Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sähkö ei ole päästötöntä polttoainetta. Lähimmäs sitä päästään nykytekniikalla ydinvoimalla, mutta sekin vain lähimmäs
Mutta etkös meitzi ole kuullut että SÄHKÖ TULEE TÖPSELISTÄ!!!
Ai, se tuleekin töpselistä.
Ja minä olen sitten kyyköttänyt ihan turhaan lattialla pistorasian vieressä odottamassa sähköpostia, eikä sitä postia ikinä tule.
Sähkö ei ole päästötöntä polttoainetta. Lähimmäs sitä päästään nykytekniikalla ydinvoimalla, mutta sekin vain lähimmäs
Ja minä olen sitten kyyköttänyt ihan turhaan lattialla pistorasian vieressä odottamassa sähköpostia, eikä sitä postia ikinä tule.
Jospa se posti on jäänyt sinne jumiin? On tukossa kenties? Kokeile sukkapuikkoja.
Jospa se posti on jäänyt sinne jumiin? On tukossa kenties? Kokeile sukkapuikkoja.
Posti on epäilemättä jäänyt jumiin jonnekin, niinhän se jää muutenkin, kaikenlainen posti. Mun sähköposti on varmaan toimitettu lähimpään vapaana olevaan postin automaattiin, sähköisenä. Lähetän sukkapuikkoja postille.
Faneja ne on kehitysvammaisetkin fanit. Kehitysvamma tulee palstan tyhmimmän nimimerkin Sisun onlinerin postauksesta vähän väärään ketjuun. Vai aneleeko Sisu tuossa viestissään ylläpitoa apuun kun pahan Putsarin viestit häntä niin ahdistavat?
Tiedättekö lurppahuulet mitä? Eihän sellaisella saitilla ole pakko käydä mikä ahdistaa noin paljon!
Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)
Lukematon viesti Kirjoittaja llewellyn » Pe Elo 21, 2020 2:56 pm
Ymmärrän että ylläpito on täällä erittäin "maahanmuuttokriittinen" (lue järkyttävän törkeän rasismin hyväksyvä ja sitä käytännössä kannustava). Mutta onko ihan pakko myös samalla hyväksyä täysin ilmeistä putintrollaamista tällä palstalla? Suomalaiset kansallisradikaalit tapasivat ennen vanhaan olla melkoisen Venäjä-kriittisiä notta kovasti on ääni muuttunut kellossa. Ja tästä foorumista on sitä myöten tullut entistäkin saastaisempi - varsinainen rikoskeskustelu löytyy vain sieltä täältä, muu on jatkuvaa öyhöttämistä ja ylilauta- ja putintrollaamista.
Voi voi tätä jatkuvaa Paanas trollausta ja faktojen puutetta
(kansallisradikaalit )
“Without the ‘Corona-test’, we would not have had any crisis” — Dr. Wolfgang Wodarg Koronaongelman ratkaisu on se, että paniikinlietsojat eristetään (Wolfgang Wodarg)