Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:04 am
Mutta, mutta kun tuo sun pääsisisäinen paska tulee aina esille ja laitat sen toisten sanomaksi:

Niin tehdäänkö damme nyt vihdoin ja viimeinen niin, että vain yksinkertaisesti lopetat tuon paskasi. Tämän täytyy olla puhutta sen 100 kertaa aiemmin kanssasi läpi. Eikä tohon sun paskaasi muutosta näytä tulevan.
johon vastaus...
damfin kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 9:55 am
No kuule paska-dille
Jonka jälkeen tuo paska - sana muuttuikin itkunapsun mielestä lautamiestekstiksi...
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:04 am
Voit työntää lautamiestekstisi sinne samaan penaaliin mistä alleviivauskynäsikin kaivoit.
Ja sitten jälleen se sama ilmiö, kun argumentit loppuu niin vedetään esiin se jankkaus-kortti, vaikka itse jatkaa sitä jankkaustaan :lol: :lol: :lol: :lol:
nää on kyllä ihan niinkuin joku pikkuinen villakoiran tapainen piski, kun vähän tökkäät niin heti alkaa turpa vaahdossa räkyttäminen :mrgreen:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
La Syys 25, 2021 12:41 pm
..
Se että minua eräiden nimimerkkien toimesta arvostellaan lautamiehissä on vain merkki siitä että argumentit on loppuneet joten pitää turvautua nimittelyyn ja räkyttämiseen, katson sen kylläkin ansioksi ja merkiksi siitä että olen onnistunut pääsemään niin sanotusti ihon alle ja vastapuolen vittuuntumaan siitä että on tajunnut olevansa väärässä.
damfin kirjoitti:
Pe Helmi 01, 2019 7:04 pm
..
Vänkäämiseen tarvitaan yleensä aina vähintään kaksi, ja toki minulla on paha tapa vänkätä vastaan silloin kun tiedän olevani oikeassa, toki siitä aina sitten joku mielensä pahoittaa kun ei itse ollutkaan se oikeassa oleva osapuoli, ymmärtäähän sen että se rupeaa vituttamaan :mrgreen:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:17 am
damfin kirjoitti:
La Syys 25, 2021 12:41 pm
..
Se että minua eräiden nimimerkkien toimesta arvostellaan lautamiehissä on vain merkki siitä että argumentit on loppuneet joten pitää turvautua nimittelyyn ja räkyttämiseen, katson sen kylläkin ansioksi ja merkiksi siitä että olen onnistunut pääsemään niin sanotusti ihon alle ja vastapuolen vittuuntumaan siitä että on tajunnut olevansa väärässä.
damfin kirjoitti:
Pe Helmi 01, 2019 7:04 pm
..
Vänkäämiseen tarvitaan yleensä aina vähintään kaksi, ja toki minulla on paha tapa vänkätä vastaan silloin kun tiedän olevani oikeassa, toki siitä aina sitten joku mielensä pahoittaa kun ei itse ollutkaan se oikeassa oleva osapuoli, ymmärtäähän sen että se rupeaa vituttamaan :mrgreen:
You nailed it... eli pääsi argumentit loppumaan niin piti alkaa tuota paskaa hokemaan :lol:
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:04 am
Mutta, mutta kun tuo sun pääsisisäinen paska tulee aina esille ja laitat sen toisten sanomaksi:

Niin tehdäänkö damme nyt vihdoin ja viimeinen niin, että vain yksinkertaisesti lopetat tuon paskasi. Tämän täytyy olla puhutta sen 100 kertaa aiemmin kanssasi läpi. Eikä tohon sun paskaasi muutosta näytä tulevan.
Melko lyhyeen postaukseen sait mahtumaan kolme kertaa tuon paska - sanan kun ei muita argumentteja löytynyt :mrgreen:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:23 am
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:17 am
damfin kirjoitti:
La Syys 25, 2021 12:41 pm
..
Se että minua eräiden nimimerkkien toimesta arvostellaan lautamiehissä on vain merkki siitä että argumentit on loppuneet joten pitää turvautua nimittelyyn ja räkyttämiseen, katson sen kylläkin ansioksi ja merkiksi siitä että olen onnistunut pääsemään niin sanotusti ihon alle ja vastapuolen vittuuntumaan siitä että on tajunnut olevansa väärässä.
damfin kirjoitti:
Pe Helmi 01, 2019 7:04 pm
..
Vänkäämiseen tarvitaan yleensä aina vähintään kaksi, ja toki minulla on paha tapa vänkätä vastaan silloin kun tiedän olevani oikeassa, toki siitä aina sitten joku mielensä pahoittaa kun ei itse ollutkaan se oikeassa oleva osapuoli, ymmärtäähän sen että se rupeaa vituttamaan :mrgreen:
You nailed it... eli pääsi argumentit loppumaan niin piti alkaa tuota paskaa hokemaan :lol:
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:04 am
Mutta, mutta kun tuo sun pääsisisäinen paska tulee aina esille ja laitat sen toisten sanomaksi:

Niin tehdäänkö damme nyt vihdoin ja viimeinen niin, että vain yksinkertaisesti lopetat tuon paskasi. Tämän täytyy olla puhutta sen 100 kertaa aiemmin kanssasi läpi. Eikä tohon sun paskaasi muutosta näytä tulevan.
Melko lyhyeen postaukseen sait mahtumaan kolme kertaa tuon paska - sanan kun ei muita argumentteja löytynyt :mrgreen:
Onks tää taas sun "omaa tulkintaa" kuka tässä tuli lautamiehiin räyhäämään ja arvostelemaan? :lol:

Kuulostaa edelleen siltä sun päänsisäiseltä paskalta...
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poikani »

Teillä on omituinen huumorintaju. Eiväthän nämä asiat naurata pätkääkään.
????? ?? ??????.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

poikani kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:37 am
Teillä on omituinen huumorintaju. Eiväthän nämä asiat naurata pätkääkään.
Voihan se niinkin olla, minua kieltämättä useinkin naurattaa asiat joiden koomisuus ei välttämättä muille aukene eli ehkä se olen vain minä joka pitää niitä koomisina.

Niin kuin nyt tällä kertaa tuo edellinen, minua todellakin nauratti tuo kun nipsunapsu ensin hokee toistuvasti paska - sanaa ja sitten kun laitan vastaukseeni kertaalleen "paska-dille" niin tämä alkaa itkeä lautamiestekstistä, olihan tuo nyt melko koomista :lol:

Reppana kävi vielä tuon "paska-dillen" takia vasikoimassa sen viestin :mrgreen:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

poikani kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 10:37 am
Teillä on omituinen huumorintaju. Eiväthän nämä asiat naurata pätkääkään.
Mun näkövinkkelistä ton dammen letkautukset ovat huvittavia, tavallaan. Toisten vinkkelistä tälläistä paskaa tarvitsisi lukea...mutta, minkäs teet kun tuon runkun modus operandi on tollainen..päämääränä vain "päästä ihon alle" (omien sanojensa mukaan) ja tekee sen tuolla lapsellisella ja helvetin epätoivoisella vääristelyllä ja vänkäämisellä. Kerta on oikeasti jo 25s, omalla kohdallani? Joskin aloittava nimimerkki aina muuttuu, mutta "Damfin" tulee paikalle. Kaipa tuo yrittää nimenomaan hankkia niitä banneja sille kenen kanssa sitten alkaa vänkäämäänkin...

En tiedä miksi on aikanaan niin vitusti itseensä jostain omista banneista ottanut...
damfin kirjoitti:
Ti Syys 01, 2015 3:48 pm
Jaahas bannilla tuli sitten oltua, yritin pohdiskella ja kysellä mitä tarkoittaa "lautamieskeskustelu väärällä osiolla" ja vastausta en saanut, joten olen siis tullut siihen tulokseen että "lautamieskeskustelu väärällä osiolla" = "moderaattorin mielipiteestä poikkeavan lausunnon esittäminen"
Ilmeisesti tähän viittaa myös se että myöskään tuonne Tuomioistuin osiolle ei saamastani bannista kehdattu ilmoitusta laittaa, jokuhan olisi saattanut bannin syytä mielessään ihmetellä :lol:
Mutta eipä tässä sikäli mitään uutta, tällaistahan se tuppaa olemaan aina jos banneista päättää yksi henkilö oman vapaan harkintansa mukaan, ja jos tuo henkilö nyt tuollaiseen asemaan on päässyt niin täytyyhän tämä valta hänelle suoda :wink:
Toki kohteliasta ja asiallista se olisi vastata edes jotain ylläpidolle lähetettyyn bannia koskevaan kyselyyn, vastaushan voisi olla vaikka "haista p..ka ja kärsi bannisi" :mrgreen:
damfin kirjoitti:
La Marras 07, 2015 10:45 pm
Banni näköjään ohi, ja tästä eteenpäin onkin sitten minun puolestani ihan sama saanko banneja jostain asiasta vaiko en, olen nyt lyhyen ajan sisään ollut kahdesti bannilla syistä joille ei ole mitään järkevää selitystä, ensimmäinen taisi olla "lautamieskeskustelu" josta minulla ei ole hajuakaan milloin ja missä viestissäni olen sellaiseen syyllistynyt, ja nyt tämä viimeisin vielä käsittämättömämpi "alatyylinen kielenkäyttö" josta sitten oikein kaksi viikkoa kuritushuonetta... kun nyt sivusto on kuitenkin murha.info jossa suurin osa keskustelusta sisältää melko rankkoja aiheita niin en voi ymmärtää miten sanan "pillunpuutteessa" sanominen voi olla oikein kahden viikon bannin arvoisesti alatyylistä... vai osaako joku nyt ihan aikuisten oikeasti viestihistoriaani katsomalla kertoa mikä kirjoitustyylissäni on erityisen alatyylistä? ironista ja sarkastista vinoilua kyllä harrastan mutta sen nyt ei luulisi suunnaton synti tämänkaltaisella palstalla olevan.

Joka tapauksessa, koska palstan ylläpito toimii tavalla jolla se toimii, eli omavaltaisesti minkäänlaisia järkeviä sääntöjä tai perusteita noudattamatta, ja banneja jaetaan ilmeisesti pelkästään palstan käyttäjien vasikoinnin perusteella tarkistamatta lainkaan onko vasikoinnin kohteeksi joutunut palstalainen oikeasti syyllistynyt siihen josta vasikoija häntä syyttää, niin en sitten tästä eteenpäin viitsi itsekkään sääntöjä noudattaa.. eli tästä eteenpäin jos nyt täällä vielä kirjoitella viitsin, niin bannit saadessani luon yksinkertaisesti uuden nikin jos koen että minulla on edelleen jotain sanottavaa, en välitä paskaakaan siitä olenko sitten uusilla nikeilläni jatkuvasti alokas vai onko tittelini jotain muuta, jos tämä päätökseni ylläpitoa suuresti järkyttää, niin siitä vaan pysyvää bannia yrittämään, kyllähän noita käyttämättömiä sähköpostiosoitteita vielä maailmassa riittää, ja kun tuo pahuksen mokkula antaa uuden ip-osoitteenkin jokaisella käynnistyksellä niin voi voi... ja jos nyt sitten jollain keinolla se iki-banni onnistuukin, niin en tuossa koe suuresti mitään menettäväni kun sivuston moderointi tätä tasoa tuntuu olevan, pitäkää tunkkinne :mrgreen:

p.s tästä saakin joku hyvän postauksen tuonne "naurattaa murhainfossa" ketjuun, kun bannin saanut veti herneen nenäänsä :lol: minua itseäni naurattaa ylläpito ja vasikointinappulan "olen erimieltä" nappulaksi sekoittaneet :mrgreen:
damfin kirjoitti:
Ma Syys 07, 2020 10:42 am
...
Voin kuitenkin vannoa etten ole sama henkilö kuin meitsi tai kukaan muukaan palstalla, minä en harrasta multinikkeilyä eikä minun ole tarvinnut luoda uusia nimimerkkejä edellisten palstalta häädön saamien tilalle, kuten esimerkiksi eräs kanlaya ja mitä muita niitä nyt olikaan :mrgreen:
..tai miksi tuo kohdistaa yleensä nimim. sikakoiraan ahdistuksensa...jossain välissä minulla kehkeytyi käsitys, että tämä damfin oletti sikakoiran olevan Minfon ylläpitoa...mutta,

Siinnä vaiheessa kun porukka osaa yhdistää vauhkoamisen Venäjä+perussuomalaiset+tiedustelut kouluista+älyykkyystesti+innokas nimim. sikakoiran kanssa tanssahtelu noin alkajaisiksi, niin alatte olla asian ytimessä.

Mut joo, olet oikeassa (nimim. Poikani) ei tuossa mikään kyllä naurata.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Mut tää oli ihan hauska. palokirves (pienellä) ja lähteet kunnossa. NormiHomoLehti :lol:
sikakoira kirjoitti:
Su Joulu 19, 2021 8:56 pm
palokirves kirjoitti:
Su Joulu 19, 2021 8:19 pm
sikakoira kirjoitti:
Su Joulu 19, 2021 8:13 pm

https://vastavalkea.fi/2020/04/08/who-s ... titeettia/
WHO suunnittelee rahoittajineen digitaalista ID2020-identiteettiä
Lähteet taas kohdallaan.
Vastavalkea-verkkomedia tar­joaa yhden kanavan vasemmistolaisuudelle, joka ei mahdu liberaaliin punavihreään kirjoon tai ammattiyhdistysliikkeeseen. Putinin propagandaksikin kutsuttu Vastavalkea julkaisee vasemmistohenkisiä tekstejä eri kirjoittajilta. Sivusto on uskottavan näköinen, ja tekstit vilisevät viitteitä. Vastavalkeaa julkaisee Vastavalkea ry, joka perustettiin syksyllä 2014.Vastavalkealaisia yhdistävät USA-, EU- ja Nato-kritiikki. Vastavalkea epäilee kaikkea, myös ilmastonmuutosta. Pakolaiskriittisyys on sallittua, koska pakolaisten tulo saattaa olla masinoitua ja suursijoittaja George Soroksella sormensa pelissä. Keskustelua käydään Facebook-ryhmässä nimeltä Vastavalkea – Tilannehuone.

Vastavalkeaa lainaa myös MV-lehti. Tahoille yhteistä on epäusko Venäjän informaatiovaikuttamista kohtaan ja monitulkintainen Suomen itsenäisyyden korostaminen
https://voima.fi/artikkeli/2017/antaa-k ... reloaded=1
Lähteet taas kohdillaan :lol:
Voima on julkaissut myös NHL - Normihomolehteä ja Roihuvuoren kylälehteä.

Vuonna 2009 Voiman toimittaja selosti artikkelissaan, kuinka katumaastureiden renkaita oli ryhdytty tyhjentämään protestina niiden aiheuttamalle ympäristön kuormittumiselle. Lisäksi jutussa kerrottiin, kuinka autonrenkaan tyhjentäminen tehdään. Syyteharkinnan jälkeen apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske katsoi kirjoituksessa kuvattavan autonrenkaiden tyhjentämisen täyttävän vain lievän vahingonteon tunnusmerkit.[15]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Voima_(lehti)
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 11:07 am
damfin kirjoitti:
La Marras 07, 2015 10:45 pm
luon yksinkertaisesti uuden nikin jos koen että minulla on edelleen jotain sanottavaa

p.s tästä saakin joku hyvän postauksen tuonne "naurattaa murhainfossa" ketjuun, kun bannin saanut veti herneen nenäänsä :lol: minua itseäni naurattaa ylläpito ja vasikointinappulan "olen erimieltä" nappulaksi sekoittaneet :mrgreen:
Vihdoinkin!! eihän siinä mennyt kuin 6 vuotta että joku sai tuosta 2015 vuoden postauksestani aiheen kirjoittaa tänne naurattaa - ketjuun :lol:

p.s kerran pari vuotta sitten jouduin tuota uhkaustani käyttämään, mutta muuten ei kyllä nyt viime vuosina ole tullut turhilla banneilla oltuakaan, taitaa olla nykyisin ihan muita nimimerkkejä ne jotka tuolla koronakaranteenissa toistuvasti istuvat :wink:

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1964
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 11:22 am
nipsunapsu kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 11:07 am
damfin kirjoitti:
La Marras 07, 2015 10:45 pm
luon yksinkertaisesti uuden nikin jos koen että minulla on edelleen jotain sanottavaa

p.s tästä saakin joku hyvän postauksen tuonne "naurattaa murhainfossa" ketjuun, kun bannin saanut veti herneen nenäänsä :lol: minua itseäni naurattaa ylläpito ja vasikointinappulan "olen erimieltä" nappulaksi sekoittaneet :mrgreen:
Vihdoinkin!! eihän siinä mennyt kuin 6 vuotta että joku sai tuosta 2015 vuoden postauksestani aiheen kirjoittaa tänne naurattaa - ketjuun :lol:

p.s kerran pari vuotta sitten jouduin tuota uhkaustani käyttämään, mutta muuten ei kyllä nyt viime vuosina ole tullut turhilla banneilla oltuakaan, taitaa olla nykyisin ihan muita nimimerkkejä ne jotka tuolla koronakaranteenissa toistuvasti istuvat :wink:
Sori nyt taas, kun pitää rikkoa unelmasi. En olisi tietoinen koko viestistäsi, ellet sitä itse minulle kerran aiemmin olisi mainostannut.

Parempi onni ens kerralla.
damfin kirjoitti:
Ma Joulu 20, 2021 11:22 am
...
p.s kerran pari vuotta sitten jouduin tuota uhkaustani käyttämään, mutta muuten ei kyllä nyt viime vuosina ole tullut turhilla banneilla oltuakaan, taitaa olla nykyisin ihan muita nimimerkkejä ne jotka tuolla koronakaranteenissa toistuvasti istuvat :wink:
Niin? :)
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Oli sitten ilta, yö, aamu tai päivä, niin paikalla on ScamJaffa.
Rekisteröityneet käyttäjät: ScamJaffa
Selite: Ylläpitäjät, Valvojat
Oikeastaan kuuluisi ketjuun säälittää murha.infossa, mutta minua naurataa vajakkien kärsimykset. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

palokirveen talousoppitunnit
Vaan turhaanpa minä tuhlaan aikaani asialliseen keskusteluun porukan kanssa, jolla ei ole sellaiseen mitään edellytyksiä. Ei helmiä sioille.
:mrgreen: :mrgreen: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

sikakoira kirjoitti:
Ti Joulu 21, 2021 1:00 am
palokirveen talousoppitunnit
Vaan turhaanpa minä tuhlaan aikaani asialliseen keskusteluun porukan kanssa, jolla ei ole sellaiseen mitään edellytyksiä. Ei helmiä sioille.
:mrgreen: :mrgreen: :lol:
Jos niissä oli jotain virheellistä, tai naurettavaa, niin normaali-ihmisten keskustelussa esitetään argumentointi mikä esitetyssä seikassa oli virheellistä, sekä miksi. Sinun peppukipuinen ulinasi vain vahvistaa sanomani: ei helmiä sioille. Kun keskustelukumppanien ÄO on siellä 80:n pinnassa, niin vähänkään ajatustyötä vaativista asioista keskustelu on heidän kanssaan mahdotonta.

Naurattaa kaltaisesi vajakki, joka kyhertää murha.infossa 24/7. Hanki elämä ja nauti siitä!
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Reinchaos
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Marras 04, 2021 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Reinchaos »

sikakoira kirjoitti:
Ti Joulu 21, 2021 1:00 am
palokirveen talousoppitunnit
Vaan turhaanpa minä tuhlaan aikaani asialliseen keskusteluun porukan kanssa, jolla ei ole sellaiseen mitään edellytyksiä. Ei helmiä sioille.
:mrgreen: :mrgreen: :lol:
Palokirves ei osaa laskea edes räkäpalloja huumeidenpolttamasta nenästään, täysin retardi tyyppi. Tyypillinen kalliossa keskioluesta kyrpiä imevä hipsteri joka innoissaan Fjällräven reppu heiluen yrittää päteä joka asiasta mistään mitään tietämättä aivan kuten melkeen neitsytkin.
"There is nothing wrong with violence in itself. In any particular case, whether violence is good or bad depends on how it is used and the purpose for which it is used."
-Theodore Kaczynski-

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

palokirves kirjoitti:
Ti Joulu 21, 2021 1:14 am
sikakoira kirjoitti:
Ti Joulu 21, 2021 1:00 am
palokirveen talousoppitunnit
Vaan turhaanpa minä tuhlaan aikaani asialliseen keskusteluun porukan kanssa, jolla ei ole sellaiseen mitään edellytyksiä. Ei helmiä sioille.
:mrgreen: :mrgreen: :lol:
Jos niissä oli jotain virheellistä, tai naurettavaa, niin normaali-ihmisten keskustelussa esitetään argumentointi mikä esitetyssä seikassa oli virheellistä, sekä miksi. Sinun peppukipuinen ulinasi vain vahvistaa sanomani: ei helmiä sioille. Kun keskustelukumppanien ÄO on siellä 80:n pinnassa, niin vähänkään ajatustyötä vaativista asioista keskustelu on heidän kanssaan mahdotonta.

Naurattaa kaltaisesi vajakki, joka kyhertää murha.infossa 24/7. Hanki elämä ja nauti siitä!
Vaikka sikakoiran ÄO on 80, se on silti reilusti tuplanten sinuun verrattuna.

Vastaa Viestiin