Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Julperi kirjoitti:Mutta nyt naurattaa,onko jannasannahannaannamannaannamuapanna jättänyt ottamatta lääkkeet vai ottanut niitä liikaa?! :D
Lääkärin määräämät on tainnut jättää ottamatta, itse määräämiään "lääkkeitä" ottanut liikaa ja maaninen vaihe taitaa taas olla päällä...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Nämä teidän vanhat ja kuluneet vitsit vaan jaksaa naurattaa.
Lukijat varmaan ääneen nauraneet.
Synnynnäisesti humoristisia ootte.
Miten keksittekin uuden tulokulman tähän kuluneeseen "lääkkeet ottamatta"-vääntöön tuosta " maaninen vaihe"-kliseestä.
Suoraan jatkoon!

Näköjään se tämän iltainen kokeesi Rescuer vähän epäonnistui.
Luin hälytyslistaa:"Rivitaloasunnon saunassa syttyi tulipalo Rantakylänkatu 8:ssa. Palo levisi välipohjaan, mutta saatiin nopeasti rajattua. Palovahinkoja tuli asunnon saunaan, pesuhuoneeseen ja ullakolle. Huoneiston muihin osiin syntyi merkittäviä vesivahinkoja. Henkilövahinkoja ei tullut, mutta yksi ihminen vietiin tarkastettavaksi sairaalaan."

Ilmeisesti kumosit sitten sen puolikkaan kahvikupillisen dieseliä sinne kuumaan sähkökiukaaseen. Tuikkasitko vielä tulta perään, vai? Oppimishaluisen palotutkijan ensiaskeleita, yrityksen ja erehdyksen kautta, niinkuin sanonta kuuluu.
Sait arvokasta havaintotietoa sinne ruutuvihkoosi, sitten kun sitä kykenet palovammojen parannuttua ylöskirjaamaan.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

annaanna kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti:Naurattaa kun "Turvapaikanhakijoiden teltassa paloi" -ketjussa nimimerkki annaanna uikuttaa, että musulmaaniteltassa on ollut ainoastaan annaannan kaasugrilli jossa musulmaanit ovat lämmitelleet makkaroitaan. :lol:
Naurattaa kun muistaa mitä Ärkkele yksiksensä puuhailee maapohjalle laittamallaan kertakäyttögrillillä kuparinruskeaksi lämmittämällään makkaralla :roll: .
Oliko se nyt niin, että kyseisellä musulmaanileirillä oli vain annaannan kaasugrilli käytössä joka oli tukevasti maassa nelin jaloin. Irtolanteet sitten siis vain lämmitelivät makkaroitaan annaannan kaasugrillissä eli yläosastossa, ja ilmagrillissä eli alaosastossa ei tällä kertaa lämmitelty musulmaanien makkaroita? On tainnut grilli käydä liiankin kuumana kun oikein seinä syttyi palamaan. :lol:
annaanna kirjoitti: Nuo istuma-asennot kadehdittavia, harva sohvaköllöttelijä noihin taipuu. Tai jos taipuu, ei ylös pääse. Totuttu lattialla istumaan. Ei nämä ainakaan uskonnollisia rukoushetkiä ole viettäneet, kyllä honottavia videoselostuksia hetkistä olisi kuultu. Ajatelkaa mikä lantion liikkuvuus ja selän toimintakunto.
Nam!
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Naurattaa nimimerkki Radiopuhelimen avautuminen ylläpidon ketjussa:
Radiopuhelin kirjoitti:Ilmeisesti tavoite oli piilottaa suomalaisten rasistinen rikos tuonne Muut Rikokset-palstalle jonne ei satunnainen seuraaja niin helpolla eksy? Olisiko siellä moderoimassa joku joka omaa hieman järkeäkin ja palauttaisi ketjut ennalleen vai mennäänkö perinteisesti Ärrkele-propaganda-linjalla?
Tuohonkin on löydetty minut syypääksi. :lol: Radiopuhelimella on foliohattu syvällä ja vannekin taitaa kiristää päätä.

Muistutuksena herra Radiopuhelimelle, että myös maahanmuuttajien kantasuomalaisiin kohdistettuja rikoksia on kasattu paljon saman ketjun alle, joten turha uikuttaa ja vinkua erityiskohtelua jos kerran sattuu todellinen harvinaisuus ja osat onkin toisin päin.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Totuuden Puolesta kirjoitti:
ViperFace kirjoitti:
Savolaismiehille tuomiot turvapaikanhakijan muilutuksesta – oikeus katsoi motiivin rasistiseksi

Afganistanilaisen turvapaikanhakijan pahoinpitely toi ehdollista vankeutta savolaiselle miesjoukolle. Pohjois-Savon käräjäoikeuden mukaan turvapaikanhakija kuljetettiin väkisin pakettiautolla soramontulle, missä häntä lyötiin ja potkittiin.

Käräjäoikeus toteaa, että väkivalta kohdistui täysin tuntemattomaan henkilöön. Motiivina oli pelottelu, ja teolla oli rasistisia piirteitä.

Kolme miehistä sai seitsemän kuukautta ehdollista vankeutta vapaudenriistosta ja pahoinpitelystä. Yksi olisi joutunut vankilaan, koska oli koeajalla, mutta vankeus muutettiin 180 tunnin yhdyskuntapalveluksi.

Pakettiautoa kuljettanut mies ei käräjäoikeuden mukaan osallistunut pahoinpitelyyn. Hän sai neljä kuukautta ehdollista vankeutta vapaudenriistosta.

Rikos tapahtui viime lokakuussa Siilinjärvellä.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... si/6389916
Tuossakaan itse tuomiossa ei todeta motiivin olleen rasistinen, vaan kyseinen toteamus on ainoastaan tässä (tapauksessa virheellisesti) MTV:n uutisen otsikossa. Kyseessä lienee toimittajan virhe, mielipide tai klikkausten määrän nostamiseksi tahallinen virhe.

Tuosta saakin yhden hyvän esimerkin lisää median mielikuvamanipuloinnista.
Hyvä esimerkki, kun kommentoijalta puuttuu sisälukutaito täysin.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10709
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

WalkingDisaster kirjoitti:
Hyvä esimerkki, kun kommentoijalta puuttuu sisälukutaito täysin.
Njaah, itseltäni kai se myös puuttuu, kun minun mielestäni oikeus tuossa toteaa että motiivina oli pelottelu, ja teolla oli rasistisia piirteitä.
Eli minun sisälukutaitoni mukaan teolla on ollut rasistisia piirteitä, mutta motiivina on ollut pelottelu.
Hassua miten eritavoin sitä voi yksinkertaisen lauseen lukeakin, ihan vaan sen perusteella mitä siinä haluaa lukevan.
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Nimimerkki Nuoriruusukauppiaan kilahdus Hirvensalmi-ketjussa. Jopa uhmaikäisillä on parempi itsehillintä :mrgreen:
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9175
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyttömyyttä?
ViestiKirjoittaja Corazzon » Ma Touko 01, 2017 11:19 pm

Oletko koskaan ajatellut, että se on totta. Lapset ehkä piti hiljentää, etteivät kertoisi, mutta kyllä he kertoivat, vuosien jälkeen. Onneksi ei niin hiljaisiksi kuin Jukka. Ja hän on kuollut, murhattu. Perhesurma? Jukka pelkäsi, että AA tekee jotain pahaa lapsilleen, no niin hän tekikin.
Minua lähinnä naurattaisi, jos ei oikeasti surettaisi oheisen kaltaiset viestit. Pistäkää huviksenne kaikki Corazzonin viestit peräkkäin ja ihmetelkää, onko hänellä ollut koskaan mitään muuta sanottavaa kuin syyttömän ihmisen syyllistämistä ja mustamaalaamista. Olen painanut useamman kerran kyseisen nimimerkin kohdalla ilmiantonappia mielestäni täysin asiallisten perustelujen kera, mutta tämä kyseinen nimimerkki ei ole ikinä saanut bannia. Minusta tämä on erikoista, koska mielestäni ylläpidon tulisi puuttua palstalla tapahtuvaan selkeään vihakirjoitteluun. Pidän Corazzonin toimintaa täysin epäasiallisena.
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Pieni liekki kirjoitti:
Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyttömyyttä?
ViestiKirjoittaja Corazzon » Ma Touko 01, 2017 11:19 pm

Oletko koskaan ajatellut, että se on totta. Lapset ehkä piti hiljentää, etteivät kertoisi, mutta kyllä he kertoivat, vuosien jälkeen. Onneksi ei niin hiljaisiksi kuin Jukka. Ja hän on kuollut, murhattu. Perhesurma? Jukka pelkäsi, että AA tekee jotain pahaa lapsilleen, no niin hän tekikin.
Minua lähinnä naurattaisi, jos ei oikeasti surettaisi oheisen kaltaiset viestit. Pistäkää huviksenne kaikki Corazzonin viestit peräkkäin ja ihmetelkää, onko hänellä ollut koskaan mitään muuta sanottavaa kuin syyttömän ihmisen syyllistämistä ja mustamaalaamista. Olen painanut useamman kerran kyseisen nimimerkin kohdalla ilmiantonappia mielestäni täysin asiallisten perustelujen kera, mutta tämä kyseinen nimimerkki ei ole ikinä saanut bannia. Minusta tämä on erikoista, koska mielestäni ylläpidon tulisi puuttua palstalla tapahtuvaan selkeään vihakirjoitteluun. Pidän Corazzonin toimintaa täysin epäasiallisena.
Odotan että tästä ei synny paskamyrskyä, kerran teissä Annelin syyttömyyden julistajissa on sinun mukaasi paljon "asiantuntijoita" ja tietty kuolemannaakka.

Mutta ei AA syytön ole. Jotenkin te Anneli-uskovaiset unohdatte aina nuo lasten raiskaukset, jotka hän toteutti Jens Kukan kanssa. Se itsessään riittäisi minun oikeustajulla suomalaiseen elinkautiseen. Haluaisin muistuttaa että tämä tapaus on käynyt läpi suomalaisen oikeusjärjestelmän ja tuomiot verrattain todella kovia, joten turha lässyttää paskaa etteikö Auer syyllinen ole.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10709
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Chefile kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyttömyyttä?
ViestiKirjoittaja Corazzon » Ma Touko 01, 2017 11:19 pm

Oletko koskaan ajatellut, että se on totta. Lapset ehkä piti hiljentää, etteivät kertoisi, mutta kyllä he kertoivat, vuosien jälkeen. Onneksi ei niin hiljaisiksi kuin Jukka. Ja hän on kuollut, murhattu. Perhesurma? Jukka pelkäsi, että AA tekee jotain pahaa lapsilleen, no niin hän tekikin.
Minua lähinnä naurattaisi, jos ei oikeasti surettaisi oheisen kaltaiset viestit. Pistäkää huviksenne kaikki Corazzonin viestit peräkkäin ja ihmetelkää, onko hänellä ollut koskaan mitään muuta sanottavaa kuin syyttömän ihmisen syyllistämistä ja mustamaalaamista. Olen painanut useamman kerran kyseisen nimimerkin kohdalla ilmiantonappia mielestäni täysin asiallisten perustelujen kera, mutta tämä kyseinen nimimerkki ei ole ikinä saanut bannia. Minusta tämä on erikoista, koska mielestäni ylläpidon tulisi puuttua palstalla tapahtuvaan selkeään vihakirjoitteluun. Pidän Corazzonin toimintaa täysin epäasiallisena.
Odotan että tästä ei synny paskamyrskyä, kerran teissä Annelin syyttömyyden julistajissa on sinun mukaasi paljon "asiantuntijoita" ja tietty kuolemannaakka.

Mutta ei AA syytön ole. Jotenkin te Anneli-uskovaiset unohdatte aina nuo lasten raiskaukset, jotka hän toteutti Jens Kukan kanssa. Se itsessään riittäisi minun oikeustajulla suomalaiseen elinkautiseen. Haluaisin muistuttaa että tämä tapaus on käynyt läpi suomalaisen oikeusjärjestelmän ja tuomiot verrattain todella kovia, joten turha lässyttää paskaa etteikö Auer syyllinen ole.
Minua taasen aina naurattaa se kun joku uskoo nuo AA:n lasten raiskaukset, toki tuomiohan niistä läpi puskettiin kun jotain paskaa piti lisää kaivaa syyttäjän uskottavuuden parantamiseksi, mutta tuomion perusteet ja lasten kertomukset oli kyllä niin uskomatonta tarinaa että nauramatta niitä ei kyllä voinut lukea.
Itse olisin ennemmin valmis uskomaan sen että AA kuitenkin tappoi miehensä, mutta tuo lasten raiskailu ei kyllä minulle mene läpi.
Paskamyrskyä odotellessa, mutta se ei kyllä kuuluisi tähän ketjuun, vaikka uskalsin kertoakkin tuon asian minua naurattavan.
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

No nyt minua naurattaa tämä usko johonkin Suomen oikeusjärjestelmän korruptioon tai että tuomioiden "läpi puskeminen" menisi läpi murhacasen varjolla. Se ei tuo meidän oikeuslaitos toimi niin ja oikeastaan aika absurdia edes esittää jotain sellaista.

Itse tapaus ei minua ainakaan naurata. AA on tuomittu lasten raiskaaja ja pedofiili ja sellaisena hänet muistettakoon.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Sukkahousu chefilen(en todellakaan ole ärkele) tietäminen joka ketjussa!paksulehmän päteäminen(huomaa ettei voi syyllistää valkoisia)ni linkkaa jotain ulkomaalaisia uutisia!ja sitten jotenkin sairaasti"rakastan"annamanna annakaikkienpannna avautumista!ja vielä hymiöt kaikille: :roll: :mrgreen: :oops:
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Julperi kirjoitti:Sukkahousu chefilen(en todellakaan ole ärkele) tietäminen joka ketjussa!paksulehmän päteäminen(huomaa ettei voi syyllistää valkoisia)ni linkkaa jotain ulkomaalaisia uutisia!ja sitten jotenkin sairaasti"rakastan"annamanna annakaikkienpannna avautumista!ja vielä hymiöt kaikille: :roll: :mrgreen: :oops:
Mikäs kätilön pudottama sieltä kolostaan ryömi? :mrgreen: Kato asiat pitää tietää, suosittelen sinuakin apina käymään ne koulut loppuun. Ehkäpä sitten tekstistäsi saa jotain selkoakin, joskaan lähtötilanne huomioiden kenenkään ei kannata odotella liikoja.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9175
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Chefile kirjoitti:No nyt minua naurattaa tämä usko johonkin Suomen oikeusjärjestelmän korruptioon tai että tuomioiden "läpi puskeminen" menisi läpi murhacasen varjolla. Se ei tuo meidän oikeuslaitos toimi niin ja oikeastaan aika absurdia edes esittää jotain sellaista.

Itse tapaus ei minua ainakaan naurata. AA on tuomittu lasten raiskaaja ja pedofiili ja sellaisena hänet muistettakoon.
Olet oikeassa siinä, että Anneli on saanut ihmistä erittäin voimakkaasti leimaavan tuomion. Ei ihmisestä kuitenkaan tee raiskaajaa tai pedofiiliä se, että hänestä levitellään valheita ja että tämä on tehty osittain organisoidusti. Monen henkilön kuuluisi hävetä niistä kamalista teoista, joita on tehty täysin syyttömälle ihmiselle ja hänen läheisilleen.

Olen itse joutunut kokemaan läheisen ihmisen sairastumisen, minkä seurauksena tämä ihminen on eristäytynyt muista sukulaisistaan, kieltäytyy menemästä lääkärille, todennäköisesti elelee työttömyyskorvauksen varassa ja pahoinpitelee henkisesti vanhaa äitiään. Valitettavasti tämä minulle edelleen rakas ihminen ei suostu keskustelemaan asiallisesti niistä asioista, joista hänellä on erilainen käsitys kuin meillä muilla. Minä olen yksi näistä vihatuista henkilöistä, koska en ole suostunut levittämään perättömiksi tietämiäni valheita eteenpäin.

Olen pahoillani, etten keksi tällä hetkellä mitään, mikä murhainfossa naurattaisi. Ehkä sinä kuitenkin naureskelet tälle viestille, ettei mennyt täysin aiheen vierestä koko viesti.
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Edes tätä ei Kaivopuiston tyhjentäminen Vappuna -ketjussa kiukutteleva Berlin alias bettyab tiennyt:

Kuvittelitko aina, että kuukautiset ovat vain naisten riesa? Eivätpä ole.

Brittitutkimuksen mukaan neljäsosa miehistä kärsii PMS-oireiden kaltaisista vaivoista. Tutkimukseen osallistui 2412 henkilöä. Puolet oli miehiä, puolet naisia. Peräti 26 prosenttia miehistä arvioi kärsivänsä säännöllisesti esimerkiksi väsymyksen, kramppien ja herkkyyden kaltaisista PMS-oireista.

Yllättävää oli sekin, että lähes 60 prosenttia näiden miesten kumppaneista tunnisti miehissään nämä oireet. Naisista 40 prosenttia tunnusti antavansa miehelleen tukea hänen vaivoissa. Keinoina olivat muun muassa piristäminen ja silkkihansikkain kohteleminen.

PMS-oireita itsessään tunnistavat miehet kärsivät muun muassa jatkuvasta nälästä ja tunteesta, että kaikki ärsyttää. Myös väsymys ja turvotus olivat tuttuja vaivoja. PMS-oireista kärsivät miehet mättivät itseensä myös enemmän ruokaa ja snack-tuotteita kuin sellaiset miehet, joille oireet olivat vieraita.

Miesten terveyteen erikoistunut psykoterapeutti ja kirjailija Jed Diamond on jo pitkään puhunut miesten PMS-oireista. Hän on nimennyt vaivan nimellä Irritable Male Syndrome.

- Kuvitellaan, että naisia ohjaavat enemmän hormonit ja miehiä logiikka. Miehillä on kuitenkin useita hormonaalisia syklejä, jotka vaikuttavat heidän energiatasoonsa, seksuaaliseen halukkuuteen ja ärsyyntymiskynnykseen.

Diamond muistuttaa, että toisin kuin yleensä oletetaan, miehistä tulee väkivaltaisia silloin kuin heidän testosteronitasonsa laskee. Yleensä raivo yhdistetään korkeaan testosteroniin. Hänen mukaansa ärsyyntyminen, alakulo ja vetäytyminen liittyvät nimenomaan hormonitason alentumiseen.

Kaikki tutkijat eivät jaa Diamondin näkemystä. Esimerkiksi kirjailija ja psykoterapeutti Gregory Jantz on eri mieltä. Hänen mukaansa naisen keho elää tietynlaisessa syklissä, jonka kanssa joutuu vain elämään. Hänen mukaansa miesten PMS-oireista on vain muodikas keino paketoida miesten keski-iän kriisi uudelleen.

Lähde:Telegraph
Vastaa Viestiin