Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

wildcat

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja wildcat »

CharlesBronson kirjoitti:
wildcat kirjoitti: Silti et ole saanut peruskoulua loppuun suoritettua :mrgreen: Minkälainen taliaivo ei pääse edes peruskoulusta läpi? :D
"Silti" en ole saanut suoritettua peruskoulua loppuun?

Miten "silti"?
Elisa Kissa Öbergin blogista voi jokainen lukea tuon surullisen sarjaluuserin elämästä, sieltä luin minäkin. :mrgreen: Siis millainen taliaivo ei saa suoritettua peruskoulua loppuun? :D
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Alidalla kun ei oo mittään uutta annettavaa Riina ketjuun..jankkaa samaa ja trollaa jatkuvasti, kirjoittaa nyt seuraavasti..."Onko oikeesti pakko kirjoittaa noin pitkiä viestejä? Varsinkin kun sisältökin on, mitä on. Hyväksyn pitkät viestit, JOS niissä on jotain uutisia, kuvia, uutta oikeaa tietoa ym. Mutta ylipitkät viestit, joissa on pelkkiä satuja, sotkee vain ketjua ja tekee sitä lukukelvottoman. :mrgreen: :mrgreen:...ps.Hän oikee hyväksyy..Aamen.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

wildcat kirjoitti:
CharlesBronson kirjoitti:
wildcat kirjoitti: Silti et ole saanut peruskoulua loppuun suoritettua :mrgreen: Minkälainen taliaivo ei pääse edes peruskoulusta läpi? :D
"Silti" en ole saanut suoritettua peruskoulua loppuun?

Miten "silti"?
Elisa Kissa Öbergin blogista voi jokainen lukea tuon surullisen sarjaluuserin elämästä, sieltä luin minäkin. :mrgreen: Siis millainen taliaivo ei saa suoritettua peruskoulua loppuun? :D
Ei yllätä, että olet Ellun ystävä.
Juttusi ovat ehkä jopa vammaisempia, kuin Elisan.

Hattua pitää kyllä nostaa siitä, että olet tuntitolkulla lukenut viestihistoriaani.

Mistä olet saanut päähäsi, että en ole käynyt peruskoulua loppuun?
it's my car !
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Sanoo niin, koska otaksuu sinun olevan XY, lähtee siltä pohjalta sanomaan. Jos katsot muutamia aiempia ketjuja palstalla liittyen hmm aihepiiriin, siellä on väite siltä perustelupohjalta. Ei kannata kuitenkaan miettiä enempää.

Ketjun kysymykseen en osaa nyt muuta vastata, kuin että vähän hymyilyttää tuo kryptiseksi sääntörikkomuksia vasten tehty viesti. Luin tietenkin tätä edeltävästi Dortmunderin laatimaa Zodiac-sanaristikko/koodiketjua.... :)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lassie kirjoitti:^ Sanoo niin, koska otaksuu sinun olevan XY, lähtee siltä pohjalta sanomaan. Jos katsot muutamia aiempia ketjuja palstalla liittyen hmm aihepiiriin, siellä on väite siltä perustelupohjalta. Ei kannata kuitenkaan miettiä enempää.
En jaksa etsiä.

Voisitko Lassie vinkata/linkata?
it's my car !
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Se voisi mennä sääntörikkomuksesta palstalla, koska ketju yhdistäisi henkilöön. Laitan yksityisviestinä, niin ei tule sitä hauskuutta tähän väliin että joudun banniin. :)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lassie kirjoitti:Se voisi mennä sääntörikkomuksesta palstalla, koska ketju yhdistäisi henkilöön. Laitan yksityisviestinä, niin ei tule sitä hauskuutta tähän väliin että joudun banniin. :)
YV-asetukset lienevät vastaanottavaiset minulla.
it's my car !
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Kesti vähän aikaa etsiä se ketju uudestaan. Laitoin postia, hoppuilija.

Nyt alkaa naurattaa tämä kiirehtimismeininki, laitoin tuon lauseen jotta postaus tulkitaan aiheessa kiinni olemiseksi. 8)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mies karkasi sairaalasta-ketjusta:


...voi olla psykoosissa ja aggressiivinen - lue tuntomerkit!
KadonnutMuumi kirjoitti:Nuo tuntomerkit sopivat aika moneen täällä kirjoittavaan matuhöyryäjään.

:lol:
Viimeksi muokannut Tiina, Pe Elo 04, 2017 11:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Alidahan on sama kirjoittaja kuin Siru83 :mrgreen: Ei tartte ku mennä lukee tätä ketjua
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 20&t=23494 siru83 lopettti 8.5 ja Alida alotti 15.8.. Vanha trolli samat jankutukset..
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

^Ilmankos Alidan paasaus ja uhrin syyllistäminen kuulosti tutulta :roll:

Ja juuri se liittyy ketjun aiheeseen: Naurattaa miten Alida Riina-ketjussa miljoonaan kertaan jankkaa samoja asioita, ja kun pyydetään lähteitä väitteille, tulee vain epämääräisiä tai ei tule mitään. Ja jankkaus jatkuu. Ja kun väitteensä osoitetaan virheelliseksi, jankkaus jatkuu... :lol:

Naurattaa myös hakatun tp-hakijan ketjussa nimimerkit, jotka väittävät että uutisen on pakko olla vale, koska ranteeseen ei laiteta tiputuskanyyliä (itse en tuosta kuvasta osaa sanoa mihin iv-letku menee). Pikku vinkkinä: itse olin jokin aika sitten pahan vatsataudin (noro) takia tiputuksessa (nesteytys) sairaalassa, ja päivystyksessä laittoivat kanyylin nimenomaan ranteen sisäpuolelle. Kuulemma koko käsivarren sisäpuolta voi käyttää kanyylin kanssa, tärkeintä on että suoni löytyy. Toki Googlella tämäkin tieto löytyisi, jottei nimimerkkien tarvitse nolata itseään :wink: (En ota kantaa onko ko uutinen vale vai ei, mutta tuolla perusteella sitä ei voi sellaiseksi väittää.)
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Thelea kirjoitti: Naurattaa myös hakatun tp-hakijan ketjussa nimimerkit, jotka väittävät että uutisen on pakko olla vale, koska ranteeseen ei laiteta tiputuskanyyliä (itse en tuosta kuvasta osaa sanoa mihin iv-letku menee). Pikku vinkkinä: itse olin jokin aika sitten pahan vatsataudin (noro) takia tiputuksessa (nesteytys) sairaalassa, ja päivystyksessä laittoivat kanyylin nimenomaan ranteen sisäpuolelle. Kuulemma koko käsivarren sisäpuolta voi käyttää kanyylin kanssa, tärkeintä on että suoni löytyy.
Käsivarren sisäpuolta voi toki käyttää, muttei sieläkään ranteen nivelen kohdalle. Tuossa kanyyli on ranteessa yläpuolella, jossa pienikin liike ranteessa tukkii tipan.
Siihen on ihan syynsä, miksei kanyylia laiteta nivelen kohdalle muualla kuin kyynärnivelessä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Thelea kirjoitti: Naurattaa myös hakatun tp-hakijan ketjussa nimimerkit, jotka väittävät että uutisen on pakko olla vale, koska ranteeseen ei laiteta tiputuskanyyliä (itse en tuosta kuvasta osaa sanoa mihin iv-letku menee). Pikku vinkkinä: itse olin jokin aika sitten pahan vatsataudin (noro) takia tiputuksessa (nesteytys) sairaalassa, ja päivystyksessä laittoivat kanyylin nimenomaan ranteen sisäpuolelle. Kuulemma koko käsivarren sisäpuolta voi käyttää kanyylin kanssa, tärkeintä on että suoni löytyy. Toki Googlella tämäkin tieto löytyisi, jottei nimimerkkien tarvitse nolata itseään :wink: (En ota kantaa onko ko uutinen vale vai ei, mutta tuolla perusteella sitä ei voi sellaiseksi väittää.)
Kanyylin (väärä) paikka näkyy kyllä kuvassa selkeästi. Letkua siinä ei näy, koska letku heiluu ilmassa.

Sinulta varmaan löytyy perustelu myös sille, miksi kyynärluun alaosan murtuman takia koko käsivarsi on kipsattu aina kainaloon saakka? Tai ehkä sekin tieto löytyy googlella, ettei tässä nyt enempää itseään nolaisi. :lol:
All is pretty.
- Andy Warhol
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Gladysiä osui ja pahasti kun menin murtamaan hataran perustelunsa :D

PS. Mistä minä tiedän, miksi kipsaus on noin. Ehkä se on tapana siellä suunnalla. Jos haluat tietää, googlaa tai kysy irakilaiselta, minua se ei kiinnosta tippaakaan.

PPS: Rescuer, no minulla se oli nimenomaan nivelen kohdalla, ja ranne piti pitää suorana että neste kulki.

PPPS. Minä en edelleenkään tiedä onko kuva feikki vai ei, mutta kipsaus ja kanyylin kohta eivät ole päteviä perusteita.

Juu ja se naurattaa, että TIETTYJEN palstalaisten rasistien mielestä olet heti suvakkihuo*a, ellet ole heidän kanssaan samaa mieltä tai usko mv-lehden olevan ainoa oikea lehti, ja kaikki muut mediat eivät ole mielestäsi valetta. :roll:

(Lisättäköön, että se, etten ole maahanmuutto"kriittinen" ei tarkoita että olisin ylisuvaitsevainen. Pidän molempia ääripäitä torveloina, ja keskitietä parhaimpana. Ja kyllä, kieltäisin burkhat ja huivit vaikka heti kaikilla vähänkään julkisemmilla paikoilla. Ja kyllä, vastustan erillisia uimahallivuoroja uskonnon mukaan, oli uskonto mikä vain. Ja kyllä, pidän sekä raamattua, talmudia että koraania satukirjoina.)
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

^ Kenelläköhän tässä menee minfo ihon alle?
Suosittelisin rennompaa otetta, ei tämä oikeasti ole noin vakavaa.
:lol:
All is pretty.
- Andy Warhol
Vastaa Viestiin