Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

JammuSetä kirjoitti:
Ti Elo 31, 2021 11:38 pm
Joku on niin idiootti että on helposti ennakoitavissa. Niinpä tarjosin mitä halusitkin. Ihan kuin viikonloppuna otit mustaa kankea kuivana kakkoseen.
Taidehistorian luennolla mainittiin, että kuvanveistäjä Wäinö Aaltosen valmistumatta jääneen, Havis Amandan patsaan korvaajaksi kaavaillun "Humalainen housuunsa kussut homoseksuaali" -veistoksen mallina olisi ollut nimenomaan Kauppatorilta poimittu JammuSetä, mutta hanke olisi jäänyt kesken, koska Aaltonen ei sietänyt JammuSedän hajua.

Kuva

Aaltonen työstämässä JammuSetää.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

:mrgreen: Game over :mrgreen:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

palokirves kirjoitti:
Ke Syys 01, 2021 2:25 am
:mrgreen: Game over :mrgreen:
Saitko päätösen suljetulle joutumisesta? :lol:

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Niuvanniemen jengi kokoontunut koronavirusketjuun: Onanoija, Stalinin haamu, pirinisti ja kolhoosia vartioiva sikakoira. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Ja joku "apina" samassa ketjussa oppinut laittamaan itsestänsä ja sukulaisistaan kuvia minfoon.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

swaghettiyolognese kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 3:14 pm
jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 2:42 pm
swaghettiyolognese kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 2:33 pm


En oikeasti viitsi, kun tulotaso tippuisi liikaa. Lisäksi: olen korkeakoulutettu ja pitkän uran tehnyt ammattilainen, joten minua ei edes kutsuta haastatteluihin kun olen jotain avointa asiakaspalvelu paikkaa joskus hakenut.
Ei voi sitten mitään. Elämä on.

Elämä on. Hyvä suhtautuminen maailmaa koettelevaan kriisiin, joka on täysin keinotekoinen tekosyy ajaa alas pienyrittäjiä ja tukehduttaa tavalliset ihmiset pelosta kyhättyihin karsinoihin. Ilmeisesti kaltaisesi palvelualan pätkätyöläinen viihtyy omassa pienessä vankilassaan... 😀

Minä muutin ansiosidonnaisen turvin metsään rakentamaan omaa tulevaisuuttani, kun suurin osa lampaista rynnii teuraalle kilpaa. Ottakaa ne rokotukset 😅
Jotkut luulee vissiin että ansiosidonnaisella oleminen tai korkeakoulun käyminen tekee niistä jotain erikoisia lumihiutaleita. Raukka päässyt nyt ekan kerran elämässään ansiosidonnaiselle ja nyt ylpeilee sillä ympäri nettiä. Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 393
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 4:13 pm
swaghettiyolognese kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 3:14 pm
jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 2:42 pm


Ei voi sitten mitään. Elämä on.

Elämä on. Hyvä suhtautuminen maailmaa koettelevaan kriisiin, joka on täysin keinotekoinen tekosyy ajaa alas pienyrittäjiä ja tukehduttaa tavalliset ihmiset pelosta kyhättyihin karsinoihin. Ilmeisesti kaltaisesi palvelualan pätkätyöläinen viihtyy omassa pienessä vankilassaan... 😀

Minä muutin ansiosidonnaisen turvin metsään rakentamaan omaa tulevaisuuttani, kun suurin osa lampaista rynnii teuraalle kilpaa. Ottakaa ne rokotukset 😅
Jotkut luulee vissiin että ansiosidonnaisella oleminen tai korkeakoulun käyminen tekee niistä jotain erikoisia lumihiutaleita. Raukka päässyt nyt ekan kerran elämässään ansiosidonnaiselle ja nyt ylpeilee sillä ympäri nettiä. Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. :mrgreen:
Kyllä, olen ensimmäistä kertaa elämässäni työttömänä ja Koronan takia. En ole tästä ylpeä, vaan kyseenalaistan oman elinkeinon tahallisen alasajon jonkun kuvitteellisen pandemian varjolla. Mahtaa veronmaksajaa vituttaa se miten kalliiksi nämä rajoitukset lopulta tulevat koitumaan.
RL11/6 kirjoitti:
Ti Tammi 02, 2024 2:41 am
Kyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

swaghettiyolognese kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 5:15 pm
jepulis82 kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 4:13 pm
swaghettiyolognese kirjoitti:
Ma Syys 06, 2021 3:14 pm



Elämä on. Hyvä suhtautuminen maailmaa koettelevaan kriisiin, joka on täysin keinotekoinen tekosyy ajaa alas pienyrittäjiä ja tukehduttaa tavalliset ihmiset pelosta kyhättyihin karsinoihin. Ilmeisesti kaltaisesi palvelualan pätkätyöläinen viihtyy omassa pienessä vankilassaan... 😀

Minä muutin ansiosidonnaisen turvin metsään rakentamaan omaa tulevaisuuttani, kun suurin osa lampaista rynnii teuraalle kilpaa. Ottakaa ne rokotukset 😅
Jotkut luulee vissiin että ansiosidonnaisella oleminen tai korkeakoulun käyminen tekee niistä jotain erikoisia lumihiutaleita. Raukka päässyt nyt ekan kerran elämässään ansiosidonnaiselle ja nyt ylpeilee sillä ympäri nettiä. Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. :mrgreen:
Kyllä, olen ensimmäistä kertaa elämässäni työttömänä ja Koronan takia. En ole tästä ylpeä, vaan kyseenalaistan oman elinkeinon tahallisen alasajon jonkun kuvitteellisen pandemian varjolla. Mahtaa veronmaksajaa vituttaa se miten kalliiksi nämä rajoitukset lopulta tulevat koitumaan.
Voi kuule tässä on vuosikymmenten aikana sadat tuhannet ihmiset joutuneet vaihtamaan alaa. Näin se vaan on. Turha nyt niiskuttaa kun perseenkeikutus on nyt korona-aikana jäänyt vähän vähemmälle ja töitä ei ole.

Näitä sattuu välillä ja eteenpäin on silti mentävä. Ei se perseenkeikutus tai perseenkeikuttajien tavaroiden roudaaminen ympäri Suomea niin elintärkeää ole. Ilmankin pärjää. Tsemppiä nyt kuitenkin sinne metsään.
"Those who want respect, give respect."

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

:mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Runkkari unohtanut matut, kun koronapsykoosi täyttänyt hänen elämänsä. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Oma kognitiivinen dissonanssini:
Sienisalaatti kirjoitti:
Ti Syys 07, 2021 7:06 pm
Muutama esimerkki: Iisalmi ja Kiuruvesi asukaslukuun nähden väkivaltaisimpien kaupunkien kärkijoukossa ja ykkösenäkin useina vuosina viime vuosikymmenten ajan...
Luin Iisalmi, että Islami. On vähän päässeet väkivaltakulttuuri ja -uskonto islam ihon alle, voihan kettu!


Tämä taas aiheutti repeämisen!
JammuSetä kirjoitti:
Ke Syys 01, 2021 9:13 am
palokirves kirjoitti:
Ke Syys 01, 2021 2:25 am
:mrgreen: Game over :mrgreen:
Saitko päätösen suljetulle joutumisesta? :lol:
Tai sit Suomen ensimmäinen pakkoeutanasia - yksilön itsensä ja koko ihmiskunnan hyväksi?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Itseäni huvittaa hieman älykkäämpi huumori.

someraivoaja kirjoitti:
Ke Syys 01, 2021 1:29 am
JammuSetä kirjoitti:
Ti Elo 31, 2021 11:38 pm
Joku on niin idiootti että on helposti ennakoitavissa. Niinpä tarjosin mitä halusitkin. Ihan kuin viikonloppuna otit mustaa kankea kuivana kakkoseen.
Taidehistorian luennolla mainittiin, että kuvanveistäjä Wäinö Aaltosen valmistumatta jääneen, Havis Amandan patsaan korvaajaksi kaavaillun "Humalainen housuunsa kussut homoseksuaali" -veistoksen mallina olisi ollut nimenomaan Kauppatorilta poimittu JammuSetä, mutta hanke olisi jäänyt kesken, koska Aaltonen ei sietänyt JammuSedän hajua.

Kuva

Aaltonen työstämässä JammuSetää.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ke Syys 08, 2021 12:40 pm

Tai sit Suomen ensimmäinen pakkoeutanasia - yksilön itsensä ja koko ihmiskunnan hyväksi?
Sanoo tyyppi joka mitä ilmeisemmin viettää päivänsä mielisairaalapotilaiden salaliittosivuilla. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Naurattaa myös se, että kylähullu toisensa jälkeen postailee luotettavana asiantuntijana Robert O Youngia, joka on valelääkäri ja tuomittu rikollinen. :mrgreen:

Myös tuollainen huumorin kohdetta kuvaava huumori miellyttää minua. Toiset tykkää pieruhuumorista ja toiset vähän älykkäämmästä huumorista. Makuja on monia. Toki se kertoo toki aika paljon myös älykkyydestä millaisesta huumorista pitää.
someraivoaja kirjoitti:
Ti Syys 07, 2021 8:07 pm

Semiliteraatti Alex Smith. Luetun – tai minkään – ymmärtäminen ei ole hänen vahvuuksiaan.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Löytyipä se oikea persoona nimerkin someraivoaja taustalta. Olin tätä jo epäillytkin.

Vastaa Viestiin