Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Tornado kirjoitti:
La Touko 14, 2022 2:52 pm
Meinaatko että ryssät tekis liikekannallepanon metsäpalojen takia? Tuskin muuten sitä reserviä lähtis sammuttaa paloa jos sittenkään edes
Ei metsää vastaan tarvitse hyökätä. Venäjällä on kyllä kalustoa ja reserviä hoitaa isommatkin metsäpalot. Vaikka Suomenkin tarvittaessa :mrgreen:

Taikinaranne
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Maalis 27, 2021 8:51 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Taikinaranne »

Likeavirgin kirjoitti:
La Touko 14, 2022 10:58 pm
Tornado kirjoitti:
La Touko 14, 2022 2:52 pm
Meinaatko että ryssät tekis liikekannallepanon metsäpalojen takia? Tuskin muuten sitä reserviä lähtis sammuttaa paloa jos sittenkään edes
Ei metsää vastaan tarvitse hyökätä. Venäjällä on kyllä kalustoa ja reserviä hoitaa isommatkin metsäpalot. Vaikka Suomenkin tarvittaessa :mrgreen:
Viimeaikaisten tapahtumien perusteella Venäjä hyökkää juurikin metsään ja painii puita vastaan. Kalustoa saa olla vaikka kuinka paljon, sehän hajoaa tunnetusti käsiin. Reservi on taas niin kädetöntä sakkia, että löytää itsensä aavikolta.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Kalusto on viety Ukrainaan. Sammuttaako reserviläiset tulipalon kusemalla siihen? Toivottavasti tuulee koko kesän ajan Kiinan suuntaan.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsun hätä kun luuli löytäneensä kouluampujan seinältä todisteen siitä että ampuja oli valkoisia vihaava neekeri, ja sitten se seinällä ollut henkilö olikin jokin valkoisen rodun luonut hahmo eli mustia vihannut hahmo joka tappoi mustia vauvoja saadakseen jalostettua rotua puhtaaksi :lol:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:48 pm
nipsunapsun hätä kun luuli löytäneensä kouluampujan seinältä todisteen siitä että ampuja oli valkoisia vihaava neekeri, ja sitten se seinällä ollut henkilö olikin jokin valkoisen rodun luonut hahmo eli mustia vihannut hahmo joka tappoi mustia vauvoja saadakseen jalostettua rotua puhtaaksi :lol:
Aijai. Mites se damme meni kun tänne lautamiehiin saapuu itkemään? Taisi taas ottaa dammelle koville, kun puhui ohi suunsa täyttä paskaa :lol:

Ihme venkula sä kyllä olet ei voi muuta sanoa ja ajatella, et sä oot ollu täällä ainakin vuodesta 2011 nillittämässä tätä samaa sontaa - niin ei helvetti :lol:

Ooksä muuten kovinkin monella Ukrainan aazohvilla nähnyt niitä valkoisen rodun luojan Yakubin kuvia?

FSyEIIlXoAIHwZq.jpg
FSyEIIlXoAIHwZq.jpg (94.67 KiB) Katsottu 267 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:49 pm
sä oot ollu täällä ainakin vuodesta 2011 nillittämässä tätä samaa sontaa - niin ei helvetti :lol:
Niin, minä olen pystynyt pitämään saman nimimerkin vuodesta 2011 asti, toisin kuin eräs joka ilmeisesti paskoi vanhan nimimerkkinsä niin nolosti länkyttämisillään että piti palata palstalle uudella nimimerkillä viimeksi vuonna 2020, melkoinen kakara :lol:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:49 pm
sä oot ollu täällä ainakin vuodesta 2011 nillittämässä tätä samaa sontaa - niin ei helvetti :lol:
Niin, minä olen pystynyt pitämään saman nimimerkin vuodesta 2011 asti, toisin kuin eräs joka ilmeisesti paskoi vanhan nimimerkkinsä niin nolosti länkyttämisillään että piti palata palstalle uudella nimimerkillä viimeksi vuonna 2020, melkoinen kakara :lol:
Joks sä löysit sen mitä sulta pyydettiin? Missä se on? :lol:

Ei tainnut löytyä. No voi voi.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:49 pm
sä oot ollu täällä ainakin vuodesta 2011 nillittämässä tätä samaa sontaa - niin ei helvetti :lol:
Niin, minä olen pystynyt pitämään saman nimimerkin vuodesta 2011 asti, toisin kuin eräs joka ilmeisesti paskoi vanhan nimimerkkinsä niin nolosti länkyttämisillään että piti palata palstalle uudella nimimerkillä viimeksi vuonna 2020, melkoinen kakara :lol:
Joks sä löysit sen mitä sulta pyydettiin? Missä se on? :lol:

Ei tainnut löytyä. No voi voi.
Ota nyt se sormi pois perseestäs ja nuolaise puhtaaksi, sieltä se vinkumasi asiayhteys löytyy jos osaa päättelykykyä käyttää eikä pelkästään lukea tavaamalla kuin alakouluikäiset :lol:

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

URSA kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 12:11 pm
Kalusto on viety Ukrainaan. Sammuttaako reserviläiset tulipalon kusemalla siihen? Toivottavasti tuulee koko kesän ajan Kiinan suuntaan.
Reservissä on mm. 40 000 tankkia, 3500 taisteluhelikopteria, 135 000 panssaroitua ajoneuvoa, 1800 hävittäjää.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:49 pm
sä oot ollu täällä ainakin vuodesta 2011 nillittämässä tätä samaa sontaa - niin ei helvetti :lol:
Niin, minä olen pystynyt pitämään saman nimimerkin vuodesta 2011 asti, toisin kuin eräs joka ilmeisesti paskoi vanhan nimimerkkinsä niin nolosti länkyttämisillään että piti palata palstalle uudella nimimerkillä viimeksi vuonna 2020, melkoinen kakara :lol:
nipsunapsu=onanoija=samppalainen ym. On pysyvästi hoitolaitoksessa, nimeltään mielisairaala.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:03 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm


Niin, minä olen pystynyt pitämään saman nimimerkin vuodesta 2011 asti, toisin kuin eräs joka ilmeisesti paskoi vanhan nimimerkkinsä niin nolosti länkyttämisillään että piti palata palstalle uudella nimimerkillä viimeksi vuonna 2020, melkoinen kakara :lol:
Joks sä löysit sen mitä sulta pyydettiin? Missä se on? :lol:

Ei tainnut löytyä. No voi voi.
Ota nyt se sormi pois perseestäs ja nuolaise puhtaaksi, sieltä se vinkumasi asiayhteys löytyy jos osaa päättelykykyä käyttää eikä pelkästään lukea tavaamalla kuin alakouluikäiset :lol:
Ei siis kukaan sanonut niin kuin väitit, vaan se olikin tätä dammen kuuluisaa "omaa päätelmää" - no helvetti, miten se nyt sillai? Kukapa olisi arvannut? Olen ällikällä löyty...tuli ihan sellainen fiilis niin kuin tässä tilanteessa olisi oltu aiemminkin, tunnet sä sen saman? Aikamoista. Mitenhän se silleen? Elämä on aika ihmeellinen.

Kun reippaasti kysyy, et kuka tälläistä on väittänyt, niin dammen palikka vääntää hamaan tappiin asti kierrellen ja väännellen, yrittäen epätoivoisesti pitää kiinni ajatuksestaan "kyl mä tiän paremmin - mä olen oikeassa" - sata saatanan sivua myöhemmin päädytään nillittämään lautamiehiin, mieluiten "naurattaa minfossa" -osioon, jatkaen epätoivoista todentamista itselleen "miten on ollut oikeassa".

Hyvin sä vedät :lol:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Tyypillistä Damfinia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:09 pm
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:03 pm
nipsunapsu kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 8:58 pm


Joks sä löysit sen mitä sulta pyydettiin? Missä se on? :lol:

Ei tainnut löytyä. No voi voi.
Ota nyt se sormi pois perseestäs ja nuolaise puhtaaksi, sieltä se vinkumasi asiayhteys löytyy jos osaa päättelykykyä käyttää eikä pelkästään lukea tavaamalla kuin alakouluikäiset :lol:
Ei siis kukaan sanonut niin kuin väitit, vaan se olikin tätä dammen kuuluisaa "omaa päätelmää" - no helvetti, miten se nyt sillai? Kukapa olisi arvannut? Olen ällikällä löyty...tuli ihan sellainen fiilis niin kuin tässä tilanteessa olisi oltu aiemminkin, tunnet sä sen saman? Aikamoista. Mitenhän se silleen? Elämä on aika ihmeellinen.

Kun reippaasti kysyy, et kuka tälläistä on väittänyt, niin dammen palikka vääntää hamaan tappiin asti kierrellen ja väännellen, yrittäen epätoivoisesti pitää kiinni ajatuksestaan "kyl mä tiän paremmin - mä olen oikeassa" - sata saatanan sivua myöhemmin päädytään nillittämään lautamiehiin, mieluiten "naurattaa minfossa" -osioon, jatkaen epätoivoista todentamista itselleen "miten on ollut oikeassa".

Hyvin sä vedät :lol:
Ai nyt minun pitäisi näyttää kohta missä joku on kirjaimellisesti puhunut mustan ylivallan sankarista, no minäpä heitän vastapallon ja pyydän sinua näyttämään missä minä olen väittänyt jonkun sanoneen niin?

Olisiko kenties tässä...
damfin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 6:08 pm
uskoo ken haluaa mutta ei tuota Yakubia minään mustien sankarina voi tuon mukaan pitää :lol:
Niin, eli missä minä olen väittänyt kenenkään kirjaimellisesti sanoneen hänen olevan mustien sankari? hyvin sä vedät... no et :mrgreen:

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Likeavirgin kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 9:05 pm
URSA kirjoitti:
Su Touko 15, 2022 12:11 pm
Kalusto on viety Ukrainaan. Sammuttaako reserviläiset tulipalon kusemalla siihen? Toivottavasti tuulee koko kesän ajan Kiinan suuntaan.
Reservissä on mm. 40 000 tankkia, 3500 taisteluhelikopteria, 135 000 panssaroitua ajoneuvoa, 1800 hävittäjää.
Joista ne toimintakuntoiset on viety Ukrainaan.

Siellä mitään pala, revontulet vaan loimottaa.
https://mobile.twitter.com/siberian_tim ... frame.html

Tornado
Poliisikoira Rex
Viestit: 281
Liittynyt: La Heinä 20, 2019 10:27 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Likeavirgin kirjoitti:
La Touko 14, 2022 10:58 pm
Tornado kirjoitti:
La Touko 14, 2022 2:52 pm
Meinaatko että ryssät tekis liikekannallepanon metsäpalojen takia? Tuskin muuten sitä reserviä lähtis sammuttaa paloa jos sittenkään edes
Ei metsää vastaan tarvitse hyökätä. Venäjällä on kyllä kalustoa ja reserviä hoitaa isommatkin metsäpalot. Vaikka Suomenkin tarvittaessa :mrgreen:
Miten meinaat saada sen reservin sammuttaa niitä paloja? Esim. moskovalainen 30v. jättää työn ja lähtee sammuttaa paloja. Niinkö?
Ei sitä reserviä noin vain pyydetä hommiin
Ryssissä kaikki muu on paskaa paitsi kusi

Vastaa Viestiin