Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6416
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Eräiden takinkääntö oikeusmurhasta, niin se vaan maailma ja mielipiteet muuttuu mieltymyksien mukaan, yhdessä yössä hokkuspokkus! :D :D

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ghost hunting kirjoitti:
Pe Maalis 12, 2021 9:09 am
Eräiden takinkääntö oikeusmurhasta, niin se vaan maailma ja mielipiteet muuttuu mieltymyksien mukaan, yhdessä yössä hokkuspokkus! :D :D
Mihin tapaukseen mahdat viitata?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikani »

Ensimmäinen näytös
Amnestia kirjoitti:
Ti Maalis 23, 2021 10:20 am
Ampuja tässä joukkoampumisessa oli, yllättäen, valkoihoinen keski-ikäinen mies. Joku perinteisten arvojen kannattaja, joka oli väsynyt maailman muuttumiseen. Joku poliisipomo kohta kertoo, että ymmärtäähän tämän. Ja että tekijällä oli "huono päivä".
Toinen näytös
Amnestia kirjoitti:
Ke Maalis 24, 2021 1:49 pm
Kaikki tekee virheitä, kaikki päätökset tehdään aina epävarmuuden vallitessa. Sekä menneestä tiedosta että tulevien toimien vaikutuksista. Mutta on erikseen ne, jotka yrittävät pohjautua faktoihin ja kerättyyn dataan, ja ne, jotka tarkoituksella yrittävät vääristellä.
Ensimmäinen lainaus on Boulderin Trump-vastaisesta, nuoresta, arabitaustaisesta, islaminuskoisesta massamurhaajasta. Toinen lainaus on COVID-19-ketjusta.
????? ?? ??????.

Amnestia
Theo Kojak
Viestit: 1109
Liittynyt: Ma Touko 04, 2020 8:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Amnestia »

poikani kirjoitti:
Ke Maalis 24, 2021 1:54 pm
Ensimmäinen näytös
Amnestia kirjoitti:
Ti Maalis 23, 2021 10:20 am
Ampuja tässä joukkoampumisessa oli, yllättäen, valkoihoinen keski-ikäinen mies. Joku perinteisten arvojen kannattaja, joka oli väsynyt maailman muuttumiseen. Joku poliisipomo kohta kertoo, että ymmärtäähän tämän. Ja että tekijällä oli "huono päivä".
Toinen näytös
Amnestia kirjoitti:
Ke Maalis 24, 2021 1:49 pm
Kaikki tekee virheitä, kaikki päätökset tehdään aina epävarmuuden vallitessa. Sekä menneestä tiedosta että tulevien toimien vaikutuksista. Mutta on erikseen ne, jotka yrittävät pohjautua faktoihin ja kerättyyn dataan, ja ne, jotka tarkoituksella yrittävät vääristellä.
Ensimmäinen lainaus on Boulderin Trump-vastaisesta, nuoresta, arabitaustaisesta, islaminuskoisesta massamurhaajasta. Toinen lainaus on COVID-19-ketjusta.
Kaikki tekee virheitä, kaikki päätökset tehdään aina epävarmuuden vallitessa. Sekä menneestä tiedosta että tulevien toimien vaikutuksista. Mutta on erikseen ne, jotka yrittävät pohjautua faktoihin ja kerättyyn dataan, ja ne, jotka tarkoituksella yrittävät vääristellä.

Tämän allekirjoitan edelleen. Tuo tieto valkoihoisesta ampujasta oli siis julkaistu laajasti amerikkalaisissa tiedoitusvälineissä.

Poikani on niitä harvoja ihmisiä maailmassa, jotka eivät koskaan ole lukeneet mitään sellaista tiedostusvälinettä, joka on tehnyt virheen uutisoinnissa. Täytyy arvostaa!

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Poikani -nikin hätääntymisen määrä, kun persu kärähtänyt huumekaupasta :D

On niin kädetön, ettei osaa googlettaa henkilöä, josta koko nimi ja asuinkunta tiedossa. Sekä lisätietoina; poliisi, yrittäjä, ravintolayrittäjä.

Ravintola Kosken Vintti. Vanhempi ylikonstaapeli.

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Eka viesti Taalintehtaalta tänään:

"Rea ja Janne Pohjonen
Asuvat Taalintehtaalla parhaillaan, elävät olevinaan uskossa ja raittiina, mutta kuinka pieni maailma onkin niin aika läheltä saan seurata heitä nykyisin.
Kovasti pontikkaa ja pirtua keittelevät, oikeassa uskosta mielestäni kaukana, aikamoista menoa on ja riittää, vaikka juuri ja juuri kykenevät siviilissä olemaan niin käyvät päihde paikoissa ja korvaushoidossa niin sanotusti uskovaisia kun ovat ja tyhjentävät ihmisiltä lääkkeitä ja hääräävät omiaan. Janne ei paljoa sytytä seurakunnan ruokajaossa jakajana kun aina tulee muistiin murhaotsikot ja kirjoitukset kun ojentaa tyyliin makkarapakkauksen.. Yäk sanon vaan. Rea passiivisagressiivinen, useimmiten tappava katse ja ääni, 15 %kerroista kun tulee vastaan niin ilmeisesti bentsoisss on kun raa'in murhakatse puuttuu ilmeestä.
Ssäliksi käy, kukaan ei uskalla puhua suoraan heille, esim luottavat ystäväänsä Marttiin joka hoitaa heidän koiraa kun ovat pöihdepaikoissa käymässä, luottaen että koira saa hoitonsa mutta Martti pahoinpitelee koiraa ja aiheuttelee kännipäissään sammuttua tulipaloja heidän kodissaan. Saa nähdä koska ja miten ymmärtävät tilanteen ja saavat tarpeekseen, nimittäin ainoa asia, josta voin sanoa, että oikeasti välittävät ja hoitavat rakkaudella ja vastuun kanssa, on heidän Takku koira.
En tietenkään toivoisi heille pahaa, vaan kykyä elää yhteiskunnassamme."

Ja siitä se ajatus sitten lähti palstalaisilla lähilukea somea ja, tietenkin, rapsata minfolle löydöt vakiopöyristelyiden kera.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti:
Ke Maalis 24, 2021 6:19 pm
Sinä nämä jutut tiedät kokemuksen kautta. Muistan miten kerroit viestissäsi joutuneesi nuorena miehenä tutkintaan raiskausepäilyn vuoksi, mutta juttu kuivui kasaan vaillinaisen näytön perusteella. Mikä se sai yhdyntäkaverisi poliisin puheille, niinkuin tässäkin tapauksessa kävi.

Paljon nöyremmäksi ja kiitollisemmaksi mitä ilmeisemmin nämäkin pojat uhrinsa olettivat, mutta niin vaan ilmoituksen tempaisi :D
Naurattaa annaannan huonomuistisuus ja hätääntyminen kun ymmärsi että miesvihallaan hän vihaa myös matu-miehiä :lol:

Valehteluksi kääntyy tuo väitteensä minun tarinastani, kun en ole ikinä ollut tutkinnassa eikä kukaan ole mennyt poliisin puheille minua raiskauksesta syyttämään, minun tapauksessani oli kyseessä pelkkä kaveripiirissä hetken kiertänyt aiheeton syytös.
Känniläisen illanvieton tuoksinassa kun tytölle iski halu, "pane mua, mä haluun et sä panet mua nyt" ja minähän yhtä kännissä sitten tein mitä pyydettiin... jälkeenpäin tyttöä sitten harmitti että entä jos poikakaveri saa tietää ja meni sitten kaverilleen kertomaan että oli sammunut ja minä sitten käytin hyväksi :mrgreen: no tarinahan sitten levisi ja äitinsä siitä kimpaantui asiaa selvittämään, ja siinä vaiheessa tyttö sitten äidilleen kertoi että kyllähän hän itse oli se aloitteellinen osapuoli eikä laisinkaan hyväksikäytetty, eli sen pituinen oli se tarina, mutta ikävää siinä kaiken naurettavuuden keskellä oli se että silti joku tarinan kuullut tuli joskus avautumaan kuulleensa että minä olen raiskannut jonkun.

Se mikä noissa tapauksissa on huvittavaa ja toki myös ärsyttävää, että kun tuollaisen tarinan menet kertomaan, niin aina on joku annaannan tapainen vääntämässä sen tarinan joksikin poliisitutkinnan kohteena olemiseksi ja näytön puutteessa vapautuneeksi raiskariksi :lol:

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Naurattaa tuo ylilaudalta karannut vajakki. Tyyppi lienee yli kolmekymppinen ja luuhaa pentujen joukossa jossain ylilaudalla :mrgreen:
PoliisimestariSisu kirjoitti:
To Maalis 25, 2021 4:29 am
Olisiko mahdollista että jos joku virkaintoinen mieslapsi on muuttamassa kommenttiini jotain paskaa punakynällään, niin mielummin poistaisi tunnukseni viesteineen GDPR:ään nojaten?

Foorumeilla postailua yli 20v takana enkä ole missään nähnyt näin kehitysvammaista moderointia tai vajakkeja postaajia.

Sen tunnukseni viesteineen voi oikeastaan poistaa vaikka heti.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

damfin kirjoitti:
Ke Maalis 24, 2021 9:39 pm
annaanna kirjoitti:
Ke Maalis 24, 2021 6:19 pm
Sinä nämä jutut tiedät kokemuksen kautta. Muistan miten kerroit viestissäsi joutuneesi nuorena miehenä tutkintaan raiskausepäilyn vuoksi, mutta juttu kuivui kasaan vaillinaisen näytön perusteella. Mikä se sai yhdyntäkaverisi poliisin puheille, niinkuin tässäkin tapauksessa kävi.

Paljon nöyremmäksi ja kiitollisemmaksi mitä ilmeisemmin nämäkin pojat uhrinsa olettivat, mutta niin vaan ilmoituksen tempaisi :D
Naurattaa annaannan huonomuistisuus ja hätääntyminen kun ymmärsi että miesvihallaan hän vihaa myös matu-miehiä :lol:

Valehteluksi kääntyy tuo väitteensä minun tarinastani, kun en ole ikinä ollut tutkinnassa eikä kukaan ole mennyt poliisin puheille minua raiskauksesta syyttämään, minun tapauksessani oli kyseessä pelkkä kaveripiirissä hetken kiertänyt aiheeton syytös.
Känniläisen illanvieton tuoksinassa kun tytölle iski halu, "pane mua, mä haluun et sä panet mua nyt" ja minähän yhtä kännissä sitten tein mitä pyydettiin... jälkeenpäin tyttöä sitten harmitti että entä jos poikakaveri saa tietää ja meni sitten kaverilleen kertomaan että oli sammunut ja minä sitten käytin hyväksi :mrgreen: no tarinahan sitten levisi ja äitinsä siitä kimpaantui asiaa selvittämään, ja siinä vaiheessa tyttö sitten äidilleen kertoi että kyllähän hän itse oli se aloitteellinen osapuoli eikä laisinkaan hyväksikäytetty, eli sen pituinen oli se tarina, mutta ikävää siinä kaiken naurettavuuden keskellä oli se että silti joku tarinan kuullut tuli joskus avautumaan kuulleensa että minä olen raiskannut jonkun.

Se mikä noissa tapauksissa on huvittavaa ja toki myös ärsyttävää, että kun tuollaisen tarinan menet kertomaan, niin aina on joku annaannan tapainen vääntämässä sen tarinan joksikin poliisitutkinnan kohteena olemiseksi ja näytön puutteessa vapautuneeksi raiskariksi :lol:
(Vielä tarkemmin lukemalla viestejäni huomaat helposti, että miesviha ja miesvaara eivät ole synonyymejä keskenään. Tarkoite on eri.)

Jaaha.

Vai ei sitten viranomaisten tietoon asti tuo tekosi koskaan päätynyt :cry:. Syytä olisi ollut.

Tyttö kertonut ystävälleen tulleensa raiskatuksi sammuttuaan, oli ehkä mielestään yrittänyt keskeyttää ja vaatinut lopettaamaan, mutta sinä poika vaan jatkoit estelyistä huolimatta, tai sitten ei kyennyt ilmaisemaan haluttomuuttaan.

Ja nyt olet sitten raiskaajan kirjoissa.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti:
To Maalis 25, 2021 9:50 am
Vai ei sitten viranomaisten tietoon asti tuo tekosi koskaan päätynyt :cry:. Syytä olisi ollut.

Tyttö kertonut ystävälleen tulleensa raiskatuksi sammuttuaan, oli ehkä mielestään yrittänyt keskeyttää ja vaatinut lopettaamaan, mutta sinä poika vaan jatkoit estelyistä huolimatta, tai sitten ei kyennyt ilmaisemaan haluttomuuttaan.

Ja nyt olet sitten raiskaajan kirjoissa.
Tuosta paistaa nyt hyvin vahvasti läpi sinun oma fantasiointisi, ilmeisesti haaveilet itsestäsi tuolla tavalla rajusti otettuna, siinä kenties syy miksi niiden matujen perään niin kovasti haikailet :lol:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta minä en ole haaveilemasi kaltainen henkilö, vaikka kyseessä olisi etukäteen sovittu roolileikki niin minä en vaan kykene jatkamaan aktia siinä vaiheessa jos pyydetään lopettamaan, vaikka ymmärrän kyllä että joillain naisilla on tuollaisia fantasioita joissa heidän "ei" tarkoittaa jatkamaan anelua, siksi he kai noita etelän tulisia hedelmiä himoavatkin kun heidän kanssaan tuo fantasia toteutuu luonnostaan. :lol:

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

damfin kirjoitti:
To Maalis 25, 2021 10:04 am
annaanna kirjoitti:
To Maalis 25, 2021 9:50 am
Vai ei sitten viranomaisten tietoon asti tuo tekosi koskaan päätynyt :cry:. Syytä olisi ollut.

Tyttö kertonut ystävälleen tulleensa raiskatuksi sammuttuaan, oli ehkä mielestään yrittänyt keskeyttää ja vaatinut lopettaamaan, mutta sinä poika vaan jatkoit estelyistä huolimatta, tai sitten ei kyennyt ilmaisemaan haluttomuuttaan.

Ja nyt olet sitten raiskaajan kirjoissa.
Tuosta paistaa nyt hyvin vahvasti läpi sinun oma fantasiointisi, ilmeisesti haaveilet itsestäsi tuolla tavalla rajusti otettuna, siinä kenties syy miksi niiden matujen perään niin kovasti haikailet :lol:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta minä en ole haaveilemasi kaltainen henkilö, vaikka kyseessä olisi etukäteen sovittu roolileikki niin minä en vaan kykene jatkamaan aktia siinä vaiheessa jos pyydetään lopettamaan, vaikka ymmärrän kyllä että joillain naisilla on tuollaisia fantasioita joissa heidän "ei" tarkoittaa jatkamaan anelua, siksi he kai noita etelän tulisia hedelmiä himoavatkin kun heidän kanssaan tuo fantasia toteutuu luonnostaan. :lol:
Eipä ole koskaan tullut tehtyä ns. peliliikettä mamujen suuntaan.
Eikö viestini lähiluvulla käynytkään selväksi, että fantasioin aina "parittelun" jälkeen nylkeväni kumppanin peniksen :D
Sulla taitaa olla melko fiksoituneet ja isoisänaikaiset fantasiat :lol:

Se millainen mies sinä todellisuudessa olet, on tullut selväksi tarinasi kautta. Teot ja tarinat, niistä mies punnitaan.

Lähiluetaan ja arvioidaan kertomuksesi uskottavuuskerrointa.
*Että ihminen koki tarvetta kertoa tapahtuneesta yhdynnästä kaverille.

*Että ihminen nuin vain valehtelisi kaverille tulleensa raiskatuksi, varatoimenpiteenä :shock:, eikä siksi, että koki tulleensa raiskatuksi.

*Jotta kaveri kertoisi poikaystävälle sinun olevan raiskaaja, jos poikaystävälle joku (sinä?) kertoisi pyydetystä yhdynnästä.

*Että ei yksinkertaisesti vaan valehdellut itse suoraan poikaystävälle.

*Että kaverin kertomus raiskauksesta kantautui myös tytön äidille, ja se jotenkin romutti yrityksen saada asia poikaystävän tietoisuuteen. Siitä että oli joutunut aisankannattelijaksi, koska tykkäät panna varattuja tyttöjä.

*Että sinulla olisi tietoa tytön sittemmin loiventaneen ja kertoneen äidilleen olleensa suostuvainen. Ja siinä olisi syy, miksei sulle koskaan tullut kutsua saapua poliisin kuultavaksi.

Liian usein on jätetty tekemättä ilmoituksia raiskauksista.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

^
Eli mielestäsi myöskin Anneli on syyllinen lasten raiskaukseen, koska muuten kukaan ei olisi sellaista väittänyt :lol:

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hermione »

damfin kirjoitti:
Ti Maalis 02, 2021 8:37 am
HannesHolmes kirjoitti:
Ti Maalis 02, 2021 1:48 am
Mitä nyt tätä äkkipysähdystä tullut pyöriteltyä mielessä että mikä sen olisi voinut aiheuttaa niin ehkä itse sulkisin pois pelkän keulavisiirin. Jos vertaa estonian kokonaismassaa visiirin massaan niin periaatteessa visiiri ei olisi kyennyt saavuttamaan tarpeeksi kovaa vastakkaista nopeutta estonian menosuuntaan nähden irrotessaan että se olisi saanut aikaan äkkipysäyksen.
Olet ilmeisesti ymmärtänyt täysin väärin sen miksi se keulavisiiri sen äkkipysäyksen aiheutti.

Ei se itse keulavisiiri tai laivan siihen törmääminen äkkipysäystä aiheuttanut vaan keulavisiiri oli se joka mahdollisti laivan vauhdikkaan etenemisen kiilamaisuudellaan, joten kun se keulavisiiri poistui jättäen jäljelle pelkän tylpän keulan niin siitä seurasi äkkipysäys.

Voit testata asian kesällä, hyppää ensin kymmenestä metristä veteen suippo pää edellä, ja sen jälkeen toista testi hyppäämällä vatsa edellä, niin huomaat kuinka se tylppä muoto aiheuttaa äkkipysäyksen.
Ööhhh.... kuuluu luokkaa "älä kokeile tätä kotona" :lol: :lol: :lol:

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Naurattaa Levisi, joka on erittäin aktiivinen tekemään aloituksia, mutta jos tekijä on vihervassari tai pakoloinen Levisi vetää pään pensaaseen, ei näe, ei kuule, ei kommentoi.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3916
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Alex Smith kirjoitti:
Ma Maalis 29, 2021 5:13 pm
Naurattaa Levisi, joka on erittäin aktiivinen tekemään aloituksia, mutta jos tekijä on vihervassari tai pakoloinen Levisi vetää pään pensaaseen, ei näe, ei kuule, ei kommentoi.
Ihan normitouhua vasuripelleille. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."

Vastaa Viestiin