää.
Niin niin. Tosin ei kivihiili ole ehtymätön luonnonvara, yhtään ei tule lisää louhitun ja poltetun tilalle.

Raha on roskaa, roska on paskaa ja paska ei lopu koskaan.

Huom. Tämä ketju on lautamiehissä joten vakavamielinen vääntö jostain energiapolitiikasta on...

Naurettavaa. :mrgreen:
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5152
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:12 am Sinulla tuskin on varaa kenenkään mielenterveydestä vittuilla.
No ei tosiaan ole, enkä siksi edes yritä

Parempaa syksyä teille kaikille, putsareille eri aliaksin
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2025
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:47 am ..
Huom. Tämä ketju on lautamiehissä joten vakavamielinen vääntö jostain energiapolitiikasta on...

Naurettavaa. :mrgreen:
Ei siinnä mitään vakavaa vääntöä ole, eikä varsinkaan mitään naurettevaa kun olettamus on että koko maailman sähköntarve voidaan ylittää 11 kertaisesti tyylimyllyillä, joilla saadaan teoriassa se 8 MWh tehua. Se aika irstas väite, vetää naaman peruslukemille eikä ole edes hauskaa. Pelottavaa suorastaan miten paljon voi ihmisellä viheltää korvien välissä.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5040
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hermione »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:58 am
Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:47 am ..
Huom. Tämä ketju on lautamiehissä joten vakavamielinen vääntö jostain energiapolitiikasta on...

Naurettavaa. :mrgreen:
Ei siinnä mitään vakavaa vääntöä ole, eikä varsinkaan mitään naurettevaa kun olettamus on että koko maailman sähköntarve voidaan ylittää 11 kertaisesti tyylimyllyillä, joilla saadaan teoriassa se 8 MWh tehua. Se aika irstas väite, vetää naaman peruslukemille eikä ole edes hauskaa. Pelottavaa suorastaan miten paljon voi ihmisellä viheltää korvien välissä.
Tehusta en osaa sanoa, mulle tuntematon käsite mutta nimellisteho ei ole sama asia kuin toteutunut tuotanto. Tyynellä säällä mylly jauhaa sähköä 0 MWh. Sama juttu myös myrskyssä.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:58 am
Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:47 am ..
Huom. Tämä ketju on lautamiehissä joten vakavamielinen vääntö jostain energiapolitiikasta on...

Naurettavaa. :mrgreen:
Ei siinnä mitään vakavaa vääntöä ole, eikä varsinkaan mitään naurettevaa kun olettamus on että koko maailman sähköntarve voidaan ylittää 11 kertaisesti tyylimyllyillä,
Tässä sinun täytyy ottaa yhteys IAE;n ja kertoa, että heillä heittää päästä. Et ole edellenkään vastanut, mikä on sinun oma kompetenssisi vs. maailman energia-alan asiantuntijat.

Et ole vieläkään esitellyt sitä suomalaista taloa, jota lämmitetään suomalaisella ydinsähköllä.


Mutta kun hän luuli, että Suomessa tuotettua ydinsähköä myydään Suomessa. :mrgreen:

Soitappa sähköyhtiöön ja kysy saisitko sopimuksen jossa sinun sähkösi olisi Suomessa tuotettua ydinsähköä. Voi helvetti perkele, mä repeilen kauan tälle ketjulle. :mrgreen:

Noin vakavasti ottaen, maailman energiantuotannosta 87% tuotetaan öljyllä, maakaasulla ja kivihiilellä. 4% primäärienergiasta tuotetaan ydinvoimalla.Tällä hetkellä taitaa olla 450 reaktoria maailmassa. Siitä vain laskemaan montako ydinvoimalaa tarvittaisiin kattamaan tuo 87% ja montako uraanikaivosta (joka olisi tarpeeksi rikasta, että uraania kannattaisi hyödyntää).
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Pe Elo 14, 2020 2:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2025
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 2:05 am
nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:58 am
Hermione kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 1:47 am ..
Huom. Tämä ketju on lautamiehissä joten vakavamielinen vääntö jostain energiapolitiikasta on...

Naurettavaa. :mrgreen:
Ei siinnä mitään vakavaa vääntöä ole, eikä varsinkaan mitään naurettevaa kun olettamus on että koko maailman sähköntarve voidaan ylittää 11 kertaisesti tyylimyllyillä, joilla saadaan teoriassa se 8 MWh tehua. Se aika irstas väite, vetää naaman peruslukemille eikä ole edes hauskaa. Pelottavaa suorastaan miten paljon voi ihmisellä viheltää korvien välissä.
Tehusta en osaa sanoa, mulle tuntematon käsite mutta nimellisteho ei ole sama asia kuin toteutunut tuotanto. Tyynellä säällä mylly jauhaa sähköä 0 MWh. Sama juttu myös myrskyssä.
Nimenomaan, pahentaa tuulimyllyjen tarvetta entisestään. Niistä kun ei sitä tehua lähde järin paskaakaan ulos, saati millään vakitahdilla. Koko Maailman sähkönkäyttö oli vuonna 2017 20,9 PWh eli 20 900 000 000 MWh ja se kertaa 11, eli 229 900 000 000 MWh

Vähän kuin menisi väittämään, että; "kyllä neppariparistoillakin saadaan maailman sähkötarve kasaan, kunhan pistetään niitä tarpeeksi putkeen"
Viimeksi muokannut nipsunapsu, Pe Elo 14, 2020 2:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2025
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Älä nyt viitsi, ei IAE ole niin sanonut missään. Se on ihan niitten tuulimyllyhihhuleiden juttuja.. #unelma
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 2:15 am Älä nyt viitsi, ei IAE ole niin sanonut missään. Se on ihan niitten tuulimyllyhihhuleiden juttuja.. #unelma
Viheravassari ulisee, kun ei osaa lukea. Tuulimyllynatsit ja niin poispäin. :mrgreen:
Kuvittele, että pelkästään merellä sijaitsevilla tuuliturbiineilla voitaisiin tuottaa 11 kertaa enemmän energiaa kuin koko maailmassa tarvitaan. Tästä saattaa arvostetun Kansainvälisen energiajärjestön IEA:n raportin mukaan tulla hyvinkin totta.
Mikä on murha.infon nipsunapsun (Alibin kestotilaaja) oma kompetenssi taistelussa energia-alojen asiantuntijoita vastaan. Tätä odotamme nauraen. :mrgreen:

Nuo IAE;n vatipäät muuten valvovat mm. ydisulkusopimuksen noudattamista, mutta Alibin kestotilaaja murha.infosta haastaa heidät rohkeasti ja käy pistin ojossa taistoon heitä vastaan asiantuntemuksessa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 2:15 am Älä nyt viitsi, ei IAE ole niin sanonut missään. Se on ihan niitten tuulimyllyhihhuleiden juttuja.. #unelma
Kuva
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Pe Elo 14, 2020 2:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2025
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 2:17 am
nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 2:15 am Älä nyt viitsi, ei IAE ole niin sanonut missään. Se on ihan niitten tuulimyllyhihhuleiden juttuja.. #unelma
Viheravassari ulisee, kun ei osaa lukea. Tuulimyllynatsit ja niin poispäin. :mrgreen:
Kuvittele, että pelkästään merellä sijaitsevilla tuuliturbiineilla voitaisiin tuottaa 11 kertaa enemmän energiaa kuin koko maailmassa tarvitaan. Tästä saattaa arvostetun Kansainvälisen energiajärjestön IEA:n raportin mukaan tulla hyvinkin totta.
Mikä on murha.infon nipsunapsun (Alibin kestotilaaja) oma kompetenssi taistelussa energia-alojen asiantuntijoita vastaan. Tätä odotamme nauraen. :mrgreen:
Se on se #unelma, sitä on hyvä markkinoida. Uskallatko heittää lonkalta kuinka paljon niitä tuulimyllyjä tulisi pitää pystyyn?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 2:29 am
Se on se #unelma, sitä on hyvä markkinoida. Uskallatko heittää lonkalta kuinka paljon niitä tuulimyllyjä tulisi pitää pystyyn?
Kysy IAE:lta ja sano samalla, että voit tulla heille johtavaksi energia-alojen asiantuntijaksi. :mrgreen:

Kansainvälinen energia-alan järjestökin on illuminaattinatsien käsissä. Samoin yliopistot. Sanoo nipsunapsu murha.infossa ja hänen uskottavuutensa nousee taas 59%. :mrgreen:
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Pe Elo 14, 2020 2:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Vastaa Viestiin