Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:34 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:09 pm
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:03 pm


Ota nyt se sormi pois perseestäs ja nuolaise puhtaaksi, sieltä se vinkumasi asiayhteys löytyy jos osaa päättelykykyä käyttää eikä pelkästään lukea tavaamalla kuin alakouluikäiset :lol:
Ei siis kukaan sanonut niin kuin väitit, vaan se olikin tätä dammen kuuluisaa "omaa päätelmää" - no helvetti, miten se nyt sillai? Kukapa olisi arvannut? Olen ällikällä löyty...tuli ihan sellainen fiilis niin kuin tässä tilanteessa olisi oltu aiemminkin, tunnet sä sen saman? Aikamoista. Mitenhän se silleen? Elämä on aika ihmeellinen.

Kun reippaasti kysyy, et kuka tälläistä on väittänyt, niin dammen palikka vääntää hamaan tappiin asti kierrellen ja väännellen, yrittäen epätoivoisesti pitää kiinni ajatuksestaan "kyl mä tiän paremmin - mä olen oikeassa" - sata saatanan sivua myöhemmin päädytään nillittämään lautamiehiin, mieluiten "naurattaa minfossa" -osioon, jatkaen epätoivoista todentamista itselleen "miten on ollut oikeassa".

Hyvin sä vedät :lol:
Ai nyt minun pitäisi näyttää kohta missä joku on kirjaimellisesti puhunut mustan ylivallan sankarista, no minäpä heitän vastapallon ja pyydän sinua näyttämään missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen niin?

Olisiko kenties tässä...
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 6:08 pm
uskoo ken haluaa mutta ei tuota Yakubia minään mustien sankarina voi tuon mukaan pitää :lol:
Niin, eli missä minä olen väittänyt kenenkään kirjaimellisesti sanoneen hänen olevan mustien sankari? hyvin sä vedät... no et :mrgreen:
No nyt oli kyllä hyvä, ei helvetti. näin paskaa heittoa ei osannut edes odottaa sinulta, mutta tässähän sitä ollaan.

taputapu damme, taputapu. Ottaako koville? :lol:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 4:50 am
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:34 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:09 pm


Ei siis kukaan sanonut niin kuin väitit, vaan se olikin tätä dammen kuuluisaa "omaa päätelmää" - no helvetti, miten se nyt sillai? Kukapa olisi arvannut? Olen ällikällä löyty...tuli ihan sellainen fiilis niin kuin tässä tilanteessa olisi oltu aiemminkin, tunnet sä sen saman? Aikamoista. Mitenhän se silleen? Elämä on aika ihmeellinen.

Kun reippaasti kysyy, et kuka tälläistä on väittänyt, niin dammen palikka vääntää hamaan tappiin asti kierrellen ja väännellen, yrittäen epätoivoisesti pitää kiinni ajatuksestaan "kyl mä tiän paremmin - mä olen oikeassa" - sata saatanan sivua myöhemmin päädytään nillittämään lautamiehiin, mieluiten "naurattaa minfossa" -osioon, jatkaen epätoivoista todentamista itselleen "miten on ollut oikeassa".

Hyvin sä vedät :lol:
Ai nyt minun pitäisi näyttää kohta missä joku on kirjaimellisesti puhunut mustan ylivallan sankarista, no minäpä heitän vastapallon ja pyydän sinua näyttämään missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen niin?

Olisiko kenties tässä...
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 6:08 pm
uskoo ken haluaa mutta ei tuota Yakubia minään mustien sankarina voi tuon mukaan pitää :lol:
Niin, eli missä minä olen väittänyt kenenkään kirjaimellisesti sanoneen hänen olevan mustien sankari? hyvin sä vedät... no et :mrgreen:
No nyt oli kyllä hyvä, ei helvetti. näin paskaa heittoa ei osannut edes odottaa sinulta, mutta tässähän sitä ollaan.

taputapu damme, taputapu. Ottaako koville? :lol:
No joks sä löysit sen missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen Yakubin olevan mustien sankari?

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 7:34 am
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 4:50 am
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:34 pm


Ai nyt minun pitäisi näyttää kohta missä joku on kirjaimellisesti puhunut mustan ylivallan sankarista, no minäpä heitän vastapallon ja pyydän sinua näyttämään missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen niin?

Olisiko kenties tässä...


Niin, eli missä minä olen väittänyt kenenkään kirjaimellisesti sanoneen hänen olevan mustien sankari? hyvin sä vedät... no et :mrgreen:
No nyt oli kyllä hyvä, ei helvetti. näin paskaa heittoa ei osannut edes odottaa sinulta, mutta tässähän sitä ollaan.

taputapu damme, taputapu. Ottaako koville? :lol:
No joks sä löysit sen missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen Yakubin olevan mustien sankari?
Sä olet todella epätoivoinen henkilö.

Susta tulee mieleen tämä vekkuli, kuka työnti ankeriaan perseensä siinnä toivossa, että se parantaisi ummetuksen.
Epätoivoinen mies tunki 48 cm pitkän ankeriaan peräsuoleensa – toivoi parantavan ummetuksen
https://www.hyvatnaurut.com/outo-maailm ... mmetuksen/
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 7:37 am
damfin kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 7:34 am
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 4:50 am


No nyt oli kyllä hyvä, ei helvetti. näin paskaa heittoa ei osannut edes odottaa sinulta, mutta tässähän sitä ollaan.

taputapu damme, taputapu. Ottaako koville? :lol:
No joks sä löysit sen missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen Yakubin olevan mustien sankari?
Sä olet todella epätoivoinen henkilö.

Susta tuli mieleen tämä vekkuli, kuka työnti ankeriaan perseensä siinnä toivossa, että se parantaisi ummetuksen.
Epätoivoinen mies tunki 48 cm pitkän ankeriaan peräsuoleensa – toivoi parantavan ummetuksen
https://www.hyvatnaurut.com/outo-maailm ... mmetuksen/
Eli sä vaan väitit minun väittäneen niin, mutta sitten kun reippaasti kysyn että missä tuollaista olen väittänyt nippelinapsu vääntää vaan jotain epätoivoista, tyypillistä nippeliä

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »


Syytön minä sinun peräsuolen esiinluiskahduksiin olen, paini keskenäsi niiden kanssa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 7:45 am
Syytön minä sinun peräsuolen esiinluiskahduksiin olen, paini keskenäsi niiden kanssa.
Kävikö sinulle taas niin kuin avatarillesi, luulit olevasi näppärä mutta saitkin paskan omaan niskaasi, kannattiko ruveta jankkaamaan :lol:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 7:57 am
Kävikö sinulle taas niin kuin avatarillesi, luulit olevasi näppärä mutta saitkin paskan omaan niskaasi, kannattiko ruveta jankkaamaan :lol:
Käy se myöntyminen mulle damme näinkin. Heijasta vaan, ei tässä mitään uutta ole.

Muistatko sä vielä mikä se alkuperäinen kysymys oli?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 7:59 am
Muistatko sä vielä mikä se alkuperäinen kysymys oli?
kerkesitkö jo unohtamaan, niin arvelinkin, eli jankkasit ihan vaan jankataksesi vaikka et edes muistanut mistä oli kysymys...
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 6:08 pm
Eli Yakub seuraajineen siis tappoi kaikki mustat vauvat ja niin sitten syntyi valkoinen rotu... uskoo ken haluaa mutta ei tuota Yakubia minään mustien sankarina voi tuon mukaan pitää :lol:
--->
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:14 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 6:15 pm
Onko sulla niin kun silmät päässä vai missä ne on? Mistä helvetistä sä vedät ton "mustien sankari" - perseilyn? Mitä vittua sä inität jotain tollasta, kun sellaista ei ole kukaan sanonut?
Jos sinulla on vielä pysynyt ne silmät päässä niin lukaise uudelleen se onanoikaan laukalle lähtenyt kirjoitus jossa hän innostui siitä että tuon takia tästä tapauksesta nyt ollaan niin hiljaa kun siellä oli tuollaisen sankarin kuva seinällä.
Tuon jälkeen rupesit sitten inttämään että missä kukaan on puhunut "mustan ylivallan sankarista"... no ei missään, enkä minäkään ole missään väittänyt kenenkään juuri niin kirjoittaneen, vai joko sinä löysit että missä minä niin olen väittänyt? :lol:

Nyt alkaa jo tämä naurattaa-ketjukin olevan väärä ketju tälle jankkaamiselle, eli jankkaa keskenäsi, minulle tämä riitti :mrgreen:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »



Olisi riittänyt sanoa, että; "Ei, en muista"
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Tornado kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 11:14 pm
Likeavirgin kirjoitti:
La Touko 14, 2022 10:58 pm
Tornado kirjoitti:
La Touko 14, 2022 2:52 pm
Meinaatko että ryssät tekis liikekannallepanon metsäpalojen takia? Tuskin muuten sitä reserviä lähtis sammuttaa paloa jos sittenkään edes
Ei metsää vastaan tarvitse hyökätä. Venäjällä on kyllä kalustoa ja reserviä hoitaa isommatkin metsäpalot. Vaikka Suomenkin tarvittaessa :mrgreen:
Miten meinaat saada sen reservin sammuttaa niitä paloja? Esim. moskovalainen 30v. jättää työn ja lähtee sammuttaa paloja. Niinkö?
Ei sitä reserviä noin vain pyydetä hommiin
Kaikki järjestyy kyllä, ei huolia. Vaikka Suomessakin.

Tornado
Poliisikoira Rex
Viestit: 281
Liittynyt: La Heinä 20, 2019 10:27 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Likeavirgin kirjoitti:
Ma Touko 16, 2022 11:22 pm
Tornado kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 11:14 pm
Likeavirgin kirjoitti:
La Touko 14, 2022 10:58 pm


Ei metsää vastaan tarvitse hyökätä. Venäjällä on kyllä kalustoa ja reserviä hoitaa isommatkin metsäpalot. Vaikka Suomenkin tarvittaessa :mrgreen:
Miten meinaat saada sen reservin sammuttaa niitä paloja? Esim. moskovalainen 30v. jättää työn ja lähtee sammuttaa paloja. Niinkö?
Ei sitä reserviä noin vain pyydetä hommiin
Kaikki järjestyy kyllä, ei huolia. Vaikka Suomessakin.
Kerro miten? ja vastaa kysymykseen.
Ryssissä kaikki muu on paskaa paitsi kusi

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Voi näitä palstan hybridiosaajia joilla meni pasmat sekaisin kun media meni julkaisemaan realiteetit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja bumi »

sikakoira kirjoitti:
Ti Touko 17, 2022 12:40 pm
Voi näitä palstan hybridiosaajia joilla meni pasmat sekaisin kun media meni julkaisemaan realiteetit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Voi sanoa kuten Sale, "katso peiliin". Niin tietää kellä ne pasmat ja ruuvit on ollut jo pidempään sekaisin. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

bumi kirjoitti:
Ti Touko 17, 2022 12:50 pm
sikakoira kirjoitti:
Ti Touko 17, 2022 12:40 pm
Voi näitä palstan hybridiosaajia joilla meni pasmat sekaisin kun media meni julkaisemaan realiteetit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Voi sanoa kuten Sale, "katso peiliin". Niin tietää kellä ne pasmat ja ruuvit on ollut jo pidempään sekaisin. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kuva

Voi tätä onnen päivää :lol:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008820962.html
Niinistö kommentoi Erdoganin lausuntoja Ruotsissa: ”Minä olen optimistinen” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Vastaa Viestiin